Opet netačno, podatke o zapošljavanju sam kačio jer je neko drugi spomenuo kako je trenutno opšta bežanija zaposlenih iz Yettel banke što smo ustanovili da je netačno zahvaljujući mojim screenshotovima, da bi se onda ti opet ubacio sa tezom kako "druge firme" trenutno zapošljavaju minimalno, što sam opet demantovao dodatnim screenshotovima kad su u pitanju relevantne banke kod nas jer je ovde tema o bankama a ne "drugim firmama" i čak sam eksplicitno napisao da podatak o zapošljavanjima nije relevantan za Yettel jer je u pitanju vrlo drugačija banka u odnosu na ostale, tako da sorry but hebiga, ništa od ovoga što pokušavaš da mi pripišeš ne stoji, samo treba da se vratiš unazad i da pročitaš natenane sve što je do sada napisano.@gdesikuco ti si uzeo taj parametar kao relevantan, ne ja.
@gdesikuco ovo ti je samo primer od pre 10ak minuta, i nije mu prvi put.@gdesikuco to sam i ja primetio. Očigledno je stvar jasna šta je ostalo i da se novac ispumpava, umesto da se ulaže i smanjuje dug. Može ovde sada da priča ko šta hoće, kako mi mrzimo banku, kako ovo, kako ono, ali ljudi, savet kao što je neko i pisao par postova ovde pre, ne držite pare kod njih na računu, već odmah skidajte i na račun druge banke. Bolje tako nego da osvane jedno jutro da su se ugasili. Džaba ti sutra kada moraš da juriš po sudovima i u ratama svoje tri zaostale plate koje su ti za svakodnevnicu ili neku ušteđevinu... Ja sam ozbiljan i treba mi savet povodom toga. Koja banka je najpribližnija da nudi kupovinu na rate, da ima na jednoj kartici više valuta zbog internet plaćanja i da naplaćuje minimalno održavanje? Najkraće rečeno, najpribližnija ovoj banci?
Neverovatno.@gdesikuco ti si uzeo taj parametar kao relevantan, ne ja.
Ovo je tvoj originalni post na koji sam ti dao prvobitan odgovor.Pošto imam LinkedIn Premium, mogu da pogledam Insights za svaku kompaniju, pa me nije mrzelo da bacim pogled na Yettel Bank u kontekstu bežanije zaposlenih koji je spomenut ovde na temi. Još uvek se ne vidi egzodus zaposlenih kako je ovde navedeno, ali ruku na srce, nema ni novih zapošljavanja u poslednje vreme:
![]()
Kada je zapošljavanje u pitanju, i tu stoje ekstremno slabo - po 2 nova zaposlena svakog meseca, sa izuzetkom maja prošle godine kad su u roku od mesec dana zaposlili skoro 150 ljudi, ili je bilo neko spajanje pa su postojeći zaposleni osvanuli u novoj banci ili tako štogod:
![]()
Naravno, LinkedIn nije nikakvo sveto pismo i nije 100% precizan ali ipak pruža kakav-takav uvid. Baš da vidimo za 6 meseci do godinu dana da li će stanje biti drugačije.
Ipak, rupa od 2.6 miliona EUR deluje prilično loše u datim okolnostima i simptomatično je što je to jedina banka u Srbiji sa tolikim gubicima, u situaciji kad banke već X godina unazad beleže rekordne profite, ne treba biti genije pa zaključiti da nešto ovde debelo nije kako treba. Pitanje je šta pošto cenim da niko od nas nema direktan uvid u interno poslovanje.
Nisam pametan.
Dakle nigde u originalnom postu nisi naveo to sto kazes da je eksplicitno navedeno.Opet netačno, podatke o zapošljavanju sam kačio jer je neko drugi spomenuo kako je trenutno opšta bežanija zaposlenih iz Yettel banke što smo ustanovili da je netačno zahvaljujući mojim screenshotovima, da bi se onda ti opet ubacio sa tezom kako "druge firme" trenutno zapošljavaju minimalno, što sam opet demantovao dodatnim screenshotovima kad su u pitanju relevantne banke kod nas jer je ovde tema o bankama a ne "drugim firmama" i čak sam eksplicitno napisao da podatak o zapošljavanjima nije relevantan za Yettel jer je u pitanju vrlo drugačija banka u odnosu na ostale, tako da sorry but hebiga, ništa od ovoga što pokušavaš da mi pripišeš ne stoji, samo treba da se vratiš unazad i da pročitaš natenane sve što je do sada napisano.
Ipak, rupa od 2.6 miliona EUR deluje prilično loše u datim okolnostima i simptomatično je što je to jedina banka u Srbiji sa tolikim gubicima...
Zbog toga sam i pisao prethodni post da nebi smeli da dozvoljavaju onlajn plaćanje bez potvrđenog OTP koda koji praktično nedozvoljava izvršenje transakcije ako ti mobilni telefon nije u ruci. Ja ću se vrnem u BPŠ, nisam trebao ovde ni dolaziti. Za 340 din mesečno da strepim hoćeli me neko olešiti i dali ću posle kidati živce sa Yetel.Bank hoćeli me obeštetiti ili me proglasiti krivim. Danas sam dobio MC debitnu će probam onlajn plaćanje sa njome, ako i to prođe bez OTP onda nemam šta da razmišljam.Drugarici odgovorili na prigovor oko zloupotrebe kartice, posle osam dana. Nakrpili odgovor na dve strane PDF-a. Na prvoj strani se dernjaju na nju, kako ona mora da štiti svoje podatke i kako su oni utvrdili da su ukucani i broj kartice, i CV kod. Pazi boga ti, a ja mislio da može da se kupuje na internetu bez podataka sa kartice. Na drugoj strani se ipak kaže da su oni to predali Mastercardu, ali eto, može to da bude i odbijeno, a mogu biti i tražene dodatne informacije. U tom dokumentu se osim njenog imena ne spominje ni sporna transakcija, niti išta drugo, tako da mi ovo deluje da ovaj odgovor nije niko ni kucao, samo su uradili copy paste. To me samo navodi na razmišljanje da imaju stotine istih situacija i da jednostavno samo štancuju to tako svima. Na kraju čak piše da prigovor nije osnovan, ali eto, postignut je kompromis. Na kraju, deluje kao da su joj poručili da je sama kriva, oni će se smilovati na nju. U prethodnoj situaciji iz novembra 2023. pod istim vlasnikom ali ne znam da li i pod istom upravom, odgovor je stigao za dva dana. Videlo se da je odgovor kucan rukom, jer je imao prilično puno topline, ohrabrenja da će sve biti u redu i da je samo potrebno strpljenje. U tom pismu je pomenuta i transakcija , i trgovac.
Presrećan sam što oni više ne čuvaju moje novce.
Sva plaćanja koja sam izvršio u Avgustu Dina karticom Yetel.Bank prošla bez OTP koda. Ista ta plaćanja sam vršio godinama unazad MC karticom BPŠ još iz vremena MTS banke i uvek je bilo sa OTP kodom. Možda sam ja jedinstven slučaj.Plaćanje karticom sa ili bez secure koda ne zavisi od banke, već od platnog procesora na sajtu. Neće ti ni BPŠ onemogućiti plaćanje ukoliko platni procesor nema sistem secure coda, osim ako taj sajt nije izričito na crnoj listi.
Sva plaćanja koja sam izvršio u Avgustu Dina karticom Yetel.Bank prošla bez OTP koda. Ista ta plaćanja sam vršio godinama unazad MC karticom BPŠ još iz vremena MTS banke i uvek je bilo sa OTP kodom. Možda sam ja jedinstven slučaj.
Ako je tako onda uredu. Danas dobio MC Yetel.Bank pa ću da probam. Izvinjavam se nisam ovo znao za Dinu. Će da je proglasim igubljenom pa nek mi pošalu novu da je stavim u ,,sef,, i zaboravim da je imam.Hvala za info.Nijedna Dina nijedne banke u Srbiji nema secure code.
Svaki Mastercard svake banke u Srbiji ima secure code.
Dakle, ponavljam, nije do banke.
Ako je tako onda uredu. Danas dobio MC Yetel.Bank pa ću da probam. Izvinjavam se nisam ovo znao za Dinu. Će da je proglasim igubljenom pa nek mi pošalu novu da je stavim u ,,sef,, i zaboravim da je imam.Hvala za info.
Mogu da potvrdim, plaćam MasterCard kreditnom godinama unazad i u oko 30% slučajeva nemam secure code jer se payment procesor potrudio da odradi ispravan credentials on file i ostale lepe stvari koje imamo danas na raspolaganju tako da plaćanje ide bez OTP koda. Uglavnom su u pitanju strane kompanije, ne sećam se da li sam ovo ikada video kod domaćih kompanija, verovatno ne mogu da ispune sve bezbedonosne uslove da bi dobili tu mogućnost.
Imaš li ideju koji je kontekst ovoga, tj. što li su ti ponudili? Npr. nemaš uopšte digitalizovanu karticu (token) kod njih, a imaš MasterCard, pa da te animiraju da počneš da koristiš? Ili možda uopšte nemaš aktivna (tako da se izrazim) sredstva u banci, pa hoće da te "vrate", da ne koristiš samo kreditnu? I slično, jasna je valjda suština pitanja.Izgleda opet kreću personalizovane akcije, upravo pristiglo kod mene u inbox:
U teoriji ipak postoji mogućnost da jedna banka (u ovom slučaju BPŠ) pošalje nekome SMS, a druga banka (ovde Yettel) ne, ali to ne znači da nije primenjen 3DS. Postoje drugi načini kojima se transakcija može utvrditi kao niskorizična, a ti drugi načini su sad i poželjniji, kako bi plaćanje proteklo bez ometanja. Naravno, to nije ono što se desilo Mozzartu, jer se ispostavilo da je on koristio Dinu, ali moglo se desiti i sa MasterCard-om. Čisto napominjem, pošto sam prethodno napisao da je moguće, pa da ne bude da sam skroz lupio, ne znajući detalje.Dakle, ponavljam, nije do banke.
Nisam aktivan korisnik banke već X godina unazad, ponuđen mi je besplatan Bank Max paket negde krajem maja ili početkom juna na 3 meseca pa sam se prijavio čisto iz zezanja, a onda mi je sasvim neočekivano odobrena i kreditna kartica u Yettel banci što je za mene bilo ogromno iznenađenje (pisao sam letos o svojoj sagi sa njima) i od tada mi stoji Bank Max i kreditna kao backup za Intesu. Imao sam po jednu transakciju na obe kartice letos da bih odradio aktivaciju istih (ne živim više u BGu a u mestu u kome sam nikad nisam ni imao Yettel bankomat, i verovatno nikad i neću) tako da je vrlo moguće da je ovo akcija da me "poguraju" da krenem da koristim njihove kartice malo više, što ću svakako i morati jer od ovog meseca moram da krenem da trošim minimum 30k RSD mesečno ne bi li mi Bank Max ostao besplatan.Imaš li ideju koji je kontekst ovoga, tj. što li su ti ponudili? Npr. nemaš uopšte digitalizovanu karticu (token) kod njih, a imaš MasterCard, pa da te animiraju da počneš da koristiš? Ili možda uopšte nemaš aktivna (tako da se izrazim) sredstva u banci, pa hoće da te "vrate", da ne koristiš samo kreditnu? I slično, jasna je valjda suština pitanja.
Alta Banka i Halk Banka definitivno najbolja podrškaPoređenja radi, u subotu popodne poslao upit o limitima na kartici na info mejl u Alta banci, dobio tačan i do tančina koncizan odgovor za 6 minuta
Ja koristim Yettel kao primarnu banku, takođe imam kreditnu karticu i dobio sam takodje isti mejl. Jedina stvar koju ne koristim jeste google wallet.Nisam aktivan korisnik banke već X godina unazad, ponuđen mi je besplatan Bank Max paket negde krajem maja ili početkom juna na 3 meseca pa sam se prijavio čisto iz zezanja, a onda mi je sasvim neočekivano odobrena i kreditna kartica u Yettel banci što je za mene bilo ogromno iznenađenje (pisao sam letos o svojoj sagi sa njima) i od tada mi stoji Bank Max i kreditna kao backup za Intesu. Imao sam po jednu transakciju na obe kartice letos da bih odradio aktivaciju istih (ne živim više u BGu a u mestu u kome sam nikad nisam ni imao Yettel bankomat, i verovatno nikad i neću) tako da je vrlo moguće da je ovo akcija da me "poguraju" da krenem da koristim njihove kartice malo više, što ću svakako i morati jer od ovog meseca moram da krenem da trošim minimum 30k RSD mesečno ne bi li mi Bank Max ostao besplatan.
U mom slučaju će to biti malo nategnuto pošto gledam da što više stvari trošim firminom karticom kako bih sebi smanjio osnovicu za porez na dobit, plus avio karte i hotele i dalje moram da plaćam Intesinim kreditnim karticama jer samo tako mi važi putno zdravstveno osiguranje, zlu ne trebalo, ali OK, imam besplatnu kreditnu kod Yettela za onih par situacija godišnje kad Intesa i druge banke zakažu, a ne može se dobiti preko 'leba pogača, negde po nešto mora i da se plati, i tako.
Javljam kad legne cash back, valjda me neće zavrnuti.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari