Šta je novo?

Nedavni sadržaj od dedamrsoje

  1. dedamrsoje

    Praćenje pošiljki (2026) - FAQ u prvoj poruci

    Da Prošle nedelje sam uzeo 5 choice I nijedan nije bio LR NL
  2. dedamrsoje

    Praćenje pošiljki (2026) - FAQ u prvoj poruci

    Da bi znao šta nas čeka Da li su choice radnje u pitanju?
  3. dedamrsoje

    Praćenje pošiljki (2026) - FAQ u prvoj poruci

    Koji shopping metod su te LR NL?
  4. dedamrsoje

    AliExpress igre: Merge boss - invites I ostalo

    AliExpress - Collect water, grow a tree, and win big. https://a.aliexpress.com/_ExPlGiE
  5. dedamrsoje

    Kurirske službe i paketomati

    Jednu Ali pošiljku Bex mi preusmerio na Postu i već 5 dana ništa...
  6. dedamrsoje

    Carina na pošiljke (2026)

    Meni su odštampali onu opštu uplatnicu ,fiskalni nisam video.
  7. dedamrsoje

    AliExpress - ŠTA DA KUPIM? (i komentari - iskustva u vezi predloženih proizvoda)

    I just found this on AliExpress: 0.5M-10M Cat7 Ethernet Cable 10Gbps High Speed Gigabit FFTP STP RJ45 LAN Cable Network Cable Patch Code for Router Ethernet https://a.aliexpress.com/_EQD28i2 95%
  8. dedamrsoje

    AliExpress igre: Merge boss - invites I ostalo

    AliExpress - Collect water, grow a tree, and win big. https://a.aliexpress.com/_EvbzDLu
  9. dedamrsoje

    Carina na pošiljke (2026)

    Kako koja pošta izgleda, nažalost nisam pogledao račun. Cifra bila u paru 210din +PDV
  10. dedamrsoje

    Carina na pošiljke (2026)

    Kad podigneš u pošti odštampaju račun.
  11. dedamrsoje

    AliExpress igre: Merge boss - invites I ostalo

    AliExpress - Collect water, grow a tree, and win big. https://a.aliexpress.com/_EInq9D8
  12. dedamrsoje

    AliExpress igre: Merge boss - invites I ostalo

    AliExpress - Collect water, grow a tree, and win big. https://a.aliexpress.com/_EydiD2I
  13. dedamrsoje

    AliExpress igre: Merge boss - invites I ostalo

    AliExpress - Collect water, grow a tree, and win big. https://a.aliexpress.com/_EyhgwFc
  14. dedamrsoje

    AliExpress igre: Merge boss - invites I ostalo

    AliExpress - Collect water, grow a tree, and win big. https://a.aliexpress.com/_EGcoIds
  15. dedamrsoje

    AliExpress igre: Merge boss - invites I ostalo

    AliExpress - Collect water, grow a tree, and win big. https://a.aliexpress.com/_EjyYL4K
Nazad
Vrh Dno