Šta je novo?

Digitalna TV: predlozi, sugestije i pitanja

Meki Aga je verovatno gledao Moto GP, jer je on išao na Adrenalinu i četvorci. I ja mrzim da gledam trke sa likovima koji nemaju poma ko su Đakomo Agostini, Valentino Rosi i Mark Markez. Gosti hteli Pink Western, Sve je regularno.
 
Jedan stb mi se apdejtovao na verziju 3.2, a drugi ostao na onoj staroj, 2.4 valjda. 🤪 Oba TV-a su na WiFi i kada na tom starom pokušam da ažuriram aplikaciju kaže da nema dostupnih apdejtova. 🤪🤪🤪
 
Izvini ali ne mogu da odolim.
Došli ti gosti, ti gledaš tv i oteraš ih u drugu sobu!
Izvinjavam se na ovom postu ali stvarno nisam mogao da odolim
Pretpostavljam da su noćili... mada je to manje bitno u celoj priči. I kod mene kada dođe društvo da npr. gledamo neku tekmu to vece - aplikacija krene da zeza (vrti krug, izbacuje da sadržaj ne može biti učitan, izbacuje nekakvu grešku, radi super dok ne uzmem da premotam malo unazad i onda zabaguje,...) što je "odlična" anti-reklama za Yettel jer to ne gledam samo ja. Nije tako uvek i svaki put ali nije ni retkost.
 
Poslednja izmena:
To kad ti dodje društvo a TV ne radi - to nije bug, nego "feature". Ne može da se plaća jedan TV paket, a vas deset da gleda ;)
Baš je napredna ova Yettel TV aplikacija, ima da iskoreni neplaćanje TV-a.
Pozdrav
 
Možda na onom njihovom boksu postoji mala kamera na prednjoj strani i čim primeti da više od dva čoveka gledaju TV on počne da štuca, još ako primeti da to nisu članovi domaćinstva tu se već ozbiljno iznervira.
Nema kod Yettela pet - šes' ko ne plaća ne može da gleda njihovu televiziju.
 
Od početka Yettel ima isti problem, a to je da usluga varira drastično od korisnika do korisnika - pri tome, to nije geografski (kao recimo SBB je super na Vidikovcu, ali očajan u Rakovici), nego bukvalno - jedan korisnik ima jedan bag u tri dana, njegov komšija ima greške svaki put kad vraća program unazad.

Ja sam, srećom, u grupi onih kod kojih sve radi relativno dobro, pa i nova aplikacija, ali je prosto neverovatno da u ulazu ima ljudi koji viđaju P0001 30% vremena prilikom menjanja kanala.

Živo me interesuje kako Yettel-u to uspeva 😁
 
Od početka Yettel ima isti problem, a to je da usluga varira drastično od korisnika do korisnika - pri tome, to nije geografski (kao recimo SBB je super na Vidikovcu, ali očajan u Rakovici), nego bukvalno - jedan korisnik ima jedan bag u tri dana, njegov komšija ima greške svaki put kad vraća program unazad.

Ja sam, srećom, u grupi onih kod kojih sve radi relativno dobro, pa i nova aplikacija, ali je prosto neverovatno da u ulazu ima ljudi koji viđaju P0001 30% vremena prilikom menjanja kanala.

Živo me interesuje kako Yettel-u to uspeva 😁

Ma kakvi crni ulaz. Kod mene ti je to u susednoj sobi. Jedan radi bez greške, drugi vazda nešto izvoljeva.

Edit: Čak i posle zamene se ovaj novi solidarisao sa bivšim.
 
Da li moze da se vrati na staru verziju. Ova nova osim sto ima problem sa sadrzajem pri vracanju unazad, pri vracanju na oderedjeni dan treba mu min 5 sekundi da ucita taj dan, nema info o filmu kao ranije sa godinom proizvodnje, ocena imdb, glumcima, nema opciju snimi itd
 
Kod mene danas ne radi ni obicno gledanje tv. Svako malo "ovaj sadrzaj nije moguce prikazati". Imam i eon, sreca, na njemu je sve moguce, i trenutno. Iskustvo sa novom app je stvarno novo, i nevidjeno, bukvalno.
Neću da hvalim eon jer su svi dosadni sa njime, ali mogli su staru lepo da ispeglaju, a oni pustili novu koja ne valja, isključili opcije koje su ljudi koristili, a mi kunići ispali
 
Od početka Yettel ima isti problem, a to je da usluga varira drastično od korisnika do korisnika - pri tome, to nije geografski (kao recimo SBB je super na Vidikovcu, ali očajan u Rakovici), nego bukvalno - jedan korisnik ima jedan bag u tri dana, njegov komšija ima greške svaki put kad vraća program unazad.

Ja sam, srećom, u grupi onih kod kojih sve radi relativno dobro, pa i nova aplikacija, ali je prosto neverovatno da u ulazu ima ljudi koji viđaju P0001 30% vremena prilikom menjanja kanala.

Živo me interesuje kako Yettel-u to uspeva 😁
Ja sam u protekle 2 ipo godine imao manje problema sa starom aplikacijom nego sada sa ovom novom. Koliko manje? Pa recimo 70-80% (više od 50% svakako), sada probleme imam skoro pa svaki drugi dan. Uglavnom je vecina problema vezana za vraćanje gledanog sadržaja unazad - premotavanje, ili kada vraćam-listam čitave emisije-filmove satima i danima unazad. Ukoliko ništa ne vraćam danima -- i problema ima mnogo manje (ispada da sem što ne mogu da snimam sada ne mogu ni da vraćam nazad da bih pogledao). S tim da sada imam i problem prilikom prebacivanja-pregledanja kanala napred-nazad - toga ranije skoro da nikad nisam imao - a sada redovno ili izbacuje nekakve greške ili poruku da sadržaj ne može biti učitan.
 
Ja sam u protekle 2 ipo godine imao manje problema sa starom aplikacijom nego sada sa ovom novom. Koliko manje? Pa recimo 70-80% (više od 50% svakako), sada probleme imam skoro pa svaki drugi dan. Uglavnom je vecina problema vezana za vraćanje gledanog sadržaja unazad - premotavanje, ili kada vraćam-listam čitave emisije-filmove satima i danima unazad. Ukoliko ništa ne vraćam danima -- i problema ima mnogo manje (ispada da sem što ne mogu da snimam sada ne mogu ni da vraćam nazad da bih pogledao). S tim da sada imam i problem prilikom prebacivanja-pregledanja kanala napred-nazad - toga ranije skoro da nikad nisam imao - a sada redovno ili izbacuje nekakve greške ili poruku da sadržaj ne može biti učitan.
A tek kad uđeš u EPG pa vraćaš unazad, vrh, treba večnost više pokvariš daljinac nego koristi. Ja lepo vratio staru aplikaciju.
 
Pozdrav, imam pitanje u vezi sa mobilnom aplikacijom. Ne vidim opciju za podešavanje kvaliteta slike. Zanima me koliko to bude mbps jer imam 10GB za ceo mesec, to trošim najviše na Deezer a eto nekad nemam drugog izbora nego da odgledam F1 preko telefona, jer sam na poslu.
 
Ima li nekog ko je uspeo da instalira Amazon Prime aplikaciju na Yettelovom boxu, a da stvarno radi? Ako ima nekog ko zna kako se to može 'bezbolno' uraditi značilo bi mi.
 
Ne znam na kojem si sada paketu, ako si do sada bio na M paketu mozes preci na Basic ili Premium, sa L mozes na Premium ne mozes na Basic.
 
Pa imam L paket, znaci moram da predjem na Premium i doplata? Posto sada mi je 1700 pretplata.
 
Onda zadrzavas promociju i potpisujes aneks ugovora, doplacujes nekih 300 dinara za Premium, ukupno bude 2000 din ako imas elektronski racun.
 
Moram i ja reći da nisam zadovoljan ovim crnim ekranom tj. prekidom kada je tranzicija u vremenskoj šemi u pitanju... Ranije bi se makar pojavio interfejs sa blago zatamljenim prikazom koji bi najavio promenu sadržaja barem po programskoj šemi, nebitno da li bi sadržaj uživo pratio isto, no imalo je i to svoju korisnost u smislu da znaš gde se lomi program i šta sledi, a i to je bilo gracioznije rešenje od ovog crnog sekunda u prikazu.
 
Izvini ali ne mogu da odolim.
Došli ti gosti, ti gledaš tv i oteraš ih u drugu sobu!
Izvinjavam se na ovom postu ali stvarno nisam mogao da odolim
Pa hajde sad, ja ne bih, ali se i ja trostruko izvinjavam što moram da elaboriram svoj privatni život, da me strašni sud ne proglasi za nečoveka. Pojam gosti može dbaš da se odnosi na svašta nešto. Stvarno nisam želeo da ulazim u to kakvi gosti. Ali, idemo: Ovo su bili ljudi koje vidim svaki drugi dan, na moju veliku žalost. TO su bili ljudi koji su došli, jer sam im ja bio najbliži, kako bi gledali žreb za ligu Evrope. Dakle, ništa kafa, ništa ostajanje, ništa druženje. PRema tome, molim lepo. DObili su sobu i TV. Sad, štoYettel ne ume da ispoštuje to, šta da radimo. Sreća, tu imam i IPTV aplikaciju sa nekom učitanom listom, pa sam ih do kraja ispoštovao. Nije mi palo na pamet da prekidam ono što gledam zbog ljudi koje 15 godina viđam svaki drugi, treći dan. eto, valjda sam izneo dosta materijala u svoju odbranu. Takve goste verovatno niko drugi ne bi ni trpeo. 😂😂😂
 
Nazad
Vrh Dno