Koristite zastareli preglednik. Možda se neće pravilno prikazivati ova ili druge veb stranice. Trebalo bi da nadogradite ili koristite alternativni preglednik.
Poštovani,
Reklamirao sam račun za 07/2025 za BOX 3 paket i uvažili mi reklamaciju.
Pa me zanima da li da čekam novi račun da mi stigne na adresu da bih platio,a da mi ne isključe ili sta da radim po tom pitanju molim za odgovor ko zna?
Koliko vremena treba da prođe da bih mi stigao novi račun i...
Da li šalju SMS poruku na kontakt mobilni telefon u slučaju isključenja usluga zbog neplaćenih računa za BOX 3 paket (fiksni+intetnet+tv) i ako šalju koliko dana ranije šalju?
Hvala!
Da li ima još nekom kome je prilikom migracije paketa piše kad se ulogujem na nalog moj.mts.rs ugovorna obaveza je istekla,iako mi ističe ugovorena obaveza tek 15.07.2025.godine?
Treba mi savet povodom toga,šta da radim dalje?
Hvala!
Meni još nije izvršena migracija paketa.
Da li ima još nekom kome nije izvršena migracija paketa?
Da li to samo važi za one korisnike kojima će cenu paketa da promene ili važi za sve?
Postovani,da li vredi samo pisati prigovor na povećanje cene paketa,tj.da mi ostane stara cena na BOX 3 paket,tj.da mi ne povećaju cenu paketa (bez raskida ugovorne obaveze),tj.da li može samo to i da mi usvoje prigovor?
Hvala!
I meni to isto izlazi,da nemam aktivnih ugovora,a i podrška mi je rekla da će da reše problem i ništa od toga.
Bolje im je radio stari nalog,nego ovaj,kao unapredili,a ništa od toga...
A da li će da mi se nastavi sa daljem pružanjem usluge BOX 3 paketa (fiksna+tv+internet) bez obnove ugovorne obaveze i koje benificije u tom slučaju gubim?
Imam BOX 3 paket (fiksna+tv+internet) koji redovno plaćam i potpaid broj (Omorika 12) koji je deaktiviran zbog dugovanja (BOX 3 i Omorika 12 idu na dva odvojena računa).
Pa me zanima da li to utiče na dalju saradnju sa Telekomom što se tiče BOX 3 paketa (da li može da kad istekne ugovorna...
Koji benifiti se gube kada se nastavi da se koristi paket BOX 3 (fiksna+internet 400Mb/s+TV plus) bez ugovorene obaveze u odnosu na ugovorenu obavezu?
Hvala!
Poštovani,
Korisnik sam EON PREMIUM paketa oko mesec dana i imam samo jedan (1) EON SMART BOX.Pa me zanima da li postoji neka mogućnost da uzmem još barem jedan (1) EON SMART BOX bez plaćanja priključne takse koja iznosi 6900,00 dinara.Svaki dat savet bi mi dobro došao.
Hvala!
Poštovani,
Korisnik sam EON PREMIUM paketa oko mesec dana i imam samo jedan (1) EON SMART BOX.Pa me zanima da li postoji neka mogućnost da uzmem još barem jedan (1) EON SMART BOX bez plaćanja priključne takse koja iznosi 6900,00 dinara.Svaki dat savet bi mi dobro došao.
Hvala!