Koristite zastareli preglednik. Možda se neće pravilno prikazivati ova ili druge veb stranice. Trebalo bi da nadogradite ili koristite alternativni preglednik.
Ova prijava stanja na fiksni telefo je golo sr*** . Danas sam proveo minimum 3 sata na telefonu, mislim da se ovim metodom neću više koristiti. Čitao sam da se može stanje prijaviti i mejlom, ali na koji meil ? Ako neko ima iskustva neka javi.
Koja je svrha samoočitavanja kad od toga nema nikakve koristi. Diskutabilni i ovih 7% kad smo već imali 5% ako račun platimo do 28 a pri tom nemoraš ni čitati ni uzimati e-račun. Ovde izgleda lud zbunjenog ili nemamo prave informacije.
Imali neki zvanični sajt EPS-a pa da se ko ljudi informišemo, a ne ovo rekla kazala i na kraju ništa nije jasno. Državno preduzeće, nemože to da funkcioniše kako treba.
Meni u aplikaciji stoji od prvog dana da je kartica NEAKTIVNA a račun AKTIVAN. Karticu još uvek nisam dobio i pojma nemam kadaću. Pitao kako mogu da koristim odobrena sredstva, odgovor: Prebacim u aplikaciji pare na Debitnu karticu Naknada za prenos iznosi 2% ili 300 rsd minimum, a kolika je...
Stavio bih 200.000 din na Non stop štednju ali mi se ne putuje 40 km. Moželi to nekako onlajn. Nemam ništa u AIK banci. Šta je najprostije i najjeftinije, mislim moželi se samo taj štedni račun otvoriti bez nekog drugog računa bez održavanja.
Pa dobro, ako im je to interes, Rajfajzen mi takođe besplatno održavanje. Na YB ću primam platu ( koriszim bankomate i eventualno kreditnu karticu i ćao) a sa RF ću plaćam pa ako je njima to u interesu i meni je. A da se z.....bavam sa njihovim budalaštinama neću sigurno.