Šta je novo?

Nedavni sadržaj od Ciklogremlin

  1. Ciklogremlin

    Predlog za borbu protiv reklamnog spamovanja na forumu

    XenForo nudi dosta dobru zaštitu od spem registracija preko CloudFlare Turnstile integracije. Ima i opciju da prvih X postova idu automatski na moderaciju, što je po meni manje zlo i pored potencijalnog problema sa duplim postovima koje spominješ (pošto ima i "živih" spamera koje klasična...
  2. Ciklogremlin

    Hardver LTT šrafcigeri

    LTT plastika unutar drške koja drži bitove je krta i puca (da je manje krta, možda bi se brže habala, ko zna). Inače je kvalitetan alat - kome je bitno da ima više bitova u dršci i voli šrafcigere sa račnom. Kršten alat košta. Sigurno da se ovde LTT dosta ugradi - ali ugrade se i svi ostali...
  3. Ciklogremlin

    Benchmark biciklistička sekcija

    Napisao sam uputstvo za čišćenje i odmašćivanje pakni disk kočnica. 10% šanse da pomogne, ali ne košta puno da se proba. 100% da ćeš morati kupiti nove pakne, a disk odmastiti dobro 95+ postotnim alkoholom iz supermarketa. :( (što kaže dete na krizu - tata, hoćemo ići ove godine na more? Paa -...
  4. Ciklogremlin

    Benchmark biciklistička sekcija

    Te kočnice sigurno imaju štelovanje pakni - da se podesi koliko daleko stoje od diska u startu (pre nego što se sajla počne povlačiti). Tim podešavanjem se utiče na "prazan hod" ručice (tj. koliko se pomera pre nego što pakne dodirnu kočioni disk). Drugo, zadnja kočnica, pogotovo mehanička...
  5. Ciklogremlin

    Benchmark biciklistička sekcija

    Oseti se pod ručicom šiftera, kada se prebaci na najveći, da li teško ide. Može se i rukom osetiti da li je sajla nategnuta. Štelovanje menjača, u sitna crevca što se kaže:
  6. Ciklogremlin

    Benchmark biciklistička sekcija

    Nisam baš siguran na koji deo se misli, ali generalno, kada se menja račna (set zadnjih lančanika koji se navrće na glavčinu, kao TZ500), ili/i lanac, ne moraju se menjati ostali delovi (ako su ispravni).
  7. Ciklogremlin

    Benchmark biciklistička sekcija

    Pasuje - odgovaraće bilo koji lanac za 7 ili više brzina.
  8. Ciklogremlin

    Benchmark biciklistička sekcija

    Suština zaštite (ne samo vezano za bicikl) je da potrebno cimanje i rizik budu dovoljno visoki da se lopov odluči za drugi plen. Inače - svaka zaštita se može razbiti uz manje ili više muke/znanja/alata. Isto važi i za skidanje delova sa bajsa - čim postoji neka zaštita, a (na sreću i li na...
  9. Ciklogremlin

    Benchmark biciklistička sekcija

    Generalno - ulica (na sred prometne ulice) je bezbednija od ulaza/hodnika/garaže, osim ako isti imaju baš fizičko obezbeđenje (baja s palijom, kamere ne pomažu). Uz dobrar lanac, meni još nisu u NS maznuli ni dosta lepe i skupe bicikle (uvek ima lakšeg plena, nikom se ne cima). Opširnije na...
  10. Ciklogremlin

    Benchmark biciklistička sekcija

    +1 U toj radnji "iza ćoška" od Vijka (mislim da je sve ista firma) prodaju prohromske imbuse - što je meni draže (iako dosta skuplje) rešenje za bajs. Dobri su, ne rđaju, a ipak izađu puno jeftinije od kupovanja "specijalnih šrafova za bicikl."
  11. Ciklogremlin

    Benchmark biciklistička sekcija

    Za drumski korman, meri se širina ramena od kraja do kraja kostiju - tj. zanemari mišiće pri merenju. Za ravan korman, pogotovo za MTB (ako se vozi van asfalta), spusti se u sklek, kako ti je najlakše raditi sklekove (neko širi ruke više, neko manje - kako je tebi najzgodnije, najprirodnije)...
  12. Ciklogremlin

    Benchmark biciklistička sekcija

    Za dubl menjače, i 16 zuba razlike nije velik problem. Čak i kod tripl menjača, sa 12 zuba razlike nema nikakvih problema, a može se u praksi provući i sa 14. Treba obratiti pažnju na oblik kaveza menjača spram veličine prednjeg lančanika, pogotovo ako se uzima puno veći najveći lančanik (više...
  13. Ciklogremlin

    Benchmark biciklistička sekcija

    Moraju biti ručice za cantilever, ili za drumske kalipere (ali za ravan korman - ima i toga da se nađe, barem napolju). V-brake kočnice neće dobro raditi (premala mehanička prednost kočnica bi se dobila s takvim ručicama u kombinaciji s drumskim kočnicama).
  14. Ciklogremlin

    Benchmark biciklistička sekcija

    Ulica Kosovke Devojke br. 20. Gugl mapa: https://goo.gl/maps/7YWRE5nHQs1F1Juk6
  15. Ciklogremlin

    Benchmark biciklistička sekcija

    Koliko znam, Bleša iz Veternika još uvek radi. I vrhunski je čovek, biciklista & mehaničar.
Nazad
Vrh Dno