Šta je novo?

Nedavni sadržaj od fontana

  1. F

    [MTS] BOX paketi

    Da li šalju SMS poruku na kontakt mobilni telefon u slučaju isključenja usluga zbog neplaćenih računa za BOX 3 paket (fiksni+intetnet+tv) i ako šalju koliko dana ranije šalju? Hvala!
  2. F

    [MTS] BOX paketi

    Kad se počinje sa isključivanjem usluga zbog neplaćenog računa za mesec januar 2025,godine za BOX 3 paket (fiksni+internet+televizija)? Hvala!
  3. F

    [MTS] BOX paketi

    Da li ima još nekom kome je prilikom migracije paketa piše kad se ulogujem na nalog moj.mts.rs ugovorna obaveza je istekla,iako mi ističe ugovorena obaveza tek 15.07.2025.godine? Treba mi savet povodom toga,šta da radim dalje? Hvala!
  4. F

    [MTS] BOX paketi

    Meni još nije izvršena migracija paketa. Da li ima još nekom kome nije izvršena migracija paketa? Da li to samo važi za one korisnike kojima će cenu paketa da promene ili važi za sve?
  5. F

    [MTS] BOX paketi

    Postovani,da li vredi samo pisati prigovor na povećanje cene paketa,tj.da mi ostane stara cena na BOX 3 paket,tj.da mi ne povećaju cenu paketa (bez raskida ugovorne obaveze),tj.da li može samo to i da mi usvoje prigovor? Hvala!
  6. F

    SBB - generalna diskusija (2024) [nije tema za EON box i aplikacije]

    I meni to isto izlazi,da nemam aktivnih ugovora,a i podrška mi je rekla da će da reše problem i ništa od toga. Bolje im je radio stari nalog,nego ovaj,kao unapredili,a ništa od toga...
  7. F

    SBB - generalna diskusija (2024) [nije tema za EON box i aplikacije]

    Da li zna neko kako da se ulogujem na ovaj nov SBB nalog (aplikaciju) preko kompjutera? Na stari nalog sam mogao i radio je super. Hvala!
  8. F

    [MTS] BOX paketi

    Po[tovani, Da li će trenutne BOX pakete koji su pod UO da prebace na ove nove pakete sa novim cenama?
  9. F

    [MTS] BOX paketi

    A da li će da mi se nastavi sa daljem pružanjem usluge BOX 3 paketa (fiksna+tv+internet) bez obnove ugovorne obaveze i koje benificije u tom slučaju gubim?
  10. F

    [MTS] BOX paketi

    Imam BOX 3 paket (fiksna+tv+internet) koji redovno plaćam i potpaid broj (Omorika 12) koji je deaktiviran zbog dugovanja (BOX 3 i Omorika 12 idu na dva odvojena računa). Pa me zanima da li to utiče na dalju saradnju sa Telekomom što se tiče BOX 3 paketa (da li može da kad istekne ugovorna...
  11. F

    [MTS] BOX paketi

    Koji benifiti se gube kada se nastavi da se koristi paket BOX 3 (fiksna+internet 400Mb/s+TV plus) bez ugovorene obaveze u odnosu na ugovorenu obavezu? Hvala!
  12. F

    SBB - generalna diskusija (2024) [nije tema za EON box i aplikacije]

    Poštovani, Korisnik sam EON PREMIUM paketa oko mesec dana i imam samo jedan (1) EON SMART BOX.Pa me zanima da li postoji neka mogućnost da uzmem još barem jedan (1) EON SMART BOX bez plaćanja priključne takse koja iznosi 6900,00 dinara.Svaki dat savet bi mi dobro došao. Hvala!
  13. F

    EON Smart Box (2024/2025) [nije tema za EON aplikacije]

    Poštovani, Korisnik sam EON PREMIUM paketa oko mesec dana i imam samo jedan (1) EON SMART BOX.Pa me zanima da li postoji neka mogućnost da uzmem još barem jedan (1) EON SMART BOX bez plaćanja priključne takse koja iznosi 6900,00 dinara.Svaki dat savet bi mi dobro došao. Hvala!
  14. F

    EON Smart Box (2024/2025) [nije tema za EON aplikacije]

    Poštovani, Da li neko zna koji je to hibrid model EON SMART BOX uređaj? Hvala!
  15. F

    [MTS] BOX paketi

    Poštovani,imam postpaid paket i BOX 3 paket (fiksni+televizija+internet) koji mi stižu na dva odvojena računa,pa me zanima da li može da se sklopi novi ugovor na 24 meseca kad istekne stari za BOX 3 paket (fiksni+televizija+internet),iako imam dug za postpiad paket? Sad sam dobio odgovor iz...
Vrh Dno