Koristite zastareli preglednik. Možda se neće pravilno prikazivati ova ili druge veb stranice. Trebalo bi da nadogradite ili koristite alternativni preglednik.
Takođe Yettel obmanjuje korisnike na još jedan način. Reklamnom kampanjom "Različiti dresovi, isti tim" obaveštava korisnike da je sada isti raspored kanala i paketi u obe platforme. Paketi se zaista isto zovu, raspored kanala jeste isti... Ali... Nisu svi kanali prisutni kod oba operatera...
Potvrđujem. Trećeg juna sam uplatio račun (stižu sad dosta ranije jer je zamenjeno brojilo), a do dana današnjeg u aplikaciji Uvid u račun uplata nije proknjižena...
Produžio sam ugovor za EON Premium paket. Uspeo sam da dobijem 16 meseci sa 20% popusta i preostalih 8 po punoj ceni. To je bilo uz povuci-potegni. Pretpostavljam da može i više da se izvuče uz jače cenjkanje.
Uveo sam Yunet krajem jula i za sada sam prezadovoljan. Jedino, do sada nije stigao račun za tih desetak dana jula koliko sam koristio net. Kada otprilike stižu računi i da li ih šalju na mejl ili poštom? Na njihovom portalu je lista sa računima još uvek prazna.
To kod standardnih postpaid mobilnih brojeva i nije problem. Loguje se na svaki pomoću broja i mogu se prebacivati nalozi. Ali jeste problem za fiksni priključak, jer su za njega isključili slanje i prijem SMS-a, pa nije moguće dobiti verifikacioni kod da bi se dodao u naloge.
Da li neko koristi "fiksni" telefon u A1 mreži? Ja sam izvršio prenos fiksnog broja iz MTS u A1 i to je obavljeno za 4-5 dana bez problema. Dobio sam SIM karticu i veliki mobilni 2G telefon (liči na bežični, a može se puniti i pomoću microUSB kabla i pomoću priloženog stalka koji podseća na bazu...
Upravo mi je stigao mejl od Intese da se ukida usluga Wave2Pay i da se ugovor o pružanju Wave2Pay usluge raskida, sa otkaznim rokom od dva meseca. Podsećaju da se može koristiti GooglePay. 😁
Pošto se ugovorna obaveza bliži kraju, zvala me je teta iz SBB-a da mi ponudi "fantastične uslove" za obnovu ugovora. Naime, do sada sam koristio EON Premium sa 15 posto popusta. Teta mi je ponudila dodatni EON box bez doplate ako obnovim ugovor. Ja je pitam da li mi popust onda i dalje ostaje...