Šta je novo?

The Witcher (A New Saga)

Ovo isto kao onaj Matrix Demo.
 
Pa sta smo mi sad onda videli ovde?
Sta od ovoga moze da se ocekuje u igri?
Ovako nešto na PC ili ni blizu.
Kad se u računicu ubaci 4K rezolucija onda i 30 FPS postaje diskutabilno za postići.
Impresivno je kako su uposlili skoro 5 godina star konzolaški hardware. Mene najviše zanima kakve optimizacije rade za PC i kolko muka imaju oko toga.
Lako je pisati kod za hardware koji ima predvidljivi budžet performansi a to mi se čini da ovi u Epicu rade konzole na prvom mestu.

Elem da se vratim temi, iskreno mi se jako sviđa kako su pogodili taj Witcher 3 fantasy kolorit u ovom demou, malo je postalo kliše kako neke UE5 igre ciljaju na fotorealizam koji ispadne loše.
Bilo bi super kad bi izbacili ovaj build za PC čisto radi probe, jer baš bi voleo da vidim tu šumu na većoj rezoluciji ono izgleda perverzno dobro kako je odrađeno.
 
Videli smo ono što smo već znali - da će Ciri biti glavni lik i da su oslušnuli mišljenje (potencijalnih) igrača kojima se izgled Ciri iz inicijalnog trejler a nije dopao.
 
Ma nema to veze sa tim, Geralt je isto svaki put izgledao drugacije pre izlaska W3. Mada ja ovde sa Ciri ne vidim neku drasticnu razliku.
 
U onim prvim trejler ima prosto nije ličila na sebe u odnosu na W3 pri čemu bar meni taj vizuelni deo nije bio unapređenje u odnosu na staru Siri.
 
Meni je bila odlicna u oba, mislim da previse gledate iz USA ugla i ostalih "kriticara", koji predstavljaju totalno nebitne stvari u nesto wow...
Ne secam se da je iko pricao za Geralta da je ovakav ili onakav iz trailera u trailer, i na kraju i igri sasvim razlicito lice.
Sve u svemu prezentacija je bila ok, zagolicala mastu mnogima sto je i bila poenta.
Ovakav graficki prikaz ocekujem samo na PC-ju, ali samo da unrealshit bude optimizovan kako dolikuje, sto ce sa ovim naslovom itekako morati da bude.

Preorder normalno na svim platformama, day one! :p
 


Ovo kratkog interview-a na temu tech demoa.
A što se tiče izgleda Ciri, ja se ne cimam oko toga jer znam da će jednom da preseku i dobićemo finalni izgled.

Jedna stvar što može da znači dobro je što ekipa u Epic-u je zasukala rukave da optimizuje engine za OW igre, a Witcher 4 će biti masivan openworld.
Ostaje nam samo da preživimo još par godina pa da vidimo kako to radi.
 
Većina nas ovde na forumu je starija generacija da ne kažem boomeri. Dovoljno smo iskusni da znamo da ovo neće izgledati ovako kad izadje.
Ja sam u toj klasi ali za razliku od tebe verujem da će ovo baš ovako izgledati na kraju. Poenta konkretno ovog tech demoa, za razliku od nekih sličnih ranije, jeste upravo da se pokaže da igra može da izgleda ovako dobro i da istovremeno radi na PS5 kozoli u 60 sličica po sekundi. U momentu kada igra bude završena, cenim da će naredna generacija konzola izaći, a grafičke karte i procesori biti još barem jednu generaciju iza trenutne, što znači da potencijalno može da izgleda još bolje. Ali naravno poenta u ovom momentu i nije da izgleda bolje koliko u tome da sve skupa funkcioniše bolje, naročito u samoj igri koja će definitivno imati kompleksniji sistem i više dinamičkih operacija sa izvršavanjem u realnom vremenu. Mislim da je savršeno jasno sada da ljudi is Epica i CDPR-a pre svega vode računa o tome. Cela poenta sa Unreal-om je u nastojanju da se pređe na potpuno novi proceduralni sistem rada, što je nešto što većina developera još uvek ne radi, već se grčevito drže starih metoda koje pod UE5com ne funkcionišu pošto je ideja druga i tu je zapravno najveći problem. CDPR očigledno nije u toj priči jer ima tesnu saradnju sa Epicom, a ako je suditi po ovom demou, ono što će Witcher 4 koristiti od mogućnosti koje UE5 ima je više nego dovoljno i reklo bi se da predstavalja demostraciju upravo takvog jednog novog pristupa. Za razliku od CDPR-ovih prezentacija koje su rađene ranijih godina, kao i drugih AAA developera i pod drguim motorima, čini mi se da je ovoga puta namera da konačno to bude zaista u pravom smislu: what you see is what you get! :)

Nije isključeno da možda i grešim... videćemo... ali meni to u ovom momentu zaista tako izgleda. ;)
 
Ma nema to veze sa tim, Geralt je isto svaki put izgledao drugacije pre izlaska W3. Mada ja ovde sa Ciri ne vidim neku drasticnu razliku.
tada-tada-will-smith.pngthey-fixed-ciris-face-in-witcher-4-w-for-listening-to-the-v0-vbk9ov9m8q4f1.pngtada-tada-will-smith.png

Ne samo da je razlika drastična nego se neko malo zaneo, povukao slajder za obrve skroz do kraja i napravio namrgođenog Klingonca od nje. I nisu samo obrve problem... ali neću više da polemišem o njenom izgledu, već sam ranije pisao o tome. A bitno je zato što je i u prvom trejleru i u tech-demou korišćen in-game model, što je i sam cdpr potvrdio, dakle nije cgi model pa da bude opravdano što je drugačiji.
"It's the same character model used in the [2024] trailer," the spokesperson said. "Ciri's face is a direct copy of The Witcher 3 model, adapted to work with the latest MetaHuman technology. Two subtle changes were made to improve animation quality: slightly raised eyebrows, and a more relaxed eye area – the latter was present in the trailer but has since been removed."
Nismo je mnogo menjali - časna pionirska! Možda samo malo. :ROFLMAO:
 
Zapravo razlika zaista nije velika. Nisu slagali mnogo. Donja vilica je bila drugačija u prethodnom trejleru i to je čini mi se u najvećoj meri uticalo na originalni izgled modela. Možda još malo volumen jagodičnih kostiju, takođe položaj desni i zuba. Ideja je očigledno bila da je naprave da izgleda zrelije i opasnije, ali se u tom procesu desilo da su izgubili nešto od originalnog karaktera. Te male finese zapravo i jesu ključna stvar koje u najvećoj meri definišu karakter neke ličnosti.

Reakcije fanova su uvek dobrodošle, premda sam prilično siguran i da nije bilo toga da bi je najverovatnije dodatno menjali. Uzevši u obzir da se ovde radi o imaginarnoj ličnosti, a takođe i ključnom karakteru koji je nosioc ovog naslova, ovakve izmene zapravo predstavljaju proces traženja najboljeg rešenja. Takođe bih dodao da nije isključeno da će je još malo promeniti do izlaska igre. 🕹️
 
Prvi reveal cinematic je radio Platige studio. Oni su im radili sve prethodne cinematice kao i za mnogobrojne ostale igre:

Oni su dobili modele, ali vjerovatno zbog facial captura mora doći do određenih promjena. CGI i InGame Geralt modeli uvijek su se razlikovali.
Mislim da im je CDPR dozvolio malo kreativne slobode kako da predstave Geralta i ovom slučaju Ciri.


Za W4, s obzirom da je ovo tech demo, neće ovo još dugo. Ovo je kao vertikalni slice za investitore predstavljen javno :D
Treba da nauče već jednom da korisnici hoće da vide produkt koji će biti blizu finalnom.
 
Ovo je u prvom redu Epic-ova prezentacija 5.6 verzije Unreal Engina za Unreal Fest 2025 gde je CDPR praktično u ulozi gosta i kolaboratora uskočio sa svojim materijalom. Ovo JESTE vertikalni slice za investitore (između ostalog), pošto se radi u prvom redu o prezentaciji Unreal Engina i njegovom potencijalu. Čisto bih da podvučem ovo još jednom. To kako si napisao "treba da nauče" i "šta korisnici hoće da vide" na način na koji sugerišeš, nije u osnovi predmet bavljenja ovog hepeninga. Znaju oni odlično šta rade. Ali ako ti je za utehu možeš biti siguran da će i to u nekom trenutku doći na red... Možda čak mnogo pre nego li što se bilo ko nada. ;)
 
Ako se sećate onog 35-minutnog gameplaya za Witcher 3 pa kako je grafika pretrpela downgrade zbog konzola, u najgorem slučaju očekujte sličan tretman i ovde.
Dakle, biće to jako slična grafika, možda ne ove kvalitete ali svakako je najbitnije to što je Art ostao isti.
Biće ovo superiška kad izađe šta god bude grafički. Jedva čekam da šetam šumama, otkrivam podzemne levele, trgujem po selima, šetam ulicama velikih gradova i razgovaram sa NPC-evima.
E moj Witcheru 3, divan li si... Baš se pitam kako je tamo sada i šta Geralt radi u onom vinogradu. *ebem ti kad svet jedne igre doživljavaš na ovaj način.
 


Kao što sam napisao ranije. Ciljali su da naprave "proof of concept" na običnom PS5 da imaju osnovu šta mogu da urade a posle će im biti lakše da pojačaju grafiku za PC (mada nisu hteli ništa da obećaju).
A što se tiče slabijeg konzolnog hardwarea (Xbox Series S) bukvalno ne znaju šta će da urade.
 
Nazad
Vrh Dno