Šta je novo?

Yettel.bank ex Mobi Banka (2024 / 2025)

Ako mi treba veća količina € u kešu, otići ću do bilo koje lokalne menjačnice.
Ako mi nekoliko desetina evra da nešto platim online, neću da se zezam i platiću dinar-dva više po evru, pošto me baš briga za tako malu razliku.
Ako online mogu da biram da kupujem za dinare, a ne za drugu valutu, to je obično isplativije.
 
Ti Max paketi su uglavnom za njihovu korist (osim podizanja novca na svim bankomatima bez provizije)..a ili da preneses platu da koriste tvoje pare (ako nije 35.000, samo tada je korist nasa) ili da te ucene i Yettel karticom..a to sto su ukinuli uplatu novca ili bese mCache,to je proslo precutno
 
Pitanje jedno, ako je neko imao skoro iskustva...
Treba da izvršim jedno veće plaćanje (oko 1.500.000 rsd) na račun preko aplikacije.
Da li je dovoljno da podignem dnevni limit u aplikaciji (predp limit za mobilno bankarstvo, ima još jedan za internet plaćanje)? Da li sa tim sve prolazi ok, ili ću morati da ih zovem i sl.
 
@Dzombache Mislim da toliki bas limit ne mozes kroz app, ali se vrlo lako to postize pozivom call centra gde ti oni privremeno podignu limit da bi mogao da izvrsis placanje. Potom kroz app vratis na stari limit.
 
Pitanje jedno, ako je neko imao skoro iskustva...
Treba da izvršim jedno veće plaćanje (oko 1.500.000 rsd) na račun preko aplikacije.
Da li je dovoljno da podignem dnevni limit u aplikaciji (predp limit za mobilno bankarstvo, ima još jedan za internet plaćanje)? Da li sa tim sve prolazi ok, ili ću morati da ih zovem i sl.

Da, dnevni limit se može podići do 20 miliona din bez problema i važi momentalno. Samo plaćaj u više transakcija po maks 300 hiljada da bi izbegao proviziju. Nedavno sam platio tako veći iznos, bez problema ikakvih.
@Dzombache Mislim da toliki bas limit ne mozes kroz app, ali se vrlo lako to postize pozivom call centra gde ti oni privremeno podignu limit da bi mogao da izvrsis placanje. Potom kroz app vratis na stari limit.

Ovo je netačno. Sve ide kroz aplikaciju bez problema do 20 miliona.
 
Uff, sad tek vidim da imaju proviziju preko 300.000. Baš bzvz, jer ne znam da li ću moći da podelim u više transakcija, moram da proverim...
 
Da li kroz Yettel web sada postoji mogućnost naplate računa na klik sa kreditne kartice? U inostranstvu sam, pa ne mogu da proverim, zbog novog glupavog načina logovanja na web koji zahteva dva uređaja.

Poslao sam na chatu upit agentu (koji često imaju netačne informacije). Kaže da ne postoji mogućnosti, ali (gle sad), može da prosledi zahtev za ručnu naplatu sa kreditne kartice, uz screenshot iz aplikacije (u kojoj je screenshot onemogućen) gde se vidi da nije moguće izvršiti naplatu računa na klik sa kreditne kartice.

Komedija. "Online banka".

Uff, sad tek vidim da imaju proviziju preko 300.000. Baš bzvz, jer ne znam da li ću moći da podelim u više transakcija, moram da proverim...

Možeš uvek da podeliš. Niko ti neće praviti problem. Plaćao sam i fakture pravnim licima tako, a i auto od fizičkog lica kupovao tako. Njima je bitno da novac legne.
 
Uz screenshot iz aplikacije (u kojoj je screenshot onemogućen)
Za neke segmente postoji mogućnost, imaš u gornjem desnom uglu share dugme i sačuvaš ga kroz files. Konkretno, potrošnja karticom ili nalog za prenos mogu da se na taj način izvuku.
 
Za neke segmente postoji mogućnost, imaš u gornjem desnom uglu share dugme i sačuvaš ga kroz files. Konkretno, potrošnja karticom ili nalog za prenos mogu da se na taj način izvuku.

Na ekranu plaćanja računa na klik gde se vidi da ne postoji mogućnost izbora računa sa kog se plaća, nego je on fiksiran na tekući račun ne postoji share ili screenshot mogućnost.
 
  • Like
Reagovanja: uji
Kod mene na BankMax stoji u menjačnici prodajni 118.7 i nije se menjao zadnjih 6 meseci ako ne i duže. Dolar pravi određene fluktuacije trenutno je na 103.9
Jeste povlašćeni kurs u menjačnici za sve u odnosu na autokonverziju. Za dolare ni ne zavisi od paketa, svima je jednak, trenutno baš taj koji si naveo, dok za evre imaju nijanse. Konkretno je tih 118,7 kupovni i 115,7 prodajni za MAX paket, a 119,2 kupovni i 115,2 prodajni za Lite. Ne znam kakvo je stanje sa drugim paketima.

uz screenshot iz aplikacije
Možda su mislili na veb-aplikaciju (sve zovu aplikacijama i umeju da pomešaju), ako se vidi tamo uopšte. Ti, doduše, sada ni ne možeš da joj pristupiš, to je i glavnina problema.
 
Znam, nego sam hteo reći da ti ne pravi razliku, svodi se na isti problem. Ako može, moraš da se prijaviš da bi platio. Ako ne može (tj. mora ručno, na lični zahtev), opet moraš da se prijaviš da bi im poslao snimak ekrana. Svakako ispada da moraš da se prijaviš, a trenutno to ne možeš... 😅
 
Ovo je netačno. Sve ide kroz aplikaciju bez problema do 20 miliona.
Onda se to menjalo, odlicno, izvinjavam se na pometnji.

PS. Vidim neki clanovi odmah lupaju lose reakcije na post ako neko nesto pogresi :)
 
Znam, nego sam hteo reći da ti ne pravi razliku, svodi se na isti problem. Ako može, moraš da se prijaviš da bi platio. Ako ne može (tj. mora ručno, na lični zahtev), opet moraš da se prijaviš da bi im poslao snimak ekrana. Svakako ispada da moraš da se prijaviš, a trenutno to ne možeš... 😅

Pravi razliku, da znam da li da platim sa tekućeg odmah ili da sačekam kad budem imao pristup kompu.
 
Za Infostan do 15-tog (uključujući 15-ti) u mesecu imaš fore da platiš, a da ne izgubiš onaj popust od 7% za redovne platiše.
Tako da ako ćeš do tada imati pristup sačekaj.
 
Nema, samo u mobilnoj app.
 
Jesi siguran za ovo? Gde se na računu nalazi iskazan taj popust?
Da, evo u prilogu:
S tim što ima fora da ako se samo jedan mesec zezneš i na platiš zaključno sa 15-tim, moraš da čekaš narednih 6 meseci (tokom kojih ćeš plaćati zaključno sa 15-tim) da bi ponovo stekao tih 7% pousta.
 

Prilozi

  • Popust.jpg
    Popust.jpg
    281.8 KB · Pregleda: 39
Naplati sa kreditne nije uvedena, uvedena je samo podela na rate, koja sporadicno radi 😅
 
Probao sam sinoć tri puta i jutros dva puta da podignem novac sa bankomata poštanske štedionice i izbacuje poruku da je došlo do greške u očitavanju čipa. Svakako sam podigao na intezinom bankomatu. Izgleda da su raskinuli saradnju sa poštanskom štedionicom, a da to nisu objavili? Da li je neko ima slično iskustvo? Bankomat svakako podržava sve kartice i podizao sam ranije na istom bankomatu, jer mi je blizu. Eto, info za sve, pa javite vaše iskustvo.
 
Nazad
Vrh Dno