Koristite zastareli preglednik. Možda se neće pravilno prikazivati ova ili druge veb stranice. Trebalo bi da nadogradite ili koristite alternativni preglednik.
Znači mogu da rade šta im je volja a krajnji korisnik ima samo pravo da ćuti i trpi bezobrazluk.
Moji su dobili uvećan račun za BOX 3 za 500-nak din., za skoro 19 godina korišćenja njihovih usluga nikada u toku ugovorne obaveze nisu menjali cene.
A ovo je odgovor telekoma na moj prigovor:
Sve zavisi od parice, imaš situaciju gde je korisnik bliže centrali ali zbog loše parice ne može veći protok i obrnuto.....zato ti je shamanNS tako i napisao!
Ja sam ranije kupovao skuplje stavke preko čoveka koji naručuje sa stranih sajtova uz 15-20% provizije, povoljnije je nego ovako carina+pdv + rizik od oštećenja kao što je imao @vladafkv
Pakete otvaraju radnici pošte, tako da u pošti gde si preuzeo treba da se informišeš da li i kako može da se uradi reklamacija za oštećenje sadržaja i refundacija.
Znam ja da se šaht tako pravi i koje dve vodeće firme u Srbiji ih prave.
Naravno da neće kopati ulicu za svako oštećenje kabla i postavljaju se na propisanom rastojanju (šaht od šahta), problem je što se sve fušerski radi.
Ovaj je imao vode unutra pre nego što su uduvali prvi kabal, optička...