Znači mogu da rade šta im je volja a krajnji korisnik ima samo pravo da ćuti i trpi bezobrazluk.Obaveštavamo korisnike da je Telekom Srbija, sa ciljem usklađivanja poslovanja sa odredbama važećeg Zakona o elektronskim komunikacijama, na zvaničnoj internet stranici, u delu Korisnička zona, Uslovi korišćenja, objavio nove Opšte uslove za pružanje usluga u javnoj fiksnoj mreži Telekoma Srbija i Opšte uslove za pružanje usluga u javnoj mobilnoj mreži Telekoma Srbija koji će biti u primeni od 7. maja 2024. godine.
Kako su novi Opšti uslovi posledica zakonskih i regulatornih promena, shodno Zakonu o elektronskim komunikacijama krajnji korisnici nemaju po ovom osnovu prava na raskid ugovora bez obaveze plaćanja troškova u vezi sa raskidom.
У циљу побољшања наше комерцијалне понуде, као и омогућавања корисницима да
користе све предности најбоље мобилне и фиксне мреже на најоптималнији могући начин,
обавештавамо Вас да је у току марта 2024. године реализован процес преласка на унапређене
пакете услуга из наше актуелне понуде. Наведени поступак, спроведен је у складу са важећим
актима.
У складу са напред наведеним, у нашој актуелној понуди омогућен је велики број нових
тарифних пакета, коришћење нових и надограђених сервиса. Коришћење интернет услуге
омогућено је са увећаним брзинама приступа интернету, док је садржај TV услуге обогаћен
новим телевизијским каналима и додатним TV пакетима и услугама. У оквиру услуга мобилне
телефоније омогућено је коришћење нових садржајних тарифних профила, који су посебно
прилагођени потребама корисника.
Након извршених провера у нашем информационом систему утврдили смо да је за Ваш
пакет услуга, 08. марта 2024. године извршена миграција у тренутно актуелни пакет
2023v2_Box3, као и да је износ месечне накнаде фактурисан
на исправан начин и у складу са важећим Ценовником. Сходно наведеном, Ваш приговор не
можемо прихватити као основан.
Искрено захваљујемо на поверењу које исказујете коришћењем наших услуга.
Сагласно одредбама Закона о заштити потрошача, за решавање потрошачког спора
вансудским путем можете се обратити Министарству унутрашње и спољне трговине
ADR
vansudsko.mtt.gov.rs
ne mogu ako i dalje dignu cene koja nije u ugovoru korisnik moze da raskine ugovor bez penala pa nisu oni valjda jaci od zakona XDZnači mogu da rade šta im je volja a krajnji korisnik ima samo pravo da ćuti i trpi bezobrazluk.
Moji su dobili uvećan račun za BOX 3 za 500-nak din., za skoro 19 godina korišćenja njihovih usluga nikada u toku ugovorne obaveze nisu menjali cene.
A ovo je odgovor telekoma na moj prigovor:
da se uz Box 3 Net 400 + TV Plus dobijaju 2 STB-a i 1 extender ili 1 STB i 1 extender?• Besplatno jedan dodatni STB uređaj,
*Korisnici koji imaju iris TV uslugu ne mogu da koriste iris GO koji je namenjen za korisnike koji nemaju iris TV.
Da li može hp4024 box da se nakači na huawei ont preko wifi? Kontam da ako već prenosi iptv preko wifi, onda može i bez extendera jer hp4024 ima wifiNe, samo jedan zok
Ali pošto Iris stb zahteva žičanu vezu, do njih će ti vući Ethernet kablove
U box paketu idu 2 Iris stb-a (jedan od njih se zove dodatni, možda treba da ga pomenes tokom potpisivanja/dogovaranja da ga ne zaborave)
Posle 2, extra stb moraju se plaćati extra mesečno i ne mogu se samostalno instalirati nego oni ti ga donesu i ubace
Ako si na Huawei centrali (znači da si dobio Huawei ONT) onda postoji Huawei extender koji nosi i internet i IPTV preko wifi pa ih onda stavlja dostupnim na svoja 2 Ethernet porta, to je dodatan uredjaj koji je nekad bio 1 din uz neke jače pakete, više ne znam
Nece nista vuci, imam ja nesto vec provuceno, nego pitam jer kolega u novom stanu npr. ima dva ZOK-a. Pitacu svakako i montere, ako budu voljni da splajsuju sto da ne. I da, sad vidim u uputstvu da extender ima 1 LAN za IPTV i 2 za net.Ne, samo jedan zok
Ali pošto Iris stb zahteva žičanu vezu, do njih će ti vući Ethernet kablove
U box paketu idu 2 Iris stb-a (jedan od njih se zove dodatni, možda treba da ga pomenes tokom potpisivanja/dogovaranja da ga ne zaborave)
Posle 2, extra stb moraju se plaćati extra mesečno i ne mogu se samostalno instalirati nego oni ti ga donesu i ubace
Ako si na Huawei centrali (znači da si dobio Huawei ONT) onda postoji Huawei extender koji nosi i internet i IPTV preko wifi pa ih onda stavlja dostupnim na svoja 2 Ethernet porta, to je dodatan uredjaj koji je nekad bio 1 din uz neke jače pakete, više ne znam
Znaci 1 STB je standardni, a pored toga se dobija jos 1 STB ili extender a u vecem paketu i STB i extender, jasno. Svakako mi ne treba vise od 2 samo sto ce mozda 1 zicno, drugi mora bezicno, pa da li na ruter/modem ili extender. A sta znaci to da vaze uslovi za Iris TV korisnike, da aplikacije ne rade na A1 i Yettel mrezi?@verdict pa nazovi ih i traži da ti uvedu optiku. Prelaz na optiku je bio besplatan.
Samo vodi računa kada ti stigne račun, meni su neosnovano naplatili prilično puno para "raskid ugovora". Naravno, prihvaćen prigovor i poništen račun ali pripazi za svaki slučaj.
To za popuste već ne znam. moraš to njih da pitaš, ili da nađeš nekog agenta pa da vidiš da li može neka bolja ponuda.
@indian Piše da ide 1 dodatni STB (ukupno 2) i extender za 1 dinar. Meni je isto sledovao extender za dinar i smatra se da si ga kupio, tvoje. Proveri za svaki slučaj.
Ja sam treći STB uzeo u poslovnici, obavezno se traži spliter koji sleduje besplatno za treći i četvrti STB. Sam provukao, sam zakačio, odmah proradilo. Dodatni STB je trenutno 150 dinara/mesečno.
Ako koristiš MTS TV onda ti sleduje besplatno Iris GO ili Iris Smart, na 3 uređaja u isto vreme. Možeš da se prijaviš na ukupno tri uređaja. Ako imaš više od toga, neki moraš da obrišeš prvo. Ne znam da li se menjalo, nisam neko vreme čačkao.
Imaju neki sistem za tarifiranje mobilnih pretplatnika, nemam pojma šta su hteli tu da kažu, mrzi me da čitam sve uslove Za tebe su uslovi za MTS TV korisnike.
Edit: čitaj Iris TV korisnike
Video sam to uputstvo, jedva je upotrebljivo tj. ima samo najosnovnije stvari, sigurno da uredjaji imaju mnogo vise mogucnosti. Eto npr. za extender vazi da s nekim ruterom radi, s drugim polovicno a s trecim nikako ili da moze da prenosi i net i IPTV dok ovako mora novi SSID ili odredjeni port je prilicno neverovatno.Iskreno, ja ne znam kako tačno i gde provlače ako je kuća u pitanju. Kod mene u stanu je potpuno nezavisno provučena optička instalacija. Neprimetna je.
Evo ti pa pregledaj sam kako su dali za extender. Dole ti je pdf uputstvo.
Ne znam stvarno u čemu je razlika, ja sam ubeđen da je ista stvar u pitanju, samo nešto kod njih zbog naplate, nemaju besplatno svi bez Iris TV paketa.... dosta stvari napišu da nije baš jasno što su napisali
Mogu samo da kažem da mora VPN van MTS mreže. Ima tema za Iris GO. Meni je kod sestre Iris na SBB mreži preko VPN (ja isto tako koristim njen eon na mts mreži). Besplatan je pošto imam box4 paket.
Ja nikad za 15 god nisam imao takvih fantomskih cifara iako sam svojevremeno pre 6-7 god u toku UO dok sam bio na VDSLu presao na optiku, pre toga sa manjih na vece pakete i nikad tu stavku sa 60000 din nisam imao.Ne treba da brineš, meni su tako nešto naplatili u februaru pre dve godine pri prelazu na optiku, i sada u januaru pri produženju jer je bilo pre isteka ugovora.
Ne moraš uopšte u poslovnicu, napiši prigovor kroz mojmts aplikaciju, stavka raskid ugovora. I nemoj ništa da platiš dok ne vidiš taj storniran i izdat novi.
Napisao sam koji post iznad da se obrati pažnja. Navodno imaju tu grešku u sistemu i mora tako. Kao i inače sve kod njih ume da se vuče to generacijama
Imam i ja, i meni jos stara sifra radi, ja mislim da ovima kojima su migrirali pakete da su njima i menjali sifre automatski nama koji smo trazili da nam ne povecaju cene paketa nama su ostale iste sifre i uslovi pod kojim smo UO i potpisali.Imam Q2 i stara mi je sifra i dalje, otvara stara. Mozda su nove sifre za nove modeme koje sada daju? Mozda neko zna nesto blize, pa ce se javiti.
Nisu, zalio sam se na cenu, ostavili mi staru, inace sam max3 paket, sem cene i nemaju sta da migriraju u mom slucaju Imam taj modem od 2020 godine, u oktobru prosle godine sam produzio ugovor, 24 meseca po 50%Imam i ja, i meni jos stara sifra radi, ja mislim da ovima kojima su migrirali pakete da su njima i menjali sifre automatski nama koji smo trazili da nam ne povecaju cene paketa nama su ostale iste sifre i uslovi pod kojim smo UO i potpisali.
Da li su tebi migrirali paket?
Znao sam pa zato tebi i meni radi stara sifra. Mislis box3 paket, ja imam taj ont od 2018 kad sam dobio optiku pre 6 godina ja u oktobru pretprosle obnovio s tim sto sam ja dobio box4 plavi po ceni box3 pa mi smesno koliko malo placam a sad cekam jos 5 mes da mi istekne ova UO pa da uzmem idp broj pa da uzmem zlatni kojeg cu placati onda manje nego sad ovaj plavi a imacu sve na max, sto mi realno ni ne treba ali hocu zbog brzine 1000/500 umesto 600/300.Nisu, zalio sam se na cenu, ostavili mi staru, inace sam max3 paket, sem cene i nemaju sta da migriraju u mom slucaju Imam taj modem od 2020 godine, u oktobru prosle godine sam produzio ugovor, 24 meseca po 50%
port forwarding opcija je prisutna i kada se logujes sa telekom/telekom nalogomHG8245W5-6T, ne vredi ni gasenje i paljenje, nije mi jos zagorelo ali trebace mi otvaranje jednog porta uskoro, moracu da ih zovem izgleda, ne znam sta drugo.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari