Alister
Nenadmašan
- Učlanjen(a)
- 17.07.2001
- Poruke
- 5,260
- Poena
- 2,395
Istog su mišljenja i njihovi kancelarijski moljciNe pada mi napamet da sam ocitavam, kada su promenili strujomere u pocetku sam proveravao i uvek je bilo tacno kao i na racunu !
Ali ipak mislim da, ukoliko žele da povećaju procenat samoočitavanja, moraju da ponude nešto konkretno.
Tvoja fotografija im je dovoljna kontrola.Ovog meseca se desilo da je kućni strujomer očitao radnik EPS 01.10. a ja sam ga očitao kada sam došao kući, posle par sati. Obzirom da imam kameru ispred ulaza koja pokriva i strujomer onda tačno znam kada je dolazio. Kada je stigao račun na email video sam da je uvećan za skoro 300kW odnosno da su stavili skoro istu potrošnju koja je bila za avgust. Naravno da sam napisao prigovor uz koji sam zakačio sliku stanja strujomera 01.10. kao i avi snimak njihovog radnika dok je očitavao strujomere.
Danas je stigao odgovor da je prigovor pozitivno usvojen nakon izvršene kontrole mesrnog mesta ( a toga na kameri nema).
To bi onda u teoriji trebalo da znači da je stvarno pročitano, a ne lupljeno, mada očigledno čitač nešto jeste lupio ili su pogrešili u prosleđivanju.Na računu piše da je čitanje konvencionalno.
I meni je poznata ta priča, ali od prošlog meseca su dodali ove načine, pa kao računam da se pridržavaju toga što znače. Možda sam i ja previše optimističan, ali opet, šta im znači da dodaju nešto ako informacije koje ta novina prikazuje nisu relevantne...Dešavalo se da EPS pošalje račun na kome piše datum očitavanja ali bez potrošnje........
Neće, meni su korigovali račun tek nakon prigovora. Inače je uredno stigao račun gde su sve kilovate smestili u jedan mesec.Neće ti nakarikati ništa. Pošto je "neočitan" sledeći račun će biti izračunat proporcionalno za period od poslednjeg očitavanja.
Pozdrav
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari