Šta je novo?

Iskustva sa racunarskim radnjama

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
ZorMi je napisao(la):
Taman posla... :D data su jasna uputstva kako da ih rade (vrlo brzo i vrlo fleksibilno), nema potrebe.

Mislim da mozda nesto nije u redu sa tom brzinom
a ni fleksibilnoscu.
Ajde molim te zamoli ih da ta uputstva procitaju opet.

Inace ZorMi-ja licno mogu samo da pohvalim zbog
veoma korektnog ponasanja (tj komunikacije) prema meni.
(ponekad proveravam/zapitkujem putem e-maila
jer Imtel medju prvima dobija neke novitete,
ne bas detaljno opisane u MP cenovniku
a cini mi se da mi uglavnom bas ZorMi odgovara)

Krajem aprila/pocetkom maja, reklamiram Maxtor disk.
(uvoznik, naravno Imtel)
Serviseri (u firmi gde sam kupio disk) me poznaju pa
mi izadju u susret i odmah odrade bekap,
istestiraju disk i potvrde kvar, i u dogovoru sa gazdom,
ja momentalno dobijem nov disk,
"da se sluzim nedelju-dve, dok se ne resi reklamacija",
uz napomenu da zadrzim tu zamenu, ako oni dobiju
drugi disk ili "finansijsko razduzenje'.
(tj lovu, ako sam dobro zapamtio taj finans... termin)

Studiram u drugom gradu, pa kako ne mogu da odem
licno da se raspitam sta se desava, zovem ja posle
nedelju, pa dve, pa mesec dana, i uvek isti odgovor:
"Iz Imtela nam nista nisu javili".

Posle skoro dva meseca konacno dobijem odgovor,
i to kakav.
Reklamacija odbijena zbog mehanickog ostecenja.
Disk nisam nesto posebno zagledao, nisam to
smatrao bitnim, a radio je svega nekih 4-5 meseci,
i nigde nije setan, pa se ja veoma nevoljno spremim
da preko toga nekako predjem, (mada to nije nimalo
prijatan finansijski gubitak za jednog studenta, ali
sta je tu je), kad mi ortak koji radi u tom servisu kazu
da su njima iz Imtela vratili moj disk nazad
kao ISPRAVAN, pa da im je tek posle druge
reklamacije tog istog diska javljeno da je ostecen.

Dakle, zavlacili su me (indirektno) ~2 meseca,
vratili neispravnu komponentu kao ispravnu
(greske nalazili maxtor-ov test program i mhdd,
nisam ih ja izmislio) i na kraju mi je odbijena
reklamacija zbog mehanickog ostecenja.
(da se ne pitate sto im ga sad ne vratim,
disk je sada zaista ostecen)

Voleo bih da mi neko objasni 2 stvari:
kako su neispravan disk proglasili ispravnim,
i kako to ostecenje nije primeceno prvi put,
kada je disk proglasen ispravnim i vracen nazad?

Jel se to moj disk nekako sam od sebe popravio na
putu do Imtela, pa se u povratku ponovo sam od
sebe i pokvario i ostetio?

Ispade da sad treba da pohvalim Pakom, jer iako
su mi odbili reklamaciju za mp3 player, oni su to
uradili u roku od dva dana, a ne dva meseca.

ps

Kad se malo bolje setim, pa vi mene bas bre ne volite ?

pre 2 godine, 17-ca tft + 1 mrtav pixel, uvoznik
Imtel, uzet preko dilera, posle dopiske sa ZorMi-jem koji
je kao sto rekoh bio veoma korektan u korespodenciji
(kao i centrala Benq-a u Austriji) odustao sam od
bilo kakve reklamacije, i navikao se na taj 1 bp.

A ovo je tek "crnjak"

[Izvinjavam se ako to nije bila u pitanju
Imtel-ova maloprodaja, jer nisam 100% siguran
za ime firme, ali definitivno je to bilo u prizemlju
Imtelove zgrade, gde je sad maloprodaja]

pre oko 3 (mozda cak i 4) godine zovem
"Imtel Maloprodaju"
i pitam imaju li neki telefon, ne secam se sad
tacno modela i oni mi kazu imamo, ja tad
rezervisem, i lepo na bus, a napolju 40 stepeni,
u busu, nekih 50 stepeni i 60 putnika :(
~2 sata truckanja, pa na gradski bus,
nekako nadjoh Imtel, ulazim pravo unutra,
i pitam najblizeg prodavca:

> dobar dan, zvao sam za telefon ...
< samo da proverimo... nazalost nemamo, ali otidite
na ona vrata pre stepenica, trebalo bi da tamo ima.
> dobar dan, rekose mi Vase kolege da mozda imate
(da lupim, panasonic x) telefon
< da, da imamo, al samo ako kupujete za firmu
tj preko racuna
/ ovo je mozda bio i ZorMi licno,
tako me je iskulirao da je to za medalju :wave:
> ok, dovidjenja (nisam verovao svojim usima,
ali nisam sklon raspravama, valjda covek zna sta,
kome i kako prodaje, krivo mi je bilo samo sto nisam zapamtio
ko mi je to rekao da mogu da dodjem po
telefon i primio moju rezervaciju)

~2 sata truckanja u verovatno prvom modelu
busa proizvedenog posle rata (I-og, ma ne II-og) :(
[napolju pakleno, u busu jos gore :wall: ]

Pazi kad znam da ima jos nesto,
ali sad ne mogu da se setim! :(

Da nisam bas crna ovca/baksuz, eto npr, lepa
iskustva sam imao direktno sa M&S comp,
i indiretkno Sinteh-om (big thanks 2 zeleni_zub :) )
I verovatno jos bar 3-4 firme od kojih sam uzeo po k
omponentu-dve, ali ne bih da na konto toga
izvlacim neki zakljucak. (ali pamtim :) )
Od forumasa sam kupovao ponesto, i prezadovoljan
sam, maximalno su korektni bili Nedjo, ByMax,
Student, Mihailo, JoKa, a ako sam nekog zaboravio,
a garantovano jesam, dopisacu kasnije :)
 
Sasha je napisao(la):
Ajde molim te zamoli ih da ta uputstva procitaju opet.
Govori se o prodavnici, s veleprodajom i dilerima nemamo veze, čak ni isti asortiman... Jeste tačno da se ne primaju mehanički oštećeni diskovi. Što se tiče rezervacija, taj sistem je odavno unapređen.
 
ZorMi je napisao(la):
Jeste tačno da se ne primaju mehanički oštećeni diskovi.
Pa nisam ja ni rekao da se primaju,
niti da treba da se primaju.
Samo me zbunjuje kako to da je jedan te isti disk
u jednom trenutku ispravan i neostecen,
a vec u sledecem neispravan i ostecen?! :trust:
ZorMi je napisao(la):
Što se tiče rezervacija, taj sistem je odavno unapređen.
Napisao sam da mi se to desilo pre 3-4 godine.
U medjuvremenu nisam nista rezervisao. :d
 
@SASHA:

Ne mogu da VERUJEM! Znaci nisam ja JEDINI koji je imao POTPUNO ISTE PROBLEME sa Imtel-VP/Reklamacijama!

U sluzbi reklamacija je bar tada bila KATASTROFA, ljudi po navici prave budalu od dilera/distributera.

Naravno, moram da iz cele price izuzmem JEDINOG razumnog coveka koji je tada radio u reklamacijama i navescu njegovo ime, kako pljuvacina ne bi zakacila i njega - Zoran Dobric.

Zato sam i prestao da saradjujem sa njihovom veleprodajom jos pre 2 godine!

Lakse mi je da puknem euro do dva vise bilo kojoj drugoj veleprodaji, nego da gubim vreme, gorivo i nadasve - zivce!
 
The Spinner je napisao(la):
@SASHA:

Ne mogu da VERUJEM! Znaci nisam ja JEDINI koji je imao POTPUNO ISTE PROBLEME sa Imtel-VP/Reklamacijama!

U sluzbi reklamacija je bar tada bila KATASTROFA, ljudi po navici prave budalu od dilera/distributera.

Naravno, moram da iz cele price izuzmem JEDINOG razumnog coveka koji je tada radio u reklamacijama i navescu njegovo ime, kako pljuvacina ne bi zakacila i njega - Zoran Dobric.

Zato sam i prestao da saradjujem sa njihovom veleprodajom jos pre 2 godine!

Lakse mi je da puknem euro do dva vise bilo kojoj drugoj veleprodaji, nego da gubim vreme, gorivo i nadasve - zivce!

Ne znam kakvi su bili, a kakvi su sad,
bar ne direktno tj iz prve ruke, jer nisam njihov diler,
ali indirektno ... ma vidis i sam.

Pre mesec dana, kada sam upgrade-ovao hdd,
prva 2 uslova su mi bila, ne-Maxtor & ne-Imtel,
samo da slucajno ne bih dosao u situaciju
da ako ne daj Boze reklamiram disk,
sledeca mesec ili cak dva cekam njihov odgovor,
i da se pitam hoce li se moj disk ponovo naprasno
sam od sebe popraviti ili ostetiti.
Necu da se nerviram, ako bas ne moram. :d
 
Sasha je napisao(la):
Ne znam kakvi su bili, a kakvi su sad,
bar ne direktno tj iz prve ruke, jer nisam njihov diler,
ali indirektno ... ma vidis i sam.

Pre mesec dana, kada sam upgrade-ovao hdd,
prva 2 uslova su mi bila, ne-Maxtor & ne-Imtel,
samo da slucajno ne bih dosao u situaciju
da ako ne daj Boze reklamiram disk,
sledeca mesec ili cak dva cekam njihov odgovor,
i da se pitam hoce li se moj disk ponovo naprasno
sam od sebe popraviti ili ostetiti.
Necu da se nerviram, ako bas ne moram. :d
nerviranje ili bar 50+% manje nerviranja ces dobiti ispunjavanjem samo prvog uslova to jest ne-maxtor
 
ivke76 je napisao(la):
nerviranje ili bar 50+% manje nerviranja ces dobiti ispunjavanjem samo prvog uslova to jest ne-maxtor

Da li sam ja TALICAN ili ne znam kakvo drugo objasnjenje postoji,
ali od preko 250 Maxtor diskova, na reklamaciju
mi je doslo 7-8.

To nikako ne bih mogao da kazem za IBM, WD..

A nije Imtel jedini "uvoznik" Maxtor-a.
 
The Spinner je napisao(la):
od preko 250 Maxtor diskova, na reklamaciju
mi je doslo 7-8.
To je uobičajen procenat, da ih je preko deset već nešto ne valja.
Inače je politika isporučioca da ne prima diskove sa oštećenim konektorom (čupan kabl ustranu) ili izgreban šrafcigerom, ne znam da li i samog Maxtora. Ne pravdam Imtel nego samo napominjem.

Zanimljivo da se ne sećam nijednog slučaja krajnjeg kupca u prodavnici koji je oštetio disk (bilo je samo oštećenih ploča, pokrivljeni pinovi na socketu). Da li oni pažljivije montiraju nego dileri ili koriste (besplatan) servis pri ugradnji... ne znam. Da ne ureknem...
 
kUdtiHaEX je napisao(la):
I meni se desavalo da se jurimo oko necega danima, ali to nije zato sto je prevarant vec zato sto radi mnogo, zeli da stigne na milion strana... a jedna osoba to ne moze.
Znaci, ja nisam jedini koji se sa njim zamajavao tako, "na duze staze", oko delova? :)
 
Pokvareni Maxtor 200gb su mi u Imtelu u roku od 15minuta zamenili novim. Svaka pohvala!
 
Chitam ovde neke prituzhbe na Imtel i mogu da konstatujem iz lichnog iskustva da dotichne imaju osnova samo po pitanju duzhine trajanja za reshavanje problema vezanih za reklamaciju komponente.Ipak,moram da naglasim da bi svi mi morali da ih razumemo kao i sve ostale MP i VP u zemlji.Ljudi shvatite jednom za svagda - dao Bog da zaradjujemo na krajnjem kupcu 30-50% po komponenti i tada ce i reklamacija biti reshena u roku od najkasnije 24 sata.Ovako kada se zaradjuje 10-tak % i shto je josh gore KUPUJE NA KASHICHICU reklamacije moraju da se chekaju.Zapitajte se Vi da li bi radili za 10-15%, minus troshkovi !?
 
Mnogo dobar thread...
U pancevu treba izbegavati hitech, losa iskustva...dok nisam sam naucio da formatiram sistem i menjam hardwer. primer koji mi je ostao u pamacenju je da su me vozali 3 ipo nedelje zbog prjlavog cd-roma(nije hteo da ucita ni jedan cd), naravno sam im odneo celo kuciste, jer bi izgubio garanciju ako bi otvorio stranicu.te tri nedelje su mi bile najduze u zivotu:D.

a onaj lik iz phenixa je zaista bilde, sazaljevam slucaj.


ps. pozitivna iskustva sam imao sa Wega i sa PCshop(ili "kod dobrocudnog cikice", kako pcshop ja i ortaci zovemo )
 
abacus je napisao(la):
Chitam ovde neke prituzhbe na Imtel i mogu da konstatujem iz lichnog iskustva da dotichne imaju osnova samo po pitanju duzhine trajanja za reshavanje problema vezanih za reklamaciju komponente.Ipak,moram da naglasim da bi svi mi morali da ih razumemo kao i sve ostale MP i VP u zemlji.Ljudi shvatite jednom za svagda - dao Bog da zaradjujemo na krajnjem kupcu 30-50% po komponenti i tada ce i reklamacija biti reshena u roku od najkasnije 24 sata.Ovako kada se zaradjuje 10-tak % i shto je josh gore KUPUJE NA KASHICHICU reklamacije moraju da se chekaju.Zapitajte se Vi da li bi radili za 10-15%, minus troshkovi !?


lol 30-50% za maloprodaju, pa sta sad svi smo mi rasli medju shisharkama i sisali vesla... pa da postoji tolika zarada svi bi poceli da prodaju komponente i opala bi zarada zbog prezasicenja, cene su realne (vece nego realne stavise) a to sto nas covek oce da zaradi van svog intelektualnog/sposobnosnog ranga sa sto manje truda pa zakida na krajnjim korisnicima to je vec prica koju ispricase mnogi u ovom threadu...

recimo slucaj mithnick, uzo pare, ne javlja se al' siroma dobar je on covek, puno radi pa ne stigne... L O L
 
Poslednja izmena:
abacus je napisao(la):
Chitam ovde neke prituzhbe na Imtel i mogu da konstatujem iz lichnog iskustva da dotichne imaju osnova samo po pitanju duzhine trajanja za reshavanje problema vezanih za reklamaciju komponente.Ipak,moram da naglasim da bi svi mi morali da ih razumemo kao i sve ostale MP i VP u zemlji.Ljudi shvatite jednom za svagda - dao Bog da zaradjujemo na krajnjem kupcu 30-50% po komponenti i tada ce i reklamacija biti reshena u roku od najkasnije 24 sata.Ovako kada se zaradjuje 10-tak % i shto je josh gore KUPUJE NA KASHICHICU reklamacije moraju da se chekaju.Zapitajte se Vi da li bi radili za 10-15%, minus troshkovi !?

Da ti nije brat vlasnik Imtela?
Ljudi, zbog takvog stava nam i propada drzava!!!!:mad:
Sta bre mene boli racku koliko on ima procenata marze (a sigurno je MNOGO vise od 10-15 kao sto si napisao), ako mu se ne isplati, sto radi? Zna se sta je garancija i kako se postupa u normalnim zemljama - popravi il' daj novo i kraj price!
Imtel nije bitan, sta vise imam ok iskustvo sa njima, ali su ipak samo jos jedan u nizu srpskih "prodavaca" kod kojih je reklamacija problem.

Ja sam imao ruznu situaciju u ComputerLand-u za izvesni Creative mp3 player koji se kvario 4 puta! (i to prvi put posle 10 dana!?!?!) dok nisam dobio nov i zamalo im je stradao neduzan prodavac...
 
abacus je napisao(la):
Chitam ovde neke prituzhbe na Imtel i mogu da konstatujem iz lichnog iskustva da dotichne imaju osnova samo po pitanju duzhine trajanja za reshavanje problema vezanih za reklamaciju komponente.Ipak,moram da naglasim da bi svi mi morali da ih razumemo kao i sve ostale MP i VP u zemlji.Ljudi shvatite jednom za svagda - dao Bog da zaradjujemo na krajnjem kupcu 30-50% po komponenti i tada ce i reklamacija biti reshena u roku od najkasnije 24 sata.Ovako kada se zaradjuje 10-tak % i shto je josh gore KUPUJE NA KASHICHICU reklamacije moraju da se chekaju.Zapitajte se Vi da li bi radili za 10-15%, minus troshkovi !?

Ma šta nas briga koliko zarađuju postoji zakonski rok za rešavanje reklamacije. Sve ispod toga im je za pohvalu i dodatna reklama, a preko toga stvar za inspekciju.

recimo slucaj mithnick, uzo pare, ne javlja se al' siroma dobar je on covek, puno radi pa ne stigne... L O L
Ali ovo je naj naj što sam ikada čuo :)
 
meni je jace bilo sto su me u imtelu ubedjivali da mi je napajanje crklo jer sam prebacio sa 220 na 110V :eyebrows:
al su ga bar opravili i uvazili garanciju
 
abacus je napisao(la):
Chitam ovde neke prituzhbe na Imtel i mogu da konstatujem iz lichnog iskustva da dotichne imaju osnova samo po pitanju duzhine trajanja za reshavanje problema vezanih za reklamaciju komponente.Ipak,moram da naglasim da bi svi mi morali da ih razumemo kao i sve ostale MP i VP u zemlji.Ljudi shvatite jednom za svagda - dao Bog da zaradjujemo na krajnjem kupcu 30-50% po komponenti
Nema to veze s maržom (koja je uzgred u veleprodaji 5-7% a u maloprodaji 10-15%), nego s procedurama rešavanja reklamacija, premalo ljudi po servisima (oni su trošak, komercijalisti su bitni), činjenice da se 90% robe servisira u inostranstvu uz komplikovane procedure privremenog izvoza... što bi rekli 'objektivne okolnosti ali i subjektivne slabosti'. Jeste bilo zastoja zbog neorganizovanog protoka dokumentacije, npr. skoro godinu dana po uvođenju PDVa nisu znali kako da knjiže reklamacije i povraćaje za firme (čuveni NI obrasci za ispravku PDVa) nego se rešavalo 'evo samo da se vrati s popravke'... VP reklamacije su bile zaista veliki problem (u firmama gde nisu bile problem rađeno je na crno bez dokumentacije pa je bilo 'prosto') i česta tema sastanaka kolegijuma, valjda je na kraju sređeno.

Što se tiče maloprodaje, ne verujem da ima igde bržeg i fleksibilnijeg rešavanja. U većini slučajeva se završi jednim dolaskom: servis preko reda prima MP kupca, parafira neispravnost, prodavnica mu odmah zameni uređaj ili vrati pare, gotovo. Ne koristi se ni zakonski rok od 15 dana, a kamoli preko njega. Problem je što čak inspekcija traži da prođe jedan dan po prijemu reklamacije da bi se 'slegla dokumentacija'.
 
Meni je Imtel uvazio reklamaciju (zadnjeg dana garancije) za Maxtor-a u roku od 2h kojiko je bilo potrebno da (korektni) ljudi iz servisa puste PowerMax i on detektuje gresku.

Nedavno sam kod njih uzeo i DVD rezac za koji se ispostavilo da ne odgovara oznaci u cenovniku na sajtu. Kad sam se vratio dobio sam pare nazad. Sa moje strane firma u koju rado svracam - korektne cene i postovanje garancije.
 
Od kada sam "otkrio" Imtel, verujte da za mene NE POSTOJI druga radnja. Imaju neverovatan broj artikala, nisu uopste skupi (cak mogu da kazem da su jeftini) i ja od tada kupujem bukvalno samo kod njih! Doduse, od tada nisam kupio mnogo stvari (913N, 160GB WD i Flash Corsair 256MB) ali redovno pratim njihov cenovnik (koji je divan :)) sve ortake sam navukao na Imtel, i ubuduce cu SVE kupovati samo kod njih! Sledeci veliki upgrade ce takodje biti kod njih, jos samo da dobiju normalne AM2 ploce. :)
 
Moram da iznesem suprotno, veoma pozitivno, iskustvo sa "ozloglasenom" firmom Phoenix i spominjanim Igorom. Uzeo sam pre nekoliko dana kod njih Samsung 214t, najvise zbog toga sto sam tamo mogao da platim viza karticom, a i zbog vrlo povoljne cene, naravno. Nazalost, ispostavilo se da je panel bio defektan, sa jednom linijom bad pixela, sirine 3-4 pixela. Odmah sam reagovao, zvao Igora, on nije pravio nikakvih problema, samo sam morao da sacekam da dodje do ispravnog panela. Sacekao sam 5 dana, u medjuvremenu smo svaki dan bili u kontaktu (ja sam malo davio da bih znao sta se desava, a i on se sam javljao povremeno). Posle 5 dana mi je javio da je nabavio monitor sa potpuno "cistim" panelom, otisao sam tamo, pogledao monitor, spakovali ga, ostavio sam mu ovaj moj defektan (nije hteo ni da ga pogleda, verovao mi je na rec). Sve je bilo sasvim korektno bez ikakvih problema.

Dakle, potpuno suprotno iskustvo od mnogih ovde navedenih vezano za pomenutu firmu. Mogu samo da zakljucim da u svakoj komunikaciji postoje dve strane. Razmislite malo kako nastupate prema prodavcima. Znam da su mnogi od vas paranoicni u startu, da im se nesto ne uvali (neprijatno je uvek), ali uz jedan korektan odnos, u vecini situacija moze sve da se resi. Moguce i da pomenuti Igor ima negativna iskustva sa paranoicnim kupcima pa gleda da ih se "resi" unapred tim odbojnim stavom.
 
Uh, ne znam odakle da pocnem. Necu pricati o mojim licnim i subjektivnim iskustvima sa prodavcima bas zato sto su subjektivna (iako meni licno mnogo znace), vec prosto o objektivnim stvarima na koje morate racunati kada kupujete hw u Srbiji.


1. Cene i cenovnici. Cene koje vidite na sajtovima, u cenovnicima i cak koje vam kazu preko telefona prihvatite sa rezervom. Pogotovo ovde mislim na internet i sajtove, zato sto ovaj medijum komunikacije i reklamiranja u Srbiji vise sluzi za navlacenje i gubljenje vremena kupaca.
Zasto ?
Cesto u cenu necete videti uracunat PDV, ili ce biti u posebnoj "font 1,5 koloni" (*=koliko je ovo legalno?), zatim cesto ce cena biti izrazena u evrima* (kao, da olaksaju kupcu), naravno novi hit je igranje sa kursom evra koji je uglavnom 85*, a ne 81.x din. I na kraju kada zatrazite cenu u din+PDV niko vam ne garantuje da cete taj iznos videti na fiskalnom racunu. Naravno ako izlozite ove cinjenice prodavcima cije firme ovako posluju, redovno ce se uvrediti.


2. Garancija. Posle nekoliko nesrecnih iskustava, vise sam rad da bacim pokvaren hw u garanciji, nego da jurim pravdu, manje me kosta zivaca, cesto i para (apostrof na napajanjima, hdd, optickim uredjajima).


3. Kontakt sa prodavcem, meni vrlo bitan, cesto sam kupovao komponente koje nisu za moj racunar vec za firme kojima sam odrzavao racunare. Desilo mi se da udjem u firmu gde cena nije najpovoljnija, a steknem odlican utisak o ljudima koji tu rade pa kupim i vise i skuplje nego sto sam planirao. Primer u kod mene u naselju su C market i maxi na 400m, iste velicine, slicne ponude&cene. C market prazan, u maxiju redovi. Zasto, zbog Xx ljubaznije i profesionalnije usluge... Svi navedeni problemi ce nestati kada se pojavi ozbiljan i profesionalan prodavac na nasem trzistu. Jer svi ce pristati i da plate malo vise, i tako sebi kupe mir tj. kvalitetnu uslugu.


Na kraju ne mogu da se ne osvrnem na zalopojku user-a abacus-a. Ko vas tera da radite taj posao, malo je 10% pa zato niste profesionalni :) ? Nema problema, ima toliko drugih poslova u trgovini i drugim oblastima, lepo promenite zanimanje, ili povecajte cene pa uzmite 20%. Mislim stvarno bi voleo da mi argumentujete vas stav, jer mi je smesan i jako me nervira jer sam ga vise puta cuo od prodavaca, kao na traci, kada nisu u mogucnosti da ispostuju garanciju. Zasto obecavate ono sto ne mozete ispuniti, ne razumem ? Na kraju najinteresantnije je sto se jos stavite poziciju zrtve i onih koji u stvari cine uslugu kupcu (NHF abacus nista licno, samo si me potsetio na neka neprijatna iskustva) ? A prodaja hw-a svakako nije mala... Pravila otvorenog trzista su krajnje jednostavna ako nemas kupce-ne postojis. Veliki diktiraju cene, mali se utapaju u velike, i prica malih mp prodavnica je univerzalna za sve male privrednike. Da bi privoleo kupce mpprodavac mora imati spec. taktiku (spec. robu, spec. odnos sa kupcem itd.), jer obicno ne moze nuditi najjnize cene. A ako je taktika niske cene&nizi_nivo_usluge_garancije, onda je normalno da neki kupci budu vrlo nezadovoljni ...
 
Poslednja izmena:
ZorMi je napisao(la):
Inače je politika isporučioca da ne prima diskove sa oštećenim konektorom (čupan kabl ustranu) ili izgreban šrafcigerom, ne znam da li i samog Maxtora

Ne prima diskove kojima je konektor izgreban srafcigerom, ili diskove koji su negde ogrebani? Ovo je jako bitno, posto se skoro svaki disk prilikom montaze u kuciste veoma lako ogrebe sa strane.
 
Poslednja izmena:
leksa je napisao(la):
Moram da iznesem suprotno, veoma pozitivno, iskustvo sa "ozloglasenom" firmom Phoenix i spominjanim Igorom. Uzeo sam pre nekoliko dana kod njih Samsung 214t, najvise zbog toga sto sam tamo mogao da platim viza karticom, a i zbog vrlo povoljne cene, naravno. Nazalost, ispostavilo se da je panel bio defektan, sa jednom linijom bad pixela, sirine 3-4 pixela. Odmah sam reagovao, zvao Igora, on nije pravio nikakvih problema, samo sam morao da sacekam da dodje do ispravnog panela. Sacekao sam 5 dana, u medjuvremenu smo svaki dan bili u kontaktu (ja sam malo davio da bih znao sta se desava, a i on se sam javljao povremeno). Posle 5 dana mi je javio da je nabavio monitor sa potpuno "cistim" panelom, otisao sam tamo, pogledao monitor, spakovali ga, ostavio sam mu ovaj moj defektan (nije hteo ni da ga pogleda, verovao mi je na rec). Sve je bilo sasvim korektno bez ikakvih problema.

Dakle, potpuno suprotno iskustvo od mnogih ovde navedenih vezano za pomenutu firmu. Mogu samo da zakljucim da u svakoj komunikaciji postoje dve strane. Razmislite malo kako nastupate prema prodavcima. Znam da su mnogi od vas paranoicni u startu, da im se nesto ne uvali (neprijatno je uvek), ali uz jedan korektan odnos, u vecini situacija moze sve da se resi. Moguce i da pomenuti Igor ima negativna iskustva sa paranoicnim kupcima pa gleda da ih se "resi" unapred tim odbojnim stavom.
e moj leksa pa naravno da ce za 214t da se izlomi to je ono zbog cega sam ga ja i napljuvao ranije profesionalizam treba da postoji bez obzira sta musterija hoce da kupi a ne "smoren sam i neljubazan do 500 a od 500+e fin i ljubazan" a on je bas cista definicija toga
 
ivke76 je napisao(la):
e moj leksa pa naravno da ce za 214t da se izlomi to je ono zbog cega sam ga ja i napljuvao ranije profesionalizam treba da postoji bez obzira sta musterija hoce da kupi a ne "smoren sam i neljubazan do 500 a od 500+e fin i ljubazan" a on je bas cista definicija toga

Kupio sam ja jednom neku plocu od njega (<100e), sve je takodje proslo sasvim korektno i bez problema, doduse, ploca je bila ispravna. Ako bi ta tvoja teorija bila tacna on bi uvek mogao da se opredeli samo za ekskluzivan i skup hardware i da zabatali ove sitnice. Medjutim, ipak mislim da je pre u pitanju nastup kupca.

astan je napisao(la):
"The truth is out there"

da, ti si definitivno paranoican.... :)
 
Pa i ja malo da pohvalim par firmi: DPM mi se cini kao skroz ok firma, lep asortiman, momak koji radi tamo je skroz ok, ortak je dosta kupovao kod njih ja samo 1-2 puta ali sve pozitivno, AMaze je isto skroz ok firma jer imaju interesantan asortiman, posebno za ljude sa bencha...
A i jedna kritika, upravo sam skroz iznerviran na servisere iz Deska, za sve ove godine saradnje ovo mi je prvi put da su me zeznuli: u jednoj masini neispravan 1x512DDR modul, ne moze masina cesto ni da podigne sistem, memtest i goldmemory zacrvene ceo ekran greskama a lik u Desku mi je opusteno drzao tu memoriju nedelju dana na testiranju i na kraju izjavio kako mu je radio 3dMark ceo dan i memorijski testovi(ne znam koji) sa tom memorijom.
Znaci covek ili me je gledao u oci i lagao ili nema pojma o cemu prica, ali u svakom slucaju takvo ponasanje je nedopustivo posebno za ovako jeftine komade hardvera.
Kad se samo setim lepih starih vremena bez pdv-a, sve je islo na crno, samo sam za kesericu kupovao a garancije resavao u roku od 5-15 minuta, cak i u Imtelovoj veleprodaji :)
 
Poslednja izmena:
Diabolique je napisao(la):
lik je uvek ljubazan, nikad nije nadrndan, mozda je nekad smoren, ali zna da radi posao. Milion puta sam dosao posle radnog vremena, iskljucena kasa, on mi otvori bude ljubazan i kazemi dodji sutra za fiskalni racun, posto je proslo radno vreme.
Brani se da je ručno pisao fiskalni račun iz bloka kad kasa nije radila, pošto zbog ovoga može da popije otkaz...
 
leksa je napisao(la):
paranoican si, da je znao ne bi sebi pravio dodatan posao sa zamenom defektnog panela, osim ako nije mazohisticne prirode (sto nije iskljuceno, ali ipak mislim da je pre da si ti paranoican). Sem toga, sam je rekao da ce mi vratiti pare ako ne uspe da nadje cist monitor.

Potpuno se slazem za @astanom, a tvoja recenica po meni samo potvrdjuje da je u pravu: koji to SRBIN prihvata reklamaciju na toliku cifru na nevidjeno!? Ja to nisam doziveo!
I ne znam o kakvom mazohizmu pricas: verovatnije je probao da ne napravi sebi dodatan posao i igrao je na APP - ako prodje prodje...
Uostalom, ne vidim ni svrhu rasprave, u X% slucajeva razliciti ljudi razlicito prolaze u istoj firmi, a to i jeste nesreca po ovom pitanju. Treba videti kako je prosla vecina ljudi i na osnovu toga bazirati misljenje.
:wave:
 
deka je napisao(la):
Potpuno se slazem za @astanom, a tvoja recenica po meni samo potvrdjuje da je u pravu: koji to SRBIN prihvata reklamaciju na toliku cifru na nevidjeno!? Ja to nisam doziveo!
I ne znam o kakvom mazohizmu pricas: verovatnije je probao da ne napravi sebi dodatan posao i igrao je na APP - ako prodje prodje...
Uostalom, ne vidim ni svrhu rasprave, u X% slucajeva razliciti ljudi razlicito prolaze u istoj firmi, a to i jeste nesreca po ovom pitanju. Treba videti kako je prosla vecina ljudi i na osnovu toga bazirati misljenje.
:wave:

Problem je sto ni ti ni on niste bili prisutni za razliku od mene, a panel je bio tako defektan da je iskljucena svaka mogucnost i pomisao na APP foru. Znaci, mozete se slagati koliko hocete, obojica gresite, barem za moj slucaj. Ako ste imali neka druga iskustva, to je druga stvar, moje iskustvo nije bilo takvo.
 
stoske je napisao(la):
od mene crni glas za Alti.....



i od mene. mislim je li u redu da juche kupim telefon, danas uvidim da ne radi kako treba i oni oce da mi shalju na servis da chekam dve nedelje. pa nije bio kod mene deset meseci nego manje od 24h :mad: da li zna neko shta pishe u zakonu na ovu temu ? mislim da li se neshto razlikuje da li je uredjaj proveo kod mene 24h ili lupam 6 meseci ?
 
bilo je komentara na ovu temu, da, moraju da ti zamene uredjaj novim u roku od 30 dana od kupovine i to pise i u zakonu.
 
Poslednja izmena:
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno