Šta je novo?

[Yettel. ex-Telenor] Postpaid paketi i promocije

a sta se dogadja sa yetel ugovor kad istekne moj paket, jel placam onda te dane dok ne pozovu ?
nisam ispratio proceduru kod njih
 
Najbolje da podneses zahtev za prenos broja tog dana kada ističe ugovor i onda čekaš dok ne pozovu, dan-dva.
 
Opet sam zaboravio: u kom momentu se trazi prenos broja na prepaid da bi se dobila ponuda od 50% popusta?
Ugovor istice sredinom jula, ali poslali su poruku da popust istice prvog jula (sto izgleda znaci da popust ne traje 2 godine nego 24 racuna).
Kapiram da je najbolje traziti prenos broja na prepaid 30. juna, ali da proverim ovde za svaki slucaj :)
 
A da li neko zna sta se radi u slucaju kada neko zeli da prevremeno isplati preostale racune tj. da raskine ugovor pre isteka UO uz prenos broja? Po pravilniku za prenos stoji da je to moguce ali izgleda da u praksi nije tako. Sto se tice mog prenosa jos me nisu zvali za ponudu iz Yettela, izgleda da ce me pustiti bez ponude. Danas je drugi radni dan od podnosenja zahteva.
 
Odes i trazis da ti sracunaju koliko si duzan ,do kraja UO. To platis,mesec,dva,koliko vec i to je to. Sutradan bi vecmogao da preneses broj.
 
Pa i MTS ima ograničenja, nije tačno da nema odvojenu kvotu. Maksimum kod njih daje paket Soko max sa 22 GB. Još gore, ukoliko se to potroši, kreće naplata. Yettel te od toga štiti tako što ti blokira internet skroz. Razlika je, međutim, što MTS ima dodatak Net BOOST. Plaća se 149 dinara mesečno i možda je aktiviran tvojoj ženi. Ako je on aktiviran, inače, zvanično je da internet nastavlja sa radom bez naplate, ali sa smanjenim protokom. E, tu ima dodatna fora, a to je da im izgleda to baguje u romingu, prijavljivali su to već neki na forumu, pa potencijalno može da se nastavi sa surfovanjem po brzini koja nije minimalna. Pa sad, da li se tvojoj ženi desilo to ili prosto nije potrošila celu kvotu, ti ćeš pre znati. Treća opcija je da (je) ima(la) neku MTEL promociju, koja uključuje neograničeni internet u okviru grupacije, a sigurno je u CG bila zakačena na MTEL.
Pa ne znam kad ukuca ono da proveri,pise omorika s,svuda pise neograniceno i na kraju internet 303gb,to me zbunjuje nema nista ono da pise roming net ili slicno ko na yetelu,plus mali sedi po ceo dan na youtube a to krca net🤷🏻‍♂️🤣
Jeste mtel
 
Svašta je moguće. Ne znam kako izgleda kada se kuca USSD kod, ali u aplikaciji (Moj mts) stoji odvojeno, jasno piše Zona 0 (primer ovde). U svakom uslučaj, opšta po(r)uka je da svi nekako ograničavaju roming kao kod kuće po pitanju interneta, ali istina je da MTS tu ima više pogodnosti (a mahom i gigabajta) od Yettela.
 
Pa ne znam kad ukuca ono da proveri,pise omorika s,svuda pise neograniceno i na kraju internet 303gb,to me zbunjuje nema nista ono da pise roming net ili slicno ko na yetelu,plus mali sedi po ceo dan na youtube a to krca net🤷🏻‍♂️🤣
Jeste mtel
A da se smanji kvalitet videa?

15-20€ (0.5-1Tb) su lokalne turisticke e/sim kartice i resis se brige i problema… ;)
 
Odbili mi prenos broja juce a sve proslo bez obrazlozenja. Iz A1 kazu dugovanje prema Yettelu, a u Yettelu da postoji krunije neslaganje podataka iako su svi podaci na zahtevu ispravni i provereni 10 puta. Da li je neko imao ovakvu situaciju? Ako podnesem opet zahtev za prenos broja koji je identican prvom pa opet ce ga odbiti..
 
После Х година прешао из А1 у јетел (био од првог дана пословања у Србији, прво припеј потом постпејд 10 година, а задњих 10-ак месеци поново припејд). И проклињем дан када сам то урадио, али морам истрпети 2 године.
Шта је проблем? Све.
Углавно сам недоступан. Поруке ако хоћу да пошаљем морам да се накратко пребацим на авионски режим па када га изгасим поруке оду. Ако сам у неком тренутку ван домета (таква ми је конфигурација радног места) остајем ван домета све док поново не активирам авионски режим.
Телефон Хонор 200 про - ради перфектно, никаквих проблема са А1 није било. Натерао сам се да га вратим на фабричка подешавања са надом да ће потом функционисати како треба.
 
Na zalost kod nekoga se bas zalomi da ne rade neki servisi, sacekaj koji dan da sve profunkcionise. Ako budes imao i dalje probleme kontaktiraj podrsku.

Uvek moze prevremeni raskid...
 
… mislim da je potrebno par dana da sve profunkcioniše… slićne probleme imao prelaskom Yettel->A1… par dana bio očajan, zvao i pisao par puta podršci… zaboravio na sve to i guram na A1 već 6meseci bez ikakvih problema…
 
Ako ti je kurir doneo papire na potpis ili su ti pustili poruku na koju trebas da odg. sa DA,trebalo bi da mozes da raskines ugovor u roku od 14 dana od dana njegovog zakljucivanja jer je isti odradjen van poslovnica operatera. Problem je sto moras da ostanes 2 meseca u mrezi da bi ponovo mogao da trazis prenos broja.
 
@Salac UE Honor telefoni sa Yettel mrezom imaju problem. Kada je ukljucen volte, za slanje poruke potrebno je minut dva. Ista stvar i kod mene na H90.
Ово је већ срамота за Јетел. Сад је питање да ли користити RCS поруке уместо SMS? :unsure:
Ako ti je kurir doneo papire na potpis ili su ti pustili poruku na koju trebas da odg. sa DA,trebalo bi da mozes da raskines ugovor u roku od 14 dana od dana njegovog zakljucivanja jer je isti odradjen van poslovnica operatera. Problem je sto moras da ostanes 2 meseca u mrezi da bi ponovo mogao da trazis prenos broja.
Ништа од наведеног, из простог разлога јер сам пренео број а да бих то урадио морао сам отићи у пословницу.
 
Onda raskini ugovor nakon 2 meseca,plati razliku u ceni i opet prebaci br.
 
Isto sam imao tih problema pri prelasku iz A1 ali su mi mi zamenili 2 sima i na trećem je sve proradilo. Evo družimo se 2+ godine na obostrano zadovoljstvo.
 
Koliko je beše ranije moguće podneti zahtev za prelazak na prepaid? Ugovorna obaveza mi ističe 20.07 a popust na pretplatu je do 01.07
 
Mesec ranije, pošto je toliki otkazni rok, dakle već možeš. Na sam pripejd ne možeš preći pre 20. jula (i stvarno bi tih 20 dana bilo plaćeno po punoj ceni), ali ukoliko ti je cilj da dobiješ opet popust na postpejd pretplatu, to može i odmah, tj. čim te pozovu radi dogovora.
 
Nazad
Vrh Dno