Šta je novo?

Yettel.bank ex Mobi Banka (2024 / 2025)

Izgleda novi izazov. Kada hoću da platim račun na klik EPS CPGS Beograd izlasi poruka da je račun plaćen, a onda mi stigne poruka u inbox da nije plaćen, a iznos nije skinut.

EDIT: Izgleda da je bio problem jer sam na računu imao tačan iznos računa. Iz nekog razloga, kad sam ubacio još 100 din na račun, proradilo je. Međutim, ovo ipak jeste novi izazov, jer izlazi poruka da je račun plaćen, a račun nije plaćen.
 
Kartice tek posle 20 dana poslate i evo sad sam dodao MasterCard u Apple Pay. Rek’o ajde da probam da platim struju preko aplikacije edb iako ste pričali da ne mogu internet plaćanja pre aktiviranja kartice sa ubacivanjem čipa i pina. Međutim stigao mi je SMS sa kodom i plaćanje je izvršeno. Posle sam dodao isto tu karticu i na DriveGo Nis-ovu aplikaciju isto stigao kod SMS-om.
 
Kartice tek posle 20 dana poslate i evo sad sam dodao MasterCard u Apple Pay. Rek’o ajde da probam da platim struju preko aplikacije edb iako ste pričali da ne mogu internet plaćanja pre aktiviranja kartice sa ubacivanjem čipa i pina. Međutim stigao mi je SMS sa kodom i plaćanje je izvršeno. Posle sam dodao isto tu karticu i na DriveGo Nis-ovu aplikaciju isto stigao kod SMS-om.
Blago tebi ja sam se napatio da platim nesto preko interneta :D na kraju podrsku zvao da IT pritisne par klika.

Btw kako radi kreditna kartica sa odlozenim placanjem 45 dana? Kako ide presek za prethodni mesec da se plati 15 u aktuelnom mesecu?

Sta se desi ako pazarim tip 29.08.2025 da li moram da izmirim taj ceo iznos do 15.09.2025?
Da li 45 dana samo znaci kad pazarim prvog u mesecu ? :D

Naravno zelim da izmirim na vreme sve da ne upadnem u revolving / da mi ide kamata.
 
Izgleda da je bio problem jer sam na računu imao tačan iznos računa. Iz nekog razloga, kad sam ubacio još 100 din na račun, proradilo je.
Pominjao sam i ja da mi se jednom desilo da mi nije prošlo plaćanje sa tačnim iznosom, ali to je bilo klasično plaćanje (nalog za prenos) i poruka je baš bila da nema dovoljno sredstava (iako je imalo tačno), ali rešeno je dodavanjem još nečeg sitnog sa štednje. Biće da imaju neki problem sa poređenjem realnih brojeva, mada mi je čudno baš da se to dešava.

Sta se desi ako pazarim tip 29.08.2025 da li moram da izmirim taj ceo iznos do 15.09.2025?
Zapravo se gledaju proknjižene kupovine, a otprilike su dobre šanse da ti kupovina od 29. avgusta bude proknjižena tek 1. septembra, čime prelazi u sledeći mesec.

Da li 45 dana samo znaci kad pazarim prvog u mesecu ? :D
Upravo tako, samo opet uz napomenu da je važan datum knjiženja. Zato se i naglašava da je odloženo plaćanje do 45 dana.
 
Pominjao sam i ja da mi se jednom desilo da mi nije prošlo plaćanje sa tačnim iznosom, ali to je bilo klasično plaćanje (nalog za prenos) i poruka je baš bila da nema dovoljno sredstava (iako je imalo tačno), ali rešeno je dodavanjem još nečeg sitnog sa štednje. Biće da imaju neki problem sa poređenjem realnih brojeva, mada mi je čudno baš da se to dešava.

Kod internih transfera ne postoji taj problem. Redovno prebacujem na štedni račun, da mi tekući bude na nuli.
 
Zapravo se gledaju proknjižene kupovine, a otprilike su dobre šanse da ti kupovina od 29. avgusta bude proknjižena tek 1. septembra, čime prelazi u sledeći mesec.
Ja nemam takvo iskustvo a koristim je svakodnevno. Sve sto je izvrseno do kraja meseca je potrebno otplatiti do 15. narednog, bez obzira na knjizenje. Presek se obracunava zadnjeg dana u mesecu, kao i kamata na stednju, pa je se taj dan "moguce" provuci za presek ali to jos nisam radio na vecu cifru.
 
Ja nemam takvo iskustvo a koristim je svakodnevno. Sve sto je izvrseno do kraja meseca je potrebno otplatiti do 15. narednog, bez obzira na knjizenje. Presek se obracunava zadnjeg dana u mesecu, kao i kamata na stednju, pa je se taj dan "moguce" provuci za presek ali to jos nisam radio na vecu cifru.

Ovo boldovano nije tačno. Gleda se datum knjiženja. Redovno transakcije od poslednjih par dana u mesecu, naročito ako vikend pada tad, knjiže se u narednom mesecu i dolaze na naplatu mesec dana kasnije.
 
A da vam nisu možda različite kartice? Tipa jednom je stara Mobijeva, a drugom nova Yettelova? Možda se stvarno razlikuju po tom aspektu, iako nije naglašeno.
 
A da vam nisu možda različite kartice? Tipa jednom je stara Mobijeva, a drugom nova Yettelova? Možda se stvarno razlikuju po tom aspektu, iako nije naglašeno.

Osim ako nisu menjali uslove u ugovoru, dizajn same plastike nema nikakvu ulogu. Ja imam Mobi karticu sa važenjem kartice od 48 meseci i ugovorom za kreditni limit od 36 meseci. Što znači da ću za poslednjiih 12 meseci važenja kartice imati novi ugovor za kreditni limit (ako mi odobre, s obzirom na njihovu neobičnu poslovnu politiku), ali i dalje staru karticu.
 
Na uslove i ciljam, naravno, kao što je npr. ranije podela na rate naplaćivana po rati, a sada je procentualna. Ta je promena, doduše, nastupila i pre preimenovanja, ali suština je da imaju različite modalitete u sistemu, pa ne bi bilo neobično da se neke dve kartice različito ponašaju, bilo da je to namerno ili ne. Svakako bi najkorisnije bilo da Nikhak precizira šta tačno znači da nema takvo iskustvo, tj. kako je zaključio da mora da pokrije sva plaćanja koja su izvršena, a ne samo proknjižena u prethodnom mesecu, a ja u međuvremenu samo pretpostavljam.
 
Na uslove i ciljam, naravno, kao što je npr. ranije podela na rate naplaćivana po rati, a sada je procentualna. Ta je promena, doduše, nastupila i pre preimenovanja, ali suština je da imaju različite modalitete u sistemu, pa ne bi bilo neobično da se neke dve kartice različito ponašaju, bilo da je to namerno ili ne. Svakako bi najkorisnije bilo da Nikhak precizira šta tačno znači da nema takvo iskustvo, tj. kako je zaključio da mora da pokrije sva plaćanja koja su izvršena, a ne samo proknjižena u prethodnom mesecu, a ja u međuvremenu samo pretpostavljam.
Izvinjavam se Tilek-u, u pravu je. Sad sam gledao izvod i samo knjizene transakcije u tom mesecu se naplacuju. Tu mi sad ostaje nedoumica oko duga na kreditnoj koji treba vratiti (koji po izvodu obracunaju verovatno ispravno) da li se prikaz u app i na web-u poklapa samo sa knjizenjem ili sabira sve potroseno do kraja meseca? Takođe i ja imam jos uvek mobijevu kreditnu karticu.
 
Ima li neko problem da mu kasni naplata rate za kreditnu?

15.8. su trebale dve rate da mi se naplate (dve transakcije) i dalje nisu. 🙄
 
Izvinjavam se Tilek-u, u pravu je. Sad sam gledao izvod i samo knjizene transakcije u tom mesecu se naplacuju. Tu mi sad ostaje nedoumica oko duga na kreditnoj koji treba vratiti (koji po izvodu obracunaju verovatno ispravno) da li se prikaz u app i na web-u poklapa samo sa knjizenjem ili sabira sve potroseno do kraja meseca? Takođe i ja imam jos uvek mobijevu kreditnu karticu.

Jedino je sigurno tačan iznos na izvodu. U Mobi banka aplikaciji je bio tačan iznos, takođe, do ukidanja. U novim Yettel bank mob i web aplikacijama bolje ne gledati jer je tamo sve pomešano. Bar je bilo pomešano poslednji put kad sam gledao, ako nisu ispravili, što čisto sumnjam, znajući ih.
 
Ima li neko problem da mu kasni naplata rate za kreditnu?

15.8. su trebale dve rate da mi se naplate (dve transakcije) i dalje nisu. 🙄
Desilo se meni jednom da su preskočili i nastavili samo da obračunavaju od sledećeg meseca. Ipsrati do kraja meseca da li će ti obračunati kamatu, ako ne onda ide za sledeći. Svakako neće ti skinuti duplo. Isto tako, proveri iznos na računu, da ti nije slučajno skinulo, a nije ti stiglo obaveštenje.
 
Mozda nije za ovde ali je u vezi banke pa da pitam.
Trebao bih da odnesem telefon u servis,da li trebam da dezinstaliram bankinu aplikaciju ili ne?
 
ne? nema razloga za to
 
Mozda nije za ovde ali je u vezi banke pa da pitam.
Trebao bih da odnesem telefon u servis,da li trebam da dezinstaliram bankinu aplikaciju ili ne?
Poucen iskustvom servisa, ako nemas na telefonu opciju service mod, onda zakljucaj sve aplikacije drugacijom sifrom od standarnog otljucavanja i tako si najbezbedniji
 
takodje veoma dobra informacija, ako se bilo stta desi sa bilo kojom aplikacijom/dokumentom ili bilo cime sto je na telefonu mozes ih tuziti jer su bez dozvole pristupili tvojim licnim podatcima
 
trebalo bi da da
 
Nazad
Vrh Dno