Šta je novo?

iPhone 13

3 godine mislim da je neko uloženo dobijeno najbolje za iPhone. Najgore godina za godinu ili na dve godine. Nikakav napredak tu nema.
 
Kupio sam pre par dana airpods 3 jer sam mislio da mi neke Huawei slušalice crkle. Ustvari problem bio do blututa. Ali sad blututa zeza i sa novim airpods slušalicama. Nekad se povežu odmah, a nekad mi treba i 10 minuta resetovanja telefona i blututa da bi se povezale. Jel se dešavalo to nekom? 13 mini je u pitanju.
 
Deluje mi kao hardverski problem telefona ako si vec na novom iOS-u, i probao si reset - jesi probao jos neke BT uredjaje sem slusalica, mada ako obe ne rade, nema sta?

I ja skoro uzeo AirPods Pro 2, iPhone 13mini. Nema nikada problema, koristio sam ih na iOS 15 kao redovne slusalice, ali sam zbog njih uradio update na iOS17 da dobijem sve funkcionalnosti. Ne gubi se nikada veza, a domet je dobar, probao sam oko 15-20 metara od telefona i ne prekida. Sve radi automatski, cim ih stavim u usi poveze se na uredjaj koji trenutno koristim - stisnem play na laptopu, ide zvuk sa laptopa, uzmem telefon pustim pesmu, ide sa telefona (na laptopu pauza), implementacija odlicna. Odusevljen sam slusalicama, a super sva tri moda (transparency, adaptive, noise cancelling) i zvuk veoma kvalitetan.
 
Poslednja izmena:
Pa sat mi je povezan uvek i nemam problema. Jedino zezaju slušalice. Evo juče nisu htele da se povežu, da ih drugu i on ih poveže na 11 pro bez problema. Kod mene uspelo tek posle par minuta pokušavanja.
 
Prvi korak vratis telefon na fabricka podesavanja, ako to ne resi onda je verovatno neki hardverski problem
 
Vraćanje na fabrička podešavanja nažalost nije moguće, jer sam izgubio recovery key i ne mogu da se odjavim sa naloga. Jedino da se nadam da se ovo neće često dešavati jer baš nervira
 
Opcije:
1. Podesi Recovery contact.
2. Generiši novi Recovery key.
 
Ne podešavaš/dodaješ na webu nego na telefonu. Probano na telefonu i tabletu koji su prijavljeni na isti icloud nalog, ne traži recovery key, samo mora uređaj biti dodan u trusted devices.
 
Pa za telefon i kažem. Treba mi recovery key da mogu da podesim recovery contact. To što ti kažeš bih mogao da uradio da se ja nisam bio odjavio sa naloga. Kad sam se opet ulogovao na svoj nalog ja nemam pristup icloud-u niti mogućnost više da se odjavim sa naloga dok ne ukucam recovery key koga nemam tj imam ga zapisanog u notes koji je na klaudu kome nemam pristup.
 
Izvini, nisam skontao da si se izlogovao sa naloga. Ali mi nije jasno kako si se onda ulogovao na nalog…
Reset lozinke?
 
Ma normalno sam se ulogovao. Nakon što sam ukucao šifru za apple id ušao sam na svoj nalog ali je onda zatražio i recovery key i tu sam morao da idem cancel.
 
A da se uloguješ na iCloud na kompu, pa da ideš na Notes, jesi probao? Tu ne bi trebao da ti traži RK?
 
Probao sam ali isključeno mi je na telefonu da pristupam klaudu sa veba i nije moguće uključiti. A što se tiče slušalica jel je čudno da piše da je garancija do 18 avgusta ove godine a ja sam ih kupio pre 4,5 dana?
 

Prilozi

  • IMG_0808.png
    IMG_0808.png
    216.4 KB · Pregleda: 32
Au brate al’ ga iskomplikova. Sve moguće opcije koje mogu da te spase si pogasio. Čemu tolika paranoja?
 
Imaju neki drugi sistem kako se vode slušalice... Recimo onaj dan kada je otkucan račun u radnji... Tako da ako si uzeo preko oglasa onda je to verovatno.
Ti imaš neku veliku gomilu problema, da li si možda razmislio da kontaktiraš podršku.
Ja nemam uključen taj recovery key i baš pijem kafu pa da pročitam o čemu je reč :) Na google disku, na kompu, na eksternom hdd-u... je backup šifri pa nisam video čemu i to. Sada ću da vidim šta pišu povodom toga.

EDIT: U stvari, izgleda da si ugasio bez Truted device prema ovome što čitam:
 
Poslednja izmena:
Slušalice sam uzeo u mts. Pričao sam sa suportom i pomirio sam se da mi je telefon trajno zaključan. Tako da se neće prodavati nego ću ga proslediti kad bude bilo vreme nekom u porodici koji će da ga koristi na mom nalogu.
 
Sto se tice slusalica,imas 2g garancije. Mts ih je uzeo u avgustu prosle godine . One ne idu od aktivacije. Ja sam uzeo u Istyle i razlika 20 tak dana izmedju racuna i onoga kako ih Apple vodi.
Jedne sam uzeo od svercera,izgubio 4 meseca garancije.
 
Pre neki dan sam uzeo malom sestriću punjač i kabl, isto mts.
Trebalo bi da si dobio na A4 odštampan fiskalni račun i Reklamacionu izjavu. Piše ti u izjavi da je saobraznost dve godine od datuma kupovine (imaš i na šta se ne odnosi u tom periodu).
Tako da čuvaj to obavezno.

EDIT: Da li sam dobro razumeo da sada telefon ne možeš da vratiš na fabrička podešavanja?
Zaboravio sam da li mora da se prvo izloguješ. Ako može, onda može na novi nalog, za tebe verovatno mora svakako novi nalog.
 
Poslednja izmena:
Za reset sa telefona mora da se ugasi FMI, čini mi se. Ali da, za njega samo novi nalog i tu još može dobro da prođe, jer se prilikom logoffa na telefon kopira ono što se čuvalo na iCloud, pa ne ostaje bez apsolutno svega.
 
Malo jače od dve i po godine koristim 13pro, u poslednjih mesečak dana ne mogu da prebacim 5h SOT-a, doduše, nikada nije manji, ali sada se baš oseća da je baterija oslabila. Uvek je uveče ostavljan na punjaču pre spavanja, ujutru tačno u 0600 skidan otkako je kupljen. Ima li nekoga sa sličnim iskustvom? Baš ma zanima kakva vam je baterija.
 
isto lose, osetno slabija baterija, sve cesce mi ostane 20-30% na kraju dana, sve je pocelo nakon ios 17.4
 
Klasicna fora, teraju vas da uzmete 15 Pro. :D
 
OFFTOPIĆ: Baš ćeš da se usrećiš, jer koliko sam ispratio svi na Ultri kukaju baš na bateriju.
ONTOPIĆ: Normalno nakon 2-3 godine korišćenja. Ja sa 12icom nisam promijenio način korišćenja osim što sam cijeli dan na 4g (od punjača ujutro do punjača preko noći, samo tada je na WiFi), ostane soka za drugi dan oko 30-45%, ali ne bi mogao da izgura drugi dan. I šta sad, loš mi je telefon? Iskreno iOS17 me baš iznenadio kako dobro radi na 12ici (bio sam na iOS 14.8 duuuugo, 15icu i 16icu sam preskočio), pa me sad još me više preteže za zamjenu baterije, jer sam baš zadovoljan (u odnosu sa updateom sa iOS12 na 13 sa 6S).
 
Telefon je odličan, ne bih ga koristio toliko dugo da mi ne odgovara. Od prvog paljenja, uvek mu je sve uključeno. Aktivno se koristi i plavi zub i NFC, kameru praktično ne gasim od kada imam dete, pretežno sam na 4G, ne razmišljam kada i koliko ga punim(mada ni nema potrebe osim u toku noći).
Nijedan hard reset nije uradjen. Ugasi se samo ukoliko zaboravim da ga stavim na punjač.
Post o bateriji je bio više konstatacija u želji da čujem i druga iskustva ukoliko je neko sličan korisnik.
Što se tiče Ultre, biće dobra naredne dve godine.😊
 
Isto, ali Šljamsung nikad više.
 
Pomagajte :) imam iPhone 13 sad apdejtovan na 17.4.1 u pokušaju da rijesim problem. Preksinoć odjednom mi je prestao raditi viber what's app I browser na mobilni net. Na wifi sve radi super, ali čim je na mobilnom netu nista ne radi. Imam dvije kartice ni na jednoj nece :( ima li neko ideju. Dozvoljeno je aplikacijama da koriste data, sve po protokolu! Recimo Facebook normalno, ali ovo dvoje sto mi je potrebniji ne može :(
 
Nazad
Vrh Dno