Šta je novo?

[MTS] Postpaid paketi i promocije

Detetu je istekao ugovor u mts ima vec dva meseca i niko da zove da ponudi nesto.Danas smo bili u A1 da podnesemo zahtev za prenos broja.Videcemo da li ce biti neke bolje ponude
 
Mogu da probaju, odoh iste sekunde.
 
Možda će kao i prethodnih puta važiti samo za nove korisnike, a za stare će ostati ista cena do nekog trenutka, dok ne odluče da migriraju korisnike na novu cenu, i ponude opciju za prevremen raskid bez penala. Pa ko se bude žalio, ostave mu istu cenu do isteka UO. Tako su radili prethodni put, nisu svima odmah digli cene, tek kasnije su sve migrirali na nove pakete.
 
Da li ovo važi ko ima pojedinačno mobilne tarife ili i za nas koji imamo BOX 4?
 
Znači od 03.11.2025. do 30.11.2025. ćemo moći raskinuti ugovor bez penala ( ko ima samo postpaid paket ) ili..?
Ako obajve novi cenovnik 03.11.2025. Svako ce moci od 03.11.2025. Do 03.12.2025 da raskine ugovornu obavezu.
U novim UO od 01.09.2025 treba u sazetku ugovora treba to i da pise.
Danas sa prvi put video , da u novoj ugovornoj obavezi u sazetku ugovora i pise :
da korisnik nema obavezu placanja penala u slucaju najavljeme promene (visa cena) ili drugih uslova ogovora , sa kojima se bitno menjaju uslovi pod kojima je ugovor zakljucen , a na nacin koji nije u korist korisnika.
Samo sto je to napisano jako sitnim slovima , nesto ne verujem da je to neko video uopste. Barwm ovde niko nije prijavio.
Znaci nece se vise zezati i natezati sa nama.
A sto bi podizali cenu cenu svima, opet ce brdo ljudi poceti da im odlaze.
Danas potpisan UO u A1 6 meseci po dinar 18 meseci 50% uz napomenu da se ta cena nece menjati. Zasto bas napominju , valjda znaju da odmah ljudi raskidaju UO.
Oni nove uvedu nove skuplje pakete za nove, nema poskupljanja , nema raskida UO.
 
Ako obajve novi cenovnik 03.11.2025. Svako ce moci od 03.11.2025. Do 03.12.2025 da raskine ugovornu obavezu.
U novim UO od 01.09.2025 treba u sazetku ugovora treba to i da pise.
Danas sa prvi put video , da u novoj ugovornoj obavezi u sazetku ugovora i pise :
da korisnik nema obavezu placanja penala u slucaju najavljeme promene (visa cena) ili drugih uslova ogovora , sa kojima se bitno menjaju uslovi pod kojima je ugovor zakljucen , a na nacin koji nije u korist korisnika.
Samo sto je to napisano jako sitnim slovima , nesto ne verujem da je to neko video uopste. Barwm ovde niko nije prijavio.
Znaci nece se vise zezati i natezati sa nama.
A sto bi podizali cenu cenu svima, opet ce brdo ljudi poceti da im odlaze.
Danas potpisan UO u A1 6 meseci po dinar 18 meseci 50% uz napomenu da se ta cena nece menjati. Zasto bas napominju , valjda znaju da odmah ljudi raskidaju UO.
Oni nove uvedu nove skuplje pakete za nove, nema poskupljanja , nema raskida UO.
Znaci ukratko, samo ce poskupeti pakete ko zeli im biti novi korisnik a za stare korisnike nista ne diraju..?
 
Znaci ukratko, samo ce poskupeti pakete ko zeli im biti novi korisnik a za stare korisnike nista ne diraju..?
To oni znaju , ako vidimo nove pakete sa novim cenama. Ne tice nas se.
Ako starim paketima podignu cene isto nas se ne tice.
Ako starim paketima dignu cene i kazu da vazi za sve korisnike. Onda ko zeli moze bez penala da raskine.
 
Pre neki dan mts agent sa kojim sam zaključila UO 70 % Omorika S više puta je napomenula da se cena neće menjati celu ugovornu obavezu. Neverovatni su a verujem da su svi takvi. Grrrrr. Stvarno je trebalo da pređem na Mega plan A1 i sa tim brojem. MOžda sutra raskinem UO mts.
 
Bice ko i prosli put, ko se bude zalio pretio raskidom UO ostavice mu staru cenu. Ko nebude placace novu.
Neznam, ko bude hteo da raskine a oni mu ostave staru cenu mislim da nece moci da raskine.
 
Zar ne treba korisnik da zahteva da mu ostave staru cenu ili provajder da ,,preporuči"? Na korisniku zavisi da li će raskinuti, cenkati se da plaća staru cenu ili mu neće biti problem da plaća novu cenu istog postpejd paketa... ( Jedino ako ih ne budu ,,unapredili" ),...

U prevodu videćemo sve od 03.11.2025. i obaveštenje na mt:s sajt.

Oktobarski račun moramo svi pažljivo pogledati, da nešto negde ne piše malim sitnim slovima... Pa da ne bude kasnije...
 
Za svako poskupljenje za postojeće korisnike do sada sam reagovala mejlom tako što sam tražila raskid ugovora.
Oba puta su mi oni "izašli u susret" da mi ostave ugovorom propisane uslove.
Interesantno doduše, zadnji put sam ih cimala za kontrolu troškova, isto dobila odgovor da mi ostaju ugovoreni uslovi, na računu smanjena cena od 999 na 750 din. Nisu normalni :)))
 
Ono sto je interesantno je to sto oni vec ko zna koji put planiraju da urade isto. Verovatno je broj ljudi koji zbog toga odlaze manji od onog koji ni ne primete poskupljenje dok nije kasno, ili jednostavno sindrom drzavbe firme, "kako cemo, lako cemo".
 
Ja sam prakticno za usi vukao neke ljude u poslovnicu da se zale na cenu jer ih je mrzelo za sitne pare. To je onaj ogromni skok za sve od prethodnog puta.
Bukvalno udjes, kazes ime i prezime i oni kazu u redu, necemo dizati cenu. 3 minuta i hvala lepo, a ljudima je to previse bilo.
Taktika radi posao.
 
1761899362158.png

ako stvarno ponovo bude promena cena, mislim da će to ići starim receptom: početkom novembra se obaveštavaju samo korisnici bez UO, a početkom decembra se najavljuje da od januara stupa promena i za korisnike sa aktivnom UO
 
Meni otac kada sam mu rekao da su podigli cene nije hteo da se cima (početkom godine je to bilo) jer je plaćao po dinar.
Kada je septembarski stigao na 5100 din (bila je ugovorena cena 4100 čini mi se) počeo je da kuka.
Za razliku od @TwistedMind, ja nisam hteo da ga vučem za rukav. Sada ih čovek !"#$%&%#$" na svaki spomen :)
 
Bice ko i prosli put, ko se bude zalio pretio raskidom UO ostavice mu staru cenu. Ko nebude placace novu.
Neznam, ko bude hteo da raskine a oni mu ostave staru cenu mislim da nece moci da raskine.
Po zakonu a to pise u svim novim ugovorima u sazetku. Promena cene automatski vuce raskid ugovora bez penala.
Ne pise u zakonu ako neko korisniku ostavi istu cenu on je duzan donl kraja UO da ostane tamo, nema ako, mozda, moguce , skicajno.
Sasvim drugo je dobra volja korisnika koji resi da ostane ako mu odobre istu cenu do kraja UO.
Znaci veca cena , momentalni raskid UO bez penala, to pise u ugovoru. 😃
 
Malo si kontradiktoran. Ako ti operater ostavi istu cenu, kako ju je promenio? Po kom osnovu ćeš raskinuti ugovor?
 
Mislim da cilja na to što ZEK predviđa mogućnost raskida samo na osnovu iskazane namere jednostrane izmene uslova ugovora. Naknadne ponude korisnik ne mora da razmotri.

Ali ja bih se pre fokusirao na nešto drugo, a to je da MTS u slučaju migracije zapravo ne dozvoljava korinicima da ostanu na starom paketu, svakako ih prebaci na novi, samo ponudi nižu cenu tog novog, koja odgovara ceni starog. Ti novi paketi nemaju iste uslove kao stari, što je i važnije od cene. Ne znam konkretno za mobilne pakete, ne sećam se starih, ali recimo za TV su poslednji put uveli kombo pakete i time u potpunosti promenili koncept televizije, prilikom čega su korisnici nižih paketa ostali bez dosta kanala.

U svakom slučaju, mislim da nema smisla raskidati ugovor ako je baš jedina promena u ceni, a MTS potvrdi da će zadržati staru, jer to onda govori o "lošoj" krajnjoj nameri korisnika da se prevremeno oslobodi ugovorne obaveze bez penala, ali uglavnom nije samo cena promenjena, pa je opravdano.
 
Dobio sam ovaj SMS od mts, nisam nista aktivirao pre. Tarifa je Zmaj. Da li je jos neko dobio ovakav SMS?
 

Prilozi

  • Screenshot_20251101_115911_Messages.jpg
    Screenshot_20251101_115911_Messages.jpg
    88.5 KB · Pregleda: 132
Добио сам и ја, вероватно је то било раније бесплатно у пакету, а сада више није. Мени БОХ истиче за 7 дана, нико не зове и не нуди ништа...
А1 даје леп попуст за њихову оптику и нет, опседају ме месецима...Ако лелеком не изађе са понудом пре истека...Готово сам сигуран да ћу да променим оператера после 15 година...
 
Nazad
Vrh Dno