Šta je novo?

Prepaid u Srbiji: tarife, promocije, iskustva, problemi..(FAQ u 1.postu)

Meni pisali i molili 2 puta da im dostavim podadtke,da provere jos jednom. Ja im napisao da stvarno nemam snage i da slobodno zatvore tiket. Ne ocekujem resenje od njih i da cu za 60 dana otici u drugu mrezu.
 
Tako i treba i ja sam na mtsu se patio dva meseca da dobijem 6 meseci mega plan za dzabe. Zezam se, ja u stvari sam Android korisnik, ne mogu da se patim ni na jednoj mrezi. Samo mi baterija se pati.
 
Zasto izbegavati , Mts treba izbegavati jer su brzobrazno skupi , Unuka koristi za satic Mts plan 100 koj kosta 500 din 100 minuta 1 gb
Od prvog Jula prelazi na Yetel a Mts kartica ide u kantu
Kod mts-a nema toga ni na postpejdu da ti neko suspenduje broj posle 1500 minuta/poruka. Optužuju ljude da koriste broj u poslovne svrhe. Pravedna upotreba nije poštena da se nameće korisnicima.
 
Da li zovu iz globaltela kada se prenosi njihov broj u x mrežu i da li odbijaju prenos ako se ne javiš ?
 
Upravo. Ne ja lično, ali drugi član je to tražio i ostvario, smatrajući da mu MNP brojevi iz odbijenog prenosa nisu potrebni. Može biti, ali to je moguće i stvar neinformisanosti. Mada, imao sam neprijatnu situaciju u Zmaj Jovinoj u Novom Sadu gde su bili nesaradljivi pa sam morao sve da završavam u Bulevaru oslobođenja i tamo je bila skroz druga priča.
Pa to i nije losa ideja. Ja sam pre godinu dana kupio i registrovao broj. Kada sam ga povezao na Viber ispostavilo se da ga je koristio neki "Zika Mrtvak". Ocigledno recikliran broj. Ako idem do poslovnice ove nedelje, provericu da li mogu da ga deaktiviram, jer ionako na moje ime imam 3 preneta broja iz Globaltela, kad je bila ona akcija besplatan Mega Plan 12 meseci.
 
Pa to i nije losa ideja. Ja sam pre godinu dana kupio i registrovao broj. Kada sam ga povezao na Viber ispostavilo se da ga je koristio neki "Zika Mrtvak". Ocigledno recikliran broj. Ako idem do poslovnice ove nedelje, provericu da li mogu da ga deaktiviram, jer ionako na moje ime imam 3 preneta broja iz Globaltela, kad je bila ona akcija besplatan Mega Plan 12 meseci.
Sve razumem, ali i ja sam donedavno bio u sličnoj situaciji sa 060 Dođi i probaj Biz brojem. Kolega kaže da mu piše Miki Svrljig, a broj naravno nije imao aktivan Viber, niti je ubačen na Google My Business... Čak tvrdi da nije imao upisan broj u imeniku. Zauvek misterija. 😂
Šta znam, mogao si i da prebaciš negde pa vratiš u A1, recimo mts ima ok bonus dobrodošlice, kredit važi 3 meseca, al ok.
 
Sve razumem, ali i ja sam donedavno bio u sličnoj situaciji sa 060 Dođi i probaj Biz brojem. Kolega kaže da mu piše Miki Svrljig, a broj naravno nije imao aktivan Viber, niti je ubačen na Google My Business... Čak tvrdi da nije imao upisan broj u imeniku. Zauvek misterija. 😂
Šta znam, mogao si i da prebaciš negde pa vratiš u A1, recimo mts ima ok bonus dobrodošlice, kredit važi 3 meseca, al ok.
To i mene cudi, mnogi ljudi koji nemaju Viber ucita se njihovo ime. Kao da te podatke skuplja neko sa tudjih imenika i imena postaju dostupna svakom ko ih pozove.
Ne znam kakav bonus daje mt:s kada se kod njih broj prenese na prepaid. A1 za sada daje najbolje.
 
  • Like
Reagovanja: uji
Kao da te podatke skuplja neko sa tudjih imenika

Skuplja Viber kad se koristi usluga identifikacije pozivaoca.

Caller ID lets you see who’s calling even if the person's phone number isn’t saved in your contact list. This suggestion is based on the caller's phone number and contact name provided by other Rakuten Viber users (through sharing their contacts or otherwise.)
 
  • Like
Reagovanja: uji
Uzeo tastu esim yettel 1200din, 15k kredita, 15 dana, 150GB i registrovao posle 3 puta jer se kao nije slika iz pasoša podudarala sa selfijem(kao da je nuclear clearance u pitanju). Dolazi u Srbiju za par dana ali testirah van. Može da prima poruke , ali ne i da šalje. U yettel aplikaciji vidim da stoji 0,00din kredit na glavnoj strani i dopuni, dole niže stoji bonus kredit 12000din. Ako se ne varam mora da se aktivira taj bonus pozivanjem bilo kog broja i to će moći da uradi kada sleti tamo i konektuje na mrežu?
 
Ne, on je pitao da li će bonus kredit postati dostupan za potrošnju tek nakon registracije. Na to nažalost ne umem valjano da odgovorim. Pretpostavljam da pošto je već dodeljen teče rok važenja. Ja bih ih na njegovom mestu ganjao prigovorom uz video snimak ekrana neuspešne registracije preko aplikacije da mi nadomeste gubitak.
 
Hvala, nisam snimio taj deo, ali eto u nedelju im je sistem prso, a juče sam uspeo posle 3 puta da registrujem esi. broj kupljen pre toga. Kapiram da kada sleti okrene nekog prvo i da će se taj bonus prikazati kao dostupan kredit.
 
  • Like
Reagovanja: uji
Aha... Sad te razumem. Potrebno je da prođe otprilike 3-4 dana i tek onda aktiviraju bonus dobrodošlice. To se taman hvata kad bude došao u Srbiju. Mislio sam da im je to neka kvaka kod prenetih brojeva, ali izgleda da to rade i za nove.
 
Skuplja Viber kad se koristi usluga identifikacije pozivaoca.


Sta mogu da ucinim da se moje ne prikazuje kad zovem nekog ko nema moj broj? Napominjem da mi se to desava na brojeve na koji nemam Viber.
Aha... Sad te razumem. Potrebno je da prođe otprilike 3-4 dana i tek onda aktiviraju bonus dobrodošlice. To se taman hvata kad bude došao u Srbiju. Mislio sam da im je to neka kvaka kod prenetih brojeva, ali izgleda da to rade i za nove.
Ja sam u februaru kupio Yettel prepaid plus karticu i aktivirao je iza ponoci. Medjutim, bonus mi nije bio dodeljen. Kada sam pozvao njihov korisnicki rekli su mi da kada se kartica aktivira iza ponoci mora da prodje pola sata ili sat da bi mi se dodelio Bonus dobrodoslice. Napominjem da je to bilo pre obavezne registracije. A sta da mi je bilo hitno da pozovem nekog u to doba? Nema logike.
 
  • Like
Reagovanja: uji
Kakav bonus daje mt:s kada se kod njih broj prenese na prepaid?
15 dana, 10GB sve+social i 300 jedinica.
Sta mogu da ucinim da se moje ne prikazuje kad zovem nekog ko nema moj broj? Napominjem da mi se to desava na brojeve na koji nemam Viber.
Možda delete Viber account pa da čekaš sistemski purge i onda kada se opet registruješ da ne pišeš ime. Mada, probaj i sad samo ime da makneš, a drugima će pisati kako si upisan u imeniku. Tako je sa mnom.
 
Popuniš sve i sigurno brišu iz viber baze.

Nažalost, postoji još nekoliko baza, kao što su Hiya, Truecaller, CallApp, Whoscall, i sl, i kod svih pojedinačno se moraju otvarati zahtevi ili slati mejlovi da bi se broj obrisao.
 
ja im pisao ..... dobio odg od Indijca da deaktiviram viber broj lol
 
Evo deo prepiske sa podrškom vibera u vezi sa brisanjem mog broja iz te njihove caller id baze. Sad sam se setio da su mi čak i sms kod slali kako bi proverili da li je broj stvarno moj.

Screenshot_20250619_103857_Gmail.jpg

Screenshot_20250619_103905_Gmail.jpg
 
Viber uradi SMS autorizaciju i pošalje 6-cifreni broj na taj broj za koji se podnosi zahtev, prosledi se taj broj dobijen sms-om putem mail-a i za 24h bude sve izbrisano iz svih njihovih baza !
 
@uji Cini mi se da si skoro pisao o svom ortaku koji je deaktivirao A1 prepaid brojeve. Mene je danas zadesila ista muka. Isao sam u veci grad da podnesem zahtev za prelaz u A1, ali sam se u medjuvremenu predomislio i odustao od prelaska. Ostala mi je MNP kartica, koja je na moje iznenadjenje registrovana na mene. Ne zelim da je posedujem i da je koristim. Kako je tvoj rodjak uradio deaktivaciju, da li je pisao rucno na papiru zahtev ili jednostavno u poslovnicama postoji formular za deaktivaciju?
 
@Bonafides ne, nije moj drug/poznanik, već član foruma, ali suština je da radnik u poslovnici/prodajnog partnera bi trebalo da zna tu proceduru kako bi taj zahtev uopšte bio pušten na štampu. U svakom slučaju, iskoristi to što ti se nudi, bilo da je Dobar ili Mega plan pa ako nećeš više taj broj, onda traži deaktivaciju.
 
E sada ne daju nista na novim karticama. Tek kad se prenese broj. Tada se dobija automatski promocija.... Tako da nema sta da iskoristi ako se nije preneo
 
Da li Yettel ima još nešto u ponudi pripejda sem "Pripejd plus" i "Pripejd" tarifnih paketa? Sredinom sledećeg meseca bih da napustim A1 mrežu pa me interesuje da li su to jedine dve solucije?
 
@DžaBuaner ima Turistički paket (data) i eSim sa neograničenim netom, ali to su opcije bez prenosa. Uz prenos ide klasičan bonus dobrodošlice kao za Pripejd paket (ko što i kod mts ide 10GB sve/social i 300 jedinica na 15 dana, dok Globaltel daje bonus od 200GB tek nakon kupljenog Freepaid-a i to moraš da zoveš call centar da ti aktiviraju, ali postoji opcija da ih prenosiš makar uz 5GB na 30 dana za 340 dinara).
 
@Bonafides ne, nije moj drug/poznanik, već član foruma, ali suština je da radnik u poslovnici/prodajnog partnera bi trebalo da zna tu proceduru kako bi taj zahtev uopšte bio pušten na štampu. U svakom slučaju, iskoristi to što ti se nudi, bilo da je Dobar ili Mega plan pa ako nećeš više taj broj, onda traži deaktivaciju.
Kako sam se nadao, dobro sam prosao. Prvo sam cimao njihovu podrsku na Facebooku, oni su se raspitali i rekli da u njihovim prodavnicama mogu deregistrovati broj. Kako u mom mestu nema A1 poslovnica, otisao sam u veci grad. Imao sam srecu da sam naisao na dobru i informisanu sluzbenicu. Sve sam joj objasnio, ona je stvar uradila za manje od jednog minuta. Kasnije sam sa tog broja dva puta Korisnicki servis i receno mi je da je broj sada neregistrovan. Pitao sam ovu dobru sluzbenicu kada ce broj biti ugasen, ona je rekla za 10 dana. Ja nisam mogao da verujem svojim usima, pa sam zbog toga 2 zvao korisnicki. Lakse sam kod njih izvrsio deregistraciju nego kod Yettela. Eto, mozda nekom zatreba ovo iskustvo.
E sada ne daju nista na novim karticama. Tek kad se prenese broj. Tada se dobija automatski promocija.... Tako da nema sta da iskoristi ako se nije preneo
Tacno tako. Na tom MNP broju bilo je 0 dinara i nije bilo nikakvog besplatnog saobracaja.
 
Nazad
Vrh Dno