Šta je novo?

Praćenje pošiljki (2024 / 2025) - FAQ u prvoj poruci

Kakav im je ovo broj za pracenje sa alija AP00766 prvi put dobijam ovakav kod
 
Ne zna se ko je gori kod nas, Flying Cargo (FedEx) ili DHL Srbija.

Kod ovih prvih bar u jednom pozivu dodješ do koga treba, ali svakako sam se navikao da otkupim dokumentaciju, pa moj špediter odradi carinjenje i onda FedEx isporuči.

Kod DHL, ne znaš ni koja ispostava je nadležna za carinjenje pošiljke. Niti gde se ista nalazi. Početkom godine sam za jednu pošiljku potrošio više od 7 dana da dobijem info kome da dostavim dozvolu za uvoz, jer nisu znali gde je pošiljka tj gde su papiri, jer su isti završili na pogrešnom mestu, pa su lutali Novi Beograd - Šimanovci - Novi Banovci. Letos sam jednu ocarinio za čas i dostavljena expresno. Recimo drugi dan od kad sam im dostavio sve papire. A kad sam uplatio dažbine, stigla je tipa 3 sata kasnije.

Evo sad opet imam jednu koja je iz SAD stigla za 48h, znao sam da mora preko Banovaca, i od kada imaju kompletne papire, pošiljka danima ne menja status. Tj menja poslednja dva, imaju isti datum i isto vreme
Clereance event - zeleni status
Shipment on hold - crveni status
Čas je jedan poslednji, čas drugi i zapravo ne znam da li je carinjenje u toku ili je on hold. Ne žuri mi se, ali sutra ih jurimo, da se ne dovučem do vikenda, bez razloga.

A što ne daš špediteru da ti ocarini i to što ide preko DHL? Nije obavezno da ti DHL carini a tvoj špediter će za dan da završi kad dobije awb od DHL.
 
Zapravo su nam i radili, ovu gde 7 dana nismo mogli da utvrdimo gde da pošaljemo dozvolu tj gde su papiri, pa smo tada otkupili predmet i ocarinio naš špediter. Nisu rekli da neće da rade, ali sam shvatio da bi rađe da izbegnu. Nije njihova carinska ispostava (nije ni aerodrom njhova ispostava, pa nam FedEx ipak rade bez problema), DHL haos za saradnju,...
Rade nam 30-ak carinjenja godišnje, nismo veliki klijent, ali su oni zadovoljni kako mi spremimo papire, mi zadovoljni koliko brzo reše predmet. Da ne kvarimo sa DHL.
 
Pretvorice se u LA HU kasnije
Ja imam jednu pošiljku sa takvim kodom, i pretvorio ga je samo u CN25100623076 kod koji bukvalno nigde ne mogu da pratim osim na cainiao. Trenutni status je Arrived at linehaul office, Carrier note: Arrived at linehual office. Svi ostali paketi sa takvim AP kodom su već dobili LA HU kod. Pisao sam prodavcu ali se prave ludi po običaju,kao može da se prati na cainiao.Da li možda neko ima slično iskustvo i da li neko zna u kom koraku dobija LA HU kod pošto su mi svi ostali paketi odmah za 3-4 dana dobijali LA HU kodove.
 
Probaj na ninji da iabcis taj kod, mozda ti on izbaci alternativni LAxxxxHU kod.
 
Ja imam jednu pošiljku sa takvim kodom, i pretvorio ga je samo u CN25100623076 kod koji bukvalno nigde ne mogu da pratim osim na cainiao. Trenutni status je Arrived at linehaul office, Carrier note: Arrived at linehual office. Svi ostali paketi sa takvim AP kodom su već dobili LA HU kod. Pisao sam prodavcu ali se prave ludi po običaju,kao može da se prati na cainiao.Da li možda neko ima slično iskustvo i da li neko zna u kom koraku dobija LA HU kod pošto su mi svi ostali paketi odmah za 3-4 dana dobijali LA HU kodove.
Mislim da se taj LA HU kod dobija prilikom izbora nacina dostave... i sta ce ti LA HU kod? Samo ce da te drapnu na carini zbog njega a pracenje je isto kao i za CN HU jedino je prednost sto LA HU kod prate Kinezi pa ako zapne negde oni znaju gde (meni je postar za***o stvar i odmah me Kinezi obavestili)...
 
Ok evo update.... Poslao sam poruku na DHL Chat, znaci razogovr sa pravom zivom osobom. kaze: "Prema poslednjem statusu dostupnom u sistemu, dokumentacija koju ste dostavili je prihvacena, kompletirana i prosledjena u dalju proceduru carinjenja ali carinjenje jos uvek nije okoncano." odgovorio sam da ja od 8 oktobra kako je paket usao u zemlju i pocela procedura, ida lje cekam evo skoro 10 dana! ona kaze: kada bude ocarinjeno,kolege ce vam poslati email i to je to... ja pitam : kada se otprilike ocekuje? - Kaze: ne znamo,zavisi od kolega... eto toliko.. za pisljivi paketic sa iHERB im treba 2 nedelje i vise... kao sto rekoh, FedEX je paket iz Kine vrednosti 200$ odradio u roku od dva dana i sledeceg jutra u 9 su mi bili na adresi, platio sam njihovu uslugu plus carina pdv i cao.... sve koretkno.
 
Da li je neko imao slicnu situaciju sa LA-HU posiljkom u Novom Sadu i da li vredi ici u postu? Niko me danas nije kontaktirao a kad proverim pracenje posiljke danas se pojavila ova poruka:
Delivery unsuccessful
Your package delivery was unsuccessful. Recipient uncontactable. Please contact carriers to schedule a redelivery.
Oct 16, 07:58 (GMT+2)
64x64.png
We were informed by the carrier that your package could not be delivered and is marked "Delivery failed".Please contact the carrier for more information. We apologize for any inconvenience.
 
Meni se to desilo. Ubaci tracking number u Parcels aplikaciju i pokaži na šalteru taj kod. Reci da je pošiljka u pošti i da potraže taj paket preko tog koda (tracking number-a). Meni je prepisao taj kod na papir, otišao u prostorije iza i doneo paket
 
Meni se to dešava redovno. Čak imam situacije da mi iskoči poruka o neuspešnom uručenju, a onda me nakon sat vremena poštar zove i kaže da ima paket za mene. Mislim da u ovoj pošti kod mene za sve pošiljke upišu da je uručenje bilo neuspešno pre nego što poštar uopšte krene da raznosi pakete za taj dan.
 
Meni se to dešava redovno. Čak imam situacije da mi iskoči poruka o neuspešnom uručenju, a onda me nakon sat vremena poštar zove i kaže da ima paket za mene. Mislim da u ovoj pošti kod mene za sve pošiljke upišu da je uručenje bilo neuspešno pre nego što poštar uopšte krene da raznosi pakete za taj dan.
Meni je svako preuzimanje iz ino preko poste tako. Kurir dostavi paket, nakon toga meni stigne status da je bila neuspesna dostava, posle 3-4 sata pise da je dostavljen paket. Bukvalno svaki put.
 
Meni se to dešava redovno. Čak imam situacije da mi iskoči poruka o neuspešnom uručenju, a onda me nakon sat vremena poštar zove i kaže da ima paket za mene. Mislim da u ovoj pošti kod mene za sve pošiljke upišu da je uručenje bilo neuspešno pre nego što poštar uopšte krene da raznosi pakete za taj dan.
Taj status o neuspelom urucenju ima samo na ino traking sajtovima na postinom sajtu toga nema . Verovatno kod skeniranja posiljki ode neka zbun poruka strancima.
 
Imam sad jedan paket sa Alija koji je jutros dobio status "Zadužena za dostavu", pa ću baš da vidim da li će opet biti tih poruka o neuspešnom uručenju.
 
Hvala vam na savetu momci, bio u posti i nasli su taj LA paket i rekli mi da takve posiljke imaju pracenje i mogu da ih nadju... a imam jedan nesrecni UC paket starosti 2 ipo meseca koji ne mogu po broju da nadju, mada je pogledala fizicki i rekla da ga nema... Tako da LA posiljke su super naspram UC.
 
Zna li neko sta se desava kad postar izgubi posiljku sa pracenjem (LA...HU)? Danas mi je bio i kaze da nema moj paket, izgubio ga je ili mu je neko ukrao sa bicikla, on ce sad to da prijavi nadleznima itd...

Mene interesuje sta ce dalje da bude sa novcem koji sam ja platio i sa troskovima carine?
 
Prijavi i ti nadleznima za svaki slucaj, mozda se misteriozno pojavi.

U posti moraju da zavedu tamo taj paket kao izgubljen ako je stvarno izgubljen pa sa time radis dispute.
 
Zapravo su nam i radili, ovu gde 7 dana nismo mogli da utvrdimo gde da pošaljemo dozvolu tj gde su papiri, pa smo tada otkupili predmet i ocarinio naš špediter. Nisu rekli da neće da rade, ali sam shvatio da bi rađe da izbegnu. Nije njihova carinska ispostava (nije ni aerodrom njhova ispostava, pa nam FedEx ipak rade bez problema), DHL haos za saradnju,...
Rade nam 30-ak carinjenja godišnje, nismo veliki klijent, ali su oni zadovoljni kako mi spremimo papire, mi zadovoljni koliko brzo reše predmet. Da ne kvarimo sa DHL.

Pazi, ako ti je DHL express pošiljka, ona se carini u banovcima i to je dedicated ispostava samo za DHL express pošiljke koje dolaze avionom.

Ako je došlo drumski, to radi DHL Freight I to se carini na ispostavi skladišta u Šimanovcima. A opet moze da bude i na aerodromu pošiljka (sad sve zavisi koji paritet, ko je naručivao transport itd) gde radi DHL Global Forwarding. Jeste, DHL u Srbiji ima tri kompanije.

Svakako najbrža varijanta za pravna lica je ovo što vi imate saradnju preko posebnog špeditera. Oni se polome za klijenta i završavaju brzo. DHL ima stotine raznih plus fizička lica... Pa ti vidi kad ces da stigneš na red.
A onda se desi i neka zavrzlama kao u tom jednom slučaju...
 
@beki89 Ja sam se žalio preko sajta i naglasio da ću pokrenuti žalbu kod RATEL-a i odmah su odgovorili da su službeno obavestili pošiljaoca da je pošiljka izgubljena i da mogu da pokrenu potragu,otvorio dispute i dobio pare nazad.

Ja imam jednu pošiljku sa takvim kodom, i pretvorio ga je samo u CN25100623076 kod koji bukvalno nigde ne mogu da pratim osim na cainiao. Trenutni status je Arrived at linehaul office, Carrier note: Arrived at linehual office. Svi ostali paketi sa takvim AP kodom su već dobili LA HU kod. Pisao sam prodavcu ali se prave ludi po običaju,kao može da se prati na cainiao.Da li možda neko ima slično iskustvo i da li neko zna u kom koraku dobija LA HU kod pošto su mi svi ostali paketi odmah za 3-4 dana dobijali LA HU kodove.
Razrešenje misterije sa CN25100623076 kodom. Pošiljka mi je danas uručena od strane PostExpressa. Išla je preko neke FEILIKS LOGISTICS,juče sam dobio na viber kod pošiljke koji se poklopio sa onim na samoj pošiljci nije išlo preko Mađarske (HU Post odnosno ESCS) standarno, već je išlo kao što ide preko TEMU-a prvi je onaj status B2B. Kod koji sam dobio je u formatu PJxxxxxxxxxRS Evo i slike sa praćenja.Ne znam da li je imao neko slično iskustvo ali da podelim ako nekom znači

1760701039065.png
 
Poslednja izmena:
1760801873258.png
da li jos neko ima problem da mu je posiljka zaglavljena na izmenicnoj posti ovoliko dana na LR NL, a posle ovog ide Carina opet nekih 15 - 20 dana.. uzas
 
Ako ide tako kako si rekao još 15-20 za carinu to znači da svaki dan nose da se proveri ali ne dođše na red pa sutra sve ispočetka. Ja sam pre dva tri meseca čekao carinu blizu mesec dana falilo je možda 2-3 dana do punih mesec dana da je čekalo carinski pregled. Sve je usporilo čak i temu koji je za 7-8 dana bio na adresi sada ne mrda po 7-8 dana iz Kine.
 
Meni je takav jedan stigao ove nedelje, izgleda da je to direktna pošiljka iz Kine za Srbiju, nije bilo nikakvog praćenja na poštinom sajtu, samo kod Kineza. U ovom slučaju "local delivery company" status se odnosio na našu poštu i isporučeno je odmah sutradan.
Da da upravo to. Da li je to možda naznaka da će ih biti više u buduće ostaje da vidimo.
 
Pazi, ako ti je DHL express pošiljka, ona se carini u banovcima i to je dedicated ispostava samo za DHL express pošiljke koje dolaze avionom.

Ako je došlo drumski, to radi DHL Freight I to se carini na ispostavi skladišta u Šimanovcima. A opet moze da bude i na aerodromu pošiljka (sad sve zavisi koji paritet, ko je naručivao transport itd) gde radi DHL Global Forwarding. Jeste, DHL u Srbiji ima tri kompanije.

Svakako najbrža varijanta za pravna lica je ovo što vi imate saradnju preko posebnog špeditera. Oni se polome za klijenta i završavaju brzo. DHL ima stotine raznih plus fizička lica... Pa ti vidi kad ces da stigneš na red.
A onda se desi i neka zavrzlama kao u tom jednom slučaju...

DHL express... Stigla za manje od 48h iz SAD.

Evo je, 10 dana stoji u mestu, službenica koja je dobila predmet je u petak radila poslepodne i na mail od četvrtka je odgovorili tipskim, kilometarskim mailom koji može da se sažme u "zatrpani smo, zabole nas".

Paket kasni - pazi sad - više od godinu dana, tako da koga briga za neki dan duže na carini. Ne žuri nam se, pa nismo otkupili dokumentaciju, a i moj špediter nije oduševljen da sarađuje sa DHL. Urade, ali ne propuste da pomenu da su uradili, jer dugo saradjujemo. Nismo mi neki veliki klijent, 30-35 procedura godišnje, ali lepo im spremimo sve papire, pa smo i mi njima super. Da im ne pravimo stres, kad ne mora, jer su mi mnogo puta neke stvari završili warp brzinom.

Evo sledeće sedmice nam dolaze neke tri palete, koje su mi potrebne za juče, to sam im najavio i verujem da će da ih ocarine u momentu kada se spuste na police u carinskom magacinu.
 
Aj da ne solim pamet, razumem ja i špeditera jer je smor carinjenje u banovcima, izgubi ceo dan na to pa posle razduži to DHL-u, daj nalog da dovezu a njima treba dva dana a ako špediter ili ti dovozi sebi, uzmu ti tipa 4000 i nesto za otkup... ako se dobro sećam.
Nije 30ak predmeta godisnje ni zanemarljivo, ne radi vam špediter džabe.
 
Пост Експрес и пакети (ЦЦ) ~ 5 радних дана
Писмоносне пошиљке (препоручене, вредносне и слично) ~ 20 календарских дана
 
Nazad
Vrh Dno