Koristite zastareli preglednik. Možda se neće pravilno prikazivati ova ili druge veb stranice. Trebalo bi da nadogradite ili koristite alternativni preglednik.
Ево, по мени, шта треба да урадиш: Позови 064733 и тражи да платиш рачуне за јануар и тих седам дана фебруара и да ти број после тога ослободе за пренос. Они ће да заведу захтев и зваће те агенти да ти понуде одређене погодности. Ако одбијеш понуду, зваће те, вероватно, опет са бољом понудом. У...
Знам, знам, у току сам, само сам мало неспретно срочио. Хоћу да кажем да, откад су отишли Норвежани, то није више та мрежа. Првих неколико година су крцкали оно што им је остављено, после тога пут у просек.
Ма, какви. Није више то мрежа какав је био оригинални Теленор. Откад су дошли ови Чеси, то се полако, све више и више, утапа у просек мобилног оператера у Србији, без жеље за нешто више. Само су цене високе остале.
Има ли још неко проблем са Стремиом на боксу? Друге апликације раде нормално, али Стремио сецка и буквално не може да учита ништа. Питам се да ли је, можда, до интернета јер и на мобилном кад укључим Вај Фај сецка, док на мрежном нету ради без проблема, али како онда друге апликације раде?
Све више мислим да се праве луди како би спречили велики број људи да раскине уговор, пошто су, изгледа, схватили да су се мало превише заиграли са поскупљењима и мењањем услова уговора како им се ћефне.
Управо ми је оператерка рекла да је ово поскупљење, заправо, како би корисници имали, пази сад, ШТО БОЉУ ПОНУДУ НА ТРЖИШТУ.
Е, тако да знате, много смо ми незахвални, а они брину тако за нас.
Немојте да се цимате за тај Хуавеј, јер је овај Онор заиста врх телефон, а, притом, је "Хуавеј школа", што би се рекло и веома су слични. Наравно, само предлажем, јер сам и сам прешао са Хуавеја на Онор.