Šta je novo?

Koliki vam je račun za struju?

  • Začetnik teme Deleted member 30833
  • Datum pokretanja
Zove me pre neki dan komšinica, da napravim fotografije brojila, da pošalje ćerki za prijavu. Pošto ona fotografiše, pošalje, a na njima jedva shvatiš da je brojilo, a ne brojeve da prepoznaš.

Reko' dajte mi telefon, kaže, bolje sa tvojim, vidiš da sa mojim ne može. A žena ima neki sasvim pristojan telefon, nego joj drhte ruke i relano ni ne vidi šta fotografiše 😬
 
Definitivno veliki problem kod vecine starijih osoba!
 
mislim da to slikanje mnogo otezava stvari jer ja u zgradi koja je nova, imam problem da pristupim i uslikam.
mračno, nepristupačno, zaključan ormarić.. bukvalno sam jednom slikao i ne pada mi na pamet više, znači fokusirati u mraku kroz staklo iz ugla...

ne znam što ne stave lepo samo da se unese broj, nek urade sami ili mi da posaljemo slike - seštomesecnu kontrolu i to je to
svakako ako kradem na podacima 5 meseci, sesti mesec kad oni ocitaju ili dobiju slike ću biti debelo u crvenoj zoni, a to mi baš i ne ide u prilog.
 
Ovaj mesec račun prvo stigao na mejl, a u aplikaciji ga još nema.

Izgleda da gledaju slike, napisali za VT 244 kWh iako sam im stavio 245 (bilo blizu) :)
 
Zove me pre neki dan komšinica, da napravim fotografije brojila, da pošalje ćerki za prijavu. Pošto ona fotografiše, pošalje, a na njima jedva shvatiš da je brojilo, a ne brojeve da prepoznaš.

Reko' dajte mi telefon, kaže, bolje sa tvojim, vidiš da sa mojim ne može. A žena ima neki sasvim pristojan telefon, nego joj drhte ruke i relano ni ne vidi šta fotografiše 😬

Ja saljem stanje na mail od juna meseca, bez fotografije. Do sada nije bilo problema.

Spisak mail adresa ovde

Mail format za slanje:

ED: 123456789
Ser. br. brojila: 111222
Adresa: Neka adrese 123
Stanje: 012199
Datum očitavanja: 01.10.2025.
 
Godinama sam tako slao na Viber čitaču u mom reonu, ali onda smo jednom imali problem da je upisao 10.000kw više, pa sam posle toga počeo da mu šaljem i fotografije.
Sa fotkom je sve jasno i čisto.
 
ja od pocetka pricam da od cele te price najveci problem pravi fotografisanje...
Ja saljem za 4 brojila, to je bar 8 slike, uvek neke budu mutne i ne mogu da razaznam brojeve pa moram da ponovim postupak
plus je tesko znati koja slika je od kog brojila i lako se pomesa.

Ono fotka za visu i nizu tarifu to vise i ne vodim racuna saljem koja mi prva padne pod klik misa.
 
ja od pocetka pricam da od cele te price najveci problem pravi fotografisanje...
Ja saljem za 4 brojila, to je bar 8 slike, uvek neke budu mutne i ne mogu da razaznam brojeve pa moram da ponovim postupak
plus je tesko znati koja slika je od kog brojila i lako se pomesa.

Ono fotka za visu i nizu tarifu to vise i ne vodim racuna saljem koja mi prva padne pod klik misa.
Ja saljem jednu te istu gde se vide obe tarife. Pa neka oni rastumače to...
 
Uh da morao sam da napravim neku varijantu da olaksam sebi taj problem sa vise adresa.

Npr posaljem na drugi viber broj (sebi, zeni...), kuca1 slike, kuca2 slike i samo uploadujem po tome.
 
Dodatna komplikacija je sto to sve ne moze da se poslaje preko portala gde je i racun, jer tu bi bilo najpreglednije i tacno znas za koji racun prijavljujes...
Ovako imas kao jedinu orijentaciju sifru mernog mesta koja nama korisnicima ne znaci
 
Da, kako da ih nateramo da u aplikaciji omoguce preimenovanje sablona, a ne da se zovu po sifri mernog mesta?
 
Tokom leta je radila klima 24/7 i uvek je bilo oko 5-6 hiljada mesecno. Uz to imam elektricni BMW i3 sto punim nocu, ali zbog jeftine tarife od 10-6 imam ogromne KWh sto ispadnu samo 300-500 din od tih 5-6 hiljada.
 
ja od pocetka pricam da od cele te price najveci problem pravi fotografisanje...
Ja saljem za 4 brojila, to je bar 8 slike, uvek neke budu mutne i ne mogu da razaznam brojeve pa moram da ponovim postupak
plus je tesko znati koja slika je od kog brojila i lako se pomesa.

Ono fotka za visu i nizu tarifu to vise i ne vodim racuna saljem koja mi prva padne pod klik misa.

Stavi male nalepnice na brojila.
Ja imam više brojila, ali su sva do jednog fizički različita.

Ja saljem jednu te istu gde se vide obe tarife. Pa neka oni rastumače to...
Tako je i potrebno za mehanička i neka električna brojila. Većina novih na displeju smenjuje vrednosti, pa su zato potrebne dve fotke.
 
U ovom trenutku ulazimo u dvanaesti sat od nestanka struje, lokacija Vračar. Očitavamo brojila, plaćamo na vreme, ostalo je još samo da počnemo da popravljamo kvarove na mreži! Ode Grčić, ali izgleda da stanje u EPS-u nije ništa bolje od tada.
 
U ovom trenutku ulazimo u dvanaesti sat od nestanka struje, lokacija Vračar. Očitavamo brojila, plaćamo na vreme, ostalo je još samo da počnemo da popravljamo kvarove na mreži! Ode Grčić, ali izgleda da stanje u EPS-u nije ništa bolje od tada.
Solarni paneli brate/sestro?!
 
Da je u pitanju moja kuća, solarni paneli bi već bili ugrađeni. Živim u stambenoj zgradi, pa to nije opcija. Konačni bilans EPS havarije od noćas je 14 sati bez struje! Najgore od svega, nigde na netu nije bilo nijedne zvanične informacije o kvaru i roku sanacije. Nikad više izvora informacija, a nigde nijedna kada nam je ona neophodna!
 
A kakva je havarija? sta se desilo? cak ni na tviteru nisam video neki info
 
Ma da zviznuo neki visokonaponski kabl, nama je vrisnuo jedan server kod Slavije.
 
Nije visokonaponski kabl, havarija je na trafostanici slavija. Moje info su da je FUBAR. Naravno, niko ništa ne sme da kaže, kao za sva sr.nja kod nas.
 
Platio racun preko IPS skeniraj, kao i uvek do sada, i nije mi ocitalo ono odmah da je racun placen, i ne dobih na email potvrdu. Rekoh mozda nesto baguje sistem, cini mi se da je jednom bilo isto tako, pa se kasnije pojavilo na portalu i u emailu. Ali sad vidim da mi je vracen novac na racun. Se dogodilo jos nekom ovo? Banka Intesa sam inace.
 
Prijavio je već neko to na drugoj temi, i isto je u Intesi, ali je uredno i obavešten da plaćanje nije uspelo. Tebi baš ništa nije stiglo? To je čudno, uvek treba da se dobije povratna informacija tog tipa. Ne znam da li je slučajnost što ste obojica u Intesi, ali znam recimo da su za vikend bez problema prošla neka plaćanja preko Halkbanke.
 
Tu je problem do IPS sistema, mada treba da izbaci grešku, dovoljno je isključiti opciju da je hitan nalog i onda prolazi.
 
Odlični su sa računima za Bgd kojih i dalje nema ni u aplikaciji ni na web strani 😁
 
Ispada da veći popust imaju ovi što sede u kući, ne očitavaju brojilo ali su se prijavili za e račun? Ili je kumulativno, samoočitavanje i e račun?
 
Nije kumulativno, za 7% popusta je dovoljan elektronski račun. Tako je najavljivano od samog početka, a i odskora se reklamira na portalu za uvid u račun.
 
Zašto onda sami da očitavamo, nije mi jasna njihova matematika. Svejedno, ukinuli su 50 dinara popust na e račun , dali 7%, na 5k dinara to je 50 dinara razlika u odnosu na staro.
 
Ne očitavamo sami zbog para. Očitavam sam otkako su napravili opciju u onoj aplikaciji i otkako sam se uverio da prihvatanju ono što im prijavim.
Ne moraju ništa da plate.
 
Jeste, sa te strane si u pravu. I ja očitavam zbog sigurnosti u račun. Ali ipak mislim da, ukoliko žele da povećaju procenat samoočitavanja, moraju da ponude nešto konkretno.
 
Nazad
Vrh Dno