Šta je novo?

Digitalna TV: predlozi, sugestije i pitanja

Meni ugovor ističe nekad u januaru, i već su krenuli da zovu, prvo ponudili 6 meseci onaj paket od 4100 upola cene, a 18 meseci po punoj ceni, i ja im se naravno zahvalio. Sada zovu i nude isti paket ali za prvih 12 meseci po 2000, a drugih 12 po punoj ceni (4100). Ako ne dobijem ništa bolje od toga, izgleda da ću i ja u A1.
 
Meni ugovor ističe nekad u januaru, i već su krenuli da zovu, prvo ponudili 6 meseci onaj paket od 4100 upola cene, a 18 meseci po punoj ceni, i ja im se naravno zahvalio. Sada zovu i nude isti paket ali za prvih 12 meseci po 2000, a drugih 12 po punoj ceni (4100). Ako ne dobijem ništa bolje od toga, izgleda da ću i ja u A1.
Nadamo se da ćeš se predomisliti i da ćemo našu uspešnu saradnju nastaviti i u narednim godinama 🙂 Ukoliko te zanima neka provera ili informacija, stojimo ti na raspolaganju!
 
Nadamo se da ćeš se predomisliti i da ćemo našu uspešnu saradnju nastaviti i u narednim godinama 🙂 Ukoliko te zanima neka provera ili informacija, stojimo ti na raspolaganju!
Bas je lepo od tebe sto si se javio...nego, reci ti nama zasto u ponoc nestaje internet, kao i da li ce da se regulise ovaj krs od aplikacije... Ali najhitnije pitanje je taj gubitak neta u ponoc. Sta se desava???
 
Bas je lepo od tebe sto si se javio...nego, reci ti nama zasto u ponoc nestaje internet, kao i da li ce da se regulise ovaj krs od aplikacije... Ali najhitnije pitanje je taj gubitak neta u ponoc. Sta se desava???
:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO: Bas će nam na to odgovoriti . Kao i korisnička podrška i serviser puna brzina je samo za jedan uređaj . :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO: Tako ni ovi iz SN se nisu ponašali .
 
Bas je lepo od tebe sto si se javio...nego, reci ti nama zasto u ponoc nestaje internet, kao i da li ce da se regulise ovaj krs od aplikacije... Ali najhitnije pitanje je taj gubitak neta u ponoc. Sta se desava???
Ukoliko nailaziš na neke poteškoće, rado ćemo proveriti sve detalje, stojimo ti na raspolaganju u privatnim porukama.
 
@Yettel Srbija kao da ne čitaš na šta se žalimo ovde u vezi TV servisa.
Koja je svrha onda što si pokrenuo temu podrške na forumu ako svako od nas treba da ti šalje privatnu poruku?!
 
Nema leba ovde od @Yettel Srbija podrške džabe više pišemo bilo šta. Jedino nam preostaje da sami sebi pomažemo šta je ko uradio i kako je rešio problem. Njih savršeno boli uvo što je nova aplikacija bagovita i što radi sama šta hoće, plus ukinuli dve opcije na TV aplikaciji. Samo će oterati korisnike TV usluge sa time.
 
Evo sada mi dosao račun uvećan za dodatni stb uređaj , a u mailu odgovorili da ga mogu iznajmiti za 1 din jer su zeznuli aplikaciju
Znači opet igranka sa Yetelom putem maila:mad:
 
Nema leba ovde od @Yettel Srbija podrške džabe više pišemo bilo šta. Jedino nam preostaje da sami sebi pomažemo šta je ko uradio i kako je rešio problem. Njih savršeno boli uvo što je nova aplikacija bagovita i što radi sama šta hoće, plus ukinuli dve opcije na TV aplikaciji. Samo će oterati korisnike TV usluge sa time.
Kako bismo imali mogućnost da izvršimo provere bio bi nam potrebna broj ugovora, reč je o ličnim podacima i potrebno ih je proslediti u vidu porukekako ne bi javno bili dostupni.
 
Kako bismo imali mogućnost da izvršimo provere bio bi nam potrebna broj ugovora, reč je o ličnim podacima i potrebno ih je proslediti u vidu porukekako ne bi javno bili dostupni.
Vi mene zasmejavate prijatno. Potrebno je ažurirati aplikaciju za stb uređaje, vratiti snimanje i pretragu, ne pišem samo ja već svi na ovom forumu. Aplikacija nova (UNAPREĐENA) je krš, ima toliko bagova, uređaj radi šta hoće. Kakvo vođenje ljubavi i dopisivanje. Ako ne možete ažurirati vratite staru aplikaciju.
 
Ja sam ubeđen da će sigurno dosta njih otkazati minimalno tv uslugu i uzeti kod nekog drugog ako ovako nastave... Lepu cifru naplaćuju a aplikacija krš... Ne tražim da bude avion ali hoću da radi, pa kad uzmete daljinski od stb boksa i uporedite sa novom aplikacijom čak se ni komande ne slažu ili nisu u funkciji u odnosu na staru.
 
Ako si na novom paketu jačem nisu ukinuti idi na opciji roditeljska zaštita i tamo se aktivira kanal za odrasle, radi samo na novoj UNAPREĐENOJ aplikaciji.
Taman da i ja napišem odgovor 🤗

Da dodam, osim Cinestar mogu da dodaju i muzičke kanale sa SBB a ne samo da UKIDAJU muzičke kanale
@Yettel Srbija kada ćete da povećajte broj muzičkih kanala i dodate radio stanice? Da li imamo i jedan strani muzički kanal?
 
Pre desetak, možda i više, godina su Njuzovci na svom portalu napisali "vest" da asteroid Apofis udara u Zemlju 2035. i to pravo u Srbiju tako da će nas ugurati između Nemačke i Poljske pa tako postajemo automatski i zemlja EU. Možda tada Jetel uvede muzičke kanale, a da nisu Grand jer će prava i prenosi biti jeftiniji s obzirom da smo EU zemlja 😁😁😁
 
Taman da i ja napišem odgovor 🤗

Da dodam, osim Cinestar mogu da dodaju i muzičke kanale sa SBB a ne samo da UKIDAJU muzičke kanale
@Yettel Srbija kada ćete da povećajte broj muzičkih kanala i dodate radio stanice? Da li imamo i jedan strani muzički kanal?
Ukoliko dođe do bilo kakvih promena što se tiče ponude kanala, sve detalje ćemo blagovremeno objaviti na našem sajtu 👉https://www.yettel.rs/sr/privatni/tv/lista-kanala-premium Nastavi da nas pratiš 🙂
 
Nadamo se da ćeš se predomisliti i da ćemo našu uspešnu saradnju nastaviti i u narednim godinama 🙂 Ukoliko te zanima neka provera ili informacija, stojimo ti na raspolaganju!
Zanima me samo koliko će ta usluga da košta, ništa drugo. Doslovno kod kojeg provajdera dobijem najbolju (najnižu) cenu, tamo ću da migriram. Usluga i ponuda je manje ili više ista kod svih...
 
Taman da i ja napišem odgovor 🤗

Da dodam, osim Cinestar mogu da dodaju i muzičke kanale sa SBB a ne samo da UKIDAJU muzičke kanale
@Yettel Srbija kada ćete da povećajte broj muzičkih kanala i dodate radio stanice? Da li imamo i jedan strani muzički kanal?
Jedino rešenje je da na box skineš i instaliraš neku aplikaciju za internet radio i da sa nje slušaš radio stanice (biraš ih po državama, žanrovima, jeziku,... i memorišeš omiljene).
Ukoliko dođe do bilo kakvih promena što se tiče ponude kanala, sve detalje ćemo blagovremeno objaviti na našem sajtu 👉https://www.yettel.rs/sr/privatni/tv/lista-kanala-premium Nastavi da nas pratiš 🙂
Zašto se ne uvede Info kanal na kojem će biti sve informacije vezane za promene koje su vezane za kanale (dodavanje novih, premeštanje redosleda postojećih, ukidanje starih,...), zatim o ažuriranjima na nove verzije i šta je sve u njima ispravljeno, kao i o paketima i ponudama koje nudite? Kako zamišljate da starije osobe redovno prate šta vi objavljujete na vašem sajtu?? I koliko često bi to trebalo da se radi?
@Yettel Srbija kao da ne čitaš na šta se žalimo ovde u vezi TV servisa.
Koja je svrha onda što si pokrenuo temu podrške na forumu ako svako od nas treba da ti šalje privatnu poruku?!
Verovatno je ona priča - Mi nemamo te probleme, i niko nam se na to do sada nije žalio. Pošalji nam zato tvoje podatke, gde se nalaziš i koji box koristiš đ da ispitamo tvoj slučaj i rešimo problem.
 
Poslednja izmena:
Vidim da su u EPG-u izbacili donji crni red gde je bilo prikazano kako se može kretati po EPG-u (i tasterima +/- , i tasterima Previous / Next, i kucanjem rednog broja željenog kanala,...) plus je pre u staroj verziji u tom redu postojala i opcija snimanja. A i dalje u EPG-u nema INFO prikaza - o sadržaju na kojem nam je trenutno zeleno polje (bilo ga je u staroj verziji).
Važno je da su naslov sadržaja i njegova slika preko pola EPG ekrana a sve drugo ispod toga je usitnjeno.
 
Nazad
Vrh Dno