Šta je novo?

[MTS] BOX paketi

Samo da javim da su ispoštovali žalbu povodom promene cena BOX4 paketa i tarifa koje su bile pod ugovorom, te je račun identičan prethodnom.
Ко се жалио и тражио старе цене, јел добио веће брзине и шта већ из нових пакета или су стари пакети актуелни код њих?
 
Ostalo je 100GB deljenog neta, a brzina optike je iz novog paketa, dakle 200Mb/s. Mob tarifa je isto nova, 12+6. Za kanale ne znam, ne gledam TV.
Ovo za deljeni 4u4 mob net - na portalu moj.mts piše da je dodeljeno 200GB, dok proverom na *797*97# izbacuje da je 100GB u pitanju.

1712755362474.png

1712755381383.png

Screenshot_20240410-152057_Phone.png
 
Poslednja izmena:
Ne mogu za box da ti odgovorim na sopstvenom slučaju jer sam produžio u februaru i prešao tada sa plavog na plavi lite.
Mislim da su svi prebačeni na nove pakete. Prilično sam siguran u vezi toga ali jedino na optici je puštana veća brzina za net.
Tv stalno nešto menjaju, pa proveri ponudu prema paketu. Mobilna tarifa je povećana takođe. Pogledaj na sajtu, imaš detaljno.
Ono što mogu sigurno da ti kažem je da su sestra i keva prebačene sa Omorike 3 sa 25TB na Omoriku 12 i ostala su im 25 TB. Jedino im je cena SMANJENA sa 1300 dinara mesečno na 1200 dinara mesečno. Ne pitaj zašto jer ne znam i nisam pravio problem oko toga :)
Sledeći mesec ću da vidim da li je neka greška u pitanju.
EDIT: žalio sam se naravno oko prebacivanja Omorike i prihvaćeno je.
 
ja sto sam radio online prigovor na racun, sada samo pise da je "Resen", a niko me nije kontaktirao ni preko maila ni preko telefona, neplacen racun je i dalje povecan
2024-04-10_15-55-32_oBG95pJin.png
 
Da li može neko da mi pojasni kako funkcioniše ovaj deljeni net 4 u 4 Box? Dodao sam u moj paket jedan broj sa omorika tarifom, meni se pojavilo u aplikaciji ova 4 u 4 stavka ali njemu nije. Da li on kreće potrošnju ovog interneta tek kada potroši sav net iz svog paketa?
 
Sms mu nije stigao, a mts mi je odgovorio na tiket da je dodat broj u box 4 u 4. Sad je na njemu da rizikuje pa da vidimo šta će da se desi 😂
 
Meni je regularan Mart, Februar i dalje stoji nekorigovano i neplaćeno. Rečeno mi je da nisam u obavezi da platim i da čekam korigovani.
EDIT: prigovor sam isto prijavio telefonom prvi put (obično kroz aplikaciju to radim) i pozitivan odgovor na prigovor mi je stigao na sms. Tačno za koliko je sporan iznos.
Sms mu nije stigao, a mts mi je odgovorio na tiket da je dodat broj u box 4 u 4. Sad je na njemu da rizikuje pa da vidimo šta će da se desi 😂
Ranije je stizao sms, rekli su mi ovi moji što su dodati da im je opet stiglo skoro kada je prešlo sa 100 na 200.
On ne može ništa da vidi. Kod tebe u aplikaciji Moj MTS treba da vidiš taj net, dijagram 4 u box 4 i 204800 MB.
Gore pod Vaše usluge dodatak 4 u box 4 i kada ga otvoriš mora tu da piše njegov broj.
Ako je sve OK (eventualno proveri opet broj) onda neka ne misli i ne obazire se na upozorenja da je potrošio net.
 
Zasto dizu cene ako je toliki prihod?
Ovi poslovni rezultati i rast u odnosu na prošlu su impozantni. Pokazuju da se ulaganje u Premijer ligu višestruko isplatilo i da je to ključna tačka bila da MTS preuzme primat.
 
Meni je regularan Mart, Februar i dalje stoji nekorigovano i neplaćeno. Rečeno mi je da nisam u obavezi da platim i da čekam korigovani.
EDIT: prigovor sam isto prijavio telefonom prvi put (obično kroz aplikaciju to radim) i pozitivan odgovor na prigovor mi je stigao na sms. Tačno za koliko je sporan iznos.

Ranije je stizao sms, rekli su mi ovi moji što su dodati da im je opet stiglo skoro kada je prešlo sa 100 na 200.
On ne može ništa da vidi. Kod tebe u aplikaciji Moj MTS treba da vidiš taj net, dijagram 4 u box 4 i 204800 MB.
Gore pod Vaše usluge dodatak 4 u box 4 i kada ga otvoriš mora tu da piše njegov broj.
Ako je sve OK (eventualno proveri opet broj) onda neka ne misli i ne obazire se na upozorenja da je potrošio net.
Nije mu stigao sms, ali meni se pojavio dodatak i njegov broj uredno stoji da je dodat kod mene. Neka proba pa ako ne radi pisaćemo žalbu.
 
I ja sam se online žalio i malopre mi stigao mail da mi je žalba odbijena...
mene sada zvala telefonom i posto mi istice ugovor nudila mi obnovu sa 50% popusta na 6 meseci
ja rekao da cu da otkazem skroz ako mi ne vrate staru cenu tih 3 meseca bash su zapeli da uzmu jos 300 dinara
kao kaze ima klauzula da moze da se poveca cena u ugovoru zbog inflacije, ali u mom nema posto je 2022 potpisan...
pa mi rece pozvace me neko drugi
 
Evo šta je došlo kao pdf mailom posle poziva
 

Prilozi

  • IMG_20240411_114554.jpg
    IMG_20240411_114554.jpg
    392.9 KB · Pregleda: 109
Hoce li plate da podizu jednom godisnje zbog inflacije???

Inace kad se poredimo sa drugim zemljama u okruzenju...Slovenija,Hrvatska,SLovacka...plate 1000e,trinaesta plata,regres...
 
operatera je nemoguće dobiti...danas mi je telefon guslao sat vremena na automatu...kako vi uopšte komunicirate sa njima, šta im je potrebno od podataka ako pošaljem mail?

inače mi stiže račun za mart od 0,19 dinara, još uvek plaćam po dinar...šta s tim?
 
Pa plati tih 0,19 dinara. Šta te briga što je umanjeno.
na [email protected] ili, nisam siguran, [email protected]
Ili na 064 733, nije mi se desilo da sam čeka duže od kojeg minuta.

@rajkosto: Ja sam im zapretio za postpaid pakete da ću da ih tužim zbog jednostrane promena uslova minimalne ogovorne obaveze bez moje saglasnosti. Svim nadležnim institucijama ma koliko ih ima, počev od ratela pa nadalje.
Tražio sam im da mi dostave novi ugovor za taj paket (spomenuo sam prebacivanje sa (edit) Omorike 3 na Omoriku 12) i njihovo objašnjenje gde sam se saglasio sa tim uslovima i potpisao ih.
Ugovorena cena je važeća i ne podleže promenama tokom trajanja minimalne ugovorne obaveze. Takođe i svi aneksi sadržani u tom ugovoru.
Aneksi mogu biti jedino poništeni samo u slučaju poništenja starog ugovora pri potpisivanju novog.
Njihova obaveštenja me ne zanimaju, radi se o drastičnoj promeni ugovorenih uslova i dužni su da me obaveste, i posebno, da dobiju moju saglasnost u vezi toga.

Jedine dve opcije koje imaju su:
Da nastave da se pridržavaju ugovorene cene, što su dužni da urade u slučaju nekih njihovih jednostranih poteza, bez obzira na dodatne benefite koje spominju. Hvala na tome, ali nisam tražio i nisam zainteresovan. To je njihov problem i ne interesuje me.
Momentalni raskid ugovora na njihovu štetu, bez ikakvih naplata dodatnih troškova. Zbog iznad navedenih stvari ukoliko ne žele da se pridržavaju ugovora.

Ako ne možemo da nastavimo saradnju, onda može i prekid saradnje. Oni krše ugovorene obaveze jednostavno rečeno.

Otprilike sadržaj mog razgovora sa njima, nisam im pisao ali otprilike je tok mog razgovora. Njihov deo razgovora, osim da prihvatamo me uopšte ne zanima.
Nisam pravnik ali sam skoro potpuno siguran da im nije priča uopšte održiva.
Jednostavno pitanje je na osnovu čega što sam ja potpisao i saglasio se, je pokrenuta nova usluga po novoj ceni. Mislim da je to pravno neodrživo. Promena opštih uslova ne oslobađa ni njih ni mene od pridržavanja minimalne ugovorne obaveze.

Ja nemam ugovor sa prodavnicom da je jogurt 100 dinara, može da bude i 1000 dinara sledeći put. Ali sa njima imam da je paket toliko i toliko. To je među prvima stavkama ugovorene obaveze.
I nema pomena inflaciji nigde, čisto da se razumemo, to su tek posebne stvari koje mogu da potpadnu pod drugu tužbu, jer ja sam građanin Srbije, valuta je dinar, inflacija je statistika koja mora biti jasno i tačno prezentovana u porastu cene. Ako rešiš da teraš, traži im snimak razgovora da dostave gde su pomenuli inflaciju kao razlog povećanja cena.
Ta njihova lupetanja su stvarno podložna tužbi za pokušaj prevare.

Al sam opleo :) Stvarno ne volim lopove.
 
Dobio sam i ja danas odgovor da je prigovor resen osnovano. Racun za mart ce biti korigovan i faktura ce biti dostavljena naknadno, sa novim rokom za uplatu.

U A1 sam dobio zasebno sms poruku da se povecavaju cene pa sam to lako uocio i raskinuo sam ugovor za jedan broj.

Za jedan drugi broj koji je u Yettelu sam isto ulozio prigovor u istom periodu (to je bilo pre nekih 15 dana) i oni su odbili reklamaciju sa sledecim obrazlozenjem:

Obavestenje o izmenama objavili smo na zvanicnoj stranici kompanije Yettel 30. januara 2024. godine. Pored toga, obavestenje smo dostavili na januarskom racunu, na kome je naveden link koji upucuje na pomenutu stranicu. Navedeno obavestenje dostupno je i u Yettel aplikaciji na januarskom racunu. Ostavili smo mogucnost da, u skladu sa Zakonom o elektronskim komunikacijma raskinete ugovor bez obaveze placanja troskova u vezi sa raskidom, ukoliko niste bili saglasni sa promenom. Buduci da nam se niste obratili u predvidjenom roku, kao i da je promena sprovedena u skladu sa vazecim propisima Republike Srbije, verujemo da razumete razloge zbog kojih nema razloga da Vas prigovor usvojimo.

Izgleda da je Yettel ispao najgori u ovom slucaju.
 
Dobio sam i ja danas odgovor na zalbu.
"Poštovani,
Obaveštavamo Vas da je Vas prigovor broj ... rešen osnovano. Obaveštavamo Vas da ćemo u cilju dobre poslovne saradnje izvršili korekciju računa mart 2024. godine na stavku mesečna naknada. Korigovan račun biće Vam dostavljeni na adresu dostave računa. Takođe Vas obaveštavamo da će mesečne naknade po ugovoru broj ... biti primenjena do 26.10.2024. godine.
Vaš mts"
 
Meni su ovako odgovorili:
"
Poštovani,
Na osnovu Vašeg prigovora, evidentiran pod brojem ..., po osnovu fakturisanog iznosa osnovne mesečne naknade, obaveštavamo Vas sledeće.
U cilju poboljšanja naše komercijalne ponude, kao i omogućavanja korisnicima da koriste sve prednosti najbolje mobilne i fiksne mreže na najoptimalniji mogući način, obaveštavamo Vas da je u toku marta 2024. godine realizovan proces prelaska na unapređene pakete usluga iz naše aktuelne ponude. Navedeni postupak, sproveden je u skladu sa važećim aktima.
U skladu sa napred navedenim, u našoj aktuelnoj ponudi omogućen je veliki broj novih tarifnih paketa, korišćenje novih i nadograđenih servisa. Korišćenje internet usluge omogućeno je sa uvećanim brzinama pristupa internetu, dok je sadržaj TV usluge obogaćen novim televizijskim kanalima i dodatnim TV paketima i uslugama. U okviru usluga mobilne telefonije omogućeno je korišćenje novih sadržajnih tarifnih profila, koji su posebno prilagođeni potrebama korisnika.
Nakon izvršenih provera u našem informacionom sistemu i utvrdili smo da je za Vaš paket usluga 10.03. 2024.godine izvršena migracija u trenutno aktuelni tarifni paket Box4 Crveni (Fiksni + Net 20/Net 200 + IrisTV Start + Omorika 12), kao i da je iznos mesečne naknade fakturisan na ispravan način i u skladu sa važećim cenovnikom. Shodno navedenom, Vaš prigovor ne možemo prihvatiti kao osnovan.
Iskreno zahvaljujemo na poverenju koje iskazujete korišćenjem naših usluga.
Saglasno odredbama Zakona o zaštiti potrošača, za rešavanje potrošačkog spora vansudskim putem možete se obratiti Ministarstvu unutrašnje i spoljne trgovine https://vansudsko.mtt.gov.rs/
Za sve dodatne informacije na raspolaganju Vam je Kontakt centar 0800/100-100, mreža naših poslovnica i internet strana www.mts.rs.
Srdačan pozdrav,
Vaš Telekom Srbija a.d.
"

Možda su me odbili pošto povećanje zaista nije veliko (oko 105din) i na popustu sam 50%, ja sam se žalio čisto iz principa...
 
Ja sam odbijen na isti način, po njima ispravan račun za mart, novi unapređeni paketi migracija i slične priče... Upućuji na vansudsko poravnjanje. Nisamj još pročitao zakon, da li postoji neka zaštita potrošača kao ranije, i da li se neko obraćao njima? Da li vansudsko poravnanje isključuje sudski proces, ili prijavu inspekciji za kršenje zakona, ako je ikako prkršen njihovim postupcima?
 
Ко се жалио и тражио старе цене, јел добио веће брзине и шта већ из нових пакета или су стари пакети актуелни код њих?
Ostale su stare brzine i paketi onima koji su se žalili i ostali na starim cenama.
Konkretno, kod mojih roditelja smo se žalili i posle mnogo preganjanja poslali poruku da ostaju stari uslovi. Brzina na optici ostala stara (150/20), mobilni ostao omorika 3 i cena ostala ista.
Kod mene, s obzirom da imam 24x50% popusta, bilo mi glupo da se žalim, povećana brzina i povećana cena
 
Dakle slepci su "slučajno" napravili grešku već na prvom računu koji su dostavili otkako sam prešao kod njih jer nisu dobro evidentirali avans koji im je uplaćen prilikom kupovine uređaja! Dobili ne znaju da unesu cifru sa uplatnice koju sam morao da im dostavim kao dokaz o izvršenoj uplati avansa već su uneli proizvoljnu koja je minimalni iznos koji je trebalo uplatiti!
 
Al kakav je to bezobrazluk, ja nisam pratio uopšte i video to za povećanje cena i sad pretražujem poruke i vidim da je "obaveštenje" bilo uz poruku koliki mi je račun za januar. Ko još čita tu celu poruku, ja vidim da je stiglo i odem i platim račun, to mi je samo kao podsetnik
 
To obaveštenje je bila samo jedna generička rečenica posle broja računa da je ne bi video... Meni je takodjer to došlo samo uz podsetnik za plaćanje mob paketa, koji mi se nije promenio, a box jeste
Da su hteli da obaveste ljude napisali bi koliko će koštati nov paket, ovako ljudi koji su u ugovoru imali napisano tačno koliko plaćaju 2 godine nisu mislili da će im se to menjati
 
Pa u tome i jeste fora, da to obavestenje prodje "neprimetno" da su hteli da svi vide mogli su naci 100 nacina da to urade,ne nego najbolje je ovako provuci, mislim to je uobicajno za takve stvari, ne rade to samo oni.
 
Stvarno bi bilo najpoštenije da se uvede obaveza operatorima da u slučaju jednostrane promene uslova moraju svakom korisniku da eksplicitno navedu koliko će koštati njihov paket u budućnosti, kao i spisak promena koje im se uvode (tipa povećanje brzine interneta, dodatni paket televizije...). Ovako čak i puno ljudi sa ovog foruma nije ispratilo da će doći do promena, a kamoli neko iz "opšte populacije", nisu imali nikakve šanse da shvate da dolazi do promena.
 
Ja sam i pre poskupljenja i "migracije" bio na box 4 plavi, om 50, 600/300..Sad mi je sve isto jedino su mi unapredili cenu.. 😁
 
Nazad
Vrh Dno