Meni isto nije radio 3DS, medjutim jutros se probudim, probam da dodam Glovo / Cargo, izbacuje 3DS i mora da se kuca kod koji stize sms porukom. Tako da radi kod mercha sa dodatnim lejerom zastite.Transakcije u EUR mi prikazuje u RSD kad koristim Virtuelnu Visa karticu, iako imam samo EUR valutu na njoj, moguće da postoji dupla konverzija (EUR->RSD-> EUR)?
Npr. za transakciju od 0.99€, stoji da je originalna valuta RSD i stoji mi iznos 118.82 RSD (118.82/0.99€ = 120.0202RSD/1€), a pare su mi logično skinute sa EUR partije.
Probao sam još jednu manju transakciju (u EUR), ali sam obezbedio ovaj put pare i na RSD partiji. Transakcija je prošla, opet prikazuje da je originalna valuta RSD i prikazuje iznos u RSD, ali pare nisu ni taknute sa RSD partije već je skinuto sa EUR. Videćemo da li će se ispravno prikazati nakon knjiženja, prvobitno sam mislio da će biti situacija kao u Poštanskoj.
Pritom kartica uopšte nema mogućnost 3DS-a, tačnije Verified by Visa i uporno mi je odbija na više sajtova gde se traži takva verifikacija.
Čini mi se da je sa konverzijama na kraju ispalo sve ok, čak i kad sam imao stanje po Virtuelnoj kartici u dinarima on nije dirao te dinare, ali je prikazivao taj rezervisani iznos u dinarima (dok je skidao pare sa EUR partije kao i što bi trebalo).Meni isto nije radio 3DS, medjutim jutros se probudim, probam da dodam Glovo / Cargo, izbacuje 3DS i mora da se kuca kod koji stize sms porukom. Tako da radi kod mercha sa dodatnim lejerom zastite.
Koji je na kraju slucaj ispao sa konverzijama i jel ima poente drzati novac u EUR?
Al mi se ovo malo sad kosi sa realnim desavanjemPartija kartice je dvovalutna, što znači da možete vršiti transfer i RSD i EUR na partiju kartice. Zaduživanje će se vršiti na način kao što ste i do sad navikli po svim našim karticama, odnosno, ukoliko se vrši npr. plaćanje u EUR – prioritetno će se zaduživati EUR deo partije, a ukoliko nemate dovoljno sredstava, onda će ostatak biti naplaćen sa dinarskog dela partije, i obrnuto ukoliko se radi o plaćanju u dinarima.
Kartica je isključivo u digitalnom formatu, neće se izdavati plastika, samim tim korisnici mogu da budu isključivo klijenti koji imaju instaliranu i koriste našu m-bank ili e-bank aplikaciju. Broj kartice, datum isteka i CVV možete pronaći u detaljima o kartici u aplikaciji.
Novac na karticu možete prebacivati pomoću opcije: interni prenos. Interni prenos se vrši sa dinarskog tekućeg računa na dinarski deo partije, dok se sa deviznog tekućeg računa vrši prenos na deo partije u valuti EUR. Novac može biti vraćen na tekući račun ili devizni račun po istom principu, kroz interni prenos.
Jedini kanal potrošnje je Internet i defaultni limit iznosi 200.000 rsd. Navedeni limit može biti promenjen u aplikaciji, uz ista pravila kao i kod drugih kartica.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari