Koristite zastareli preglednik. Možda se neće pravilno prikazivati ova ili druge veb stranice. Trebalo bi da nadogradite ili koristite alternativni preglednik.
Jedna stvar koja cesto pogadja te remastere igara od pocetka 2000-ih pa tamo do otprilike 2008 - 2009 je ta da je zvuk gotovo uvek downgraded, tj. pogotovo kada koriste PC verziju kao polaznu tacku a nemaju vremena a verovatno ni novca da uloze u prebacivanje/emulaciju/simulaciju EAX efekata na...
Poprilicno neubedljvo i donekle nezanimljivo, trejler deluje kao da kasni jedno 10 godina kad je cela ta kvazi sarena estetika 80ih mozda i bila zanimljiva. Plus random Dinesh i Lalo Salamanka na onim slikama, karakteri i neprijatelji takodje nekako standardni uz space pirates tematiku, bas sve...
Realno gledano, ko nije postojeci korisnik GP-a ima novu (trial) pretplatu za 1$ tako da nema ni potrebe da gleda druge recenzije, uvek moze sam da proba posto je igra bukvalno na ivici da bude dzabe.
Kod su dobili registrovani korisnici pod nazivom:
i samo je za prvih 1000 korisnika i to do 50 dolara. Bas sam juce hteo da uzmem neku vecu dopunu i ne vazi za nju.
Za PSN kodove i igre generalno je najpopularniji PSDeals
Sto se tice pretplate, ja sam isto pustio da mi istekne jos pre neki...
Najzanimljiviji je deo sa ogledalima gde po modernim trendovima ispade lakse da menjas ceo enterijer jer sem RT-a kao da drugacije ne znas da ih prikazes.
Concord Reportedly Cost $400 Million To Make, Was Internally Believed To Be “The Future Of PlayStation”
Jos neki ovakav projekat i mozda se SIE rukovodstvo konacno resetuje i vrati na neki kreativniji put.
Oni uopste nisu najavili prezentaciju igara vec tech prezentaciju konzole, doduse ne nesto zanimljivu ali svakako se nije radilo o novim igrama i sta novo spremaju, to ce valjda na state of play ili kako im se vec zove. To da im je Gaas fokus i vrlo moguce jedno veliko kajanje, uopste nije bila...
Jako malo detalja je prezentovano i bukvalno je blog imao vise kad je objavljen posle prezentacije. PSSR i game boost za starije naslove su mozda najinteresantije stavke, uz ovo drugo tek kasnije u blog postu spomenuto. Veci broj compute i RT jedinica uz malo veci CPU i mem clock, kao i patchevi...
Ovo je navodno trebao samo da bude tech presentation i je ispao jako kratak, bukvalno tezak kontrast onoj inicijalnoj prezentaciji koju je drzao Cerny pre vise od 4 godine. Vec je bilo sumnjivo kad su rekli da ce trajati manje od 10 minuta a gledajuci sve sto je receno trajalo je mnogo krace...
Apsolutno, a Wreckfest mi je mozda i najbolja u poslednjih 10 godina. Nema open worlda i modernih kockarskih gluposti, progres kao nekad u FlatOutu, a fizika i destrukcija u toku napetih voznji bas izazivaju osmeh na licu. Pravi naslednik FlatOuta.