lista
Grande belezza - nije za svakoga. Po mnogo crmu posrban film. O zivotu uopste. Nekome ce biti 1/10, nekome 10 od 10. Od mene 8/10. Glavni matorac objasnio neke stvare o glumi
Best offer - na kraju obratite paznju na to da jr film potpuno italijanski, kao i prethodni, i pored totalno holivudske produkcije, kao i glumaca. 8/10. Govori o trgovini umetnickim delima, ali je to sporedno kada se na kraju sagleda situacija. Mislim da je poenta vise da govori o masim manama i kako su u filmu genijalno prezentovane.
Behind the Candalabra - film sa mnogo, mnogo zvezda na jednom mestu, sjajnom sodebergovom rezijom, odlicnom biografskom pricom o velikom pijanisti i njegovom decku (majkl daglas i met dejmon) i sve to u full hbo produkciji. 7.5/10
Mozda najbolja uloga met dejmona, koga bas i ne mirisem.
Dallas buyers club - ili kako neko rece stealers club, zbog oskara mekonahija. 10/10, sjajno stivo za sve koji ne znaju, a i one koji znaju ovu pricu. Verujem da farmaceutska mafija, monopol, radi ovako u svakoj zemlji.
12 godina rob - mozda i najtezi film koji sam gledao u poslednjih godinu dana. Realan do te mere da cete se pitati da li je moguce da su ameri snimili ovakav film. Sjajno i kosmarno u isto vreme. 10/10
Monsieur Lazhar - belgijsko kanadski bembli ga. O profesoru koji dolazi kao zamena nastavnici koja je izvrsila samoubistvo. Inace je i izbeglica. Prica u kojoj se zelja za zivotom i prica o smrti konstantno preplicu na neki nacin koji je tradicionalno predstavljen kroz ne bas tako tradicionalnu tematiku. Vredi mozda mnogo vise, kako se gleda na stvar, ali 7.5 od 10.
The hunt (mislim da je jagten ili jagden na danskom) - jedan fenomenalan film iz dansko/svedske kuhinje. Bice americki remake sigurno. Najvise me podseca na nasu klopku, ne znam zasto. Jedan mali gradic, jedan obican ucitelj, jedan obican dan, koji u nekom sick twist-u menja zivote gradjana tog seoceta za 360 stepeni u nanosekundi. Naravno, profesora igra fenomenalni mads mikelsen, hanibal iz serije, ako neko ne zna. Najbolji danski film u ovom trenutku sigurno. 9/10
Pusher (trilogija) - pricacu samo o prvom. Ko je gledao "u kini jedu pse" i dve cadjave dvocevke i dopao li su mu se, onda je ovo obavezno stivo. Glavni glumac i slavko labovic kao radovan/rasko iz "pasa" i mads mikelsen garantuju zabavu
7/10
Oldboy, americki 2014 - 0 od 10.
Korejski 10+
Grand Budapest hotel - kako bih rekao... Najbolje najistocnije delo zapadne kinematografije. Ovakav film bi Jugoslavija/ceska danas snimala da ga "stara skola" pravi. Fenomenalan. 8 od 10 i to samo zato....
Obsluhoval jsem anglickeho krale (I served the King of England) - ...sto mi je ovaj toliko bolji. Dovoljno je reci Jirzi Mencl, stara skola u punom sjaju. Sedam milki dolara za IStKoE protivu 118 GBH budzeta. Tema sumnjivo slicna, u neku ruku. Prva iz pera wesa andersona 2014 o liku kome drugi lik prica svoju pricu o tome kako je prosao put od bus boy-a do vlasnika hotela u vreme kada nice nacizam, protiv novele ceholovackog pisca hrabala, iz vremena cenzure 1971 (objavlenja tek desetak godina kasnije), o prici koja je smestena u prag tokom okupacije nacista i prati mladica koji upada u razne situacije kao hotelijer u usponu, koji takodje pocinje kao bus boy u Golden Prague Hotel. E, jeste moji Ameri, nije sija nego vrat!
Sve u svemu oba su sjajna, sasvim dovoljno vizuelno razlicita, ali opet jako slicna i sjajna filma.