Koristite zastareli preglednik. Možda se neće pravilno prikazivati ova ili druge veb stranice. Trebalo bi da nadogradite ili koristite alternativni preglednik.
Zdravo. Moze li pomoć prijatelja :) Vratim se na Sbb posle dve godine uz obećanje da će mi dati dve eon smart tv aplikacije. Obećala gospodja sve ali ne može da stavi na papir :) Danas je uvedeneno sve, zovem podršku oni nemaju pojma o tome. Koja je procedura da ja iskoristim zakonsko pravo...
Prvo da se ne nerviraš i da shvatiš da imaš posla sa ljudima koji uglavnom ne znaju šta rade i da ces od 3 osobe dobiti četiri različite informacije. Drugo, ja bih preporučio pismenu komunikaciju tako da imaš dokaz. Odgovoriće neko eventualno na email.
Da lepo sam im rekao da piše u ugovoru. A to nije kompatibilno sa mts politikom 😂 Jedino da proglase supernova ugovore nevažeće pa da se prebroje ko će da im ostane
Ma najgore što ne gledam tv. Nije problem 100 dinara ali je problem princip i ono što pružaju za novce koje traže. Ja sam se vec odlučio da ću da bežim od njih ali to ne znači da neću da im prigovaram za svaku sitnicu. U interesu mi je da ima više operatera koji rade kako treba. Sreća pa imam...
Hvala ali ovo važi od prvog marta. I nema veze sa dodatnim stb koji pokušavaju da naplate od majskog racuna. Meni explicitno piše 5 i ima toga da se držim. Takođe u odgovoru zaštitnika piše da korisnike treba i formirati jasno, ja jasno ne vidim ovde broj stbova.
Sto se tice migracije i njihovog podizanja cene oni nisu isposotvali ni jedan član zakona. Ovo sam dobio od udruženja zaštitnika potrosaca:
Члан 87. став 1. Закона о заштити потрошача приписује да је трговац дужан да потрошача обавести о промени цена најкасније 30 дана пре почетка примене...