Šta je novo?

Yettel.bank ex Mobi Banka (2024 / 2025)

Sustina je da se tupi na temu sa nepotpunim informacijama, ne znamo ni ti ni ja ni on sta oni mute u pozadini i na koji nacin.

Ono sto ocigledno ne rade jeste da ne dovrsavaju aplikaciju do kraja i za to ih treba stalno driblati.
 
@gdesikuco ti si uzeo taj parametar kao relevantan, ne ja.
Opet netačno, podatke o zapošljavanju sam kačio jer je neko drugi spomenuo kako je trenutno opšta bežanija zaposlenih iz Yettel banke što smo ustanovili da je netačno zahvaljujući mojim screenshotovima, da bi se onda ti opet ubacio sa tezom kako "druge firme" trenutno zapošljavaju minimalno, što sam opet demantovao dodatnim screenshotovima kad su u pitanju relevantne banke kod nas jer je ovde tema o bankama a ne "drugim firmama" i čak sam eksplicitno napisao da podatak o zapošljavanjima nije relevantan za Yettel jer je u pitanju vrlo drugačija banka u odnosu na ostale, tako da sorry but hebiga, ništa od ovoga što pokušavaš da mi pripišeš ne stoji, samo treba da se vratiš unazad i da pročitaš natenane sve što je do sada napisano.

Takođe, primeti da apsolutno niko od nas nije napisao da će Yettel banka sutra da propadne i da treba povaditi sve pare iz iste što pre već diskutujemo o relevantnim stvarima na osnovu podataka kojima raspolažemo. Očigledno, mnogima se budi određen osećaj nelagode kad se rupa od 2+ miliona EUR podvede pod Ostalo i to valja konstatovati dok se situacija ne iskristališe. Sasvim je OK da je tebi to u redu i da nemaš nikakvu bojazan, ali je besmisleno da konstantno ubeđuješ sve ostale da nema razloga za brigu i da konstantno sprečavaš da se o tome diskutuje na temi.
 
@gdesikuco to sam i ja primetio. Očigledno je stvar jasna šta je ostalo i da se novac ispumpava, umesto da se ulaže i smanjuje dug. Može ovde sada da priča ko šta hoće, kako mi mrzimo banku, kako ovo, kako ono, ali ljudi, savet kao što je neko i pisao par postova ovde pre, ne držite pare kod njih na računu, već odmah skidajte i na račun druge banke. Bolje tako nego da osvane jedno jutro da su se ugasili. Džaba ti sutra kada moraš da juriš po sudovima i u ratama svoje tri zaostale plate koje su ti za svakodnevnicu ili neku ušteđevinu... Ja sam ozbiljan i treba mi savet povodom toga. Koja banka je najpribližnija da nudi kupovinu na rate, da ima na jednoj kartici više valuta zbog internet plaćanja i da naplaćuje minimalno održavanje? Najkraće rečeno, najpribližnija ovoj banci?
@gdesikuco ovo ti je samo primer od pre 10ak minuta, i nije mu prvi put.

Tako da slobodno primeni svoje savete i na sebe.

Iskljucujem se iz ove diskusije jer nema vise poente, ionako ce se ponoviti opet barem jednom mesecno.
 
Pošto imam LinkedIn Premium, mogu da pogledam Insights za svaku kompaniju, pa me nije mrzelo da bacim pogled na Yettel Bank u kontekstu bežanije zaposlenih koji je spomenut ovde na temi. Još uvek se ne vidi egzodus zaposlenih kako je ovde navedeno, ali ruku na srce, nema ni novih zapošljavanja u poslednje vreme:

3996faa5f410179a33c232d22158280b.png


Kada je zapošljavanje u pitanju, i tu stoje ekstremno slabo - po 2 nova zaposlena svakog meseca, sa izuzetkom maja prošle godine kad su u roku od mesec dana zaposlili skoro 150 ljudi, ili je bilo neko spajanje pa su postojeći zaposleni osvanuli u novoj banci ili tako štogod:

c135d170a792786c7fd93d0c15484c1a.png


Naravno, LinkedIn nije nikakvo sveto pismo i nije 100% precizan ali ipak pruža kakav-takav uvid. Baš da vidimo za 6 meseci do godinu dana da li će stanje biti drugačije.

Ipak, rupa od 2.6 miliona EUR deluje prilično loše u datim okolnostima i simptomatično je što je to jedina banka u Srbiji sa tolikim gubicima, u situaciji kad banke već X godina unazad beleže rekordne profite, ne treba biti genije pa zaključiti da nešto ovde debelo nije kako treba. Pitanje je šta pošto cenim da niko od nas nema direktan uvid u interno poslovanje.

Nisam pametan.
Ovo je tvoj originalni post na koji sam ti dao prvobitan odgovor.

Ovo ispod je tvoj argument

Opet netačno, podatke o zapošljavanju sam kačio jer je neko drugi spomenuo kako je trenutno opšta bežanija zaposlenih iz Yettel banke što smo ustanovili da je netačno zahvaljujući mojim screenshotovima, da bi se onda ti opet ubacio sa tezom kako "druge firme" trenutno zapošljavaju minimalno, što sam opet demantovao dodatnim screenshotovima kad su u pitanju relevantne banke kod nas jer je ovde tema o bankama a ne "drugim firmama" i čak sam eksplicitno napisao da podatak o zapošljavanjima nije relevantan za Yettel jer je u pitanju vrlo drugačija banka u odnosu na ostale, tako da sorry but hebiga, ništa od ovoga što pokušavaš da mi pripišeš ne stoji, samo treba da se vratiš unazad i da pročitaš natenane sve što je do sada napisano.
Dakle nigde u originalnom postu nisi naveo to sto kazes da je eksplicitno navedeno.

I hvala, ne treba mi Bank Max.
 
Bukvalno si upravo pokopao samog sebe još više jer očigledno ne umeš da razumeš napisano. To što si citirao upravo dokazuje da nisam doveo u vezu broj zaposlenih i dinamiku zapošljavanja sa problemima u profitabilnosti tako da bolje idi obnovi osnove srpskog jezika za promenu, značiće ti, a nas pusti da diskutujemo o stvarima koje su nama relevantne (ne nužno i tebi, i to je sasvim OK).
 
Vazi, idem da procitam definiciju pojma "eksplicitno navedeno" za pocetak.

Iskljucujem se dok nisam dobio neki poen.
 
Drugarici odgovorili na prigovor oko zloupotrebe kartice, posle osam dana. Nakrpili odgovor na dve strane PDF-a. Na prvoj strani se dernjaju na nju, kako ona mora da štiti svoje podatke i kako su oni utvrdili da su ukucani i broj kartice, i CV kod. Pazi boga ti, a ja mislio da može da se kupuje na internetu bez podataka sa kartice. Na drugoj strani se ipak kaže da su oni to predali Mastercardu, ali eto, može to da bude i odbijeno, a mogu biti i tražene dodatne informacije. U tom dokumentu se osim njenog imena ne spominje ni sporna transakcija, niti išta drugo, tako da mi ovo deluje da ovaj odgovor nije niko ni kucao, samo su uradili copy paste. To me samo navodi na razmišljanje da imaju stotine istih situacija i da jednostavno samo štancuju to tako svima. Na kraju čak piše da prigovor nije osnovan, ali eto, postignut je kompromis. Na kraju, deluje kao da su joj poručili da je sama kriva, oni će se smilovati na nju. U prethodnoj situaciji iz novembra 2023. pod istim vlasnikom ali ne znam da li i pod istom upravom, odgovor je stigao za dva dana. Videlo se da je odgovor kucan rukom, jer je imao prilično puno topline, ohrabrenja da će sve biti u redu i da je samo potrebno strpljenje. U tom pismu je pomenuta i transakcija , i trgovac.
Presrećan sam što oni više ne čuvaju moje novce.
 
Drugarici odgovorili na prigovor oko zloupotrebe kartice, posle osam dana. Nakrpili odgovor na dve strane PDF-a. Na prvoj strani se dernjaju na nju, kako ona mora da štiti svoje podatke i kako su oni utvrdili da su ukucani i broj kartice, i CV kod. Pazi boga ti, a ja mislio da može da se kupuje na internetu bez podataka sa kartice. Na drugoj strani se ipak kaže da su oni to predali Mastercardu, ali eto, može to da bude i odbijeno, a mogu biti i tražene dodatne informacije. U tom dokumentu se osim njenog imena ne spominje ni sporna transakcija, niti išta drugo, tako da mi ovo deluje da ovaj odgovor nije niko ni kucao, samo su uradili copy paste. To me samo navodi na razmišljanje da imaju stotine istih situacija i da jednostavno samo štancuju to tako svima. Na kraju čak piše da prigovor nije osnovan, ali eto, postignut je kompromis. Na kraju, deluje kao da su joj poručili da je sama kriva, oni će se smilovati na nju. U prethodnoj situaciji iz novembra 2023. pod istim vlasnikom ali ne znam da li i pod istom upravom, odgovor je stigao za dva dana. Videlo se da je odgovor kucan rukom, jer je imao prilično puno topline, ohrabrenja da će sve biti u redu i da je samo potrebno strpljenje. U tom pismu je pomenuta i transakcija , i trgovac.
Presrećan sam što oni više ne čuvaju moje novce.
Zbog toga sam i pisao prethodni post da nebi smeli da dozvoljavaju onlajn plaćanje bez potvrđenog OTP koda koji praktično nedozvoljava izvršenje transakcije ako ti mobilni telefon nije u ruci. Ja ću se vrnem u BPŠ, nisam trebao ovde ni dolaziti. Za 340 din mesečno da strepim hoćeli me neko olešiti i dali ću posle kidati živce sa Yetel.Bank hoćeli me obeštetiti ili me proglasiti krivim. Danas sam dobio MC debitnu će probam onlajn plaćanje sa njome, ako i to prođe bez OTP onda nemam šta da razmišljam.
 
Plaćanje karticom sa ili bez secure koda ne zavisi od banke, već od platnog procesora na sajtu. To je samo feature koji neki sajt ima ili nema.

Danas uglavom svi imaju i obično je naznačeno na sajtu da ima. Ako sajt ne uliva poverenje i nema naznačeno da postoji sistem secure koda, ne treba na njemu plaćati.

Neće ti ni BPŠ onemogućiti plaćanje ukoliko platni procesor nema sistem secure coda, osim ako taj sajt nije izričito na crnoj listi.
 
Plaćanje karticom sa ili bez secure koda ne zavisi od banke, već od platnog procesora na sajtu. Neće ti ni BPŠ onemogućiti plaćanje ukoliko platni procesor nema sistem secure coda, osim ako taj sajt nije izričito na crnoj listi.
Sva plaćanja koja sam izvršio u Avgustu Dina karticom Yetel.Bank prošla bez OTP koda. Ista ta plaćanja sam vršio godinama unazad MC karticom BPŠ još iz vremena MTS banke i uvek je bilo sa OTP kodom. Možda sam ja jedinstven slučaj.
 
Sva plaćanja koja sam izvršio u Avgustu Dina karticom Yetel.Bank prošla bez OTP koda. Ista ta plaćanja sam vršio godinama unazad MC karticom BPŠ još iz vremena MTS banke i uvek je bilo sa OTP kodom. Možda sam ja jedinstven slučaj.

Nijedna Dina nijedne banke u Srbiji nema secure code.
Svaki Mastercard svake banke u Srbiji ima secure code.

Dakle, ponavljam, nije do banke.
 
Nijedna Dina nijedne banke u Srbiji nema secure code.
Svaki Mastercard svake banke u Srbiji ima secure code.

Dakle, ponavljam, nije do banke.
Ako je tako onda uredu. Danas dobio MC Yetel.Bank pa ću da probam. Izvinjavam se nisam ovo znao za Dinu. Će da je proglasim igubljenom pa nek mi pošalu novu da je stavim u ,,sef,, i zaboravim da je imam.Hvala za info.
 
Mogu da potvrdim, plaćam MasterCard kreditnom godinama unazad i u oko 30% slučajeva nemam secure code jer se payment procesor potrudio da odradi ispravan credentials on file i ostale lepe stvari koje imamo danas na raspolaganju tako da plaćanje ide bez OTP koda. Uglavnom su u pitanju strane kompanije, ne sećam se da li sam ovo ikada video kod domaćih kompanija, verovatno ne mogu da ispune sve bezbedonosne uslove da bi dobili tu mogućnost.
 
Ako je tako onda uredu. Danas dobio MC Yetel.Bank pa ću da probam. Izvinjavam se nisam ovo znao za Dinu. Će da je proglasim igubljenom pa nek mi pošalu novu da je stavim u ,,sef,, i zaboravim da je imam.Hvala za info.

Nema potrebe da je proglašavaš izgubljenom i plaćaš novu.

Pod broj jedan, šansa da ti neko zloupotrebi Dinu je skoro ravna nuli jer se zloupotrebe dešavaju gotovo isključivo iz inostranstva, a Dina važi isključivo u Srbiji.

Pod broj dva, uvek možeš da blokiraš sve kanale potrošnje kartice u aplikaciji i miran si.
Mogu da potvrdim, plaćam MasterCard kreditnom godinama unazad i u oko 30% slučajeva nemam secure code jer se payment procesor potrudio da odradi ispravan credentials on file i ostale lepe stvari koje imamo danas na raspolaganju tako da plaćanje ide bez OTP koda. Uglavnom su u pitanju strane kompanije, ne sećam se da li sam ovo ikada video kod domaćih kompanija, verovatno ne mogu da ispune sve bezbedonosne uslove da bi dobili tu mogućnost.

Pa da, uglavnom plaćanje bez secure koda Visa/Mastercard ide na velikim poznatim sajtovima. Sa Dina/UPI karticom BPŠ su do duše problem inostrani sajtovi sa secure kodom jer BPŠ još nije implementirala secure code za Dina/UPI, te se Dina/UPI ne može koristiti na tim sajtovima. Otvara se stranica sa logom BPŠ i UPI za unos koda, ali kod ne stiže.
 
Poslednja izmena:
Izgleda opet kreću personalizovane akcije, upravo pristiglo kod mene u inbox:
Imaš li ideju koji je kontekst ovoga, tj. što li su ti ponudili? Npr. nemaš uopšte digitalizovanu karticu (token) kod njih, a imaš MasterCard, pa da te animiraju da počneš da koristiš? Ili možda uopšte nemaš aktivna (tako da se izrazim) sredstva u banci, pa hoće da te "vrate", da ne koristiš samo kreditnu? I slično, jasna je valjda suština pitanja.

Dakle, ponavljam, nije do banke.
U teoriji ipak postoji mogućnost da jedna banka (u ovom slučaju BPŠ) pošalje nekome SMS, a druga banka (ovde Yettel) ne, ali to ne znači da nije primenjen 3DS. Postoje drugi načini kojima se transakcija može utvrditi kao niskorizična, a ti drugi načini su sad i poželjniji, kako bi plaćanje proteklo bez ometanja. Naravno, to nije ono što se desilo Mozzartu, jer se ispostavilo da je on koristio Dinu, ali moglo se desiti i sa MasterCard-om. Čisto napominjem, pošto sam prethodno napisao da je moguće, pa da ne bude da sam skroz lupio, ne znajući detalje.
 
@mozzart_nb samo pogasi limite i stavi je van snage. Na kraju krajeva, dovoljno je da isključiš internet kanal, s obzirom na to da otkad je uveden čip, nema više skimovanja.
 
Imaš li ideju koji je kontekst ovoga, tj. što li su ti ponudili? Npr. nemaš uopšte digitalizovanu karticu (token) kod njih, a imaš MasterCard, pa da te animiraju da počneš da koristiš? Ili možda uopšte nemaš aktivna (tako da se izrazim) sredstva u banci, pa hoće da te "vrate", da ne koristiš samo kreditnu? I slično, jasna je valjda suština pitanja.
Nisam aktivan korisnik banke već X godina unazad, ponuđen mi je besplatan Bank Max paket negde krajem maja ili početkom juna na 3 meseca pa sam se prijavio čisto iz zezanja, a onda mi je sasvim neočekivano odobrena i kreditna kartica u Yettel banci što je za mene bilo ogromno iznenađenje (pisao sam letos o svojoj sagi sa njima) i od tada mi stoji Bank Max i kreditna kao backup za Intesu. Imao sam po jednu transakciju na obe kartice letos da bih odradio aktivaciju istih (ne živim više u BGu a u mestu u kome sam nikad nisam ni imao Yettel bankomat, i verovatno nikad i neću) tako da je vrlo moguće da je ovo akcija da me "poguraju" da krenem da koristim njihove kartice malo više, što ću svakako i morati jer od ovog meseca moram da krenem da trošim minimum 30k RSD mesečno ne bi li mi Bank Max ostao besplatan.

U mom slučaju će to biti malo nategnuto pošto gledam da što više stvari trošim firminom karticom kako bih sebi smanjio osnovicu za porez na dobit, plus avio karte i hotele i dalje moram da plaćam Intesinim kreditnim karticama jer samo tako mi važi putno zdravstveno osiguranje, zlu ne trebalo, ali OK, imam besplatnu kreditnu kod Yettela za onih par situacija godišnje kad Intesa i druge banke zakažu, a ne može se dobiti preko 'leba pogača, negde po nešto mora i da se plati, i tako.

Javljam kad legne cash back, valjda me neće zavrnuti.
 
I meni stigao isti mail, od maja imam racun, stavio skoro sve sto imam na stednju, a karticu nisam nikad koristio.
Verovatno da poguraju da je malo koristimo. :D
A ja cu verovatno da gledam da prebacim svu stednju negde drugde jer je od danas kamata 2%.
Racun necu zatvarati jer je odlican (Bank Max) za ono sto nudi i meni treba, ostavicu platu koju cu kasnije prebacivati negde drugde.

PS: Verovatno i ja iskoristim ovaj cashback, prebacicu nekih 5-6k i trosicu karticom.
 
Poslednja izmena:
U radnjama plaćaš plastikom ili telefonom? Ne sećam se da si to pominjao. Ako je prvo slučaj, onda ima smisla da animiraju ljude za korišćenje telefona i sličnog. Ipak se promocija fokusira samo na taj aspekt, za razliku od npr. opšteg praga od 30k za besplatno održavanje. Ako je drugo, onda su prosto odlučili da budu darežljivi, hahah.
 
Nisam aktivan korisnik banke već X godina unazad, ponuđen mi je besplatan Bank Max paket negde krajem maja ili početkom juna na 3 meseca pa sam se prijavio čisto iz zezanja, a onda mi je sasvim neočekivano odobrena i kreditna kartica u Yettel banci što je za mene bilo ogromno iznenađenje (pisao sam letos o svojoj sagi sa njima) i od tada mi stoji Bank Max i kreditna kao backup za Intesu. Imao sam po jednu transakciju na obe kartice letos da bih odradio aktivaciju istih (ne živim više u BGu a u mestu u kome sam nikad nisam ni imao Yettel bankomat, i verovatno nikad i neću) tako da je vrlo moguće da je ovo akcija da me "poguraju" da krenem da koristim njihove kartice malo više, što ću svakako i morati jer od ovog meseca moram da krenem da trošim minimum 30k RSD mesečno ne bi li mi Bank Max ostao besplatan.

U mom slučaju će to biti malo nategnuto pošto gledam da što više stvari trošim firminom karticom kako bih sebi smanjio osnovicu za porez na dobit, plus avio karte i hotele i dalje moram da plaćam Intesinim kreditnim karticama jer samo tako mi važi putno zdravstveno osiguranje, zlu ne trebalo, ali OK, imam besplatnu kreditnu kod Yettela za onih par situacija godišnje kad Intesa i druge banke zakažu, a ne može se dobiti preko 'leba pogača, negde po nešto mora i da se plati, i tako.

Javljam kad legne cash back, valjda me neće zavrnuti.
Ja koristim Yettel kao primarnu banku, takođe imam kreditnu karticu i dobio sam takodje isti mejl. Jedina stvar koju ne koristim jeste google wallet.
 
Pa da, to mi je i bila prva pomisao, zato sam i pitao ima li digitalizovanu karticu (token) i čini mi se da odgovor implicira da ni on nema, a verovatno nema ni Miloš. Povezana zanimljivost, znam da su skorije slali push notifikacije i mejlove klijentima sa Lite paketom, dakle bez MasterCard-a, da aktiviraju mobilne novčanike. Danas im nisu poslali taj mejl, valjda su u međuvremenu shvatili da Dina ne može, hahah. Mada imalo bi smisla da i njima pošalju i tako ih navedu da pređu na Bank MAX. Eto predloga ako neko iz banke ovo čita! 🧐
 
Zapravo imam dodatu karticu u wallet ali nisam do sada koristio tako, prve transakcije za obe kartice su bile na POS terminalu direktno jer je to bio jedini način da u malom mestu aktiviram kartice besplatno, nisam izvršio do sada nijedno plaćanje kroz Apple Pay, mada sam svakako planirao da krenem od ovog meseca i bez ove promocije, valja nariktati 30k RSD potrošnje svakog meseca od sada pa na dalje.

Istini za volju, banka je i mene spamovala mejlovima i SMSovima da imam mogućnost plaćanja kroz wallet, do te mere da je malo falilo da ih častim vrlo sočnim pohvalama na chatu, srećom po njih pa sam bio u obavezama do guše pa nisam stigao time da se bavim, ali eto, sad ću konačno da krenem da im ispunjavam želje jer im je izgleda baš jako mnogo stalo da krenem da koristim wallet 😂
 
Mene (kao korisnika MAX paketa sa prebačenom zaradom) zanima nekoliko stvari u vezi kreditne kartice pa ako nekom, ko ima iskustva s tim, nije teško da mi odgovori na nekoliko stvari:
1. Da li je izdavanje i kasnije održavanje besplatno kao što tvrde?
2. Da li se, kao i MC debitna, može dodati u e-novčanik i njome kupovati na POS terminalima?
3. Ako dobro razumem, njom se neko plaćanje može podeliti na više rata s tim da se onda na to plaća kamata.
4. Kako se njom vrši odloženo plaćanje (do 15. u mesecu?) i da li se i onda računa kamatu ili ne?
5. Mogu li sa kreditnom podići keš na nekom bankomatu, da li se onda računa kamata i koliko iznosi?
6. Mogu li se njom i kako plaćati razni računi?
Unapred hvala na odgovorima.
 
Vrh Dno