Šta je novo?

Yettel.bank ex Mobi Banka (2024 / 2025)

Pominjali su se već mnogi detalji, ne znam kako ste propustili, hahah, ali niko nije dobio oba mejla, pa ovaj slučaj jeste specifičan. A mislim i da nikome dosad nije palo na pamet da je po kartici. To mi je, iskreno, baš sumnjivo, a i ne ide mi uz sadržaje mejlova, ali valjda čuvaju istorijat četova za slučaj da zapne po tom pitanju. Takođe, prvi pomenuti mejl, da li je to ovaj (u citatu je i drugi)? Ako jeste, tu se ne pominje da mora da bude fizička kartica, tako da bi morali da priznaju i potrošnju mobilnim novčanikom, makar onima koji su dobili samo taj.
 
Ne bi moralo baš toliko komplikovano. Dovoljna bi bila dva koraka: prvo sa kreditne partije prebaciš na tekući, pa sa tekućeg platiš račun na klik. Kada bi morao da prvo platiš, što uključuje prebacivanje sa štednje, to bi umnogome i obesmislilo tu funkcionalnost, jer ona je važnija kada uopšte nemaš novca nego kada ga čuvaš na štednji, tj. oslobađaš sredstva.

Ne bi moralo, ali jeste jer:

1)
Do njenog uvođenja, predlog je da aktivirana plaćanja putem usluge Računa na klik izmirujete preko tekućeg
računa, a Banka će izvršiti otpis svih eventualno obračunatih naknada na ime internog prenosa sa kreditne
kartice na tekući račun, nastalih isključivo zbog privremene nedostupnosti ove funkcionalnosti. Ukoliko
budete realizovali interne prenose pre plaćanja „na klik“, dovoljno je da nam dostavite okvirne datume
prenosa kako bismo zahtev obradili u najkraćem roku.

Dakle, ako vršim interni prenos pre plaćanja računa na klik moram svaki put da im dostavljam datum prenosa.

2)
Kada sam pokušao da platim račun na klik sa tekeućeg račun dok sam na tekućim računu imao tačan iznos zaduženja po računu na klik, transakcija nije prolazila. Dakle, ako imam 0 dinara na računu i sa partije kreditne kartice prenesem tačan iznos računa na klik pre plaćanja računa na klik, plaćanje računa na klik neće biti uspešno. Međutim, da se naknada ne bi obračunala, iznos transfera mora biti jednak iznosu računa na klik. Tako da ovo obesmišljava ceo proces.

Dakle, sve u svemu, digitalna banka ali malo morgen. Račun na milion klikova i zahteva.
 
Našao sam (skrivene) linkove za ove promocije na sajtu. U oba slučaja piše da se ponuda odnosi samo za korisnike koji su dobili mejl za promociju.
Da, tu vode mejlovi kad se ode na saznaj više i dobro je što si ih poslao, jer je sad jasno da za drugi (tj. prvi iz poruke člana GMT II) stoji da se odnosi i na mobilne novčanike. To je, dakle, definitivno bila dezinformacija, pa s rezervom treba uzeti i tvrdnju da je keš-bek po kartici. Opisi ostavljaju utisak da je jednom po klijentu.

Dakle, ako vršim interni prenos pre plaćanja računa na klik moram svaki put da im dostavljam datum prenosa.
Pa to je jedini način da pokušaju da ti nekako brzo ili automatski otpišu naknadu. Ni ne vidim kako bi drugačije moglo.

transakcija nije prolazila
Pominjao si već, ali to je valjda bio bag u tom trenutku. Ili je baš pravilo? Niko se drugi nije žalio na to.
 
Prebaci vise para na tekuci i to je to, mislim da malo komplikujes tu situaciju bespotrebno u momentu kad ih boli uvo i za vece stvari.
 
@TinkyWinky Znam da se niko nije javio da je dobio oba mejla kao ja, nego sam mislio da ovi koji su dobili mejlove niko nije proveravao zvanično sa njima ovo gde im piše “i/ili” kod debitnom i/ili kreditnom. Neko je bio samo spomenuo to čini mi se u jednom postu i pretpostavilo se da se dobija samo max 1.000 dinara po računu i to je to.

@rovello palo mi je napamet da je po kartici čim su stavili “i”, jer je da može samo max 1.000 dinara da se dobije pisalo bi valjda onda samo “ili” bar ja to tako tumačim.

Da zato sam i napomenuo da su ovo informacije sa četa pa treba uzeti sa dozom rezerve, ali slikao sam prepisku drugim telefonom pa imam bar dokaz.

Ja koliko kapiram iz tog drugog linka (za koji su mi rekli da mora fizički kartica tj. da za tu akciju ne važi digitalni novčanik tipa Apple Pay ili Google Pay) je da ovo što se spominje plastičnom ili digitalnom verzijom ovaj deo “digitalnom verzijom” smatraju kupovinom online jer za tu akciju važe i online plaćanja a tu svakako ne možemo platiti fizički plastičnom karticom. Zato i nisu naveli digitalnim novčanikom nego digitalnom verzijom. Bar ja to tako tumačim ne mora da znači da je tako.

Jedino sam malo skeptičan što su rekli da važi i za dodatne kartice, mada što da ne ako se gleda po kartici a ne po računu (isto važi i za MasterCard akcije i na primer za besplatne ulaske u aerodromske biznis klubove).
 
palo mi je napamet da je po kartici čim su stavili “i”, jer je da može samo max 1.000 dinara da se dobije pisalo bi valjda onda samo “ili” bar ja to tako tumačim.
Ja sam to "i" shvatio kao da može kombinovano, npr. debitnom platiš nešto 2k, kreditnom 3k, i to su već dve transakcije od ukupno 5k, ispunio si uslove. Ali definitivno je višeznačno i svašta bi moglo da znači, hahah.

Zato i nisu naveli digitalnim novčanikom nego digitalnom verzijom.
Naveli su u nastavku eksplicitno da važi i za mobilni/digitalni novčanik. Evo celog citata, da ostane zapisan i na forumu: Odnosi se samo na plaćanja obavljena Mastercard debitnom i/ili kreditnom karticom (plastičnom ili digitalnom verzijom) izdatom od strane Mobi Banke ili Yettel Bank, kao i digitalnim novčanikom. Oni prave digitalne ionako ni nemaju, mada ih najavljuju duže vreme.

mada što da ne ako se gleda po kartici a ne po računu
Pa da, ako bi se stvarno gledalo po kartici, ne bi imalo posebnog razloga da ne važi i za dodatne, pa čak i za World karticu, ko je ima.
 
Prebaci vise para na tekuci i to je to, mislim da malo komplikujes tu situaciju bespotrebno u momentu kad ih boli uvo i za vece stvari.

Pa ne mogu da prebacim više para jer iznos mora biti u paru isti da bi mogli da otpišu naknadu.

Ne komplikujem ja situaciju, nego banka koja ne poznaje ni svoj tarifnik. Dakle, ovo je stvar propisana tarifnikom koja je onemogućena njihovom nesposobnošću da jednu funkciju ubace posle godinu i više dana. Napravite novi tarifnik i izbacite tu stavku - ok, rešeno.
 
@rovello da promaklo mi je to da piše na kraju da važi i tu digitalni novčanik. Mada mi to nema smisla pogotovo meni kome su poslali obe akcije. Što bih koristio akciju minimum 3 plaćanja samo digitalnim novčanikom u zemlji, ako ovamo mogu minimum 2 plaćanja bilo kako i bilo gde 😂

Oni su totalni haos, da mi je znati ko je smišljao formulisanje ove akcije.
 
Oni su totalni haos, da mi je znati ko je smišljao formulisanje ove akcije.

Čekajte kad bude bila isplata kešbeka na kraju meseca. Imam neki osećaj da će kešbek dobiti i ljudi koji nisu dobili mejl. :ROFLMAO:

S obzirom da su neki dobili mejl sa obe akcije, a eksplicitno se navodi da se može ostvariti samo jedan benefit od dva, ne bi me čudilo da na kraju ne budu sigurni kome su poslali mejl sve, a kome nisu, pa na kraju svima daju kešbek, za svaki slučaj. Nije ni čudo što su u minusu. :ROFLMAO:
 
Ako nisu sigurni kome treba da daju možda ne daju nikome? To je po meni lošija varijanta za nas klijente u odnosu na ovu što si napisao.
 
Nisu ni meni, a fizičku karticu sam koristio samo za bankomat, ali ne i za plaćanja na prodajnom mestu.
 
Imam neki osećaj da će kešbek dobiti i ljudi koji nisu dobili mejl. :ROFLMAO:
Što bi se reklo: iz tvojih usta u božje uši. 😂 Nije dobio ni niko od nas koji smo potpisali benefit izjavu, što mi i ima smisla, jer ionako već imamo keš-bek od 500 dinara na proizvoljnih pet transakcija debitnim karticama (ako već ne primamo zaradu), ali neću se žaliti ako ga dobijem. Svakako već imam 3+ plaćanja telefonom u iznosu od 5k+.

Ako nisu sigurni kome treba da daju možda ne daju nikome? To je po meni lošija varijanta za nas klijente u odnosu na ovu što si napisao.
To već nikako ne bi smelo da se desi, tj. bio bi više nego jasan osnov za žalbu. Nije garancija da će proteći glatko, ali ako si dobio mejl, na kraju ćeš sigurno dobiti tu hiljadarku.
 
Danas mi se desilo da mi je bankomat AIK banke pri uplati EUR zadržao 50 EUR koje sam podigao sa Yettel bankomata sa obrazloženjem- mogući falsifikat. Iskreno se nadam da je u pitanju samo neki bug. Rekli su mi u flijali da se dešava i da je nemoguće da je bank nota koja je podignuta iz druge banke falsifikat...
 
Kupujem takođe skoro sve kroz Google wallet i dobio sam mail, doduše našao sam ga u spam mailovima.
 
To je logično. Jer žele da počneš da ga koristiš. Sasvim je logično što meni nisu poslali jer 99% kupovine obavljam digitalnim novčanikom.
Logično. I uspeli su u nameri pošto sam počeo da ga koristim, a ranije nisam. Otkako sam dobio ovaj mail, mislim da ni jednom nisam izvadio karticu iz novčanika. Sve plaćam telefonom. I mislim da će tako i da ostane, promocija ili ne.
 
Ne radi instant plaćanje danas. Pare rezervisane, status transakcije je default event i ne moze da se uđe u istu jer javlja gresku. Izgleda da ceka redovno knjizenje.
Više ne rade ni obični nalozi za plaćanje. Zovem podršku i automat odmah na početku mi govori isto to
 
Isto mi se desilo pre neki dan, zvao sam call centar. Da li je operater pustio transakciju ili je sama prošla, ne znam, ali reagovao sam odmah pošto je prošlo dva minuta i ostalo na čekanju.
 
Meni instant plaćanje radi. Ali, i dalje postoji ozbiljna greška sa svođenjem računa na nulu. Ostala mi je još jedna uplata koja mi ide preko YB. I unesem sve u paru da prebacim drugde. Dobijem obaveštenje da nalog nije prošao, jer kao nemam dovoljno sredstava. NAravno da imam, ukucao sam onoliko koliko je bilo sa sve odbijenom provizijom. I dok sam ja išao da ponovim plaćanje, pokušao da smanjim iznos za jednu dve pare ili za dinar dva, od druge banke je stiglo obaveštenje kako je nalog prošao. Softver budućnosti, zaista. A u transakcijama vidim "default event". Na stanju se sad lepo vidi da je nula što i treba da bude.
 
Inicirane transakcije nestale sa liste transakcija a novca na računu nema
 
Inicirane transakcije nestale sa liste transakcija a novca na računu nema
Uđi unutra u Tekući račun i ako stoji ikonica sata, videćeš transakcije na čekanju. To je prebačeno u kliring i dobićeš notifikaciju kada bude izvršena.
 
Uđi unutra u Tekući račun i ako stoji ikonica sata, videćeš transakcije na čekanju. To je prebačeno u kliring i dobićeš notifikaciju kada bude izvršena.
Slučajno nađoh ali iznos stoji 0,00 RSD za njih jer je u produkciju pustena polufunkcionalna aplikacija
 
  • Adds to story
Reagovanja: uji
Pošto vidim da se svašta dešava, ima da dižem keš pa ga uplaćujem u Rajfajzenu umesto što bih pustio nalog za prenos. Tamo mi je istorijat ranijih naloga pa mi je lakše da ih ponovim.
 
Ne pipajte nista, meni je malopre stigla jedna uplata i obicno bih je samo prosledio na avista stedni, sad ne pipam dok se ne presaberu ko pije ko placa.
 
Vrh Dno