Šta je novo?

SBB - generalna diskusija (2025) [nije tema za EON box/aplikacije, Total TV/EON sat]

Bila sam u poslovnici, potpisala sam zahtev za raskid ugovora, imaću signal do 9. novembra (16. oktobra ističe ugovor) i do tada je obračunski period, nakon tog datuma treba da vratim opremu, tako su mi objasnili.
Koliko si dugo čekala, jel ima poseban red za to? Kako su rekli da vratis opremu, ne mora original kutije, ne moraju kablovi, ali moraju daljinci i slicno....?
 
Koliko si dugo čekala, jel ima poseban red za to? Kako su rekli da vratis opremu, ne mora original kutije, ne moraju kablovi, ali moraju daljinci i slicno....?

Nema poseban red, ideš na prvi slobodan "šalter", kažeš da hoćeš da raskineš ugovor, daš ličnu kartu, nadju te u kompjuteru i odštampaju zahtev za raskid, tu je navedeno šta od opreme treba da vratiš, meni piše samo za D3 PDS2100 i ona kutija za internet EPC3928S, ništa drugo. Ja ću poneti za svaki slučaj kablove i daljinski da ne bude posle - niste nam vratili svu opremu.
 
Da li može da se najavi raskid ugovora dok je ugovorna obaveza još uvek u toku? Recimo 3 meseca pred istek ugovorne obaveze najavim da raskidam ugovor sa operatorom sa danom isteka ugovorne obaveze. Dao sam im najavu, ispoštovao otkazni rok, čak i znatno više od toga. U tom slučaju, prilikom potpisivanja ugovora, da stvorim naviku da najavim raskid ugovora :)
Ne možeš 3 meseca pred istek UO da najaviš raskid. 30 dana pred istek UO odeš i tada tražiš raskid sa danom isteka UO, sačekaš tih 30 dana, što je onda ujedno i otkazni rok i čim istekne UO odeš i vratiš opremu.
Kako su rekli da vratis opremu, ne mora original kutije, ne moraju kablovi, ali moraju daljinci i slicno....?
Ja sam nedavno SBB-u vraćao opremu. U kesi sam odneo EON Box, njegov kabl za napajanje, daljinski upravljač, ruter i njegov kabl za napajanje. Ništa drugo nisu tražili.
 
Ja sam podneo u poslovnici zahtev za raskid 1. oktobra. UO mi ističe 31. oktobra, dakle podneo sam tačno 30 dana pre. Posle toga ima 7 dana da se vrati oprema.
Sledećeg dana su me zvali da me pitaju zbog čega neću više da budem korisnik, kao i da li je to zbog akcije (verovatno je mislila da pokušavam da izvučem besplatne mesece). Rekoh joj da imam i drugog provajdera i da mi je postalo previše da plaćam dva provajdera, kao i da nisam zadovoljan što su arene samo u premium paketima i da su preskupi paketi. Od tada me nisu zvali više.
 
Poslednja izmena:
Da, ovo je namenjeno novim Basic paketima koji nemaju premium Arene. Mi sa starim paketima smo crne ovce i nevidljivi na mapi. Cekaju da nas se rese, sto je dan koji takodje zeljno iscekujem. Placam preko 4 hiljade za EON da bih morao da ''kradem'' Iris TV od mojih i gledam masters u tenisu na Areni Tenis koji je do juce bio na obicnim Arenama u sklopu paketa
 
do juče je bio na običnim SK kanalima, ako se ne varam
 
Ogradjujem se na nekoliko Novakovih meceva koji su mi trebali, WTA/ATP azijsku turneju i ne secam se vise sta se igralo pre Azije, nista nije bilo uzivo, ni na jednoj Areni osim Tenis. Ali zato imate Zlobnicu i Gabrijelu Spanic na Una TV! Odjavljujem se da ne pretvorimo opet temu u Arenu sport, usao sam samo da kazem da treba da ih je sramota zbog ovakvog marginalizovanja starih korisnika:)
 
Не можеш тако да видиш уђеш у подешавања рутера и ако ти је адреса 100. или 10. јеси.
 
Jel bi mogao neko od admina da mi objasni zasto se brisu moji postovi ??
 
imao sam paket koji je bio 5400 vec jako dugo, internet mi nije radio, tj, radi deset sekundi pa ne radi deset sekundi uopste, kada radi tokom tih deset sekundi lutrija je da li radi upload ili ne. Radim od kuce kao tehnicka podrska i potreban mi je i upload. Vrsio reklamacije preko deset puta opreme, menjani kablovi svi, ruter, checkirana kutija u zgradi, cvor, rekli su da vide gresku ali da posto jedini na celom cvoru koristim net u centru grada, a ostali samo tv, njima se ne isplati da poprravljaju net zbog mene. Cetiri godine trajala borba, nisam obnavljao ugovor da bh video da li ce popraviti, i nisu. Placao istu cenu ne bih li samo raskinuo ugovor cim uzmem drugi net, uzeo drugi net i sacekao jos malo, placao dva neta i na kraju otisao da raskinem ugovor, oni vam naplate jos mesec dana, na to sam rekao zasto da placam ako nisam vise ni pod obaveznim ugovorom, odavno mi je ugovor istekao, nekih dve godine, pisana reklamacija finansijama, rekli da posto u psolednjih mesec dana nije prijavljena nikakva greska odbili su i tu reklamaciju. Sve najgore o SBB usluzi. Rekao bih nikako u malim mestima ako vam je potreban net za rad od kuce, ali po kolegama vidim da ni beograd ne manjka sa problemima. Ako vam net nije bitan, tv protok ce vam popraviti, NET NIKADA VISE KOD NJIH! Ja sam iz Panceva (koji i nije mali grad). Hvala, Milos
 
imao sam paket koji je bio 5400 vec jako dugo, internet mi nije radio, tj, radi deset sekundi pa ne radi deset sekundi uopste, kada radi tokom tih deset sekundi lutrija je da li radi upload ili ne. Radim od kuce kao tehnicka podrska i potreban mi je i upload. Vrsio reklamacije preko deset puta opreme, menjani kablovi svi, ruter, checkirana kutija u zgradi, cvor, rekli su da vide gresku ali da posto jedini na celom cvoru koristim net u centru grada, a ostali samo tv, njima se ne isplati da poprravljaju net zbog mene. Cetiri godine trajala borba, nisam obnavljao ugovor da bh video da li ce popraviti, i nisu. Placao istu cenu ne bih li samo raskinuo ugovor cim uzmem drugi net, uzeo drugi net i sacekao jos malo, placao dva neta i na kraju otisao da raskinem ugovor, oni vam naplate jos mesec dana, na to sam rekao zasto da placam ako nisam vise ni pod obaveznim ugovorom, odavno mi je ugovor istekao, nekih dve godine, pisana reklamacija finansijama, rekli da posto u psolednjih mesec dana nije prijavljena nikakva greska odbili su i tu reklamaciju. Sve najgore o SBB usluzi. Rekao bih nikako u malim mestima ako vam je potreban net za rad od kuce, ali po kolegama vidim da ni beograd ne manjka sa problemima. Ako vam net nije bitan, tv protok ce vam popraviti, NET NIKADA VISE KOD NJIH! Ja sam iz Panceva (koji i nije mali grad). Hvala, Milos
imao sam paket koji je bio 5400 vec jako dugo, internet mi nije radio, tj, radi deset sekundi pa ne radi deset sekundi uopste, kada radi tokom tih deset sekundi lutrija je da li radi upload ili ne. Radim od kuce kao tehnicka podrska i potreban mi je i upload. Vrsio reklamacije preko deset puta opreme, menjani kablovi svi, ruter, checkirana kutija u zgradi, cvor, rekli su da vide gresku ali da posto jedini na celom cvoru koristim net u centru grada, a ostali samo tv, njima se ne isplati da poprravljaju net zbog mene. Cetiri godine trajala borba, nisam obnavljao ugovor da bh video da li ce popraviti, i nisu. Placao istu cenu ne bih li samo raskinuo ugovor cim uzmem drugi net, uzeo drugi net i sacekao jos malo, placao dva neta i na kraju otisao da raskinem ugovor, oni vam naplate jos mesec dana, na to sam rekao zasto da placam ako nisam vise ni pod obaveznim ugovorom, odavno mi je ugovor istekao, nekih dve godine, pisana reklamacija finansijama, rekli da posto u psolednjih mesec dana nije prijavljena nikakva greska odbili su i tu reklamaciju. Sve najgore o SBB usluzi. Rekao bih nikako u malim mestima ako vam je potreban net za rad od kuce, ali po kolegama vidim da ni beograd ne manjka sa problemima. Ako vam net nije bitan, tv protok ce vam popraviti, NET NIKADA VISE KOD NJIH! Ja sam iz Panceva (koji i nije mali grad). Hvala, Milos
Takodje sam doziveo slicno negativno iskustvo sa SBB, i jos sto stavljaju korisnike iza CGNAT i stalno dobijam one captcha linkove da resavam jer me sajtovi prepoznaju kao bota jer delim javnu IP adresu sa jos 10 korisnika..
 
zašto ne b i mogao sad da najavi raskid pre tih 30 dana??? Piše 30 dana ali nigde ne piše da ne može i ranije već da ne može manje od 30 dana. Ja sam najavio mesec i 5 dana ranije, meni nisu pravili provblem a ne vidim razlog zašto bi bilo kome. Nisam tu sledeća tri meseca hoću raskid a traže da se lično dođe.
 
Pitanje je bilo da li može da se najavi raskid 3 meseca ranije. Mesec i 5 dana je u redu zato što je to 30 dana otkaznog roka + 7 dana za vraćanje opreme i uklapa se, ali 3 meseca ranije ne može zato što će svakako morati da dođe nakon 3 meseca, kada mu istekne UO i da vrati opremu.
 
Pitanje je bilo da li može da se najavi raskid 3 meseca ranije. Mesec i 5 dana je u redu zato što je to 30 dana otkaznog roka + 7 dana za vraćanje opreme i uklapa se, ali 3 meseca ranije ne može zato što će svakako morati da dođe nakon 3 meseca, kada mu istekne UO i da vrati opremu.
Ko kaže da moraš lično da doneseš opremu? Moraš lično da raskineš ugovor ali opremu može da donese ko hoće uz papir o raskidu ugovora :O
 
Ja sam skoro vraćao opremu, tražili su mi ličnu kartu u poslovnici pre nego što sam je stvarno i vratio i morao sam nešto da potpišem. Super ako to može neko drugi, ali ja i dalje mislim da ne može raskid da se najavi 3 meseca unapred jer to jednostavno nema logike, zašto bi ti 3 meseca unapred odbrili raskid koji je za 3 meseca, ako je otkazni rok 1 mesec. Super i ako je to nekome uspelo, voleo bih da se javi neko ko je najavio raskid i dobio revers nekoliko meseci pre isteka UO, da odagnamo sumnje :) Setih se i sledeće situacije, prilikom odlaska u poslovnicu tokom skorašnje borbe za raskid ugovora kod SBB-a, na susedni šalter je došla starija gospođa koja je htela da kaže da želi da raskine ugovor sa njima, ali joj je službenica objasnila da dođe mesec dana pred istek UO i da će tada dobiti revers, pa da vrati opremu kada istekne tih mesec dana otkaznog roka.
 
Nadam se da ovde ima pravnika pa nek rastumače. 30 dana se smatra rokom tj ne može pre 30 dana, ali ja ni u jednom ugovoru u stvarnom životu mi niko nije branio da ranije otkažem uslugu i najavim da ću za par meseci raskinuti ugovor a to se dešavalo i dešavaće se. :cool:

Moguće da se SBB drži toga da bi maltretirao svoje bivše korisnike :)
 
Zvucis kao da si se registrovao da bi pljuvao sbb.
Admini....
Prva stvar: Ja nisam registrovan od juce, nego pre 11 god.
Dalje... Nigde nisam pljuvao SBB, samo povlacim paralele i pisem fakta.
Dalje... SBB je uvek bila bolja firma od ostalih, ne znam zasto bih pljuvao njih.
Dalje... Nikoga nikad ne pljujem, samo ponekad se cudim nekim potezima, odredjenih kompanijama.
Ja ne spadam u takve ljude, ali ajmo da vidimo bar argument, gde su to admin(i) videli da sam pljuvao po SBB ?
 
Prva stvar: Ja nisam registrovan od juce, nego pre 11 god.
Dalje... Nigde nisam pljuvao SBB, samo povlacim paralele i pisem fakta.
Dalje... SBB je uvek bila bolja firma od ostalih, ne znam zasto bih pljuvao njih.
Dalje... Nikoga nikad ne pljujem, samo ponekad se cudim nekim potezima, odredjenih kompanijama.
Ja ne spadam u takve ljude, ali ajmo da vidimo bar argument, gde su to admin(i) videli da sam pljuvao po SBB ?
Skoro sve si u pravu. Skoro.
Opusti se.
 
Vidim pisete o nekim IP adresama,, ja koj se ne razumem u to ni malo.. Moje pitan je imam DIGITALNI EON LIGHT vidim da mi je IP staticki, kad rr ruter ostane isti IP . Jel imam mogucnost da ga promenim kako ... Hvala na odgovorima :D
 
Vidim pisete o nekim IP adresama,, ja koj se ne razumem u to ni malo.. Moje pitan je imam DIGITALNI EON LIGHT vidim da mi je IP staticki, kad rr ruter ostane isti IP . Jel imam mogucnost da ga promenim kako ... Hvala na odgovorima :D
Teska prica, jer verovatno delis IP adresu sa jos 10 SBB korisnika, jer si iza CGNAT-a, u prevodu javna IP adresa je podeljena sa jos korisnika i svi pristupate sa iste IP adrese na internetu, ako vidis da ti se javljaju oni kao prozori da potvrdis da nisi bot ili slicno to je jos jedan od indikatora, tkz. captche
 
sbb je pre desetak dana bez moje saglasnosti zakacio kabl na moju kucu sa bandere pa sa moje kuce isao kabl do komsije kome su uvodili uslugu. isti dan ih zovem da dodju i skinu oko 16 casova kenuli pa sad je kasno sutra ako dezurna ekipa bude imala slobodno jer znate vikend. naravno klesta odsecem kabl skinem tu kuku koju su usrafili u kucu . pojavili se posle 20 minuta trazili nacin da uvedu uslugu tom komsiji nisu uspeli da nadju resenje i poslali ga da raskine ugovor vrati opremu. covek se sada nateze sa njima jer mora otkazni rok mesec dana. postoje uslovi za raskid jer nema mogucnosti da mu dovuku kabl do kuce ali mora mesec dana otkazni rok. rekao sam komsiji da im vrati opremu i da ceka da ga tuze , a ja sam dao advokatu da ih ganja zbog kacenja opreme bez moje saglasnosti na objekat. ja nisam korisnik sbb-a rekao sam im da moze da ostane kabl ali ugovor, 300 eura mesecno po srednjem kursu narodne banke Srbije na dan uplate
 
Vidim pisete o nekim IP adresama,, ja koj se ne razumem u to ni malo.. Moje pitan je imam DIGITALNI EON LIGHT vidim da mi je IP staticki, kad rr ruter ostane isti IP . Jel imam mogucnost da ga promenim kako ... Hvala na odgovorima :D
Kod mene bez problema funkcioniše promena IP adrese nakon restartovanja, ali mora malo da se sačeka da te sistem zaboravi. Ako opet upalim nakon nekoliko sekundi, ostane mi ista adresa, ali promeni se ako sačekam malo duže. Probaj tako, ako već nisi.
 
Nazad
Vrh Dno