Ja sam na nekoliko lokacija u razlicitim gradovima imao SBB ,ali sam sve manje bio zadovoljan uslugom, sto net brzinama(tipa 150/15 a giga sega mega gradovi), podrskom.... TV program srecom ne gledamo ( sporadicno, kad kad ,samo kad se daje Bolji zivot&Co.
) pa mi ponuda kanala ne igra ulogu. Resih da probam optiku ili MTS ili Telenor...nek mi je bog u pomoci. Btw, kap koja je prelila casu sa SBB je...da su oni u jednom periodu od 3 god. na poziv stanarke u mom stanu odnosili D3 mini, slali joj daljince kad potrazi..a mene duzili! I trazili da vratim ja. Cirkus je bio sa objasnjavanjem sa salterusama da mi pokazu moj potpis i ko je uopste mogao da da uredjaje tamo nekome....hHaha. Naravno, drugar advokat je resio za 5 min sve, ali nije u tome poenta.
Колико сам ја имао сличних глупости код њих пре сам писао(а и то не све, али можеш погледати испред).
Ево ти објективно/поштено искуство после месец дана(бокс 4 плави - д3 голд + јавна + пар других ствари као бивши икомовац):
Интернет је небо и земља, и то не упоређујем са периодом када сам имао проблема које упорно нису решавали) већ кад је радило како треба и при сличним брзинама.
Једноставно кад једном схватиш да можеш да имаш укључену игру, торент, бровсер, чет итд и да ништа не утиче на ово друго препородиш се.
Слика ми делује лошија, о томе су већ причали овде; такође ако се гледа уназад некад помало ситно кочи док је уживо ок - најављују нешто ново за фебруар, видећемо.
Ја иначе слабо гледам ТВ, ионако скоро све пребаце на YT. Ирис смарт апликацију нисам користио до сада па не могу да коментаришем.
Даљински сам повезао контролу преко тва тако да користим овај од ТВа, али не могу све фукнције па мора оба даљинска или падајући мени на ТВу, мада то исто сам имао код СББа... тако да је ту негде слично, али овде не мора додатно повезивање ланом за враћање... и ради на сва три СТБа(за разлику од D3(eon) + 2x cam/mini.
Оно што вероватно скоро никога не интересује, али да напоменем, телефон ради боље, звучи као шала, али пошто ми је на СББ претходно било подешено да преусмери позив, па да ако нема одговора на 4-5 звоњења оде на говорну пошту, тестирајући сам увидео да треба три дана да уопште звони/преусмери тако да људи одустану од позива чак и ако дођу до тога да почне да звони...
Љубазност - једно десет пута су љубазнији у МТСу, оно што ми се посебно свиђа је што шта год да су радили или сам звао, добијао сам смс да оценим тај рад/услугу или да кажем да ли јесте или није решено. Била је мала гужва око НГ на броју, али генерално није дуго чекање(0 за директно на оператера мада то не кажу ,-) )
Такође до сада ми ништа нису наплатили док је СББ то чинио на 19900 о чему су многи писали(имаш проблем, зовеш да се жалиш они ти наплате позив...мис'им...)
Да не понављам шта сам доживео за СББ имаш у неким од претходних постова, али видим и сам си имао слична искуства...
Једина љубазна/одговорна особа је била менаџер/девојка када сам враћао опрему, мада невезано за то и даље се предомишљам да ли да поднесем тужбу за гомилу ствари.
Каблирање је нажалост морало кроз стан иако су момци желели кроз отворе, стари каблови нису хтели да мрдну(ни коаксијални ни од телефона) па је било мало бушења и развлачења, када сам погледао Пецин видео за теленор ипак ми делује да они то уредније раде. Тешко је поредити са кабловском јер(бар код мене) каблови који су напољу били су онај за враћање(који баш и нисам користио) и лан за компјутер/е од ХГ уређаја. У принципу сад је два кабла више, али то је то. Жао ми је што ХГ нема 5 портова(не желим још додатно свич, има наравно опција бесплатан екстендер за ТВ, али опет...) и што опет УСБ2 тако да ништа и од најобичније НАС функције, мада то је исто као и код СББа.
Мобилни не могу да поредим ,-)