Šta je novo?

Yettel.bank ex Mobi Banka (2024 / 2025)

@Milos977 Šta si ovim postom hteo da kažeš?
 
Podela na rate je omogućena preko nove veb-aplikacije, ali je trenutno nestabilna, pa često javlja poruku koju je Miloš citirao. To i nije neobično, najavili su da će biti "moguće poteškoće" sa tim. Alternativa je da ti oni ručno to odrade preko kontakt centra. Ti, dakle, možeš da kupiš to što si hteo, pokušaš da podeliš na rate preko novog veba, pa zoveš kontakt centar ako ne uspe podela.
 
@rovello hvala ti za info. kada kažeš preko web-a, da li to znači da na telefonu u aplikaciji i dalje nema ta opcija? Malo je sramno da ugase Mobi sajt, a da pri tome nisu omogućili da koristimo sve što smo poptisali u ugovoru banke. Ovo može biti dobra podloga za tužbu. Naravno, ako kupim i ne uspem da podelim na rate, a oni takođe odbiju uz izgovor da rade na rešavanju istog... Zvao sam centar sada i rekao mi gospodin da nije siguran da to radi i da neki korisnici mogu da imaju poteškoća. Ja sam mu rekao da ne mogu da znam da li radi i da zato zovem da pitam, jer mi je suludo da kupim i da onda saznam da ta opcija nije moguća. Kaže, trebalo bi da radi, najbolje vi probajte, pa ako bude problema da pozovete. Očigledno da je prethodni programer iz Mobi banke dobro zaštitio svoj kod i da ovi ni dan danas ne mogu da implementiraju opciju podeli na rate... :D
 
Apliciram preko weba zahtev za kredinu karticu.
Imam debeo osecaj da celu kreditnu pricu obradjuje AI. ftjp na svakih 5-10 minuta kako posaljem dokumentaciju, pa ponovo nesto treba dodatno :D
 
Da li neko zna nekoga ko poznaje nekoga u Yettel-u da nam stvarno kaže šta se ovo dešava? Jel moguće da niko nije dobio otkaz i slično za ovakve propuste od starta? Ne radi se ovde o diskontu pića, nego o poverljivim stvarima i banci. Sutra treba da naprave problem nekome svojim nemarom i da te ubede da si napravio dug ili kamatu za koji nemaš pojma ni da si imao? Ajde realno, vrlo lako sutra može da se desi nešto slično i ti posle dokazuj da si sve izmirio i da si čist... Skoro sam imao slučaj sa poznanikom koji je imao problem kod njih sa plaćanjem računa za struju. Čovek je platio račun online gde imaš priznanicu na mejl sa pečatom i potpisom. Ovi u EPS zbog toga što su našli da nije platio neki račun za struju od pre dve godine i to od vrednosti 3300 dinara. On našao priznanicu i odneo na uvid da je platio. Odštamapo lepo sa mejla i oni su mu rekli da to ne priznaju, jer može da se falsifikuje. Samo da donese pravu uplatnicu iz banke ili pošte, na šalteru. E, sada vi meni recite, koliko je validna ova uplatnica koju mi dobijemo kada puštamo neki nalog na uplatu, a piše dole da je validna?
 
Kakva nam je drzava, banka je odlicna.
Uplatnica jeste validna, i ja sam ih stampao i nosio kod nekih privatnih firmi, bez problema prihvacena.
Sto se tice eps-a tu ima veoma malo strucnih i razumnih ljudi, do njih je problem sto ne prihvataju uplatnicu.
Sa njima i vodovodom se muka muci sa placanjem, ocitavanjem i reklamacijama.
 
Da li neko zna nekoga ko poznaje nekoga u Yettel-u da nam stvarno kaže šta se ovo dešava? Jel moguće da niko nije dobio otkaz i slično za ovakve propuste od starta? Ne radi se ovde o diskontu pića, nego o poverljivim stvarima i banci. Sutra treba da naprave problem nekome svojim nemarom i da te ubede da si napravio dug ili kamatu za koji nemaš pojma ni da si imao? Ajde realno, vrlo lako sutra može da se desi nešto slično i ti posle dokazuj da si sve izmirio i da si čist... Skoro sam imao slučaj sa poznanikom koji je imao problem kod njih sa plaćanjem računa za struju. Čovek je platio račun online gde imaš priznanicu na mejl sa pečatom i potpisom. Ovi u EPS zbog toga što su našli da nije platio neki račun za struju od pre dve godine i to od vrednosti 3300 dinara. On našao priznanicu i odneo na uvid da je platio. Odštamapo lepo sa mejla i oni su mu rekli da to ne priznaju, jer može da se falsifikuje. Samo da donese pravu uplatnicu iz banke ili pošte, na šalteru. E, sada vi meni recite, koliko je validna ova uplatnica koju mi dobijemo kada puštamo neki nalog na uplatu, a piše dole da je validna?
Te elektronske uplate neko prizna neko ne. Cinjenica da je u eps neko mogao da vidi dal postoji takva uplata tog iznosa i poziva ma broj, i da se vidi leglo ili nije.

Inace ja cuvam sve te elektronske uplate u pdf formatu, i mozes da odes u banku bar znam za rfb kombank i otp da im kazem kakva je stvar u pitanju i da mi odstampaju uplatnicu i da stave pecat i potpis. Radio sam ovo kad sam placao kupovinu stana i platio sam online. A za poresku i katastar morao sam da idem u banku da mi daju potpisanu i pecatiranu uplatnicu.
 
@Stiven kako da odnesem da udare pečat i overe, kada banka nema šalter? :D Mislim, ako ti zatreba tako nešto kao što si ti imao.
 
@Stiven kako da odnesem da udare pečat i overe, kada banka nema šalter? :D Mislim, ako ti zatreba tako nešto kao što si ti imao.
Pa za Yettel ne znam pitaj na chat agenta mozda mogu da izdaju potvrdu sa pecatom i potpisom. Ovo stvarno mogu da potvdim da trazi na ovakav nacin mup, katastar i poreska.
Drugo ne znam izvod je takodje validan na neki nacin.
 
Poslednja izmena:
Da li neko zna nekoga ko poznaje nekoga u Yettel-u da nam stvarno kaže šta se ovo dešava? Jel moguće da niko nije dobio otkaz i slično za ovakve propuste od starta? Ne radi se ovde o diskontu pića, nego o poverljivim stvarima i banci. Sutra treba da naprave problem nekome svojim nemarom i da te ubede da si napravio dug ili kamatu za koji nemaš pojma ni da si imao? Ajde realno, vrlo lako sutra može da se desi nešto slično i ti posle dokazuj da si sve izmirio i da si čist... Skoro sam imao slučaj sa poznanikom koji je imao problem kod njih sa plaćanjem računa za struju. Čovek je platio račun online gde imaš priznanicu na mejl sa pečatom i potpisom. Ovi u EPS zbog toga što su našli da nije platio neki račun za struju od pre dve godine i to od vrednosti 3300 dinara. On našao priznanicu i odneo na uvid da je platio. Odštamapo lepo sa mejla i oni su mu rekli da to ne priznaju, jer može da se falsifikuje. Samo da donese pravu uplatnicu iz banke ili pošte, na šalteru. E, sada vi meni recite, koliko je validna ova uplatnica koju mi dobijemo kada puštamo neki nalog na uplatu, a piše dole da je validna?
Zapošljavaju mlade ljude u IT sektoru, pa je verovatno to jedan od glavnih faktora
 
@jaksa007 jel baš poslovnica ili štand kao što je u tržnim centrima? Nisam znao za to, jer su uvek išle reklame da im je tu predstavništvo, ali da se sve završava online i da nema potrebe za bankom i šalterom. :D Hvala ti. Sutra ću posle posla da prođem tuda i da svratim kako bih dobio informacije za ovaj problem oko podele na rate.
 
I evo sad opet treci poziv iz Yettela, fali ti jedan papir. Al ipak moze sve online da se zavrsi oko kreditne kartice i ne mora da se ide u poslovnicu.
Tacno bi se ubio da sam upalio auto da idem danas da zavrsim kad su me prvi put zvali...
 
@Stiven auuuu batice ala su tebe išetali preko telefona, a pokušali i fizički ali se nisi dao. Moj savet da menjaš banku i onda ćeš znati na čemu si. :D Možda bude još neki poziv do večeras. Imaju oni i drugu smenu, a i treću. :D
 
@Stiven auuuu batice ala su tebe išetali preko telefona, a pokušali i fizički ali se nisi dao. Moj savet da menjaš banku i onda ćeš znati na čemu si. :D Možda bude još neki poziv do večeras. Imaju oni i drugu smenu, a i treću. :D
Nije mi primarna banka, ofc.
Premium sam korisnik u RFB / OTP i BPS koji je sad u idle modu trenutno. Yettel bank sam uzeo samo iz razloga kad mi treba kes da podignem sa erste bankomata koji mi je cim sidjem iz zgrade, da ne moram 500 metra da pesacim, a 30000 din potrosim na gorivo mesecno pa cu tako da pravim trosak da ne bi placao odrzavanje racuna :D
A i eto sad ova kreditna kartica, cisto da dizem sebi kreditni rejting + putno osiguranje dodatno taman mi treba za decembar posto idem za tursku tako da mi tu usteda neka oko 15000 din da ne placam individualno osiguranje za mene i zenu jer sam od OTP iskoristio triglavo osiguranje ove godine sto sam proputovao.
 
da li to znači da na telefonu u aplikaciji i dalje nema ta opcija?
Upravo tako, ali tako je bilo i pre, pa nije nikakva novost. Samo su prebacili sa starog veba na novi, a u novom je upitno koliko radi.

najbolje vi probajte, pa ako bude problema da pozovete
To ti je baš ovo što sam ti rekao, a preuzeto je iz zvaničnog obaveštenja koje su slali. Imaš ga ovde, a sigurno je i tebi poslato.

kako da odnesem da udare pečat i overe, kada banka nema šalter?
Ali ovo stvarno nije potrebno. U potvrdama iz aplikacije već stoji pečat, samo se lepo odštampa i niko neće veštačiti da li je odštampan ili udaren.

Ovo stvarno mogu da potvdim da trazi na ovakav nacin mup
Meni je MUP pre dve godine bez problema prihvatio odštampani skrinšot iz mobilnog bankarstva, i to tadašnje opasno zastarele aplikacije BPŠ. Pretpostavljam da im je dovoljan bio poziv na broj i da su po tome našli uplatu.

Al ipak moze sve online da se zavrsi oko kreditne kartice i ne mora da se ide u poslovnicu.
Dobro je što se ovo rešilo kako treba, ali da, celokupna procedura je onlajn i čudno je što je taj ko te je zvao uopšte predložio dolazak uživo.

Svaka poslovnica yetela ima deo za yetel banku.
Nema svaka poseban šalter, samim tim ni bankarskog savetnika, ali bi u teoriji trebalo da svaka ima pristup bančinom sistemu, pa da mogu da se otvaraju računi i slično. Pominjali su, doduše, ranije neki da im je u pojedinim prodavnicama odbijena neka bankarska usluga, tj. da su upućeni u najbližu koja ima savetnika.

+ putno osiguranje dodatno
E, na ovo posebno obrati pažnju. Mislim da ga nećeš dobiti. Stranica posvećena kreditnoj kartici implicira da ono sleduje samo primaocima zarade.
 
Srubih danas sve dinare i devize sa računa i prebacih u drugu banku, konačno. Sve kartične i pretplatne transakcije preseljene, ostala još samo jedna državna uplatica da se preseli i to bi mu bilo to. 0,00 na svim računima. Lepotica za gledati. A onda sam prebacio paket na Lite, neka ćuti i miruje, možda nekad dočeka neka bolja vremena, promenu imena i pristupa prema ovakvim korisnicima kao što sam ja. Možda kad ih natera European accessibility act, do neke tamo 2030. Mada sumnjam da će tad ova banka postojati, bar se nadam da neće.
Ono što bi nekom iz ovoga moglo da koristi jeste informacija da mi nisu uklonili Master karticu, iako sam imao Max paket bez ikakve promocije poslednjih 5 godina, valjda. Osećam ogromno olakšanje što ih konačno skidoh s grbače posle godine mrcvarenja. Promenom brenda i softvera to više i nije ona banka koja je bila prethodnih 10 godina.
 
Zna li neko iz kog razloga Yettel banka ima najgori moguci kurs na trzistu?Da li je to kod svih korisnika ili je selektivno tj zavisno od paketa racuna (mada,koristim Max paket)?
 
Probao naplati sa kreditne (opcija koja zapravo ne postoji) i morao da kontaktiram podrsku na chat-u, ali su odradili naplatu brzo, posto su prosledjivali zahtev.
 
Nazad
Vrh Dno