Šta je novo?

Vojvodjanska (OTP) mbanking

Znači da sumiramo,
Po tarifniku paket Prestiž nema naknadu za sms ali virtuelnu karticu ne računaju kao deo paketa već pod ostala obaveštenja i onda naplaćuju 3 rsd a uz to virtuelna kartica solidno brljavi sa prikazom stanja?

Nije pravilo pošto mi na Prestiž paketu ne naplaćuju sms ni za Virtuelnu karticu. Obavezno im iz aplikacije pošelji poruku i napiši da ne prikazuje stanje na računu kao što treba. Tako sam uradio i deluje da su ispravili bag sa prikazom dinara i evra. Još da vidim šta će da kažu za kurs koji su koristili i da li su napokon tako ispravili bagove 😃
 
Pisao sam im za sve.
 
  • Like
Reagovanja: iOS
Ja juce kreirao virtuelnu karticu i danas imao 2 transakcije.
Do sada mi na Fluo paketu nisu naplacivali SMS, javim za mesec dana da li ce naplatiti za virtuelne. :D
 
Citat iz mog ugovora, Mislim da se naplacuje:

SMS SERVIS
Član 8.
SMS servis omogućava korisnicima da dobijaju informacije o proizvodima i uslugama koje imaju kod Banke, kao i obaveštenja o izvršenim transakcijama i dospeću različitih obaveza po pojedinim proizvodima, saglasno Posebnim uslovima. Zaključenjem ovog Ugovora, SMS servis se automatski aktivira za transakcije koje se izvršavaju po Računu i to u okviru ovog servisa koji je prethodno već aktiviran po drugom paketa ili računu koji Korisnik ima u korišćenju u Banci.
Naknade i troškovi za korišćenje SMS servisa, utvrđeni su Tarifom naknada.
 
Naplaćuje se prema tarifniku (stav 6.3, snimak ekrana u prilogu), a tu stoji šta stoji, a to je da su za Prestiž i Fluo besplatna sva obaveštenja o promenama po računu, dok je za Praktik bespatno prvih deset. Sva ostala obaveštenja se naplaćuju po tri dinara. Pitanje je zapravo zašto su nekima (ne svima) naplaćena obaveštenja o korišćenju virtuelne kartice, odnosno da li je to namerno (u smislu da to računaju kao ostalo, a ne promenu po računu), ali verovatno nisu to planirali, tj. bag je pošto je novi sistem. Pomenuo sam već da je zimus BPŠ imala sličan problem, gde je slučajno mnogima (opet ne svima) koji imaju besplatna SMS obaveštenja u paketu najednom naplaćeno svako. Ipak, sve su stornirali nakon prigovora.
 

Prilozi

  • otp_sms.png
    otp_sms.png
    70.1 KB · Pregleda: 20
Poslednja izmena:
Videćemo šta će odgovoriti na prigovor. Da li računaju kao novi paket i onda imaju pokriće za sms naplatu ili je pak deo postojećih paketa i onda je bag ili app.
 
Ja na chat pricao sa podrskom cisto da vidim sta ce oni da kazu dok mi ne javi licni bankar sta su njoj rekli.

1754389631168.png

Ako ovo ovako stvarno radi, jedna velika glupost, zvog visa virtual kartica forsiran sam da prebacim na push notifikacije.
Mada me malo i cudi kako se izdaju van paketa, kad valjda treba da imam neki paket da bi mogao uopste da aktiviram Visu Virtual karticu?
 
Visa Virtual nije deo paketa nego posebna usluga.
 
A uz to kod mene još uvek nisu popravili prikaz stanja. Sada su mi i sve preostale dinare (koje nisam nikada ni koristio) konvertovali u evro.
Nego postoji li neko ograničenje da se menja način obaveštenja push/sms?
 
A uz to kod mene još uvek nisu popravili prikaz stanja. Sada su mi i sve preostale dinare (koje nisam nikada ni koristio) konvertovali u evro.
Nego postoji li neko ograničenje da se menja način obaveštenja push/sms?
Ni kod mene nije ok prikaz stanja pa cekam :D Koristimo poluproizvod atm, ili to tako treba da radi.
Sto se notifiakcije tice kolko znam u mobilnoj aplikaciji imam samo da switchujem sa sms na push notifikacije.

Sad treba da ih samo maltretiramo da za visa virtual kartice hocemo opciju da nam daju samo push notifikacije da ugasimo SMS, a da za ostalo sto je u okviru paketa mozemo sms notifikacije da dobijamo :)
 
Au, pa ako je stvarno tako, onda bi korektnije bilo da su to i najavili i odmah omogućili da se izabere da budu push obaveštenja. Koji je uopšte sadržaj spornih SMS-ova? Gostujem na temi, pa moram da pitam. Paket obećava besplatne poruke o promenama na računu, a dosad sam bio pod utiskom da je upotreba virtuelne kartice upravo to, uz određene limite virtuelnog računa.
 
Internim prenosom sam prebacio 95e a u sms poruci dobijam iznos u dinarima. Plaćanje vršim u evrima i to prikaže lepo ali stanje brljavi. I za to traže da platim 3 dinara

1000026929.png
 
Aha, pa oni su to stvarno koncipirali kao potpuno odvojen račun. Sad čitam i šta ovde piše, upravo to. Ipak, i dalje mislim da bi korektnije bilo da su napomenuli šta će biti, jer je lako bilo steći utisak da ova obaveštenja spadaju u besplatna. Priliv na virtuelnu karticu ionako nije moguć bez odliva sa tekućeg računa, a slali bi SMS i za plaćanje običnom karticom, pa im ta poruka suštinski ne pravi novi trošak. Još kad se doda to što se stanje ne prikazuje kako treba, mislim da je sasvim okej da im tražite storniranje tih naplata za jul.
 
Još jedan info je da kartica neće baš na svim sajtovima da radi. Recimo plaćanje parking karte, povlašćene zasigurno, na sajti eParking servisa.
Neka je virtuelna kartica i račun poseban proizvod i račun, ali i devizni računi su na posebnom broju računa, ali sve to ulazi u okviru paketa i mislim da ni pod tačkom razno ne bi smeli da ignorišu važeće pakete koji imaju korisnici i virtuelnih kartica i računa. Mislim da i nije izvodljivo da neko ima samo virtuelnu karticu i račun, a da nema neki paket, tako da to ne bi trebali da odvoje. Još jednom napominjem da na prethodnom izvodu iz računa nisam video naplatu od 3 dinara po sms-u, a koristim Prestiž paket usluga.
Očigledno se još nisu pohvatali kako to treba da izgleda, pogotovo ako žele da budu konkurentni, a za to imaju osnova, to je sigurno i ne bi smeli da deluju kao grupa građana već ozbiljna banka.
Svakako je Societe, izvorni, za njih izmislio bankarske usluge, ali dobro.
 
Evo sad i preko poruke mi odgovorili. Tako da ako koristite Virtual karticu prebacite se na push notifikacije... *** nemaju opciju da stavim tipa samo za virtual karticu push notifkacije a za sms sve sto je oko prestiz paketa :(

1754400085299.png
 
Ja kad gledam izvod sad, a imam sredstva u dinarima i u evrima.
Po prici kojoj je meni agent rekao ako platim nesto u evrima skida evre.

Medjutim u mom slucaju to izgleda ovako. Ja te evre sto imam oni gledaju suma RSD + EUR (Ali u RSD).
i tako sve zajedno ja imam 9,591.82 RSD.
Naplati mi Netflix 9.99 EUR. Navodno rezervacija u EUR ali su oni meni skinuli dinare na kraju? Stanje posle naplate je 8,393.10
9,591.82 - 8,393.10 = 1198.72
1198.72 / 119.9923 = 9.9899 EUR
Sto dodje da su oni to meni drugacije naplatili nego sto treba :)

Anyway update. Gledam stanje kartice u EUR 75.02... Menawhile uplate ukupne na njoj 75 EUR.
Transakcije kad otvorim imao sam u EU 72.01 EUR. Ispada da su sve konvertovali u RSD i skidali sa RSD dela, a EUR nisu. Mada me sluzi dobro secanje da su radili rezeravacije u EUR...
Kod mene u slucaju mislim da im sistem ne radi uopste kako treba sto se tice ove dvovalutne kartice.
Dobih odgovor za ovo
"Usistemu i prometu po visa virtual kartici stoji zaduženje 9.99 eura i umanjen saldo devizni. Klijent sve možete videti u prometu po partiji."

Pritisak mi skocio, morao sam da im napisem wall of text da im objasnim da imaju i dalje bug. Svaku transakciju sam im objasnio sa slikama sta se i kako desavalo...
Verovatno vide da postoji problem al nece da priznaju ili ne vide i ne zele da prihvate da postoji problem...
 
Mozda koriste OTPAjI za odgovore :)

Koristim njihovu virtuelnu Visu i nemam ove problema ali su mi ukljucenje notifikacije uz Prestiž paket racuna medjutim na onim karticama namenski izvrsim prenos u valuti i u iznosu placanja ni paru vise.
 
Drugari, treba nesto da platim na netu pa sam hteo da probam viruelnu Visu. Jer ima neki catch, jel se placa nesto preko odrzavanja paketa (Prestiz)? Treba da se slozim sa brdo nekih papira pa da ne napravim sebi neke glupe troskove bezveze.
 
Drugari, treba nesto da platim na netu pa sam hteo da probam viruelnu Visu. Jer ima neki catch, jel se placa nesto preko odrzavanja paketa (Prestiz)? Treba da se slozim sa brdo nekih papira pa da ne napravim sebi neke glupe troskove bezveze.
Ugasi samo sms notifkacije ako su ti upaljene posto skida 3 din po poruci kad imas transakcije.
 
I postoji šansa da prikaz u aplikaciji ne radi kako treba.
 
Prelistaj i prethodne dve strane i možeš da stekneš utisak koliko još nisu dovršili ovaj njihov način plaćanja preko interneta 😃
 
jao, znaci pustis funkcionalnost pa neka ti korisnici rade beta testing.
 
I to ne bi bio problem samo da su priznali e imamo smetnje, ne prikazuje ispravno itd. Ovako odjednom naplate nešto, nemaš pojma šta, stanju ne možeš da veruješ a na upite se prave ludi.
 
Prebacio 100 na vituelnu visu i ne pokazuje ceo broj/exp date i cvv :D
Kako da je koristim online? :D
 
Evo meni novi ishod testiranja da bi im dokazao da ono sto ja vidim mi govori da sistem kod njih ne radi kako treba za ove kartice.
  1. 01.08 sam pazario peskire neke na aliexpress, dve upalte od po 0.32 evra :D
  2. Imao sam na EUR 75.02 evra, stavljeno na rezervaciju 0.65 evra, stanje 74.37
  3. Gledam RSD deo stoji transakcije da su dve uplate od po 38.40 rsd sto dodje da je kurs 120 RSD (0.32 * 120)
  4. Danas se rasknjizilo stanje na EUR i ono jee 75.02 (skinuli rezevaciju)
  5. EUR Transakcije stoje dve transkacije od 0.32 EUR
  6. Gledam RSD nestale dve transakcije od 38.40 RSD
  7. Ali pre kupovine na aliexpress na RSD sam imao 5242.05 RSD, sada imam 5165.25.... Sto je 2*38.40 RSD :D

Sreca imam sve slikano pa sam poslao dopis, i napisao sledeci test da radim povlacim sve pare sa RSD da budem na 0.00. A kupicu nesto za 5 evra na aliexpress kao test da vidim jel ce da opet vrate rezervisana sredstva na EUR, a da mi RSD ode u minus ili ko zna mozda me banka casti :D

Prebacio 100 na vituelnu visu i ne pokazuje ceo broj/exp date i cvv :D
Kako da je koristim online? :D
Preko telefona app Idi na kartice selektuj visu klikni na Ikonicu oko - Broj kartice CVV
 
Poslednja izmena:
Tu i idem, ali kaze greska. Mozda treba malo vremena dok se sitem kod njih updatuje.
 
Moguće ili su i dalje dosledno na nivo prethodnih neusaglašenosti proizvoda. Probaj da za svaki slučaj restartuješ aplikaciju.
 
Tu i idem, ali kaze greska. Mozda treba malo vremena dok se sitem kod njih updatuje.
Ja sam bogami cekao noc da prodje da bi mi 3d verifikacioni kod proradio. Mogo sam da vidim karticu odmah al placanje tek sutra dan online gde su sajtovi trazili dodatne verifikacije. Sacekaj malo proradice sigurno.

U krajnjem slucaju imas chat podrsku pa ih maltretiraj preko weba.
 
Ovako: izgleda da radi sve ali najboje po otvaranju da se saceka 24h. Ocigledno je da je potrebno neko vreme da kartica "prodje kroz sistem".
Ono sto me nervira je sto sam potrosio 16 EUR a oni mi pokazuju u RSD koliko mi je preostalo iako samo EUR ima na racunu. Takodje mi je pokazalo u RSD kad sam platio tih 16 EUR.

Jel mogu da namestim da ne dobijam SMS vec push iz aplikacije? (u aplikaciji mi stoji push ali i dalje mi stize SMS).
 
Jedino u aplikaciji, ali pošalji poruku podršci. Moguće da šalju sms zbog devizne potrošnje, tretiraju kao plaćanje u inostranstvu, a onda uvek šalju sms i kod izvornog računa u okviru tvog paketa.
 
Nazad
Vrh Dno