Šta je novo?

koliki vam je račun za struju?

  • Začetnik teme Deleted member 30833
  • Datum pokretanja
Pa ako je do brojila, zasto me ne obaveste da mozda postoji mogucnost da ne radi, ili da treba da se menja ili nesto? Nego racunaju kako im se prohte...
 
Pa da, u to ja sumnjam, jer tebi po stanju brojila ispada da trošiš duplo više noću (budući da ukupno imaš VT oko 27k, a NT oko 52k), odnosno da je odnos tarifa otprilike 1/3 prema 2/3, a oni tebi obrnuto računaju, kao da je fiksno 2/3 prema 1/3 (s tim u vezi, dosad sam sve vreme pisao 3/4 prema 1/4, i niko da me ispravi, izvinjavam se na propustu). Ne znam šta te ostali pitaju, pošto si ti već postavio slike svojih računa. Tu se tačno vidi šta oni rade, da ponovim: upišu ti svu potrošnju u jednu tarifu, a onda ti je naplate podeljeno 2/3 VT prema 1/3 NT. Zašto je tako, morao bi njih da pitaš, ali mislim da je sumnja na neispravnost brojila makar deo odgovora.
Tako sam ja reklamirao neispravnost brojila. Jer sam imalo u aprilu noćnu tarifu potrošenu 51 kw,a za maj 222kw. Što je po meni nemoguće jer mi jedino bojler radi noću,ali on radi tokom je svih meseci. A dupla mi je potrošnja dnevne struje... A u maju nije bilo potrebe za grejanjem... Definitivno nisu čitali april, nego su izlupali neke male cifre.
 
Mohuće da je obrnulo, pa noćnu prikazuje kao višu, a dnevnu kao nižu. Ali to ti svakako ide u prilog, jer je dnevna 4* skuplja.
 
Ovo se desilo i članu @old_bookmaker, pisao je na prethodnoj strani. Zapravo su aproksimirali raspodelu tarifa kao 3/4 više i 1/4 niže, a sve je upisano u jednu. To su i ranije radili, i ta raspodela im je zvanično objašnjenje, jer kao ne može da se desi da je neko trošio samo jednu tarifku, ali koliko to ima smisla i da li je u skladu sa regulativom, ne bih znao.

Na konkretnom primeru Labella, ispalo je da je u martu potrošio 876 kWh strogo u nižoj tarifi, pa mu je to raspodeljeno kao 651-325. Zatim je ispalo da je u aprilu potrošio 440 kWh strogo u višoj tarifi, pa mu je to podeljeno kao 293-147. Zatim je u maju navodno potrošio 1344 kWh strogo u nižoj, što je dovelo do podele 896-448.
samo sto ja imam jednotarifno i tu se deli 66:33
Iskreno nisam proveravao da li je ta razmera na tim racunima
 
I kod Labella je 2/3 prema 1/3, ja sam se nešto prešao, ali sam se ispravio na kraju, hahah. Kod Bookmakera je stvarno 3/4 prema 1/4. Svakako, samo smo razjasnili šta se dešava, ali ne i zašto, tako da kontam da je jedini način da se raspitate, ako već niko nije. Meni je odranije poznato da rade nekad te aproksimacije kad im je sumnjiva potrošnja, npr. više NT nego VT, zato sam odmah i prepoznao šta se desilo, ali da ponovim i treći put: koliko to ima smisla i da li je u skladu sa regulativom, ne bih znao. 🤷‍♂️
 
Kod rodjaka, ala ga korigovali 🤦‍♂️

1000042500.jpg
 
Ja redovno pratim stanje. Od 1. juna do 13. juna, 157 kw kombinovano odnosno 100 skupa, 57 jeftina.

Po danu 12.5 otprilike.

Ovim tempom oko 400 kw struje za mesec dana što je fino naspram prethodnih meseci.
 
Ajde recite vi meni, moze li gluplje od ovoga :). Kunem se nismo nigde putovali u maju :)
Screenshot 2025-06-14 at 19.20.07.png
 
@idijanac

evo da može i gluplje

EPS1.jpg
EPS2.jpg



Stigao račun na portal - potrošnja 0 (nula) a očitan 06.06.
 
Meni je racun za April bio malo ispod 3000 din, sad za Maj stigao skoro 13000.. Ovi nisu normalni sta rade!
 
Meni april 2000 maj 6400 znaci to je to kad se pogleda prosek ali bezveze je ovo sto rade, kao da sebi samo prave problem jer ce biti gomilu reklamacija.
 
Zatrpavajte ih reklamacijama, može i na mail.

Dođe tu i tamo do nekoga da reklamacija ima veoma mnogo.
A ne k'o što tu i tamo tvrde, "broj reklamacija je uobičajen..."
:mad:

...samo da se ne ispostavi da im je 85% reklamacija zapravo uobičajen broj...
:unsure:
 
Meni odbili reklamaciju. Kao ustanovili da je brojilo ispravno to jeste, ali nisu ništa pomenulo da prošli mesec su lupili cifre... A nemam dokaza, nisam tada proveravao brojilo ... Eto to je zaključak slučaja. Misli da su poslali neki opšti tekst odbijanja reklamacije. I naveli da mogu sam da čitam jer su to unapredili smoj sistem i omogućili da im radim posao. Uglavnom uvek loša iskustva sa njima.
 
Meni su u Maju menjali stari za novi sa daljinskim ocitavanjem....
Racun april 7500, maj 11700..... brojevi se slazu, stari strujomer ostao kod mene, i uporedio sam, sve ok....
Nisam slikao novi pocetkom meseca na zalost, ali tu je negde...... s' tim da su 66/33 namestili , ne znam zasto, jer je do sada bilo 75/25 jeftina.....
Svakako sam se neprijatno iznenadio.... racunao sam manje od aprila, kad ono......videcemo sledeci mesec kad bude ceo mesec novo , digitalno brojilo
 

Prilozi

  • Screenshot_20250616_140809_cn_wps_moffice_eng_PDFReader1.jpg
    Screenshot_20250616_140809_cn_wps_moffice_eng_PDFReader1.jpg
    343.2 KB · Pregleda: 60
Dok smo bili na odmoru shvatio sam da mi kuća troši oko 100 kWh mesečno. To je bez hlađenja/grejanja, bez kuvanja, pranja ili sušenja veša...
Samo frižider, kamere i uređaji na stand by. Nisam isključivao internet i imam mini PC koji radi 24/7 zbog kućne automatizacije.
Mislim da smo prilično štedljivi sa našom potrošnjom od oko 450-500 kWh.
 
Jedno malo glupo pitanje - kada sami očitavate stanje brojila, kako im dostavljate podatke o starom i novom stanju - putem e-maila (preko kog) ili aplikacije (pročitah da može i preko nje ali ne nađoh u njoj i kako)?
Pitam za ova mesečna, prvih par dana u mesecu, ne za ovo ispravljanje krive Drine koje ću morati da jurim preko e-maila [email protected]...
 
Jedno malo glupo pitanje - kada sami očitavate stanje brojila, kako im dostavljate podatke o starom i novom stanju - putem e-maila (preko kog) ili aplikacije (pročitah da može i preko nje ali ne nađoh u njoj i kako)?
Pitam za ova mesečna, prvih par dana u mesecu, ne za ovo ispravljanje krive Drine koje ću morati da jurim preko e-maila [email protected]...
ED srbije se zove app ali nema za iphone, udjes ima prijava stanja brojila izaberes opstinu, uneses sifra mernog mesta i ides dalje

mozes i na sajtu
 
Jedno malo glupo pitanje - kada sami očitavate stanje brojila, kako im dostavljate podatke o starom i novom stanju - putem e-maila (preko kog) ili aplikacije (pročitah da može i preko nje ali ne nađoh u njoj i kako)?
Pitam za ova mesečna, prvih par dana u mesecu, ne za ovo ispravljanje krive Drine koje ću morati da jurim preko e-maila [email protected]...
Ja preko mail-a saljem stanje za plac u Surcinu.
Saljem stanje 1-3. u mesecun na sledeci mail (zavisi od opstine): [email protected]
Ne saljem fotografiju brojila, a brojilo ocitam kada se setim.
Cesto prijavim odokativno stanje. Imam jednotarifno brojilo.

Subject:
Prijava stanja za ED: xxx

Body:
ED: xxx
Br. brojila: xxx
Adresa: xxx
Stanje: xxx
Datum očitavanja: xxx
 
Hvala, ja imam samo ovu EPS uvid u račun i naivno verovao da su izbacili samo jednu aplikaciju u kojoj će da objedine sve po tom pitanju.
 
Izgledalo da mi je crklo brojilo za struju . Imam digitalno brojilo , zadnji mesec nije očitan i kada sam hteo da sam očitam i žalim se vidim da je radi displej. Na koji e-mail da prijavim kvar ? Isto na reklamacije ?
 
Izgleda da ja ne mogu sam da prijavljujem stanje...
 

Prilozi

  • Screenshot_20250617_130438_com_eds_edsrbije_ReportStepOneActivity.jpg
    Screenshot_20250617_130438_com_eds_edsrbije_ReportStepOneActivity.jpg
    53.6 KB · Pregleda: 46
Nazad
Vrh Dno