Šta je novo?

Banka Poštanska Štedionica (bivša MTS Banka) (2024 / 2025)

Hteo sam reći da me mrzi da tražim u snimku, tj. pretražujem snimak, koji traje i traje. Pretražio sam brzinski tekstualno šta ima o BPŠ (Gugl me je doveo do RTS-a), da vidim na šta je to Stiven mislio, i izašlo je to što je izašlo. No dobro, po tvom odgovoru sam sad ubeđeniji da je pogrešan citat. 😃
 
Poslednja izmena:
Danas mi stigao SMS da mi je nova kartica u ekspozituri, a nakon 10-15 minuta i notifikacija u aplikaciji (x2 za istu karticu) i e-mail obavještenje (opet x2).
U pitanju je bivši MPlus račun ili kako se već zvao, N. Sad.

Izgleda kome pošalju, pošalju i previše, a nekom ništa.
 
Да ли је могуће уплатити евре на рачун преко некиг БПШ банкомата? Имам Рачун плус.
 
Да ли је могуће уплатити евре на рачун преко некиг БПШ банкомата? Имам Рачун плус
Nažalost, ne. Bankomati u Knez Mihailovoj i Bulevaru kralja Aleksandra su isključivo dinarski, a mts bankomati su postali imovina Telekoma i funkcionišu kao vodiči za mts usluge u Kumanovskoj i TC Forum u Nišu (druge lokacije su mi nepoznate).
 
Јел вам ради Гоогле пеј, мени не ради на алиекспресу, не могу да знам да ли је до АЕ или до БПШ.
 

Prilozi

  • Screenshot_20250827_193733_AliExpress.jpg
    Screenshot_20250827_193733_AliExpress.jpg
    49.6 KB · Pregleda: 38
Probaj sa tom istom karticom bez Google Paya, pa ćeš znati da li je do BPŠ. Moguće da su blokirali Aliexpress, kao OTP banka, mada meni prelazi BPŠ Dina/Unionpay bez problema na Aliexpressu (a i najbolji je kurs sa njom).
 
Prolazi sa PayPalom, mada sam menjao limite, možda je do toga
Kakva je to Union pay Dina, neka posebna?
 
Koliko dugo moze da stoji transakcija u statusu na cekanju?Kupljeno karticom u apoteci 13.08 i status je na cekanju i stoje rezervisana sredstva na racunu za taj iznos
 
Kao što je i najavljeno. Nove tarife perdviđene za 01.09.2025. su odložena za 2026. snižene su kamatne stope... Detaljnije ovde:

 
Одлажу примену тарифа чији је главни адут био укидање Card Alarma да би "изашли у сусрет корисницима"... овакву логику је могуће видети само још у државним предузећима
 
Одлажу примену тарифа чији је главни адут био укидање Card Alarma да би "изашли у сусрет корисницима"... овакву логику је могуће видети само још у државним предузећима

Poslao sam im mejl sa upitom da li će se naplaćivati card alarm od 1.9. Pa da sačekamo.
 
Одлажу примену тарифа чији је главни адут био укидање Card Alarma да би "изашли у сусрет корисницима"... овакву логику је могуће видети само још у државним предузећима

LOL Stvarn si smešan ovakvim trolovanjem. Koliko mesečno imaš poruka 20-30...? to ti je puta 3 dinara 80-90 dinara. Za toliko ti je i manje održavanje, recimo račun za zaposlene po novom je 280, a ostaće po starom 200 dinara. A ako ti je mnogo isključi sms, i koristi druge metode obaveštavanja.
 
Koliko mesečno imaš poruka 20-30...?

Ja mesečno imam 50-100 kartičnih transakcija. Naravno, ne koristim BPŠ karticu.

A ako ti je mnogo isključi sms, i koristi druge metode obaveštavanja.

BPŠ nema drugi metod obaveštavanja o kartičnim transakcijama osim sms card alarma. Obaveštenja o transakcijama koja se mogu podesiti u aplikaciji se ne odnose na kartične transakcije.
 
LOL Stvarn si smešan ovakvim trolovanjem. Koliko mesečno imaš poruka 20-30...? to ti je puta 3 dinara 80-90 dinara. Za toliko ti je i manje održavanje, recimo račun za zaposlene po novom je 280, a ostaće po starom 200 dinara. A ako ti je mnogo isključi sms, i koristi druge metode obaveštavanja.

Никакво троловање није и не видим потребу за оваквим обраћањем, мени је одржавање 0 јер је у питању наменски студентски рачун тако да ми је Card Alarm. А и мало је више од 30 порука ако ћемо бити сасвим искрени, у просеку сваког дана по 2-3 поруке макар добијем јер готовину скоро уопште и да не користим. Дакле није 80-90 динара већ макар 200-нак, чак и некоме ко већ плаћа рачун то дође као двоструко одржавање. Хвала Богу па банака у Србији има, укључујући и оне које имају нотификације у апликацији.

Ако ће већ да наплаћују СМС поруке нек макар омогуће push нотификације, сад су на DigitalEdge платформи па сумњам да немају капацитете за тако нешто. А не да се једини начин информисања о трансакцијама наплаћује.
 
Do mene je stigla informacija da se taj stav, koji se uopšteno odnosi na kobrendiranu DinaCard-UnionPay, specijalno ne odnosi na studentsku karticu, pa bi mogao da se raspitaš tim povodom, ako već nisi. Cela ta naplata im je zabagovala promenom sistema u februaru, pa me ne bi čudilo da i dalje naplaćuju nekome kome ne bi trebalo. E, sad, to je nezvanično, jer se taj specijalni slučaj ne pominje u tarifniku, ali znam nekoga ko se žalio tim povodom i ne naplaćuje mu se otad, a naplata za februar mu je stornirana. Žalba je podneta uživo, tj. podneo ju je šef jedne beogradske ekspoziture, na koga je klijent upućen sa glavnih šaltera. Naravno, zgodno bi bilo ako još neko na temi ima taj račun, pa da javi naplaćuje li mu se.
 
Za Dina/UPI uz studentski račun se ne naplaćuje card alarm. Često je koristim za Aliexpress zbog srednjeg kursa dolara i nijednom nije naplaćen. Možda je @leethium uzeo i dodatnu Visa karticu uz studentski račun, što je moguće koliko se sećam.

Što se naplate tiče, da, baguje. Za Visa Internet deviznu mi je naplaćeno samo 150 din godišnje članarine, ali 100 din za izradu kartice nije naplaćeno evo ni par meseci nakon izdavanja kartice, iako bi trebalo po važećem tarifniku.
 
Кад сам је користио задњи пут почетком године наплаћен ми је кард аларм и на студентској ДИНА картици, баш сам њу и користио иако имам и другу УПИ картицу уз други наменски рачун - баш да бих проверио да ли се нешто разликује ту. На крају сам и дефинитивно одустао од те несрећне банке и у апликацију улазим само да пребацим средства од кредита у другу банку.
 
To je onda bila ta greška koja je pogodila neke u februaru. Sad ti ne bi bilo naplaćeno, a i dalje imaš fore da tražiš da ti storniraju tu staru naplatu.
 
Да ли неко има представу зашто ми у мобилној апликацији ПШ рачун за орочену штедњу приказује 0 динара на оној зеленој картици иако се у трансакцијама види износ који је уплаћен и орочен? С друге стране када приступим апликацији преко рачунара, тог рачуна (са ороченим средствима) уопште нема. Као да не постоји.
Да ли треба да контактирам банку телефоном или имејлом или ће то решити сами. Рачун је отворен и средства су орочена јутрос.
 
Да ли неко има представу зашто ми у мобилној апликацији ПШ рачун за орочену штедњу приказује 0 динара на оној зеленој картици иако се у трансакцијама види износ који је уплаћен и орочен? С друге стране када приступим апликацији преко рачунара, тог рачуна (са ороченим средствима) уопште нема. Као да не постоји.
Да ли треба да контактирам банку телефоном или имејлом или ће то решити сами. Рачун је отворен и средства су орочена јутрос.
Nema šta da izgubiš ako ih kontkatiraš.
 
Nazad
Vrh Dno