Šta je novo?

Ima li pravnika na forumu?

Da li je neko imao slucaj da dobije dopis od izvrsitelja za neplacenu doplatnu kartu parking servisu od 2000 rsd nastalu pre 16 godina a da u međuvremenu nijednom nije bio obavešten o nastalom dugu?
Sta raditi u rakvim slučajevima, moze i predlog za nekog advokata?
 
Da li je neko imao slucaj da dobije dopis od izvrsitelja za neplacenu doplatnu kartu parking servisu od 2000 rsd nastalu pre 16 godina a da u međuvremenu nijednom nije bio obavešten o nastalom dugu?
Sta raditi u rakvim slučajevima, moze i predlog za nekog advokata?
Ako je pokrenut postupak u zakonskom roku, tj. ako su te obavestili pre 16 godina o dugu i pokrenuli tada proces, mislim da ćeš morati da se ganjaš sa njima.
Sada je obaveštenje elektronska tabla prekršajnog suda, ne mora da se dostavlja poštom rešenje o pokretanju prekršajnog postupka.
Obaška što tada nisu ni postojali izvršitelji.
Meni npr. nije nikada stigla presuda prekršajnog suda, a bio kod sudije 2016.
Najbolje da konsultuješ advokata.
 
Hvala svima, videcu link na Efektivi, imate li neku konkretnu preporuku za adv?
 
Ili možda primer sastavljenog Prigovora na resenje o izvršenju po osnovu zastarelosti? Ne mogu da nađem na Efektivi...
 
Buklvano jedna recenica. potraživanje je zasstalreo. Ne postoji strikna forma. U svkaom slucaju zasterleost je materijalnvo pravno pitanje i prevesce postupak u parnicu. Tada ce ti trebati adovkat.

No ti predmeti od pre 16 ghodina imaju milion drugih procesnih nedostaka kojima moze da se pobije resenje.
I manite se ekeftive . Uzmes adovkata ima ih milion koj ice raditi za uspeh (troskove )...
Imas pm ako ti treba pomoc
 
Ja bih otišao kod izvršitelja i izvršio uvid u predmet . Tu mora da postoji dokaz o dostavi . Ako ga nema onda krivična ili zahtev za ponavljanje postupka.
 
Moze li savjet, stigao mi je infostan duplo veći nego do sad, šta da radim otišao sam na more na malo duži period? Da li da im pišem mail i žalim se, na šta, vodu valjda ? Stan se vodi na 24 m2 nemoguće da sam više vode trošio no ranije. Sada ću potražiti prethodni račun.
Evo našao od prošlog mjeseca, znači voda je u pitanju

Edit evo na dnu računa nadjoh ovo, ovo je nerealno za stan od 24 m2 šta je ovo ljudi. Nemam svoj vodomjer
 

Prilozi

  • Screenshot_20250704_124936_com_hihonor_hnoffice_PDFPhoneActivity0.jpg
    Screenshot_20250704_124936_com_hihonor_hnoffice_PDFPhoneActivity0.jpg
    258.2 KB · Pregleda: 85
  • Screenshot_20250704_124950_com_hihonor_hnoffice_PDFPhoneActivity0.jpg
    Screenshot_20250704_124950_com_hihonor_hnoffice_PDFPhoneActivity0.jpg
    234.1 KB · Pregleda: 63
  • Screenshot_20250704_130239_com_hihonor_hnoffice_PDFPhoneActivity1.jpg
    Screenshot_20250704_130239_com_hihonor_hnoffice_PDFPhoneActivity1.jpg
    177.8 KB · Pregleda: 47
  • Screenshot_20250704_130256_com_hihonor_hnoffice_PDFPhoneActivity1.jpg
    Screenshot_20250704_130256_com_hihonor_hnoffice_PDFPhoneActivity1.jpg
    105.6 KB · Pregleda: 47
  • Screenshot_20250704_131302_com_hihonor_hnoffice_PDFPhoneActivity2.jpg
    Screenshot_20250704_131302_com_hihonor_hnoffice_PDFPhoneActivity2.jpg
    205.3 KB · Pregleda: 51
Poslednja izmena:
Da nemas neko dodatno objasnjenje na racunu? Mi smo za maj dobili skoro duplo veci racun i na kraju pise sledece:


1751627325092.png
 
Imam isto to, vidjeh kasnije ali je nevjerovatno da je ovoliko više došlo bas
 

Prilozi

  • Screenshot_20250704_131302_com_hihonor_hnoffice_PDFPhoneActivity2.jpg
    Screenshot_20250704_131302_com_hihonor_hnoffice_PDFPhoneActivity2.jpg
    205.3 KB · Pregleda: 69
Ne očitavaju vodomer svakog meseca već se plaća akontaciono, potrošeno je više vode u tom periodu do očitavanja. Malo prebroj broj članova u ulazu pa uporedi sa brojem prijavljenih videćeš otkud povećana potrošnja, voda ne ide po kvadraturi već po broju članova domaćinstva.
Nemoj da te zbuni i kad počnu da stižu računi za grejanje jer se tu menja način plaćanja, fiksni deo preko cele godine + kalorije utrošene u sezoni izmereno u podstanici podeljene na sve korisnike po broju grejnih tela (ovde je već kvadratura u pitanju).
 
Da li imate garaže u okviru zgrade?
Da li stanovi u prizemlju imaju bašte?
Garaže + bašte + veći broj stanara od prijavljenih + leto + nečitanje realne potrošnje…eto ovakvog računa.
 
Imaju garaže 3 i frizerski koji ima odvojen vodomjer, do mi odgovorili da će izaći da provjere al mislim da ću morati to platit jer nema kod nas oces nećeš još da mi izvršitelja najave...
 
U postu: https://forum.benchmark.rs/threads/...likacije-total-tv-eon-sat.508295/post-7519650
je između ostalog rečeno:
"...broj svih sportskih kanala je jednak ili veći. sadržaj na tim kanalima nije pokriven ugovorom."

Uopšte nije relevantno šta je "pokriveno ugovorom" nego da li je ta konkretna klauzula ugovora u skladu sa zakonom kao što je jako lepo objašnjeno u postu:

 
Vidim da smo prozvani :)
Da ne opterecujem temu, ostavicu link-Zakon o elektronskim medijima, pa sami procenite. Najsazetije:
cl. 4. st. 1. tac. 20.-Programski sadrzaj;
cl. 4. st. 1. tac. 17.-Operator elektr.kom. mreze...;
cl. 4. st. 1. tac. 21.-Pruzalac medijske usluge;
cl. 4. st. 1. tac. 12.-Medijska usluga;
cl. 75.-Odgovornost za programski sadrzaj;
cl. 97.-Registar medijskih usluga;
cl. 112.-Posebne obaveze operatora...
 
Ne očitavaju vodomer svakog meseca već se plaća akontaciono, potrošeno je više vode u tom periodu do očitavanja. Malo prebroj broj članova u ulazu pa uporedi sa brojem prijavljenih videćeš otkud povećana potrošnja, voda ne ide po kvadraturi već po broju članova domaćinstva.
Nemoj da te zbuni i kad počnu da stižu računi za grejanje jer se tu menja način plaćanja, fiksni deo preko cele godine + kalorije utrošene u sezoni izmereno u podstanici podeljene na sve korisnike po broju grejnih tela (ovde je već kvadratura u pitanju).
Meni je skočilo sa ~3 na 28 kubika!!!, pogodilo se da je neposredno pred čitanje bio neki kvar i curenje vode, račun za vodu sa 230 din na 2200din!
Razmatramo samočitanje, ko za struju!!!
 
Moze li savjet, stigao mi je infostan duplo veći nego do sad, šta da radim otišao sam na more na malo duži period? Da li da im pišem mail i žalim se, na šta, vodu valjda ? Stan se vodi na 24 m2 nemoguće da sam više vode trošio no ranije. Sada ću potražiti prethodni račun.
Evo našao od prošlog mjeseca, znači voda je u pitanju

Edit evo na dnu računa nadjoh ovo, ovo je nerealno za stan od 24 m2 šta je ovo ljudi. Nemam svoj vodomjer
Platiš taj račun takav kakav je i pošalješ Infostanu reklamaciju (mailom) gde uporediš potrošnju u prethodnih par meseci i trenutnu.
Ako ti odobre, uplaćene pare će ti prevezati kao kredit za buduće troškove.
Imao sam isti problem sa vodom koja je curela negde.
 
Kad curi voda onda je cifra na računu mnogo mnogo veća, to x2 je najverovatnije zbog neprijavljenih članova, različita je cena vode u zavisnosti od potrošnje po članu. Po zgradama imaš i po 30% neprijavljenih članova a da ne pišem za prirodne klime, odvrnu slavine da hlade prostor i to najviše oni gde je prijavljen jedan član a možda ih živi tu četvoro.
 
Mi imamo problem sa neprijavljenim članovima. Upravnik neće da zamera, tako da smo u problemu.
Zvali infostan i bez spiska stanara koji treba da potpiše i overi upravnik, nema ništa.
Problem je u tome što ja ne mogu da dokažem koliki je broj podstanara po stanovima jer isti nisu prijavljeni na adresi gde žive.
 
Dobro, ima i slučajeva da članovi nisu odjavljeni, jer ljude mrzi ili sps
Da li se deca računaju kao punopravni članovi ili nešto kao 1/2 i sl? I do koliko godina?
 
Ja sam upravnik kod mene u zgradi i ne prijavljujem decu do 1.5-2 godine starosti pošto realno se ne troši puno vode za njihovo kupanje do su mali.
 
Al zato mašine za veš se ne isključuju.
Druga je stvar ako je takav dogovor u zgradi zato bi trebalo odjaviti i one od 70god. retko se kupaju jer u stambenim zgradama su uglavnom kade pa im muka da preskaču.
 
Imam 2 mala deteta, ništa tu nije velika razlika u puštanju mašina u odnosu na to dok nas je bilo dvoje.
 
Pa nije da nije bilo pošto je za dete bilo mnogo belog veša koji se prao često i odvojeno od našeg a sada se ređe uključuje mašina i za sve nas peremo skupa.
 
Nisam mogao da verujem očima ali danas dobih opomenu pred utuzenje na mejl zbog negativne recenzije jedne turističke agencije u Beogradu. U istoj traže da obrišem recenziju sa Googla ili će me tužiti privatno zbog tobože iznetih paušalnih stavova gde sam naneo štetu njihovom klijentu. Sve može u ovoj zemlji... Naravno da ne želim da obrišem recenziju jer je nakon moje usledilo 101 pozitivna sa botovskih naloga, a i valjda postoji neki Ustav i oravo na slobodu govora.. Ili ne postoji...
 
Napiši koja je agencija, da ih i mi ocenimo :)
 
Neka tuže slobodno ti si izneo svoje lično zapažanje na osnovu konkretne usluge pružene tebi koja nema veze sa uslugama pruženoj botovima i nema zakona niti kriterijuma koji će definisati kako ćeš ti da ih oceniš.
 
Nazad
Vrh Dno