Lion je broken u ozbiljnom team comp, ovako sa randomima je beskoristan barem kolko sam ja imao prilike da vidim. Sto znaci da je za vecinu prosecnih igraca on nebitan faktor. E sad slazem se vidim da se manje vise nerfuju svi karakteri do tacke gde su malte ne ko recruits. Ni jedan ability nije god mode il slicno, zato dobra oruzija, brzina i tisina "dominiraju" sto nije lose jer to su suptilne razlike. Ali da kad pogledam npr recimo meni se Ela svidja al ne mogu da se nateram da je igram kad znam da joj je ability krajnje jadan, slicno je sa dosta drugih operatora za koje se zapitas boze da li ista dobijam time sto uzimam taj ability... veoma suptilne razlike.. mada opet, licno radje bih tako nego da su abilities instant win button.
To sto kazes da su stari operateri slabiji, pa nemam dovoljno iskusva da bih mogao preterano da serem, ali ja kolko vidim i "znam" mnogi iz default rostera su veoma validni i vredni. Mislim da ljudi naviknu previse na novo izbacene operatere koji cesto budu prejaki, i onda kako se vremenom nerfuju "ili tunnuju down" steknes utisak da postaju beskorisni. Zato sam ja licno resio da ne kupujem nove operatere, tipa one koji su izasli zadnjih 6 meseci, nisu jos popili nerfove itd, ne zelim da uzmem evo tipa mavericka kog sam za malo kupio da bih onda na netu saznao da mu slede ozbiljni nerfovi, ne samo za brzinu menjanja sa torch na oruzije, to je samo prvi korak, nego razmisljaju da dosta glasniji torch bude...
Slicno je i sa nekim drugim year 3 operaterima koje sam "merkao" vidim da im sledi nerf il slicno.
Ja inace imam standard edition, i kupujem samo operatere koji se meni svidjaju, tako da nemam zurbe za year 3 il sad kad krenu year 4 operateri.
Generalno kad pogledam sve te starije operatere, default 20 + year 1, i solidnim delom year 2, vecina su vec "izbalansirani" nema poente dalje ih nerfovati, tu su gde su, po meni su validni mnogi, sem sto nemas taj osecaj da ti ability drasticno menja gameplay. Ofc ima izuzetaka, obozavam Caveiru npr, i mislim da i pored "nerfova" ona veoma dominira, cak iako ne poznajem jos mape kako treba itd, slazem 4 do Ace killova po rundi. Vidim da je i u pro ligi banovana stalno. Kapiram da ce u nekom momentu da joj nabiju CD na ability, jer trenutno jeste prekratak.
Vise bih voleo da obrate paznju na overnerfovane operatere kao sto je jadni Lord, Ela itd.. Zasto echo dizorijentise na cuku vremena da ne znas gde je levo gde desno, a Ela ti na 5sec nakaci veoma suptilan efekat koji bi trebao da bude isti ko echov sem sto nije ni priblizno, da znam ona ima on demand automacki trigerovane charges a on jadan mora da pilotira dronom, al ipak njen ability je presmesan vs njegovog a zamisljeni su kao veoma slicni.
Mada gledajuci kolko je echo banovan kapiram da ce i njega nerf to the ground...
Ima neki operateri koji imaju korisne abilities al onda dobiju "kaznu" po oruziju il stats, ja licno bih naveo Buck-a, jednostavan i prost ability ali opet toliko mocan, busenje murder holes gde god ti padne na pamet je jedan *mjau**mjau**mjau**mjau*no koristan ability, al onda opet lik je solidno glasan, umereno spor, i ono sto je vecini deal braker ima uzasan trzaj na prvom metku, i dosta veci recoil nego bilo koji assaunt rifle koji sam ja za sad isprobao, toliko da posto zelim da ga igram i budem uspesan sa njim morao sam da podignem vertical sens drasticno, tipa drzim horizontal na 15 a vertikal na cak 25, drasticna razlika ali mi mnogo pomaze da taj insane vertical recoil drasticno bolje kontrolisem. Nije idealno al *mjau**mjau**mjau* radi, sem sto mogu da zaboravim na ACOG na njemu.. Ali opet nekako mi je to balansirano, *mjau**mjau**mjau*, imas dobar ability, ok al popices "kaznu" po brzini, buci, i tezini kontrole oruzija.. Sounds fair to me.