Šta je novo?

Raiffeisen bank

Neprijatno i mislim da bi eventualni šesti prijatelj imao osnov za žalbu kada mu ne bi uplatili novac. Zašto? Pa, ti ne možeš da kontrolišeš kad će neko da dovrši otvaranje računa, a pritom eksplicitno imaš dozvolu od banke da link proslediš neograničen broj puta, uz napomenu da ti možeš da dobiješ nagradu za najviše pet prijatelja, dok isto nije naglašeno za prijatelje. Ovo je važno jer prijatelj otvara račun u ubeđenju da će tu nagradu dobiti. Ako je ne dobije, obmanut je. E, sad, to je teorijski, a ne znam kako izgleda u praksi. Možda prilikom otvaranja računa iskače neka napomena da su istrošene nagrade i da se otvaranjem računa preko prosleđenog linka novi klijent više ne kvalifikuje za nagradu, to bi recimo bio okej otklon.
 
Neprijatno i mislim da bi eventualni šesti prijatelj imao osnov za žalbu kada mu ne bi uplatili novac. Zašto? Pa, ti ne možeš da kontrolišeš kad će neko da dovrši otvaranje računa, a pritom eksplicitno imaš dozvolu od banke da link proslediš neograničen broj puta, uz napomenu da ti možeš da dobiješ nagradu za najviše pet prijatelja, dok isto nije naglašeno za prijatelje. Ovo je važno jer prijatelj otvara račun u ubeđenju da će tu nagradu dobiti. Ako je ne dobije, obmanut je. E, sad, to je teorijski, a ne znam kako izgleda u praksi. Možda prilikom otvaranja računa iskače neka napomena da su istrošene nagrade i da se otvaranjem računa preko prosleđenog linka novi klijent više ne kvalifikuje za nagradu, to bi recimo bio okej otklon.
Upravo zbog toga što ne mogu da kontrolišem ko je otvorio račun, ne mogu ni da garantujem da će prijateljima biti uplaćen novac. Ako neko od njih dalje podeli link, tu nastaje problem, ali dobro...
Neprijatno je i da preko ovog linka, koji nije ispravan link preporuke (bez CUSTOMER_RK), ispisuje informaciju kako si dobio link od prijatelja, što realno nije tačno.
 
Šta je konkretno RaiPay i zašto sad ima svoju posebnu aplikaciju?

Redovno sam plaćao preko apple pay-a do sad, koja je razlika?
 
To je za Android. Mobilni novčanik. I za Android je uvek bila posebna app.
 
Od sledeće godine će nova Visa Virtuon biti samo digitalna, tako da... čuvajmo telefone! 😅
Meni je digitalna vec 20 godina. Prvo sto uradim kad dobijem Virtuon karticu je da je unesem u digitalni novcanik i iseckam je na komade. Potpuno je besmisleno posedovati fizicku verziju ove kartice.
 
Šta je konkretno RaiPay i zašto sad ima svoju posebnu aplikaciju?

Redovno sam plaćao preko apple pay-a do sad, koja je razlika?
Uvek je bila posebna aplikacija.
Nije postojao google pay, bar koliko mogu da se setim, u to vreme kod nas. Pa su napravili RaiPay za android OS telefone. Koristio sam tada na Motoroli g5+. To je jedan od razloga zašto ih ne zanima uvođenje google pay, bar koliko sam razumeo.
Posle sam se prebacio na apple i naravno ApplePay. Ne znam, tj. nisam pratio da li je ikad bila za iOs RaiPay aplikacija. iOs koristim zadnjih 4-5 godina otprilike.
 
Prosli put sam nasao 5 ljudi u i zavrsio sve u 2 dana. Danas se zavrsava akcija preporuke i ovaj put bez uspeha. Nece ljudi da se cimaju za 3000. Morace oni da pojacaju ovu ponudu 😀
 
Onda ne bi trebalo da naplaćuju troškove izdavanja, što se naravno neće desiti.
Naravno da ne bi trebalo, ali će naplaćivati korišćenje servisa; unapred 50 dindži za svaki mesec za period za koji traje usluga.
 
  • Like
Reagovanja: uji
Zapravo, oni to vode kao mesečnu članarinu, tako da je izdavanje bez naknade. Ako neko poželi da je otkaže, vratiće razliku za neiskorišćeni broj meseca.
 
Da li je ovo RF resetovala naloge za eBanking? Ne mogu da seulogujem ni na lični račun ni na račun firme Ne pomaže ni ponovno kreiranje naloga i brisanje kolačića.
eBanking apliakcija ne prikazuje nikakvu grešku, samo se vrati na login.
 
Nije, ali određenoj segmentaciji korisnika pucaju tokeni i nalozi pa moraš sa call centrom to da regulišeš.
 
Rekoh ja da moraju da povecaju iznos, a oni produzili zbog slabog odziva...Ovo je prvi put da se produzi.

Legla danas lova, imam jos 2 linka.
 
Ovo je prvi put da se produzi.
Zapravo, četvrti. Od polovine do kraja avgusta, polovinom septembra do sredine oktobra pa do kraja i sada do 21. novembra. Slabiji je odziv, jer su promenili da ne mogu više naknadne prijave podataka preko linka kod onih koji su već otvorili, ali tu može preporučilac da prijavi banci ime i prezime uz mejl i/ili broj telefona preporučenog korisnika, jer desi se da iz promotivnog linka u iRačun link (klikom na polje otvori račun) ne prebaci customer id, tako da tu imaju taj bag.
 
Da li samo utorkom uplacuju novac za preporuku?

Drugarica je juce dobila novac za racun koji je otvorila preko mog linka, a ja nisam, pa ne znam da li da sacekam ili da im pisem.

Hvala
 
Na dve nedelje, nekad i tačno svakih 15 dana. Piši im odmah kroz inbox Moja mBanka i prigovor pa navedi njeno ime i prezime i mejl/broj prijavljen banci.
 
Na dve nedelje, nekad i tačno svakih 15 dana. Piši im odmah kroz inbox Moja mBanka i prigovor pa navedi njeno ime i prezime i mejl/broj prijavljen banci.
Hvala, pisao sam im.

Do sad sam preporucio dve osobe, i istog dana su uplatili i meni i njima novac, medjutim sad sa trecom osobom, njoj da, meni ne, pa cemo videti sta odgovore.
 
  • Like
Reagovanja: uji
Koja im je poenta da samo na Yettel-u ne radi logovanje preko naloga? Aktivirao sam aplikaciju prijateljima bez problema na MTS i A1.
 
Nije, ali određenoj segmentaciji korisnika pucaju tokeni i nalozi pa moraš sa call centrom to da regulišeš.
U tom i jeste problem, nije rešeno. Napravio sam novi nalog ali i dalje ne mogu da se ulogujem. Brisanje kolačića ne pomaže.
 
  • Like
Reagovanja: uji
Nažalost, poznat mi je i takav slučaj gde čovek koji je i pravno lice došao u ekspozituru da se žali, pošto nije ništa uspeo da reši preko call centra, tako da mu je blokiran token (neuspela Vasco validacija) i ne može da uđe na eBanking. Da li su posle rešili, ne znam, zato što sam se tu zatekao prilikom uplate pazara.
 
U tom i jeste problem, nije rešeno. Napravio sam novi nalog ali i dalje ne mogu da se ulogujem. Brisanje kolačića ne pomaže.
Meni se desilo bar 3 puta... Tražiš da te provedu kroz postupak aktivacije novog naloga, budu sa tobom na vezi, rešiće to u hodu
 
Koja im je poenta da samo na Yettel-u ne radi logovanje preko naloga? Aktivirao sam aplikaciju prijateljima bez problema na MTS i A1.
Sestra uzela novi telefon. Raiffeisen riješila preko call centra u AIK morala ići u ekspozituru. Yettel broj.
 
Mogla je i Aik da reguliše preko kontakt centra, ne znam zašto to nije uspela. Princip je potpuno isti kao u Raiffeisenu, dobije se kod za aktivaciju, koji podjednako mogu da izdaju i uživo i preko telefona. Svakako, ovde je glavno da Raiffeisen nudi automatsku verifikaciju svima sem nama Yettelovim korisnicima, pa mi moramo da zovemo banku i tako se praktično ručno verifikujemo. Pritom izgleda da nisu jedini, neko je isto napisao u temi za OTP. Da li obe banke koriste isti sistem ili postoji neko ograničenje na nivou Yettela, i zašto, dobro je pitanje.
 
Dobijala je aktivacioni kod od AIK ali je prilikom prijave izbacivalo grešku. Čak su i ovi iz zemunske ekspoziture morali zvati "centralu". Ali da ne idemo u off. Sve sređeno ali problem postoji sa Yettel korisnicima.
 
Da li sme ovde da se ostavi link za otvaranje novog iRacuna?
 
  • Funny
Reagovanja: M J
Vrh Dno