Šta je novo?

Yettel.bank ex Mobi Banka (2024)

Nisam ovo razumeo - provizija za plaćanje karticom se obračunava, ali posle vraća? To je nešto specifično za YB, ili?
Ne za YB, već za EPS, ali suština je da, pošto se računaju samo plaćanja karticom radi oslobađanja od održavanja u slučaju neprimanja zarade, napomenuo sam mu što preko njihove aplikacije naplaćuju proviziju, koju vraćaju na narednom računu za struju za uplate do kraja oktobra. Mi koji smo ušli u Isprobaj Max kampanju imamo veću olakšavajuću okolnost, da prebacimo iz druge banke zbirno makar 35000 u toku kalendarskog meseca uz 5 plaćanja debitnom.
 
... što preko njihove aplikacije naplaćuju proviziju, koju vraćaju na narednom računu za struju za uplate do kraja oktobra.
Čekaj, ja uvek plaćam IPS kodom baš da bih izbegao proviziju na plaćanje karticama.
Šta tačno EPS radi? Zaračuna ti proviziju za plaćanje karticom, i onda ti taj iznos vrati kroz naredni račun, jesam dobro razumeo? I sve to važi samo do oktobra - zašto?
Slobodno linkuj, uputi me drugde. Prvi put čujem, oprosti.
 
Šta tačno EPS radi? Zaračuna ti proviziju za plaćanje karticom, i onda ti taj iznos vrati kroz naredni račun, jesam dobro razumeo?
Upravo tako i ne samo na kartice, već i na IPS plaćanja uz redirekciju ka aplikaciji banke.
i sve to važi samo do oktobra - zašto?
Zato što su tada ukinuli većinu blagajni, a nedugo zatim sve i doneta je takva odluka da prelazni period traje godinu dana, što je preneto u medijima. Jednostavno, da bi se nakon toga okoristili o provizije koje naplaćuju preko aplikacije, a eCommerce obezbeđuje Alta banka, što dodatno podgreva i aktuelna priča o promeni broja tekućeg za područje Beograda.
Suština je da kada skeniraš NBS IPS kod, tvoja banka (ne) naplaćuje proviziju i tako će ostati.
 
Ma 28 dinara mi provizija,mislim smesno ne treba ni da vrate🤣
Meni samo nije jasno zasto se kada se plati preko IPS ne racuna isto kao potrosnja,u cemu je razlika IPS i placanje preko aplikacije?🤷🏻‍♂️
 
Razlika je što kada skeniraš NBS IPS kod se računa plaćaš po instrukcijama kao po redovnom nalogu za prenos, dok EPS aplikacija prosledi plaćanje preko Alta banke sa uvećanim iznosom. Kako bilo, odgovorio sam u kontekstu da može i to da uđe u masu potrošnje karticom da se Max ne bi naplaćivao. Slažem se da je i to daleko manji trošak nego li cena održavanja paketa.
 
Mi koji smo ušli u Isprobaj Max kampanju imamo veću olakšavajuću okolnost, da prebacimo iz druge banke zbirno makar 35000 u toku kalendarskog meseca uz 5 plaćanja debitnom.
Da ne znas mozda da li se to odnosi samo na one koji su potpisali i onu benefit izjavu ili na sve? Pitam jer sam u aprilu presao na Bank Max (to je taj period kada je bila kampanja isprobaj 3 meseca bez obveza) ali bez potisivanja te benefit izjave. Nikakav email nisam dobio da me oslobadjaju odrzavanja ako imam 5 placanja debitnom.
 
Ja sam dobio takav mejl, ali nigde nema informacija koliko taj benefit važi (35k sa drugog računa, 5 transakcija karticom).

Support agenti preko chat-a takođe nisu upoznati sa tim (makar ne ovi sa kojima sam ja pričao), ali su upoznati sa varijantom gde se mora napraviti 30k prometa sa karticama za besplatno održavanje.
 
Po navodima agenta, stari mobi web ce da ugase u avgustu... Stavise rece pocetkom avgusta...
 
  • Like
Reagovanja: uji
@nidzika ovakva je sadržina mejla koji je i meni stigao. U svakom slučaju, mislim da ću i ovog meseca potrošiti preko 30k, jer već imam kartična plaćanja preko 21k do danas, tako da me kači i ovo drugo. Mada, za slučaj kada budem otišao u inostranstvo, a već mi se otvara jedna mogućnost, ta opcija sa 5x provlačenja debitne bi bila bolja. Opet, zasigurno je da oslobađanje od održavanja za potrošnju preko 30k važi do kraja godine po napomeni u tarifama, ali promo materijal implicira moguće produženje. Na kraju krajeva, uvek postoji mogućnost za povratak na Lite.
 

Prilozi

  • Screenshot_2025-07-15-13-52-17-954-edit_com.mail.mobile.android.mail.jpg
    Screenshot_2025-07-15-13-52-17-954-edit_com.mail.mobile.android.mail.jpg
    122.5 KB · Pregleda: 85
I ja pisem celavom latinicom stalno, cak i poslovne mejlove, who cares..
ali nikada u zivotu ne bih napisao "veb".
Znam da nije preterano bitno, ali po gramatici srpskog jezika je potpuno ispravno pisati veb, imejl, gugl itd.
 
Ok, ali zasto onda u textu ne pise banka (ili benk), vec "Bank"?
Nebitno u sustini, bitno da se razumemo.. :)
 
Zvanično ime banke je Yettel Bank, doslovno tako, pa može da se napiše u originalu. Veb, s druge strane, nije vlastito ime. Svakako, da su se stvarno držali pravopisa, napisali bi da gase veb-aplikaciju, sa crticom, kako je ispravno. 😃

Da se osvrnem i na suštinu, baš me zanima da li će stvarno za nekoliko dana uneti sve funkcionalnosti na novi sajt i/ili u mobilnu aplikaciju. To mi se, s jedne strane, čini malo moguće, a opet nisam sklon da poverujem da bi ostavili klijente bez važnih stvari poput podele na rate.
 
Zvanično ime banke je Yettel Bank, doslovno tako, pa može da se napiše u originalu. Veb, s druge strane, nije vlastito ime. Svakako, da su se stvarno držali pravopisa, napisali bi da gase veb-aplikaciju, sa crticom, kako je ispravno. 😃

Da se osvrnem i na suštinu, baš me zanima da li će stvarno za nekoliko dana uneti sve funkcionalnosti na novi sajt i/ili u mobilnu aplikaciju. To mi se, s jedne strane, čini malo moguće, a opet nisam sklon da poverujem da bi ostavili klijente bez važnih stvari poput podele na rate.

Ostavljali su oni klijente i bez važnijih stvari - npr. korišćenja novca na po nekoliko dana.

Nego sam se nadao da su naučili lekciju.
 
Kako da se prijavim na veb novu stranicu yettel bank?
Ako na sekundarnom telefonu otvorim app i sa primarnog skeniram qr kod uloguje se na sekundarni telefon.
Ako qr kod slikam na primarnom telefonu sa sekundarnim, i ocitam ga, samo pise u app da sam prijavljen, ali na vebu mi nista drugo ne ocitava, vec qr kod.
Ne znam da li sam lepo objasnio.
 
Meni i dalje niko od njih nece da odgovori zasto je ukinuta najbolja stvar sa kreditnom karticom i prave se ludi da prvi put to cuju.Dok je bila mobi banka sve transakcije sa normalnom karticom preko 2000 din mogo sam da pokrivam preko kreditne,znaci kliknem na tu transakciju i prebacim kes sa kreditne na normalnu karticu bez provizije bez icega i tako sam koristio to da skidam kes sa kreditne bez ikakve provizije.
 
za probleme takve vrste bi trebao da se obratis veb dipartmentu
@yahoo.com
 
Moram da ih pohvalim, meni uplatili onih 500 RSD cashback iako nisam imao prometa po racunu prosli mesec... :) U junu sam ga otvorio pa prve pare legle tek pre 10ak dana...
 
Eh, ziv bio 100 godina!
i ozenio se, i porodicu napravio, i na letovanje krajem avgusta otisao!
... ili posao nasao, ako si u medjukoraku zivota... sve najbolje svakako!
 
Meni i dalje niko od njih nece da odgovori zasto je ukinuta najbolja stvar sa kreditnom karticom i prave se ludi da prvi put to cuju.Dok je bila mobi banka sve transakcije sa normalnom karticom preko 2000 din mogo sam da pokrivam preko kreditne,znaci kliknem na tu transakciju i prebacim kes sa kreditne na normalnu karticu bez provizije bez icega i tako sam koristio to da skidam kes sa kreditne bez ikakve provizije.
Naravno da moze i dalje, ali samo preko mobi web-a
 
Ne znam da li sam lepo objasnio.
Jesi i skorije smo pominjali to. Rešenje je kako si i rekao, ali zahteva određenu brzinu, da kod ne istekne: otvoriš stranicu na primarnom telefonu, fotografišeš je sekundarnim, a onda primarnim skeniraš QR kod sa fotografije. Da, komplikacija je baš, ali tako je kako je. Ja sam to i probao, izvodljivo je ako ti je motorika okej, a dosta toga može i da se pripremi. Konkretno, unapred uđeš u skener u aplikaciji (ostaće aktivan iako si prešao na pregledač da bi ušao na stranicu), unapred otvoriš kameru na sekundarnom telefonu i tako se skupi dovoljno vremena. Edit: da naglasim, QR kod traje 15 sekundi, ali imaš dodatnih 5 fore da autorizuješ prijavu u aplikaciji, tako da je zapravo 20 sekundi za stari, iako se novi pojavljuje nakon 15. Ukoliko sve uradiš u tom vremenskom prozoru, proći će prijava.

iako nisam imao prometa po racunu prosli mesec
Tako i treba, u uslovima programa je naglašeno da daju četvoromesečni grejs period (konkretno 90 dana plus dane iz meseca u kom je program aktiviran), što znači da su ti sve pogodnosti odmah aktivne, pa imaš fore da se uhodaš i naknadno ispoštuješ svoje obaveze. Čak možeš u potpunosti da se predomisliš, ništa ne ispuniš, spustiš se nakon isteka grejsa na Bank Lite ili čak ugasiš račun, a u međuvremenu koristiš benefite. Naravno, grejs period važi samo jednom, sledeći put se ne bi aktivirao.
 
  • Like
Reagovanja: uji
Naravno da moze i dalje, ali samo preko mobi web-a
Ja nemam i dalje to,kada stisnem preko starog weba izadje onaj krug kao i vrti ga u nedogled,pisao zalio se ma sve,dobijam odgovor da rade na tome.
Evo na ovo mislim,i tako okrece ceo dan i ne radi🤷🏻‍♂️
 

Prilozi

  • IMG_6489.png
    IMG_6489.png
    202.2 KB · Pregleda: 63
Ja nemam i dalje to,kada stisnem preko starog weba izadje onaj krug kao i vrti ga u nedogled,pisao zalio se ma sve,dobijam odgovor da rade na tome.
Evo na ovo mislim,i tako okrece ceo dan i ne radi🤷🏻‍♂️
Ides desni klik na taj kruzic, inspect element, obrises ga, kao i div-ove koji ti onemogucavaju odabir i potencijalno obrises disable elekent za dugme nastavi... Komplikovanije ali ipak radi 🙃
 
Da li neko zna kad stiže aplikacija na App Gallery?
 
@Nikbos verovatno nikad, pošto ima nužni uslov da se koriste Play servisi (GMS), čak ne može ni MicroG.
 
jel neko mozda jos ima problem sa online placanjem kreditnom karticom... pokusavam da platim na ikea.rs medjutim stranica za kod se pojavi par sekundi i nestane, i samo me vrati nazad...
 
Nazad
Vrh Dno