Šta je novo?

Zastita potrosaca kroz zakone i praksu (FAQ u II Postu)

"Potrošač raskida ugovor prostom izjavom da raskida ugovor", stoji u nacrtu zakona.
Nikakva novina, za jednostrani raskid nije potrebna saglasnost druge ugovorne strane, to se posebno odnosi na usluge kablovskih i mobilnih operatora u situaciji kada prime navedenu izjavu, pa je toboze potreban njihov odgovor.
 
Samo treba da prevedu zakone neke propisne/napredne zemlje a sigurno postoji i nešto iz EU.
To štetno ponašanje pod hitno treba da se zaustavi. Prošli put su srušili sve prethodne osnove, radikalno izmenili zakon da se još uvek nismo navikli na postojeći zakon i procedure a sad će i njega da menjaju...
 
Zapravo, ne moraš da radiš ovo što @el_patron predlaže, već da angažuješ https://vansudsko.must.gov.rs/ i oni odrade to umesto tebe.
Da ne bi "100 puta" ponavljao situaciju raznim serviserima, prodavcima, šefovima, direktorima, vlasnicima i ko zna kome sve a sve u cilju da te smore i odustaneš; ono za šta si se odlučio a što ti je garantovano zakonom - odradiš to jednom. Nakon toga, kontaktira te te dodeljeni pravnik kojem to sve eventualno ponoviš i onda on "smara" prodavca i opominje ga koje je sve zakone prekršio i šta će se desiti ako se ogluši o tvoj zahtev.
;)
SS, stavi ovo u prvi post, da se ne zagubi, a rekao bih da je korisno imati taj link. :)
 
Izvinjavam se ako sam omasio temu, znacilo bi mi ako neko ima iskustva sa RATELom, 7 dana mi je stajao status "pisarnica" na sajtu, i danas kaze "Predmet ne postoji ili nemate pravo da mu pristupite"? Nikakvo obavestenje nisam dobio pa i cak i da je odbacen, sto je malo verovatno sa obzirom da provajder tvrdi da nisam podneo zahtev za raskid u poslovnici a jesam.
 
Pravnik je plaćen od strane države, odnosno iz budžeta odnosno od strane poreskih obveznika.
Nema nikakvih naknada.
EDIT: Do naknada dolazi tek ako prodavac odbije da sarađuje odnosno ako bude potrebno da izađete na sud. Kakva je praksa u tom slučaju ne znam ali to su troškovi i za prodavca kao i obaveze koje ni oni ne žele kao npr. da vlasnik ili njegov zastupnik ide po suodvima u mestu stanovanja kupca i tamo gubi vreme na ročištima.
Jeftinije im je da "izađu u susret" kupcu.
Nemam iskustva sa vansudskim. U slučaju da prodavac odbije da sarađuje, da li moram da izađem na sud ili mogu da odustanem?
 
Замолићу неког ако је имао конкретно искуство да ми напише како се реализује поврат новца у случају одустанка од куповине у року од 14 дана, када је производ плаћен Интезином Mastercard на месечне рате. Да ли ће месечно почети да ми се скида одређена рата а продавац ће ми уплатити целокупан износ на рачун или ће с обзиром да рате нису још кренуле да се наплаћују само бити обустављена реализација истих?
Мени је искрено свеједно али да знам шта могу да очекујем.
 
Nazad
Vrh Dno