Šta je novo?

AliExpress (FAQ u prvom postu)

Bili ste upravu, cim sam otvorio dispute, poceo kinez da mi se cepi.... Sada pristaje da mi vrati 30 dolara, koje sam prvobitno trazio... ali me boli uvo,kuliram ga, ima da vrati sve :D
 
smatraj da ce verovatno da ti vrati sve ali ce da od sledeceg puta verovatno mozda i ne, stavi shiping za srbiju jedno 100 dolara jer on misli da si ga zeznuo :D

Skoro sam video neki komentar za neki tablet i komentarisao je neko iz hrvatske....i postavio je slike kako je tablet lose sastavljen i vidi se neki lepak ali se jasno vidi da ga je taj lik u hrv otvarao...ispod kinez prodavac prvo na kineskom je*e sve po spisku pa onda na engleskom prica kako je namerno ovaj iz hrv to uradio kako bi dobio besplatno robu i kako mu je uzeo full refund ni za sta i kako ni sam ne zna kako je ali support prihvatio da mu vrati sav novac...i vidim shiping tipa 200 dolara sto ne verujem da je tada bilo kad je uzimao ovaj iz hrv
 
Poslednja izmena:
Jedno pitanje, kad ne postoji free shiping za neku robu jel se može kontaktirati prodavac i pitati da li je moguć neki dogovor?
 
Jel ima neko preporuku za neki punjac za li ion baterije 18650, 14500 itd da je jeftiniji ali da radi posao da ima displej i da moze da meri kapacitet baterije, napunjenost... ?
 
Posle tačno mesec dana čekanja stigne mi za klinca silikon case za telefon, samo što su daltonisti promašili boju i umesto crne poslali crvenu. Još su ovi na carini na 3.99$ naplatili 250,-rsd, al' ajde, nek ide, do sad sam za slične sitnice prolazio bez dodatnih troškova. Šta mi je najbolje sa Alijem činiti za to što mi je poslat proizvod pogrešne boje? To neću da im progledam, ne zbog 4$, već zato što ako ne reagujemo kinezi će trpati boje koje im prve dopadnu pod ruku. Da li da kontaktiram prodavca prvo, ili da odmah idem na dispute?
 
Dispute. Prilozi slike i trazi makar pola love nazad.. Nisi ti kriv sto je on pogresio
 
Ma sta pola love, full refund.
 
I meni juce umesto plavog hard-kejsa stigao rozi, al posto zena ima isti telefon i jos beli, obradovala se :d
 
Sada sam nesto gledao, od 25 predmeta porucenih 11.11, uglavnom vrednosti od 2-10 USD sem 4 vrednosti preko 40 USD samo par njih je poslato onako kako je bilo naznaceno. Za neke je shiping bio besplatan a za neke sam doplacivao da bi bili poslati via Chinese Post Air Mail. I ovi sto su poslati navodno onako kako je naznaceno, jos uvek se nevide na trackingu, znaci verovatno su fejk brojevi. Nisam birao najjeftinije, vec sam uglavnom birao stare prodavce sa preko 98% pozitivnim fedbekom.

Toliko o 11.11.... Mislim, dzaba popusti kada ce mi tesko sta stici.

Vidim da cu imati pune ruke posla pokrecuci dispute za 40ak dana.
 
Posle tačno mesec dana čekanja stigne mi za klinca silikon case za telefon, samo što su daltonisti promašili boju i umesto crne poslali crvenu. Još su ovi na carini na 3.99$ naplatili 250,-rsd, al' ajde, nek ide, do sad sam za slične sitnice prolazio bez dodatnih troškova. Šta mi je najbolje sa Alijem činiti za to što mi je poslat proizvod pogrešne boje? To neću da im progledam, ne zbog 4$, već zato što ako ne reagujemo kinezi će trpati boje koje im prve dopadnu pod ruku. Da li da kontaktiram prodavca prvo, ili da odmah idem na dispute?

Pre bih tuzio ovu nasu postu i carinu sto ti na prozivod koji vredi 50 centi realno udare da platis toliko...te stvari se ni ne otvaraju na carini.....
Inace probaj prvo da se dogovris da ti posalje case ponovo za dzabe pa tek onda ako nece full refund


Sada sam nesto gledao, od 25 predmeta porucenih 11.11, uglavnom vrednosti od 2-10 USD sem 4 vrednosti preko 40 USD samo par njih je poslato onako kako je bilo naznaceno. Za neke je shiping bio besplatan a za neke sam doplacivao da bi bili poslati via Chinese Post Air Mail. I ovi sto su poslati navodno onako kako je naznaceno, jos uvek se nevide na trackingu, znaci verovatno su fejk brojevi. Nisam birao najjeftinije, vec sam uglavnom birao stare prodavce sa preko 98% pozitivnim fedbekom.

Toliko o 11.11.... Mislim, dzaba popusti kada ce mi tesko sta stici.

Vidim da cu imati pune ruke posla pokrecuci dispute za 40ak dana.

Mislim da neces imati problema samo vidi da kontaktiras svakog..meni se jos neke stvari nisu ni poslale i ljudi su mi rekli da se strpim jer su imali pune ruke posla oko praznika i male kolicine toga sto sam uzeo tako da su morali da nabavljaju jos
 
Verovatno sitne stvari nisu ni poslali, niti ce da salju :)
Lov u mutnom, pa ako prodje prodje.

Kako prodaju sta nemaju na stanju, kako prodaju i uzmu novac za tracking a posalju fejk broj, i tako dalje..
 
stigose mi ledja za zenfone 2 za 11 dana

u ponedeljak rasoberry pi 2 i laser neki za 15 dana

a jos cekam neke dve sitnice koje imaju lazan tracking broj i koje mozda nece ni doci
 
Da li mogu da otvorim dispute ako sam prodavca zamolio da mi posalje porudzbinu u dve odvojene posiljke i on se slozio sa tim, ali je ipak poslao kao jednu posiljku? :)
U pitanju je jedna veca porudzbina koju sam zeleo da podelim u dve posiljke...
 
Da li mogu da otvorim dispute ako sam prodavca zamolio da mi posalje porudzbinu u dve odvojene posiljke i on se slozio sa tim, ali je ipak poslao kao jednu posiljku? :)
U pitanju je jedna veca porudzbina koju sam zeleo da podelim u dve posiljke...
Sve može što je logično i opravdano, i ako ti osnovni motiv nije da prevariš prodavca.
 
Mozes da probas nista te ne kosta.
 
Ako si napravio jedan order za te artikle onda nema smisla da otvaras dispute, jer to nema sanse da ti prodje ma sta ti kinez obecao.

Nikakva obecanja oni nisu duzni da ispunjavaju, to su prazne reci.
Jedino moraju da ispostuju to sto je opisano.
 
Upravo, plus njemu verovatno ispadne jeftinije da šalje zajedno, ipak je on pre svega trgovac.
 
Znaci da se spremin na pdv i carinu :) ovako sam mislio da pokusam bar na jednom paketu da izbegnem....
 
Upravo tako ,isto mi se desilo poslao je u jednom paketu
 
Jel imao neko nekad slucaj da mu refund nije legao na karticu?
Posle 10 dana na sajtu pise da mi je refund zavrsen ali sad sam proveravao stanje na kartici i nista mi nije stiglo? Ovo je prvi put da se tako nesto desava. :confused:
 
To se i meni desilo, pretpostavljam da moraš otići u banku da ti prebace na karticu.Mislim da tako nekako funkcioniše uplata deviza na naš račun.
Ni ja još nisam to rešio :)
 
Da li neko ima iskustva posle koliko Aliexpress "odgovara" na escalate? :) Da kazu u pravu ste/niste, i vracamo/ne vracamo novac.
 
Ja preskočio stavljanje u wishlist i odmah ih impulsivno naručio :D. Odavno merkam neke bežične sluške za po kući. Sad gledam neke komentare i malo me brine što se pominje neko kašnjenje i seckanje kad se koristi preko blututa. Valjda bude sve u redu.

Isprobao sam, i lepo rade preko bluetooth, nije bilo nikakvog seckanja u krugu 7-8 metara. Probao sam i mikrofon, prvo preko Skype Echo gde se čuo neki glasan šum, ali posle se ispostavilo da je sve ok pri standardnom pozivu.

@Mirkoli
Nema pravila, ja sam nekad čekao i po 2 meseca.
 
Poslednja izmena:
Isprobao sam, i lepo rade preko bluetooth, nije bilo nikakvog seckanja u krugu 7-8 metara. Probao sam i mikrofon, prvo preko Skype Echo gde se čuo neki glasan šum, ali posle se ispostavilo da je sve ok pri standardnom pozivu.

@Mirkoli
Nema pravila, ja sam nekad čekao i po 2 meseca.
Jel si ih upoređivao sa nekim sluškama? Ja razmišljam da li da ih uzmem i prodam Sony SBH-52.
 
Samo sa starim Philips SBC-HP830. Ausdom su i bolje i glasnije, kad se slušaju preko Xonar-a. I Philips mi je dosta bolji od Piston bubica, pa nisam ni pokušao Ausdom da poredim sa Pistonkama.
To je ovako na prvu loptu, treba malo da prođe vremena kad su slušalice u pitanju, da se slegnu utisci.
 
Pitanjce jedno

Imao sam dispute na aliexpressu i trazio sam full refund bez vracanja robe. Zavrsen dispute u moju korist. Rok da mi prodavac vrati pare je 3-15 radnih dana. Buni me to da li je obavezan prodavac da vrati pare ili oni to prate da li je odradjeno? Pitam jer prodavac kao nece da vrati pare dok ne posaljem nazad,a to me kosta vise nego li sam deo.
 
Nazad
Vrh Dno