Ne zna se ko je gori kod nas, Flying Cargo (FedEx) ili DHL Srbija.
Kod ovih prvih bar u jednom pozivu dodješ do koga treba, ali svakako sam se navikao da otkupim dokumentaciju, pa moj špediter odradi carinjenje i onda FedEx isporuči.
Kod DHL, ne znaš ni koja ispostava je nadležna za carinjenje pošiljke. Niti gde se ista nalazi. Početkom godine sam za jednu pošiljku potrošio više od 7 dana da dobijem info kome da dostavim dozvolu za uvoz, jer nisu znali gde je pošiljka tj gde su papiri, jer su isti završili na pogrešnom mestu, pa su lutali Novi Beograd - Šimanovci - Novi Banovci. Letos sam jednu ocarinio za čas i dostavljena expresno. Recimo drugi dan od kad sam im dostavio sve papire. A kad sam uplatio dažbine, stigla je tipa 3 sata kasnije.
Evo sad opet imam jednu koja je iz SAD stigla za 48h, znao sam da mora preko Banovaca, i od kada imaju kompletne papire, pošiljka danima ne menja status. Tj menja poslednja dva, imaju isti datum i isto vreme
Clereance event - zeleni status
Shipment on hold - crveni status
Čas je jedan poslednji, čas drugi i zapravo ne znam da li je carinjenje u toku ili je on hold. Ne žuri mi se, ali sutra ih jurimo, da se ne dovučem do vikenda, bez razloga.
Ja imam jednu pošiljku sa takvim kodom, i pretvorio ga je samo u CN25100623076 kod koji bukvalno nigde ne mogu da pratim osim na cainiao. Trenutni status je Arrived at linehaul office, Carrier note: Arrived at linehual office. Svi ostali paketi sa takvim AP kodom su već dobili LA HU kod. Pisao sam prodavcu ali se prave ludi po običaju,kao može da se prati na cainiao.Da li možda neko ima slično iskustvo i da li neko zna u kom koraku dobija LA HU kod pošto su mi svi ostali paketi odmah za 3-4 dana dobijali LA HU kodove.Pretvorice se u LA HU kasnije
Mislim da se taj LA HU kod dobija prilikom izbora nacina dostave... i sta ce ti LA HU kod? Samo ce da te drapnu na carini zbog njega a pracenje je isto kao i za CN HU jedino je prednost sto LA HU kod prate Kinezi pa ako zapne negde oni znaju gde (meni je postar za***o stvar i odmah me Kinezi obavestili)...Ja imam jednu pošiljku sa takvim kodom, i pretvorio ga je samo u CN25100623076 kod koji bukvalno nigde ne mogu da pratim osim na cainiao. Trenutni status je Arrived at linehaul office, Carrier note: Arrived at linehual office. Svi ostali paketi sa takvim AP kodom su već dobili LA HU kod. Pisao sam prodavcu ali se prave ludi po običaju,kao može da se prati na cainiao.Da li možda neko ima slično iskustvo i da li neko zna u kom koraku dobija LA HU kod pošto su mi svi ostali paketi odmah za 3-4 dana dobijali LA HU kodove.
Meni je svako preuzimanje iz ino preko poste tako. Kurir dostavi paket, nakon toga meni stigne status da je bila neuspesna dostava, posle 3-4 sata pise da je dostavljen paket. Bukvalno svaki put.Meni se to dešava redovno. Čak imam situacije da mi iskoči poruka o neuspešnom uručenju, a onda me nakon sat vremena poštar zove i kaže da ima paket za mene. Mislim da u ovoj pošti kod mene za sve pošiljke upišu da je uručenje bilo neuspešno pre nego što poštar uopšte krene da raznosi pakete za taj dan.
Taj status o neuspelom urucenju ima samo na ino traking sajtovima na postinom sajtu toga nema . Verovatno kod skeniranja posiljki ode neka zbun poruka strancima.Meni se to dešava redovno. Čak imam situacije da mi iskoči poruka o neuspešnom uručenju, a onda me nakon sat vremena poštar zove i kaže da ima paket za mene. Mislim da u ovoj pošti kod mene za sve pošiljke upišu da je uručenje bilo neuspešno pre nego što poštar uopšte krene da raznosi pakete za taj dan.
Zapravo su nam i radili, ovu gde 7 dana nismo mogli da utvrdimo gde da pošaljemo dozvolu tj gde su papiri, pa smo tada otkupili predmet i ocarinio naš špediter. Nisu rekli da neće da rade, ali sam shvatio da bi rađe da izbegnu. Nije njihova carinska ispostava (nije ni aerodrom njhova ispostava, pa nam FedEx ipak rade bez problema), DHL haos za saradnju,...
Rade nam 30-ak carinjenja godišnje, nismo veliki klijent, ali su oni zadovoljni kako mi spremimo papire, mi zadovoljni koliko brzo reše predmet. Da ne kvarimo sa DHL.
Razrešenje misterije sa CN25100623076 kodom. Pošiljka mi je danas uručena od strane PostExpressa. Išla je preko neke FEILIKS LOGISTICS,juče sam dobio na viber kod pošiljke koji se poklopio sa onim na samoj pošiljci nije išlo preko Mađarske (HU Post odnosno ESCS) standarno, već je išlo kao što ide preko TEMU-a prvi je onaj status B2B. Kod koji sam dobio je u formatu PJxxxxxxxxxRS Evo i slike sa praćenja.Ne znam da li je imao neko slično iskustvo ali da podelim ako nekom značiJa imam jednu pošiljku sa takvim kodom, i pretvorio ga je samo u CN25100623076 kod koji bukvalno nigde ne mogu da pratim osim na cainiao. Trenutni status je Arrived at linehaul office, Carrier note: Arrived at linehual office. Svi ostali paketi sa takvim AP kodom su već dobili LA HU kod. Pisao sam prodavcu ali se prave ludi po običaju,kao može da se prati na cainiao.Da li možda neko ima slično iskustvo i da li neko zna u kom koraku dobija LA HU kod pošto su mi svi ostali paketi odmah za 3-4 dana dobijali LA HU kodove.

Meni je takav jedan stigao ove nedelje, izgleda da je to direktna pošiljka iz Kine za Srbiju, nije bilo nikakvog praćenja na poštinom sajtu, samo kod Kineza. U ovom slučaju "local delivery company" status se odnosio na našu poštu i isporučeno je odmah sutradan.Probao na ninji mi i izbacuje taj CN kod. Pogledajte prilog 509159
Da da upravo to. Da li je to možda naznaka da će ih biti više u buduće ostaje da vidimo.Meni je takav jedan stigao ove nedelje, izgleda da je to direktna pošiljka iz Kine za Srbiju, nije bilo nikakvog praćenja na poštinom sajtu, samo kod Kineza. U ovom slučaju "local delivery company" status se odnosio na našu poštu i isporučeno je odmah sutradan.
Pazi, ako ti je DHL express pošiljka, ona se carini u banovcima i to je dedicated ispostava samo za DHL express pošiljke koje dolaze avionom.
Ako je došlo drumski, to radi DHL Freight I to se carini na ispostavi skladišta u Šimanovcima. A opet moze da bude i na aerodromu pošiljka (sad sve zavisi koji paritet, ko je naručivao transport itd) gde radi DHL Global Forwarding. Jeste, DHL u Srbiji ima tri kompanije.
Svakako najbrža varijanta za pravna lica je ovo što vi imate saradnju preko posebnog špeditera. Oni se polome za klijenta i završavaju brzo. DHL ima stotine raznih plus fizička lica... Pa ti vidi kad ces da stigneš na red.
A onda se desi i neka zavrzlama kao u tom jednom slučaju...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari