Šta je novo?

Koliki vam je račun za struju?

  • Začetnik teme Deleted member 30833
  • Datum pokretanja
Ne pada mi napamet da sam ocitavam, kada su promenili strujomere u pocetku sam proveravao i uvek je bilo tacno kao i na racunu !
Promenio sam grejac na bojleru i doveo potrosnju kao sto je bila ranije...jedina razlika, ranije sam dobijao papirni racun 5-6 u mesecu, sada stize kasnije, ~13.

sdfw.jpg
 
I da hoću, a neću, ne mogu početkom meseca da putujem po Srbiji i očitavam brojila. 😂 Mozga bez, kao i obično.
 
Ali ipak mislim da, ukoliko žele da povećaju procenat samoočitavanja, moraju da ponude nešto konkretno.

Pa ima konkretno...
...ko ne očita sam, dobiće da plati po procenjenoj potrošeni struje. Koliko već procenjivaču odgovara...
 
Ovog meseca se desilo da je kućni strujomer očitao radnik EPS 01.10. a ja sam ga očitao kada sam došao kući, posle par sati. Obzirom da imam kameru ispred ulaza koja pokriva i strujomer onda tačno znam kada je dolazio. Kada je stigao račun na email video sam da je uvećan za skoro 300kW odnosno da su stavili skoro istu potrošnju koja je bila za avgust. Naravno da sam napisao prigovor uz koji sam zakačio sliku stanja strujomera 01.10. kao i avi snimak njihovog radnika dok je očitavao strujomere.
Danas je stigao odgovor da je prigovor pozitivno usvojen nakon izvršene kontrole mesrnog mesta ( a toga na kameri nema).
 
Ume EPS (koji izdaje račun) kontrolom da nazove i prostu proveru podataka sa EDS-om (koji očitava stanje), bez novog izlaska na teren. Šta ti je pisalo kao način očitavanja na prvom računu, a šta sad na korigovanom? To novo polje koje su uveli od prošlog računa bi trebalo da bude korisno za ovakve slučajeve, da otprilike može da se proceni gde je zapelo. Opcije su daljinsko, konvencionalno, samoočitavanje, neočitano. Pa sad, primera radi, ako ti je na prvom računu pisalo neočitano, to znači da su procenili jer se nekako zagubio podatak koji je čitač zapisao. S druge strane, ako je pisalo konvencionalno, onda je možda čitač pogrešno zapisao ili je došlo do greške prilikom prosleđivanja očitanog stanja.
 
Novi račun još uvek nije stigao.
Rešenje za prigovor sam video na portalu EPS:
Na računu piše da je čitanje konvencionalno.
Dešavalo se da EPS pošalje račun na kome piše datum očitavanja ali bez potrošnje........
Jednostavno sa njima nikada nije dosadno.
 
Ovog meseca se desilo da je kućni strujomer očitao radnik EPS 01.10. a ja sam ga očitao kada sam došao kući, posle par sati. Obzirom da imam kameru ispred ulaza koja pokriva i strujomer onda tačno znam kada je dolazio. Kada je stigao račun na email video sam da je uvećan za skoro 300kW odnosno da su stavili skoro istu potrošnju koja je bila za avgust. Naravno da sam napisao prigovor uz koji sam zakačio sliku stanja strujomera 01.10. kao i avi snimak njihovog radnika dok je očitavao strujomere.
Danas je stigao odgovor da je prigovor pozitivno usvojen nakon izvršene kontrole mesrnog mesta ( a toga na kameri nema).
Tvoja fotografija im je dovoljna kontrola.
 
Na računu piše da je čitanje konvencionalno.
To bi onda u teoriji trebalo da znači da je stvarno pročitano, a ne lupljeno, mada očigledno čitač nešto jeste lupio ili su pogrešili u prosleđivanju.

Dešavalo se da EPS pošalje račun na kome piše datum očitavanja ali bez potrošnje........
I meni je poznata ta priča, ali od prošlog meseca su dodali ove načine, pa kao računam da se pridržavaju toga što znače. Možda sam i ja previše optimističan, ali opet, šta im znači da dodaju nešto ako informacije koje ta novina prikazuje nisu relevantne...
 
To što piše konvencionalno, ne verujem da je baš svuda očitano. Ispratiću, imam četiri objekta a samoočitavam samo kuću gde živim.
Ništa im ne verujem.
 
Racun za BG stigao napokon ali prazan, neočitan, kakva je procedura za to, ne želim da mi nakarikaju za crvenu tarifu sledećeg meseca?
 
Šalješ prigovor na portalu i u njemu i fotku stanja na današnji dan? 😅
Ja sam tako kad je pre nekoliko meseci došao neočitan račun.
 
Neće ti nakarikati ništa. Pošto je "neočitan" sledeći račun će biti izračunat proporcionalno za period od poslednjeg očitavanja.
Pozdrav
 
Neće ti nakarikati ništa. Pošto je "neočitan" sledeći račun će biti izračunat proporcionalno za period od poslednjeg očitavanja.
Pozdrav
Neće, meni su korigovali račun tek nakon prigovora. Inače je uredno stigao račun gde su sve kilovate smestili u jedan mesec.
 
Prozjumer 6kW juče stigao na mail
 

Prilozi

  • 09.25..jpg
    09.25..jpg
    242.7 KB · Pregleda: 67
Nazad
Vrh Dno