Šta je novo?

SBB - generalna diskusija (2024) [nije tema za EON box i aplikacije]

Sad od 1,aprila je nova akcija i nije bas nesto povoljna ali.....
Ja sam se preganjao 20 dana oko produzenja ugovora.Imam Eon Premijum trazio sam nove uredjaje i Ai mesh posto smatram da kao premijum korisnik zasluzujem bolji wifi signal.
Daju mi 50% popust 8,meseci i da zamene modem i Box za noviji model ali Mesh moze samo ako platim,Necu nista dodatno da placam i odem raskinem ugovor.Zovu posle par dana da pitaju u cemu je problem.Sad moze zamena uredjaja i popust ali Mesh ne moram da platim ugradnju vec samo 600 din mesecno.Naravno kazem da taj Mesh vredi 80$ i da mi nije u interesu da placam rentu za ono sto nije moje.Nudi jos jedan Box umesto D3 mini ali ja ne odustajem.
Zovu opet 30,marta kaze videce sta mogu da urade po pitanje Mesha a za drugi Box treba instalacija tj.LAN kabal koji nije izveden i ja im kazem pa ponesite kabal i provucite.Opet mora da razmisle to im je trosak posto sam u kuci treba im 20m kabla.
Zovu 01,04 moze Mesh i Box ali sad je nova akcija pa stara ne vazi tj.ne vazi 8 meseci -50%.
Rekoh zavlacite me danima a sve smo mogli da resimo pre 20 dana tako da je to do vas a ne do mene.
Danas opet zovu kaze moze sve docice sutra da donesu i montiraju opremu.
Sad ja sam se bas zainatio da isteram svoje jer mi ide na zivce to sto gledaju da izrade stare korisnike umesto da gledaju da ih zadrze.Korisnik sam vec 15+.god platio sm prvu ugrdanju bez ikakvih povlastica jos sav srecan sto su dosli u moj kraj (bilo je to nekih 150-200e).Kad je poceo Eon dali mi box i ruter nikad nisu pomislili da bi mogli da ga zamene novijim.Kao Premijum korisnik sleduju mi dva Boxa a o tome me niko nije obavestio 4 godine dok sad to nisam slucajno saznao.Jos sam nameravao da kupim neki box jer od D3 mini nema neke koristi.Pre 20 dana kad su poceli sa pregovorima nudili mi staru cenu da ustedim 300 din da bi posle dosli do 8,meseci -50%.
Sad mi zao sto im nisam trazio i novi ruter i switch :)
 
Jel'neko zna kako ide procedura raskida ugovora ako je UO prošla odavno? Jel'se nešto najavljuje i za koji period?
 
Pozdrav. Nikad u životu nisam koristio SBB ranije, preselio sam se na novu adresu na kojoj postoji njihova infrastruktura i uzeo bih neki paket kao novi korisnik. Bio sam u njihovoj poslovnici pre par dana i žena mi je dala pamflet akcija 6 meseci za 1 dinar za Eon Light paket, ostalih 18 meseci 3750 mesečno.
Ja ih pozovem danas da zakažem instalaciju i sve oni mi kažu nema više ta akcija, sad je 3 meseca po 1 dinar i to je to.
Malo sam preleteo ovu temu i vidim da ljudi dobijaju razne popuste i pominju se neki akviziteri koji mogu da daju veće popuste.
Da li ja kao novi korisnik mogu da izvučem nešto više od ovih trenutnih 3 meseca po 1 dinar?
Da li oni često menjaju ove akcije 3/6/12 meseci po 1 dinar za nove korisnike? Deluje mi da ide mesečno jer su mi u martu rekli 6 meseci a sad u aprilu 3 meseca. Razmišljam možda da sačekam do maja (u međuvremenu imam alternativu) da vidim šta će tada ponuditi.
Zvanično su svi operateri usaglasili akcije 3meseca po 1 dinar. Zavisno od tehnologije. Nezvanično uvek ima neka akcija ukoliko prelaziš sa opratera nekog kod njih
Znam ljude koji su im opremu poslali poštom zajedno sa zahtevom za raskid i tako su r askinuli ugovor. Pošalji im mail zvanično sa tvojim podacima i najavi da ćeš da im opremu proslediš poštom i unesi sve podatke kako bi imao dokaz da si to uradio. Br pošiljke i slično
Pozdrav, jedno pitanje za raskid ugovora za Total TV / SBB.

Ugovorna obaveza je istekala, ali se secam ranije da je bilo potrebno da se ide licno u poslovnicu da se vrati oprema.

Najbliza poslovnica je nekih 80 km od mene

Da li postoji neka druga opcija, da im se posalje recimo postom oprema, i pisani zahtev za raskid ugovora.

Hvala unapred
Jel'neko zna kako ide procedura raskida ugovora ako je UO prošla odavno? Jel'se nešto najavljuje i za koji period?
Generalno otkazuje se tako što se podnese zahtev za raskid usluge operateri to rastegnu na 30 dana ali po zakonu može i odmahg raskid ukoliko im prilikom podnošenja zahteva za raskid doneseš svu opremu i insistiraš da odmah raskinu. Naravno u poslovnici će te odvratiti od toga ne bi li dali priliku kolegama iz zadržavanja da te okrenu i zadrže. Ukoliko si siguran da raskidaš sve to odbi i traži momentalni raskid uz vraćanje opreme na lice mesta i naravno dokumentovano sve
 
pozvao sam da proverim hoce li mi raditi N1 u toj kombinaciji naravno uzeo bih preko sajta bez kol centra internet mi je MTS i dobio sam informaciju da bih dzabe platio jer im je politika kuce takva.

ako uzmem uslugu van mreze sa ugovorom na odredjeni period mogu da se gledaju N1 i nova S a ako uzmes bez ugovorne obaveze nema tih kanala , rekao sam da imam MTS internet.
Bitno je "eon van mreže" bez obzira dal je postpejd ili pripejd svi kanali rade na bilo koji internet
 
Bitno je "eon van mreže" bez obzira dal je postpejd ili pripejd svi kanali rade na bilo koji internet
hvala ti kao i ljudima iznad na ovoj informaciji znam da je bitno VAN MREZE samo sto su mi iz kol centra prvobitno dali pogresnu informaciju , pretpostavka je da su to namerno uradili kako bi me namamili da potpisem ugovor na dve godine.
na drugoj lokaciji imam nihovu uslugu i pronasao sam resenje pored mene je poslovni prostor koji koristi sbb internet pa sam zamolio za pass i koristim njihov internet posle 20h kada oni zatvore radnju i gledam geo blok kanale sa mojim sbb nalogom. ustedeo 2049 dinara mesecno . inace mi je to trebalo da pogledam vesti na geo blok kanalima i eventualno survivor kada imam free vremena.
 
@TatkoNaMafiju

Da li znas da li bi mogla oprema i zahtev za raskid da im se posalju postom?

Nemam problem sa tim da platim jos jedan mesec ukoliko je neophodno.

Hvala
 
Znam da su ljudi slali tako gde im pošalju mail sa podacima koji broj pošiljke i sve i napišu da žele da raskinu sve komplet.
 
Jel ima neko ideju sta da radim.... Izdajem stan u kom je vec 15+ godina Sbb (ne bih da mi telekom ulazi u kucu). Prvih 10-ak godina nije obnavljan ugovor i to je sve guralo "po starom". Pre 6 godina su me zvali da treba da obnovim ugovor, jer su se paketi promenili (bla, bla).... Uzmem ponovo ugovor na svoje ime i posle dve godine tadasnja stanarka kaze da nece da placa po punoj ceni kablovsku i da ja odjavim, a da ona uvede na svoje ime. Uradimo tako, a ona ode posle 13 meseci (lepo iskoristi popust, a ja pristao da ostane njen ugovor), pa dodje novi stanar sa istim zahtevom (posto jos nije istekao ugovor, pogodimo se da placamo po pola do kraja ugovora). Kad je istekao, ode moja sestra u sbb i pita da li moze ona da uzme sad na svoje ime ( jer je bilo problema oko kontaktiranja prethodnog stanara oko vracanja opreme). To sam ja ispao budala, jer to nisam ja ni zaduzio, ali nema veze... Sestri odobre, dobije popust i sad je istekao ugovor. Novi stanar hoce da uzme na svoje ime (sad i ja na tome insistiram i nek ga nosi kad ode), pa je podneo zahev pre par dana i danas stize odgovor da je odbijen - komisija je zakljucila da se na toj adresi smenjuju ista prezimena, da je to zloupotreba akcija i da na toj adresi vise ne moze da se osvari nikakva akcija, nego samo ugovor po punoj ceni. Moje i sestrino prezime je isto, a ko za q.... bivsa stanarka je Jovanovic iz Niša, a ovaj novi je Jovanovic iz Beograda - pa ispade da su u pravu! Neki predlog?
 
Da se raskine ugovor, saceka par meseci (bez sbb usluga) i onda podnese zahtev kao novi korisnik. Koliko dugo da se ceka, ne znam, zavisi, negde mesec dana negde 6 meseci.

U svakom slucaju kada se menja korisnik, trebalo bi prvo da se otkaze i razduzi oprema, pa da tek nakon toga uvodi novi korisnik.
 
Poslednja izmena:
Ma jasno je to za opremu - razduzicemo je ovih dana, jer smo trazili raskid. Nego mi ovo nije jasno - "da na toj adresi ne moze vise da se dobije popust!!???. Realno je to zgrada (kuća) sa 4 stana. Pa to je kao da zabranis novom korisniku u zgradi da bude novi korisnik, jer je adresa "pod zabranom"?
 
Ja sam skoro raskinuo sa njima kad mi istekla ugovorna obaveza. Hteo sam prvo da zadrzim (imao samo TV) i ako sam presao na dual paket kod Oriona (gde sam do tada imao samo Orion net) ali kad su poslali obavestenje da ako ne potpises nov ugovor sledi povecanje raskinuo sam. (za razliku od Oriona bar su fini pa su me obavestili o poskupljenju, Orion to nikad ne radi, nije njihov stil). Cimali su par puta, na kraju me neko zvao kao nudili mi nesto tipa za dinar sest meseci lol hvala, dovidjenja.

Ono gde nisu bili fini je da kad raskidas dali su mi kontradiktorne informacije kad je prvi dan kad mozes totalno da se razduzis. Morao sam dvaput da proverim. Tako, da proverite detaljno to ako raskidate sa njima da vas ne navuku da placate penale.
 
Pa kad odes da raskines ugovor potpises da je otkazni rok mesec dana i u tih mesec treba razduziti opremu.
Ja imam i Orion ali samo TV na aplikaciju bio je prosle godine 750 din sad je 1000 i uzeo sam zbog arene posto su ostali programi generalno isti sem kurir.informer i slicni koji me ne zanimaju.Ranije sam imao i MTS i u mom slucaju oni su bili najgori jer kad mi se nesto pokvari oni dodju za 10 dana da oprave i to traje par dana pa novi problem i opet cekanje.To je bilo pre 4-5 godina sad su se mozda popravili.SBB je po pitanju odrzavanja mnogo bolji jer svaki problem rese u dan dva.E sad ovo oko ugovora i nepostovanja starih klijenata je posebna prica.Ovi akviziteri koji nisu iz kol centra imaju jednu vrstu povoljnosti uglavnom za nove a ovi iz centra drugu vrstu tako da se treba informisati na obe strane pa tako izvuci najbolju ponudu.
 
Jel ima neko ideju sta da radim.... Izdajem stan u kom je vec 15+ godina Sbb (ne bih da mi telekom ulazi u kucu). Prvih 10-ak godina nije obnavljan ugovor i to je sve guralo "po starom". Pre 6 godina su me zvali da treba da obnovim ugovor, jer su se paketi promenili (bla, bla).... Uzmem ponovo ugovor na svoje ime i posle dve godine tadasnja stanarka kaze da nece da placa po punoj ceni kablovsku i da ja odjavim, a da ona uvede na svoje ime. Uradimo tako, a ona ode posle 13 meseci (lepo iskoristi popust, a ja pristao da ostane njen ugovor), pa dodje novi stanar sa istim zahtevom (posto jos nije istekao ugovor, pogodimo se da placamo po pola do kraja ugovora). Kad je istekao, ode moja sestra u sbb i pita da li moze ona da uzme sad na svoje ime ( jer je bilo problema oko kontaktiranja prethodnog stanara oko vracanja opreme). To sam ja ispao budala, jer to nisam ja ni zaduzio, ali nema veze... Sestri odobre, dobije popust i sad je istekao ugovor. Novi stanar hoce da uzme na svoje ime (sad i ja na tome insistiram i nek ga nosi kad ode), pa je podneo zahev pre par dana i danas stize odgovor da je odbijen - komisija je zakljucila da se na toj adresi smenjuju ista prezimena, da je to zloupotreba akcija i da na toj adresi vise ne moze da se osvari nikakva akcija, nego samo ugovor po punoj ceni. Moje i sestrino prezime je isto, a ko za q.... bivsa stanarka je Jovanovic iz Niša, a ovaj novi je Jovanovic iz Beograda - pa ispade da su u pravu! Neki predlog?
Ti si još super prošao, nekoliko puta si u istom stanu dobijao popust za novog korisnika. Nije mnogo takvih
 
Ma jasno je to za opremu - razduzicemo je ovih dana, jer smo trazili raskid. Nego mi ovo nije jasno - "da na toj adresi ne moze vise da se dobije popust!!???. Realno je to zgrada (kuća) sa 4 stana. Pa to je kao da zabranis novom korisniku u zgradi da bude novi korisnik, jer je adresa "pod zabranom"?
To oni tako kažu , realno daju popust . Ako je na isto ime možda ne ako na drugo ime i prezime daju
 
oprostite ako se pisalo o ovome ali treba mi svez savet...racun za april mi je uvecan za nekih 100+ rsd...ranije je bila prica da se racuni uvecavaju samo korisnicima koju su van ugovora
moze li info da li je poskupljenje za sve korisnike/?
 
oprostite ako se pisalo o ovome ali treba mi svez savet...racun za april mi je uvecan za nekih 100+ rsd...ranije je bila prica da se racuni uvecavaju samo korisnicima koju su van ugovora
moze li info da li je poskupljenje za sve korisnike/?
Za sve u kompletu
 
oprostite ako se pisalo o ovome ali treba mi svez savet...racun za april mi je uvecan za nekih 100+ rsd...ranije je bila prica da se racuni uvecavaju samo korisnicima koju su van ugovora
moze li info da li je poskupljenje za sve korisnike/?
To nije poskupljenje koje su najavili za stare korisnike. Poskupljenje za stare korisnike će se videti na aprilskom računu koji će biti izdat u maju. Ili možda još jedan mesec kasnije, nisam siguran. Stari korisnici bez ugovorne obaveze uvek mogu da raskinu ugovor, samo treba da najave raskid 30 dana unapred, nakon čega se gase sve usluge i vraća oprema.
 
Meni je vec povecano
Da li je bila ta najava pa istekao rok ili moze da se raskine?
 
Da li ima neko broj akvizitera za SBB u Novom Sadu? Traba mi radi produzenja ugovora.
 
Jel ima neko ideju sta da radim.... Izdajem stan u kom je vec 15+ godina Sbb (ne bih da mi telekom ulazi u kucu). Prvih 10-ak godina nije obnavljan ugovor i to je sve guralo "po starom". Pre 6 godina su me zvali da treba da obnovim ugovor, jer su se paketi promenili (bla, bla).... Uzmem ponovo ugovor na svoje ime i posle dve godine tadasnja stanarka kaze da nece da placa po punoj ceni kablovsku i da ja odjavim, a da ona uvede na svoje ime. Uradimo tako, a ona ode posle 13 meseci (lepo iskoristi popust, a ja pristao da ostane njen ugovor), pa dodje novi stanar sa istim zahtevom (posto jos nije istekao ugovor, pogodimo se da placamo po pola do kraja ugovora). Kad je istekao, ode moja sestra u sbb i pita da li moze ona da uzme sad na svoje ime ( jer je bilo problema oko kontaktiranja prethodnog stanara oko vracanja opreme). To sam ja ispao budala, jer to nisam ja ni zaduzio, ali nema veze... Sestri odobre, dobije popust i sad je istekao ugovor. Novi stanar hoce da uzme na svoje ime (sad i ja na tome insistiram i nek ga nosi kad ode), pa je podneo zahev pre par dana i danas stize odgovor da je odbijen - komisija je zakljucila da se na toj adresi smenjuju ista prezimena, da je to zloupotreba akcija i da na toj adresi vise ne moze da se osvari nikakva akcija, nego samo ugovor po punoj ceni. Moje i sestrino prezime je isto, a ko za q.... bivsa stanarka je Jovanovic iz Niša, a ovaj novi je Jovanovic iz Beograda - pa ispade da su u pravu! Neki predlog?
Epilog situacije sa stanarom.... Naknadno ga pozvali (kao slucajno) i ponudili mu 9 meseci po 1din.... Prihvatio je i odjavio vec dogovorenu Orion optiku, sto je trebalo da uvede ove nedelje...
 
Zvali danas u vezi produzenja uo i nude da ostanem na starom paketu koji vise nije u ponudi i platim 3 meseca po 1din, pa posle po 4289din ili da predjem na Duo premijum i prvih 20meseci po 20%, a ostala 4 po 4849din.
Mozda da podnesem zahtev za raskid, hm...?! :unsure::rolleyes:
 
Sinoć mi se ažurirao D3 mini, prvi put od kako je pre godinu i po dana instaliran. Ali ne znam kakve su se promene desile:
DSCN1251.JPG
 
Zvali danas u vezi produzenja uo i nude da ostanem na starom paketu koji vise nije u ponudi i platim 3 meseca po 1din, pa posle po 4289din ili da predjem na Duo premijum i prvih 20meseci po 20%, a ostala 4 po 4849din.
Mozda da podnesem zahtev za raskid, hm...?! :unsure::rolleyes:
Samo ti nastavi sa cenkanjem bice boljih ponuda i trazi sve sto te sleduje za premijum
 
Nazad
Vrh Dno