Šta je novo?

GLOBALTEL - virtuelni mobilni operator

Prebacio sam eSIM na SIM pre par meseci da bih oslobodio eSIM za inostranstvo.
Kartica je stigla poštom, trebalo je prvo registrovati (može online uz neko slikanje), pa izdiktirati taj privremeni broj i ICCID kartice call centru.
Oni su prosledili dalje podršci i posle nekog vremena je eSIM prestao da radi a SIM se konektovao.
Nisam platio ništa, preneli su i kredit.
Ja ne planiram da se vraćam na klasičan sim, malo sam smotan oko tih iglica i ubacivanja malih kartica, ovo mi dobro dođe.
Skeniram i vozzim.
Sad ima i promocija freepaid smart po ceni freepaid izi.
 
Globaltel se javio , vec sam stigao kuci,
Uzeo sam esim ne SIM, pri kupovini ostavio sve licne podatke,dobio email i broj, racunam kad sam ostavio sve svoje podatke da je vezano za broj ali... apsolutnu nigde nije pisalo ista o aktivaciji broja - sim kartice.

Globaltel :

"Poštovani,

Nakon izvršene provere, ustanovljeno je da je transakcija sa Vaše platne kartice uspešno realizovana.

S obzirom na to da broj nije registrovan, možemo izvršiti refundaciju u iznosu od 1.550,00 RSD na istu platnu karticu.

Želimo da Vas obavestimo da proces refundacije može potrajati, a da mi, nažalost, ne raspolažemo preciznim informacijama o okvirnom trajanju tog procesa. Takođe, napominjemo da je moguća i refundacija u vidu kredita na bilo kom aktivnom Globaltel broju.

Ukoliko se odlučite za povraćaj sredstava na tekući račun, molimo Vas da nam dostavite popunjen i skeniran obrazac za refundaciju. U slučaju da želite refundaciju u vidu kredita, dovoljno je da nam dostavite broj Globaltel kartice na koji možemo preneti iznos.

Još jednom napominjemo da navedeni broj telefona nije registrovan, SIM kartica nije aktivirana i broj se ne vodi ni na čije ime.

Srdačan pozdrav,"
 
Jel vam stizu izvestaji o dostavi sms poruka koristim chomp apk i u zadnje vreme nemam potvrde?
 
Pitanje za one koji su prebacili broj iz MTS, Yettel ili A1 u GlobalTel, kao i za one koji su upuceni:

Da li ste imali problema, i u kojoj meri, oko prijema verifikacionih kodova koje salju banke i Internet servisi, a kod kojih ste vec imali racune (naloge) vezane za taj broj koji ste preneli u GlobalTel?
 
Jesam imao problema, PayPal, Unicredit Banka i još jedan servis, ne sećam se koji je bio.
PayPal verifikacioni kodovi su počeli da stižu posle nekog vremena, prijavio sam im problem, ne znam da li je to nešto pomoglo.
Što se tiče UniCredit banke, prijavio sam im promenu operatera i u toku istog dana je proradilo.
Koliko vidim ovde na forumu, nema samo Globaltel problem s tim, prijavili su i prilikom prelaska na druge mreže...
 
Dan nakon promene mreže iz A1 u Globaltel sa zadržavanjem istog broja sam dobio novu ličnu kartu pa otišao u Inteza banku da to izmene i napomenuo da sam menjao mobilnu mrežu. Ne znam da li bi bilo problema bez toga ali sve funkcioniše kako treba, stižu sms poruke od banke sa kodovima.
 
Poz ljudi, evo i ja imam jedno pitanjce.
Kada sam prešao na e sim posle update-a glavnog broja na moj, u rcs ćaskanjima mi broj stoji privremeni a ne moj.
Kako to da rešim?
 
Ima li neko ko koristi Pixel telefon da mu radi VoLTE na GlobalTel-u, i ako radi koji model Pixel-a koristi?
 
Poslednja izmena:
Treba im 10+ dana da obrade online porudzbinu za sim dostavu...
 
Važi, koristi se deo saobraćaja iz regularnih gigabajta.
Pogledajte prilog 490463

EASY paket ( 999 din ) ima 2,3 GB za ZB
SMART paket ( 1250 din ) ima 2,9 GB za ZB
ULTRA paket ( 1550 din ) ima 3,6 GB za ZB
Promenili su paket dobrodošlice (10GB i 100 jedinica na 15 dana), te zato je i skuplja sim kartica bez odabrane uzbudljive kombinacije.
 
Омогућио сам и у подешавањима телефона, активирао и кроз *801#, рестартовао телефон, али горе где је мрежа не стоји укључено VoLTE.
 
Nazad
Vrh Dno