Šta je novo?

SBB - generalna diskusija (2025) [nije tema za EON box/aplikacije, Total TV/EON sat]

SBB zbog SK i Evrolige.
Preporuka za ELtv kvalitet audiovizuelnog signala i sadrzaj dok su pauze koji je dostupan je svetlosnim kilometrima iznad produkcije sa ovih prostora. Jos ako naredne sezone bude krenuo i vokalno lokalizovan sadrzaj o kojem se prica to ce biti dodatno extra.
 
Jedna stvar koja nije vezana za kanale ali samo pokazuje da tamo i dalje rade moroni kojima je razmišljanje zabranjeno!
Kolega je produžio ugovor sa SBB na svoje ime na adresi u Požegi (porodična kuća gde mu stanuju majka, supruga i ćerka) i tom prilikom naručio jedan uređaj koji mu na 24 rate dođe povoljno a ne skuplje nego u zvaničnim prodavnicama.
Pošto trenutno živi i radi u Beogradu i tu je kupio stan (već dve godine je tu sa sinom) pitao je da mu se taj uređaj isporuči u Beogradu na tamošnjoj adresi pošto bi svakako prijem potpisao on uz podatke sa lične karte, kao lice koje je zaključilo ugovor. Alternativa je i da preuzme lično u nekoj od poslovnica, gde bi uz ličnu kartu dokazao da je on potpisnik ugovora uz koji je naručio uređaj.
Naravno, genijalci iz SBB insistiraju da to nije moguće već da uređaj mora da se isporuči na adresu za koju je potpisan ugovor (!) tako da dolazimo do paradoksalno idiotski situacije da će oni prvo iz magacina u Beogradu to isporučiti u Požegu (vrlo moguće platiti kuririma) gde će prijem morati da potpiše neko treći (supruga ili majka) a potom će on isti koji je uzgred gabaritniji morati vozom da donese do Beograda pošto koristi voz za putovanje vikendima. Da li u tim firmama tipa SBB, mts, Yettel ima ikoga ko koristi mozak ili sve mora da se radi tako da maksimalno oteža korisnicima!?
 
Jedna stvar koja nije vezana za kanale ali samo pokazuje da tamo i dalje rade moroni kojima je razmišljanje zabranjeno!
Kolega je produžio ugovor sa SBB na svoje ime na adresi u Požegi (porodična kuća gde mu stanuju majka, supruga i ćerka) i tom prilikom naručio jedan uređaj koji mu na 24 rate dođe povoljno a ne skuplje nego u zvaničnim prodavnicama.
Pošto trenutno živi i radi u Beogradu i tu je kupio stan (već dve godine je tu sa sinom) pitao je da mu se taj uređaj isporuči u Beogradu na tamošnjoj adresi pošto bi svakako prijem potpisao on uz podatke sa lične karte, kao lice koje je zaključilo ugovor. Alternativa je i da preuzme lično u nekoj od poslovnica, gde bi uz ličnu kartu dokazao da je on potpisnik ugovora uz koji je naručio uređaj.
Naravno, genijalci iz SBB insistiraju da to nije moguće već da uređaj mora da se isporuči na adresu za koju je potpisan ugovor (!) tako da dolazimo do paradoksalno idiotski situacije da će oni prvo iz magacina u Beogradu to isporučiti u Požegu (vrlo moguće platiti kuririma) gde će prijem morati da potpiše neko treći (supruga ili majka) a potom će on isti koji je uzgred gabaritniji morati vozom da donese do Beograda pošto koristi voz za putovanje vikendima. Da li u tim firmama tipa SBB, mts, Yettel ima ikoga ko koristi mozak ili sve mora da se radi tako da maksimalno oteža korisnicima!?
Info iz prve ruke
Nece moci da preuzme niko sem potpisnika ugovora gde ce mu biti ocitana LK
ovo je uvedeno jer je bilo dosta prevara da neko poruci na vlasnika ugovora a da ovaj nema pojma o tome
 
To je sasvim OK i jasno ali ovde je sasvim jasna situacija - on kao potpisnik ugovora i hoće da preuzme lično i uz potpis samo ne na adresi koja je u ugovoru (Požega) i gde je samo vikendom a i to ne svakog već u Beogradu gde živi i to na trenutnoj adresi stanovanja ili u bilo kojoj od poslovnica, koji bi oni odredili ako već ne može najbliža.
U ugovoru imaju njegovo ime i prezime, JMBG, broj LK, adresu i ne vidim šta je problem da prilikom isporuke provere naročito što će tek u ovom slučaju slanja to morati da primi neko od porodice a ne on lično!
 
Što je sistem veći, pravila su kruća, jer se tako lakše kontroliše i izbegavaju komplikacije/prevare.
 
Ne kažem da im to pravilo za adresu isporuke nije glupo, ali zaista je nevažno što tvoj prijatelj živi u BG sa sinom, tamo putuje vozom, svake druge sedmice, i ko mu živi na onoj adresi. Takve stvari samo opterećuju prepisku, a verovatno i komunikaciju sa problematičnon kompanijom.

Zbog svih tih "argumenata", pomislih, pravila i postoje da se smanje komplikacije. Nažalost, svako pravilo naleti na situaciju gde bi izuzetak zaista bio funkcionalniji za sve uključene strane, ali kada kompaniji krenu da pljušte "argumenti" sa svih strana, oni su prinuđeni da isključe analizu istih i samo kažu "ne može".

Imam jednog dobavljača iz EU, baš malopre mi stigao račun, evo copy paste sa dna računa:

Terms:
  • Payment: 14 days net
  • We explicitly decline your purchase conditions.

Veliki sistem, nemaju oni radne sate da se zezaju sa našim posebnim zahtevima.
 
I sve bi to bilo OK da usled "olakšanja" u vezi birokratije oni i sami sebi sa druge strane ne stvaraju komplikacije kada je sama isporuka u pitanju.
A ako ćemo iskreno, najveći broj prepiske čini ono do čega takve kompanije kod nas doprinose svojim (ne)činjenjem I nekompetentnim kadrom.
Najsvežiji primer je zatrpanost, po pitanju usluga identične kompanije, dopisima zbog računa koji zahtevaju korekciju. E naspram tako velikog a nesposobnog aparata unutar kompanije dolazi do preopterećenosti a ne zbog ovakvih "argumenata" o kojima sam pričao - tim pre što sam siguran da oni na dnevnom/sedmičnom/mesečnom nivou po ovakvim i sličnim pitanjima nemaju previše zahteva.
 
Ne znam da li je ovo pravo mesto za pitanje.
Kada Yetel preuzme SBB da li ce ostati svi kanali u ponudi koji su dosada u Premium paketu i da li ce tada moci da se raskine ugovor sa SBB-om pre isteka UO bez placanja penala?
Hvala na odgovoru.
 
.... - tim pre što sam siguran da oni na dnevnom/sedmičnom/mesečnom nivou po ovakvim i sličnim pitanjima nemaju previše zahteva.

Exactly my point!
Da imaju više takvih upita, imali bi neku automatizaciju ili proceduru za rešavanje.
Kada dobiju custom upit, nemaju pojma šta sa njim da rade i jednostavno ga odbiju.

Kada im custom upit zatrpaš "argumentima", tek onda zabaguju.
 
Najbolje je u tom slučaju da ništa ne rešavaju niti da regulišu i da to vreme provedu moleći se da im korisnici ne načine još jedan egzodus kod (ništa bolje) konkurencije kao pre jedno četiri godine.
Jer čemu unapređivanje usluga na zadovoljstvo korisnika kada je to prevaziđena kategorija...
 
nije tema za nagađanja i pretpostavke. hvala na razumevanju


promakla nam ova vest: "SBB dobitnik prestižnih sertifikata ISO 27001, ISO 27701 i PCI DSS, koji garantuju visok nivo zaštite podataka i privatnosti korisnika"
 
Poslednja izmena:
Nisam ni video, istekao mi ugovor u Januaru i sada mi racun veliki. QQ :D Ima li neki agent da me kontaktira da nastavimo saradnju :) Ja sam jako konkretan kao i ranijih godina, Premium po ceni full paketa :) Hvala
 
Nisam ni video, istekao mi ugovor u Januaru i sada mi racun veliki. QQ :D Ima li neki agent da me kontaktira da nastavimo saradnju :) Ja sam jako konkretan kao i ranijih godina, Premium po ceni full paketa :) Hvala
Ne moze EDIT: Produzio ugovor, ja zadovoljan, 20% na premium plus penzioni cek od caleta, 4077din :)
 
Mojoj majci početkom marta ističe ugovor na prastari Duo Net Silver koji bih joj produžio jer joj ništa više i ne treba. U zgradi gde živi ima i instalacije Mts, Yettel i Orion, ali baš joj ne bih menjao jer stariji se malo teže prilagođavaju na nove uređaje, jedva se i na ovo navikla posle 10+ godina. Interesuje me da li se može produžiti ugovor na taj "stari" paket (ne Eon duo) i kakve se maksimalne pogodnosi za produženje ugovora mogu sada dobiti (ali bez kombinacija sa menjanjem korisnika). Načuo sam u poslovnici da može 12x50% ili 24x20%, po izboru. Da li neko zna nešto više o tome? I normalno, ako neko ima kontakt akvizitera koji radi i produženje ugovora, bio bih zahvalan na poruci u pp.
 
Mozda i ne pravo mesto za pitanje ali...
Poslednjih 4-5 dana imam opasnih problema sa wifi brzinom i to samo na TV-u. U pitanju je modem Techicolor CGA2121 DOCSIS - onaj beli siroki. Kada upalim bilo koji od streaming servisa (max, netflix, skyshowtime, disney, amazon) u vise navrata dobijam poruku kako nije uspostavljena veza sa servisom u maniru svake od ovih aplikacija. Kad se to desi na telefonu opalim speed test koji izvuce full brzinu, dok na tvu ne moze ni da ucita taj isti sajt. Zatim kad i uspe da ucita i da se loguje na neku od aplikacija, neki od thumbnailova nisu ucitani, pa onda kada pustim epizodu ucitava pa opet greska sa konekcijom i tako u krug, dok ne ubodem neku od pomenutih aplikacija da hoce. Tokom reprodukcije sve ide bez problema, cak i namotavanja ucitava kao sto je i pre ovog kriticnog perioda.
E sad u celoj toj prici, ne mogu da tvrdim sa sigurnoscu da je od tad, ali pre par dana sam instalirao sbb-ovu onu eon connect aplikaciju, ukljucio internet security opciju na on, i kad je pocelo da mi baguje sve to na tvu sam iskljucio. Opet ne mogu da kazem da se sve ovo desavalo od kad sam instalirao, ali vrlo moguce da jeste.
Da li je neko imao slican problem, i da li je ova aplikacija nesto sama ukljucila, neki filtering nesto, sto moze potencijalno da mi blokira saobracaj... Inace na laptopu, telefonu internet preko te iste mreze radi savrseno, i 5g i 2.4g.
Inace pokusao sam i reset wifi controlera na tv-u, samog routera. Hvala unapred
 
Mojoj majci početkom marta ističe ugovor na prastari Duo Net Silver koji bih joj produžio jer joj ništa više i ne treba. U zgradi gde živi ima i instalacije Mts, Yettel i Orion, ali baš joj ne bih menjao jer stariji se malo teže prilagođavaju na nove uređaje, jedva se i na ovo navikla posle 10+ godina. Interesuje me da li se može produžiti ugovor na taj "stari" paket (ne Eon duo) i kakve se maksimalne pogodnosi za produženje ugovora mogu sada dobiti (ali bez kombinacija sa menjanjem korisnika). Načuo sam u poslovnici da može 12x50% ili 24x20%, po izboru. Da li neko zna nešto više o tome? I normalno, ako neko ima kontakt akvizitera koji radi i produženje ugovora, bio bih zahvalan na poruci u pp.
Kako ističe kad taj paket nije davno u ponudi? Jedino što su skoro uveli da svi paketi koštaju 300 din više kad nije potpisana nova ugovorna obaveza. Konkretno za paket Duo Net Silver cena je 3599 u toku UO i 3899 bez UO:
Moja preporuka ako nije zahtevan korisnik što se tiče brzine interneta je da pređe na Trio Mini (Start paket televizije, internet 20/2 Mb/s i 200 minuta za fikni u domaćem saobračaju). Taj paket košta 2999 din:
E sad jedino ako postoji neka druga računica sa mesecima po dinar za EON pakete, ali oni su skuplji kad prođe promotivni period.
 
Kako ističe kad taj paket nije davno u ponudi? Jedino što su skoro uveli da svi paketi koštaju 300 din više kad nije potpisana nova ugovorna obaveza. Konkretno za paket Duo Net Silver cena je 3599 u toku UO i 3899 bez UO:
Moja preporuka ako nije zahtevan korisnik što se tiče brzine interneta je da pređe na Trio Mini (Start paket televizije, internet 20/2 Mb/s i 200 minuta za fikni u domaćem saobračaju). Taj paket košta 2999 din:
E sad jedino ako postoji neka druga računica sa mesecima po dinar za EON pakete, ali oni su skuplji kad prođe promotivni period.
Prošle godine, kad su uveli da se bez ugovorne obaveze plaća 300 din više, bez problema sam produžio Duo Net Silver, nudili mi Eon - ja reko neću, kažu ok, hoćete li na 12 ili 24 meseca, ja izabrao 12 meseci koje ističu sada. Vidim sada da su promenili cenu tog paketa, tj izjednacili su cenu sa Eon light duo, u januaru je cena bila 3299 a sada 3599. Onda je Eon duo bolja ponuda zbog veće brzine, pa kad je već ista cena neka bude veća brzina. I dalje važi poziv za kontakte akvizitera koji rade produženje ugovora.
 
Mozda i ne pravo mesto za pitanje ali...
Poslednjih 4-5 dana imam opasnih problema sa wifi brzinom i to samo na TV-u. U pitanju je modem Techicolor CGA2121 DOCSIS - onaj beli siroki. Kada upalim bilo koji od streaming servisa (max, netflix, skyshowtime, disney, amazon) u vise navrata dobijam poruku kako nije uspostavljena veza sa servisom u maniru svake od ovih aplikacija. Kad se to desi na telefonu opalim speed test koji izvuce full brzinu, dok na tvu ne moze ni da ucita taj isti sajt. Zatim kad i uspe da ucita i da se loguje na neku od aplikacija, neki od thumbnailova nisu ucitani, pa onda kada pustim epizodu ucitava pa opet greska sa konekcijom i tako u krug, dok ne ubodem neku od pomenutih aplikacija da hoce. Tokom reprodukcije sve ide bez problema, cak i namotavanja ucitava kao sto je i pre ovog kriticnog perioda.
E sad u celoj toj prici, ne mogu da tvrdim sa sigurnoscu da je od tad, ali pre par dana sam instalirao sbb-ovu onu eon connect aplikaciju, ukljucio internet security opciju na on, i kad je pocelo da mi baguje sve to na tvu sam iskljucio. Opet ne mogu da kazem da se sve ovo desavalo od kad sam instalirao, ali vrlo moguce da jeste.
Da li je neko imao slican problem, i da li je ova aplikacija nesto sama ukljucila, neki filtering nesto, sto moze potencijalno da mi blokira saobracaj... Inace na laptopu, telefonu internet preko te iste mreze radi savrseno, i 5g i 2.4g.
Inace pokusao sam i reset wifi controlera na tv-u, samog routera. Hvala unapred
UPDATE: napravio sam hotspot na telefonu, nakacio tv i sve radi, tako da je definitivno nesto do rutera, nekog soketa, fajervola ili sta vec...
 
Mojoj majci početkom marta ističe ugovor na prastari Duo Net Silver koji bih joj produžio jer joj ništa više i ne treba. U zgradi gde živi ima i instalacije Mts, Yettel i Orion, ali baš joj ne bih menjao jer stariji se malo teže prilagođavaju na nove uređaje, jedva se i na ovo navikla posle 10+ godina. Interesuje me da li se može produžiti ugovor na taj "stari" paket (ne Eon duo) i kakve se maksimalne pogodnosi za produženje ugovora mogu sada dobiti (ali bez kombinacija sa menjanjem korisnika). Načuo sam u poslovnici da može 12x50% ili 24x20%, po izboru. Da li neko zna nešto više o tome? I normalno, ako neko ima kontakt akvizitera koji radi i produženje ugovora, bio bih zahvalan na poruci u pp.
Iskreno ja bih presao na Yettel, jer uz M paket dobijes dzabe TV samsung 4K UHD. za 3200 mesecno. To je po meni vrh. ja u centru jos nemam Yettel, pa sam ostao na SBB, da sam mogao, cao SBB i uzmem TV. ***
 
Poslednja izmena:
Iskreno ja bih presao na Yettel, jer uz M paket dobijes dzabe TV samsung 4K UHD. za 3200 mesecno. To je po meni vrh. ja u centru jos nemam Yettel, pa sam ostao na SBB, da sam mogao, cao SBB i uzmem TV. ***
Bio juče, kažu da su "potrošili" sve televizore za 1din
 
Stoji da je yetel jeftiniji, može se dobiti za 1650 din ali ipak je u pitanju starija osoba kojoj je verovatno veliki problem da menja platformu.
@glisa959
Možda pretnja odlaskom, odnosno zahtev za raskid, donese bar 6 meseci po 1 din. Članovi foruma su prijavljivali da su dobijali i više kad podnesu zahtev za raskid
 
Ne znam da li je pitanje u pravoj temi, večeras mi stigne mail da sam aktivirao max paket a nisam nista aktivirao da li je moguće da su oni nešto aktivirali bez mog znanja i dal mogu da mi prekinu aktivaciju? Naravno odma sam i poslao mail da deaktiviraju jer ga ne želim. Svakako cu ih i lično posetiti i saopštiti da mi onemoguće aktiviranje bilo kakvog paketa jer mi ništa od toga ne treba
 
da li si podelio EON nalog sa nekim?
 
Ubacio sam lika na eon smart tv preko koda ali mu nisam dao user i pass
 
Aktivacija i deaktivacija dodataka ima preko SBB APLIKACIJE pa proveri, mozda je mejl greskom poslat.
 
Nazad
Vrh Dno