Šta je novo?

SBB - generalna diskusija (2025) [nije tema za EON box/aplikacije, Total TV/EON sat]

Kod mene bez problema funkcioniše promena IP adrese nakon restartovanja, ali mora malo da se sačeka da te sistem zaboravi. Ako opet upalim nakon nekoliko sekundi, ostane mi ista adresa, ali promeni se ako sačekam malo duže. Probaj tako, ako već nisi.
Mozes to elegantnije i brze da resis iz command prompta. otvoris kao admin pa kucas ipconfig /release udaris enter pa opet kucas ipconfig /renew pa enter.

To bi trebalo da ti resi problem bez gasenja i paljenja.
 
sbb je pre desetak dana bez moje saglasnosti zakacio kabl na moju kucu sa bandere pa sa moje kuce isao kabl do komsije kome su uvodili uslugu. isti dan ih zovem da dodju i skinu oko 16 casova kenuli pa sad je kasno sutra ako dezurna ekipa bude imala slobodno jer znate vikend. naravno klesta odsecem kabl skinem tu kuku koju su usrafili u kucu . pojavili se posle 20 minuta trazili nacin da uvedu uslugu tom komsiji nisu uspeli da nadju resenje i poslali ga da raskine ugovor vrati opremu. covek se sada nateze sa njima jer mora otkazni rok mesec dana. postoje uslovi za raskid jer nema mogucnosti da mu dovuku kabl do kuce ali mora mesec dana otkazni rok. rekao sam komsiji da im vrati opremu i da ceka da ga tuze , a ja sam dao advokatu da ih ganja zbog kacenja opreme bez moje saglasnosti na objekat. ja nisam korisnik sbb-a rekao sam im da moze da ostane kabl ali ugovor, 300 eura mesecno po srednjem kursu narodne banke Srbije na dan uplate
Potpuno se slažem sa tobom i sam bi isto postupio. Možda smo vuko*** ali moje je moje i ne možeš da kaćčiš kako želiš. To je stvarno veliki bezobrazluk, da su prvo pokušali dogovor ok,ali ovako... Prošlo je vreme mora da trpim... Nadam se!
 
Da li neko iz Arilja ima konstantno problema sa sbb-om? Vec mesec-dva skoro pa svaki dan net puca na svakih 5 do 10 minuta, pa se vrati u normalu posle 10 sekundi, 500 puta sam ih zvao oni naravno ne vide nikakve smetnje, pa kad im zapretis oni izvedu magiju i kazu ima problem na nekom cvoristu prijavljeno je resice kolege sutra. To sutra je proslo pre 2 nedelje i dalje se ista stvar desava.
 
Produzio ugovor sa sbb-om, 12 meseci po ceni starog paketa sledecih 12 puna cena ( ex eon light presao na premium paket )
 
Da li neko zna sta sve ulazi u stari paket Digital Flat 3 Standard? Da linukljucuje eon smart tv app i mobilni slot?
 
to je baš stari paket čim ga se ne sećam a kod SBB-a sam preko 20 godina. ili si pogrešno čuo

u suštini, pre EON-a je bio D3 Go pa je zamenjen sa EON-om pri čemu to nije bilo pokriveno aneksom. onda je kasnije tim paketoma dodata i Smart aplikacija. ne sećam se više, ipak se ni EON nije pojavio skoro
 
To bi trebalo da ti resi problem bez gasenja i paljenja.
Probao sam to još ranije, ali ne radi. To valjda ni ne čudi, jer sam na optici, dakle natovan.

Da li neko zna sta sve ulazi u stari paket Digital Flat 3 Standard? Da linukljucuje eon smart tv app i mobilni slot?
to je baš stari paket čim ga se ne sećam a kod SBB-a sam preko 20 godina. ili si pogrešno čuo
Reč je o paketu bivšeg kablovskog operatera IKOM, koji je SBB kupio baš davno. Ne znam ima li smisla očekivati ikakav EON tu.
 
Da li neko zna sta sve ulazi u stari paket Digital Flat 3 Standard? Da linukljucuje eon smart tv app i mobilni slot?
Ima ovde neki stari cenovnik paketa koji više nisu u komercijalnoj ponudi:

Na arhiviranoj stranici IKOM-a pre preuzimanja od strane SBB-a ima nešto malo napisano o tim Flat paketima:
 
Ja se nadam nekoj akciji do nove godine.. Seca li se neko imaju li obicaj da daju akcije u periodu nove godine ?
 
Pukla Rakovica, 24h ne mogu da poprave kvar, nema ni tv ni intetneta ni telefona. Ne znaju kad će kvar biti otklonjen, bilo je do 8 ujutru međutim sad se ne zna rok. Od juče ujutru nema signala. Vrati se pa pukne i tako ceo dan. Sahraniće ih Yettel
 
Raspada se mreža u BG, trenutno u prekidu: Rakovica, Vračar, Dušanovac... call centar prestao da radi. Drugi dan prekida, signal sutra, možda. Jel ima neko neki info šta se dešava?
 
Da li neko ima iskustva kakva je procedura u slucaju selidbe? Ostalo mi je 5 meseci do isteka ugovora, oni nude da potpisem novi ugovor na 2 godine koji ce navodno nakon 2 nedelje kada vratim staru opremu vratiti na stari datum vazenja.
 
Samo odeš do njih i daš podatke, nakon čega će ti besplatno staru opremu instalirati na novoj adresi :)
 
Pogledaj na prethodnom računu da li je najavljeno poskupljenje sitnim slovima. Moraju da najave poskupljenje i da daju 30 dana fore za raskidanje ugovora ako se ne slažeš.
 
Нема ништа на претходном, зато ми и није јасно. Писао сам и њима, па чекам одговор.

А и нема ништа у додатној потрошњи, поскупело је за 100 динара месечно одржавање, та ставка на рачуну.
 
Није, у фебруару следеће године.
Није нужно ово лоша ствар, биће разлог за раскид уговора.
 
У праву си, први пут ми је рачун и у сандучету.
Зашто, нисам сигуран. А на апликацији неће да ми учита мејл за слање рачуна, врати га на сиву искључену опцију.
 
Bag sa nepriznavanjem prijave za e-Račun im je poznata stvar, ima ga i konkurencija (MTS), a zašto je tako uporan i svesprisutan, pojma nemam. U mom društvu, ko je imao taj problem, rešio ga je prijavom sa veb-stranice umesto preko mobilne aplikacije. Ovde su, međutim, neki pisali da im ni to nije pomoglo. Ipak, prvi put čujem za to da se nekome sam od sebe deaktivirao. Najbliže tome što znam jeste da je neko promenio mejl za dostavu, i da je to iz nekog razloga izazvalo naplatu papirnog računa, iako taj papir nije ni stigao, tj. e-Račun je zvanično bio aktivan na novoj mejl adresi. Žalba je rešila problem, i to čak ne pravi prigovor nego loša ocena na anketi koju su poslali uz e-Račun. To jest, oni su tu ocenu sami zaveli kao prigovor.
 
Ala su odvalili cenu za NET TV Premium +. Barem da daju neki 1Gbps.
 
Nazad
Vrh Dno