Šta je novo?

Benchmark biciklistička sekcija

Poslednja izmena:
Guma ako ima slabiju zaštitu od bušenja ne znaci odmah da je krš.
Čak suprotno, ako je guma lagana, sa niskim otporom kotrljanja i dobrim gripom obično zaštita od bušenja je skoro nikakva.
Svako bira šta mu odgovara, ja tu stavku više ni ne gledam jer koristim tubeless.
 
Upravo sa današnje vožnje.
U prednjoj jedno 15-ak babninih zubova i nekoliko u zadnjoj gumi. Zanimljivo da sam napravio oko 50Km do FG i tamo po njoj a ovo sam sve pokupio u 30 metara u na Kej-u pored Dunava.
Da imam unutrašnju bilo bi veselo jer samo par manjih nije probilo spoljnu, a ove ostale je "silant" momentalno začepio.
20250927_184506.jpg
 

Prilozi

  • 20250927_175556.jpg
    20250927_175556.jpg
    274.9 KB · Pregleda: 31
  • 20250927_175740.jpg
    20250927_175740.jpg
    349.4 KB · Pregleda: 16
  • 20250927_180117.jpg
    20250927_180117.jpg
    552.4 KB · Pregleda: 17
  • 20250927_180308.jpg
    20250927_180308.jpg
    594.4 KB · Pregleda: 46
Upravo sa današnje vožnje.
U prednjoj jedno 15-ak babninih zubova i nekoliko u zadnjoj gumi. Zanimljivo da sam napravio oko 50Km do FG i tamo po njoj a ovo sam sve pokupio u 30 metara u na Kej-u pored Dunava.
Ja svaki put pokupim u patiku par babinih zubova na istom mestu gde i ti :)
 
jedino busenje sto sam imao u 5000km na mtb je bio 3cm trn na biciklistickoj stazi kod Stranda :D a vozio po fruskoj, kopaoniku, tari, velebitu
 
Ne znate vi voziti po keju,svaki dan sam tamo i nista nisam probusio.Drzite se vise desno,ne sredine.🤣🤣🤣🤣
 
Zdravo, forume. Jedno pitanje. Bi li inženjer elektrotehnike mogao da napravi ovaj sistem za prednji točak i za koliko novca?

clip.bike

CLIP | World's 1st & only Plug & Play e-bike upgrade

World's only 5-second zero-tools e-bike upgrade.
clip.bike
clip.b
 
A kako misliš da ga napravi? Da kupi jedan, rasturi ga i iskopira? I koliko da ti naplati
Sačekaj da kinezi to odrade 😁

Inače kolika je realna efikasnost ove skalamerije, hmm ne bih ni trošio razmikšljanje na to
 
Asistencija samo.
Nigde ne pise snaga, ali ne verujem da prelazi one bosch motore od 250W.
 
To što ja ne vidim potrebu za ovakvim proizvodom, ne znači da nema svoje tržište. Deluje kao nešto što se jako lako prebacuje sa jednog na drugi bicikl.
 
Kineski motor u zadnjem točku zahteva i ram koji može da izdrži obrtni momenat. Zahteva i gume za te brzine.
Onda treba napakovati betriju i elektroniku.
 
zamisljam ovaj sistem kad uletis u blato, da ne kazem vnogo :D
 
Kvari se vreme, krece kisa, blato, vetar, hladnoca. Sad ce svi gedzeti koje smo nakupovali da came u podrumu do maja.
 
vozim scott metrix 20, uglavnom po asfaltu i gradu jer je za to i namenjen. e sad dosta me vuce da sidjem sa tog asfalta, dosta gledam downhill snimke mada ne bih radio nesto tako ekstremno.
Uzeo bih sebi neki MTB, pa sad je dilema full suspension ili ne?
razmisljam da mi full sus nije toliko potreban, ako cu da ga cepam po nekim letnjacima i recimo neki lagani spust na fruskoj gori po pesackim stazama
skokovi me ne zanimaju niti neka brza voznja.
dobicu sa njim samo glavobolje oko servisa suspenzije koja je sve samo ne jednostavna
 
Ja planiram da iskoristim lepo vreme od sledeće nedelje. Iskreno ne bi vozio dok je ladno tipa ako se spusti dnevna temperatura ispod 15. Znam da neki voze i kada je dosta ladnije ali ja bi to izbegavao. mozda probam, samo je nezgodno kada se oznojim da me ne probija ladan vazduh tu jedino može suskavac da pomogne 😀
 
vozim scott metrix 20, uglavnom po asfaltu i gradu jer je za to i namenjen. e sad dosta me vuce da sidjem sa tog asfalta, dosta gledam downhill snimke mada ne bih radio nesto tako ekstremno.
Uzeo bih sebi neki MTB, pa sad je dilema full suspension ili ne?
razmisljam da mi full sus nije toliko potreban, ako cu da ga cepam po nekim letnjacima i recimo neki lagani spust na fruskoj gori po pesackim stazama
skokovi me ne zanimaju niti neka brza voznja.
dobicu sa njim samo glavobolje oko servisa suspenzije koja je sve samo ne jednostavna
Za to ti je dovoljan kvalitetan, očuvan XC hardtail bajs, sa Deore/Deore XT opremom.
Već za 600-700e možeš da nađeš takav, a da nije stariji od nekoliko godina, i da je dobro očuvan. Dobre gume se podrazumevaju, to može da bude dodatni trošak, ako bajs stiže sa nekim nedovoljno agresivnim gumama niže klase.
 
Budzet moze da bude i veci, obzirom da sam picajzla gledao bih da to bude bajs bez tragova koriscenja
Recimo metrix sam uzeo star 1god ali nije imao 20km predjenih
Sara na gumi bila nova

Videh na cikloberzi scott genius 930 nov 1550€, ali kazem full sus je i ne znam da li mi to treba, vise me plasi :)
 

Prilozi

  • IMG_4428.jpeg
    IMG_4428.jpeg
    185.1 KB · Pregleda: 26
Za 900-1000e imaš i npr. 2-3 godine stare, odlično očuvane hardtail XC sa karbonskim ramom i kompletnom XT opremom (računajući i hidrauliku).
 
To moras sam sa sobom da vidiš da li ćeš hardtail ili ne.
Za ovo što si naveo hardtail ti je sasvim dovoljan, ali je ne bi bih bežao od zadnje supenzije koja može dosta da ti pomogne i olaksa stvari.

S obzirom da već imas dobar bajs za asflat ja bi išao na neki malo sposobniji MTB , preskočio bih XC i išao na neki downcontry/trail mtb a takvi mnogo češće dolaze sa full sus,većim diskovima možda i boljim kočnicama, širim gumama a to dosta znaci. Jer kad se sjuriš nekim single trackom niz Frušku g. zaboravićeš na te lagane pešačke stazice po kojima planiras da vozis:)
Iako sam vozim XC hardtail i prošao sam skoro sve staze na FG bez većih problema i gledam svaki put da odvozam neku kad sam gore tacno postoje situacije i određeni delovi na stazama gde se primeti da mu to ipak nije prirodno okruženje i namena.
Ali ga ne bih menjao samo zbog jer ima i neke prednosti koje su mi trenutno važnije od vožnje nizbrdo :)
 
pa moje bezanje od full sus je vise jer za nov necu odvojiti novac nikad, a polovni su izakani..
ne bih bas da uzmem bajs sa kojim je neko imao 100 spustova po kamenju, i onda mene za 1-2god doceka servisiranje (menjanje) amortizera i jos kojecega

u svakom slucaju, imam vremena za razmisljanje i čekanje na cikloberzi da se nesto pojavi do nove mtb sezone
 
U zadnje vreme kod mene samo neki pehovi :)

Juče se spuštam niz FG , dole ka Popovici i na jednoj deonici gde ima malo većih kamenja uspem nekako da podignem prednjim točkom jedan veći kamen nakon sto sam presao preko njega i odvalim lančanikom i downtubom.
Kamen je bio veličine kao pola cigle a odleteo je nekih 10metara i to je puklo da sam pomislio da sam slomio ram a u stvari na ramu samo par tačkica ostalo dok je lančanik izgleda prvi bio da udaru.
Vrh jednog zuba sam okrnio i savio a iskrivao malo ceo lančanik. Sreća da imam 2x12 pa sam dosao kući bez problema jer da sam imao samo 1x1X pogon morao bi zvati nekog u pomoć pošto nije hteo lanac tom delu u opšte da upada u lančanik.
20250930_175152.jpg

Kod kuće sam uspeo donekle sa ispravim lančanik, nije savršeno ali radi i ne čuje se sem na krajne dve brzine gde je lanac najviše iskošen ali svakako tu kombinaciju nikad ni ne koristim, tako da zamena nije baš hitna.

Ono sto me brine danas tokom probne vožnje posle 20ak Km počeli neki zvuci da se javljaju iz pressfit patrone srednjeg pogona ili mi se bar tako čini, moram jos vidim i da skinem ceo pogon pa ću i patronu menjati ako se ispostavi da ispusta zvuke. (dok okrecem pedale ne primeti se razlika u odnosu na pre)

Skupa sam platio to jurcanje izgleda, lančanik 50e, patrona 20e, alat sa temu-a za BB pressfit 30 :( , al dobro bitno je da se sve moze srediti.


@darkonda
Samo za tebe ekstra povoljn hardtail, vozila ga baba do pijace samo :D haha
 
Nazad
Vrh Dno