crveni baron
Cenjen
- Učlanjen(a)
- 05.10.2022
- Poruke
- 1,029
- Poena
- 165
Kod mene nije LG tvVratila se aplikacija u webOS. Ali kao ona stara verzija 😃
Kod mene nije LG tvVratila se aplikacija u webOS. Ali kao ona stara verzija 😃
Trebalo bi i na box da vrate staruBolje što je stara, nova nizašta nije 🍻
Baš tako... Podržavam, ova nova je užas radi šta hoće.Trebalo bi i na box da vrate staru
Nadamo se da ćeš se predomisliti i da ćemo našu uspešnu saradnju nastaviti i u narednim godinama 🙂 Ukoliko te zanima neka provera ili informacija, stojimo ti na raspolaganju!Meni ugovor ističe nekad u januaru, i već su krenuli da zovu, prvo ponudili 6 meseci onaj paket od 4100 upola cene, a 18 meseci po punoj ceni, i ja im se naravno zahvalio. Sada zovu i nude isti paket ali za prvih 12 meseci po 2000, a drugih 12 po punoj ceni (4100). Ako ne dobijem ništa bolje od toga, izgleda da ću i ja u A1.
Bas je lepo od tebe sto si se javio...nego, reci ti nama zasto u ponoc nestaje internet, kao i da li ce da se regulise ovaj krs od aplikacije... Ali najhitnije pitanje je taj gubitak neta u ponoc. Sta se desava???Nadamo se da ćeš se predomisliti i da ćemo našu uspešnu saradnju nastaviti i u narednim godinama 🙂 Ukoliko te zanima neka provera ili informacija, stojimo ti na raspolaganju!
Bas je lepo od tebe sto si se javio...nego, reci ti nama zasto u ponoc nestaje internet, kao i da li ce da se regulise ovaj krs od aplikacije... Ali najhitnije pitanje je taj gubitak neta u ponoc. Sta se desava???
Ukoliko nailaziš na neke poteškoće, rado ćemo proveriti sve detalje, stojimo ti na raspolaganju u privatnim porukama.Bas je lepo od tebe sto si se javio...nego, reci ti nama zasto u ponoc nestaje internet, kao i da li ce da se regulise ovaj krs od aplikacije... Ali najhitnije pitanje je taj gubitak neta u ponoc. Sta se desava???
Kakve crne privatne poruke??? Gubitak interneta se ne desava samo meni. Pogledaj temu - https://forum.benchmark.rs/threads/yettel-hipernet.481016/page-141 Sta se desava, zasto nestaje internet u ponoc???Ukoliko nailaziš na neke poteškoće, rado ćemo proveriti sve detalje, stojimo ti na raspolaganju u privatnim porukama.
Kako bismo imali mogućnost da izvršimo provere bio bi nam potrebna broj ugovora, reč je o ličnim podacima i potrebno ih je proslediti u vidu porukekako ne bi javno bili dostupni.Nema leba ovde od @Yettel Srbija podrške džabe više pišemo bilo šta. Jedino nam preostaje da sami sebi pomažemo šta je ko uradio i kako je rešio problem. Njih savršeno boli uvo što je nova aplikacija bagovita i što radi sama šta hoće, plus ukinuli dve opcije na TV aplikaciji. Samo će oterati korisnike TV usluge sa time.
Možemo i mi proveriti o čemu je reč. Molim te prosledi nam porukom broj ugovora.Evo sada mi dosao račun uvećan za dodatni stb uređaj , a u mailu odgovorili da ga mogu iznajmiti za 1 din jer su zeznuli aplikaciju
Znači opet igranka sa Yetelom putem maila![]()
Vi mene zasmejavate prijatno. Potrebno je ažurirati aplikaciju za stb uređaje, vratiti snimanje i pretragu, ne pišem samo ja već svi na ovom forumu. Aplikacija nova (UNAPREĐENA) je krš, ima toliko bagova, uređaj radi šta hoće. Kakvo vođenje ljubavi i dopisivanje. Ako ne možete ažurirati vratite staru aplikaciju.Kako bismo imali mogućnost da izvršimo provere bio bi nam potrebna broj ugovora, reč je o ličnim podacima i potrebno ih je proslediti u vidu porukekako ne bi javno bili dostupni.
Ma kad ce aplikacija za Hisense vidaa, ako je nema uskoro eto mene na A1Ukoliko nailaziš na neke poteškoće, rado ćemo proveriti sve detalje, stojimo ti na raspolaganju u privatnim porukama.
Kontaktiro sam 063 9000 i sada trebate da odradite ono što je dogovoreno .Možemo i mi proveriti o čemu je reč. Molim te prosledi nam porukom broj ugovora.
Većina ima na jačem paketu, fale CineStar kanali. Tako da ponuda nije ista kako se reklamiraju.@Yettel Srbija Kada cete implementirati SVE kanale sa SBB-a !?
Zato i pitam,imam taj paket,ali ni traga CineStar kanalima.Većina ima na jačem paketu, fale CineStar kanali. Tako da ponuda nije ista kako se reklamiraju.
Ako si na novom paketu jačem nisu ukinuti idi na opciji roditeljska zaštita i tamo se aktivira kanal za odrasle, radi samo na novoj UNAPREĐENOJ aplikaciji.Meni su ukinuli XXX kanale kako sam presao na novi paket, nije da se ne moze bez njih ali zasto?
Taman da i ja napišem odgovor 🤗Ako si na novom paketu jačem nisu ukinuti idi na opciji roditeljska zaštita i tamo se aktivira kanal za odrasle, radi samo na novoj UNAPREĐENOJ aplikaciji.
Ukoliko dođe do bilo kakvih promena što se tiče ponude kanala, sve detalje ćemo blagovremeno objaviti na našem sajtu 👉https://www.yettel.rs/sr/privatni/tv/lista-kanala-premium Nastavi da nas pratiš 🙂Taman da i ja napišem odgovor 🤗
Da dodam, osim Cinestar mogu da dodaju i muzičke kanale sa SBB a ne samo da UKIDAJU muzičke kanale
@Yettel Srbija kada ćete da povećajte broj muzičkih kanala i dodate radio stanice? Da li imamo i jedan strani muzički kanal?
Zanima me samo koliko će ta usluga da košta, ništa drugo. Doslovno kod kojeg provajdera dobijem najbolju (najnižu) cenu, tamo ću da migriram. Usluga i ponuda je manje ili više ista kod svih...Nadamo se da ćeš se predomisliti i da ćemo našu uspešnu saradnju nastaviti i u narednim godinama 🙂 Ukoliko te zanima neka provera ili informacija, stojimo ti na raspolaganju!
Jedino rešenje je da na box skineš i instaliraš neku aplikaciju za internet radio i da sa nje slušaš radio stanice (biraš ih po državama, žanrovima, jeziku,... i memorišeš omiljene).Taman da i ja napišem odgovor 🤗
Da dodam, osim Cinestar mogu da dodaju i muzičke kanale sa SBB a ne samo da UKIDAJU muzičke kanale
@Yettel Srbija kada ćete da povećajte broj muzičkih kanala i dodate radio stanice? Da li imamo i jedan strani muzički kanal?
Zašto se ne uvede Info kanal na kojem će biti sve informacije vezane za promene koje su vezane za kanale (dodavanje novih, premeštanje redosleda postojećih, ukidanje starih,...), zatim o ažuriranjima na nove verzije i šta je sve u njima ispravljeno, kao i o paketima i ponudama koje nudite? Kako zamišljate da starije osobe redovno prate šta vi objavljujete na vašem sajtu?? I koliko često bi to trebalo da se radi?Ukoliko dođe do bilo kakvih promena što se tiče ponude kanala, sve detalje ćemo blagovremeno objaviti na našem sajtu 👉https://www.yettel.rs/sr/privatni/tv/lista-kanala-premium Nastavi da nas pratiš 🙂
Verovatno je ona priča - Mi nemamo te probleme, i niko nam se na to do sada nije žalio. Pošalji nam zato tvoje podatke, gde se nalaziš i koji box koristiš đ da ispitamo tvoj slučaj i rešimo problem.@Yettel Srbija kao da ne čitaš na šta se žalimo ovde u vezi TV servisa.
Koja je svrha onda što si pokrenuo temu podrške na forumu ako svako od nas treba da ti šalje privatnu poruku?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari