Koristite zastareli preglednik. Možda se neće pravilno prikazivati ova ili druge veb stranice. Trebalo bi da nadogradite ili koristite alternativni preglednik.
Imam slično iskustvo, otvaranje računa je trajalo 4 dana, morao sam 2 puta da zovem CC i šaljem jedan mail. Kartice su mi stigle posle 35 dana, 2 dana nakon poziva CC i pretnje gašenjem računa. Traljavo, traljavo...
Da li je neko primio onaj bonus/benefit od 500 din za februar (ili za neki od prethodnih meseci)? Bank Max račun je otvoren u februaru, zahtev za benefit je potpisan i podnesen prilikom otvaranja računa, uplaćena je zarada u februaru, imam Yettel post paid broj. Iz CC kažu da sačekam do kraja...
Ne koristim trajne naloge, dešava se da izdavaoci računa "pogreše" i fakturišu više nego treba. Zbog toga ne želim da račun ide na plaćanje dok ga ne proverim.
Nalog za plaćanje sa valutom u budućnosti je elementarna funkcija i bez nje je ceo proces online plaćanja bitno degradiran.
Za mene je najveći problem što ni u mobilnoj ni u web aplikaciji nije moguće izdati nalog za plaćanje sa valutom u budućnosti - na dan dospeća računa (ne odnosi se na račune na klik). Iako ova opcija postoji, dugme je neaktivno, a kao datum plaćanja pojavljuje se isti dan. Od tehničke podrške...
I meni nisu izradili kartice mesec dana od otvaranja računa. Pozvao sam kontakt centar i zapretio da ću, ako za 7 dana ne primim kartice, ugasiti račun. Posle 3 sata stiže mi poruka da su kartice izrađene i poslate na adresu...