Koristite zastareli preglednik. Možda se neće pravilno prikazivati ova ili druge veb stranice. Trebalo bi da nadogradite ili koristite alternativni preglednik.
Nije pravilo pošto mi na Prestiž paketu ne naplaćuju sms ni za Virtuelnu karticu. Obavezno im iz aplikacije pošelji poruku i napiši da ne prikazuje stanje na računu kao što treba. Tako sam uradio i deluje da su ispravili bag sa prikazom dinara i evra. Još da vidim šta će da kažu za kurs koji su...
Vrlo bagovito im deluje, ali poenta je da su različiti bagovi kod različitih korisnika i ne naplaćuju svima sms poruke, što i jeste suštinski dokaz da su bagovi u funkcionisanju.
Deluje i meni da taj povlašćeni kurs ne važi za virtuelni račun 😃 Garantovano imaju neusaglašen sistem kako to treba da funkcioniše i deluje dad balansiraju i rešavaju u hodu dok ne dođu do neke definitivne formule kako će da izgleda funkcionisanje ove kartice 😃 Tebi su sve skidali sa...
Nisi jedini i upravo sam im pisao da urade nadoknadu troškova konverzije koju su uporno radili prilikom dinarskih transakcija na internetu skidajuću evre sa deviznog računa po sumanutom kursu iako mi je odavno odobren srednji kurs u okviru paketa. TAkođe su sve transakcije u okviru internog...
Evo danas prihvata dinare kad prebacim i prikazuje ih na virtuelnoj kartici. Videćemo za potrošnju odakle će da vuče kad je dinarska.
Od početka dolazi sms sa potrošnjom u dinarima čak i kad skida evre sa devizne partije.
Takav fazon je bio, koliko se sećam i za Intesu, iako skida evre...
Kao i svaki najjači i najnoviji model iPhone-a. Poređenje ne znam pošto nisam koristio Samsung, ali bi morao da drži opušteno ceo dan. Jedino je diskutabilna uvek ta kupovina pred izlazak novog modela koji će verovatno biti slične cene. Iz. drugog ugla gledano, za normalizaciju cena kod nas ćeš...
Siguran sam da im ovaj sistem još uvek ne funkcioniše kako treba. Kad prebacim dinare, oni bukvlano isključivo sve pretvore u evre, potrošnja je u porukama u dinarima, a skidaju sa devizne partije. U dva navrata prijavio preko call centra i poslao poruku i prigovor iz aplikacije. Od prve prijave...
Slali su, a i dalje šalju ugovore na mail i samo treba de se odgovori da je korisnik saglasan. Možeš da ih nazoveš i tražiš da ti pošalju mail pošto trenutno nisi u mogućnosti da odeš do poslovnice.