Šta je novo?

Ananas (za potraznju i zamenu vaucera postoji posebna tema - deljenje ananas linkova = instant ban)

Jel kupljen bas od Ananasa (Spark prodavac) ili neki drugi prodavac?
 
Tako je, SPARK
IMG_20251001_200327.jpg
Kutiju da vam ne šaljem, ali je baš u tom ćošku 'ugažena' gde je stajao punjač
 
Pa dobro, ali sam im već pisao za ovo

Kapiram da ne mogu samo punjač da pošalju već moraju ceo laptop tj celu kutiju/paket da zamene?


Inače, mislim da se opravdano cimam ako je već punjač slomljen da je vrlo lako moguće da je negde još njima ispala kutija ali da se ne vidi fizički na laptopu oštećenje, da ga možda ima unutra ako je vec ispadao
 
Kako se obnavlja famozno a+ članstvo? Da li automatski ili treba nešto da se uradi?

U profilu nema jasno istaknute informacije da li je trenutno aktivno, ili ja nešto propuštam.
To mi je za nevericu, logično mi je da se to ističe na svakom koraku kao Amazon što forsira Prime.

Početkom godine mi je isteklo a+ članstvo, pre nekoliko dana sam obavio veću kupovinu od oko 15000, to je sve završeno, i sada kad nešto dodam u korpu što ispunjava uslove za besplatnu dostavu, i dalje mi je dostava ukalkulisana, što valjda znači da nije aktivno.
 
Automatski...

Kontaktiraj ih, mozda je nesto zabagovalo.
 
Da li je placeno online karticom?
 
Naručio sam 4 artikla, 2x2. Dve gume i dva duel omekšivača, sve naručeno od ananas, platio karticom i pri plaćanju platio jednu dostavu, znači ide od jednog prodavca kao jedan paket. Medjutim duel omekšivač cyti već preuzeo i to će stići pre guma. Hoće li oni sad meni da naplate dve dostave, pošto će biti dva paketa?
 
Ne, jednu.
 
Naručio sam 4 artikla, 2x2. Dve gume i dva duel omekšivača, sve naručeno od ananas, platio karticom i pri plaćanju platio jednu dostavu, znači ide od jednog prodavca kao jedan paket. Medjutim duel omekšivač cyti već preuzeo i to će stići pre guma. Hoće li oni sad meni da naplate dve dostave, pošto će biti dva paketa?
Meni su tako otkazali ono glavno a lupam omeksivac isporucili🤣🤣
 
Taj naponski kabl može bilo gde da se kupi tj od bilo kog proizvođača i 'natakne' na original adapter punjača koji sam dobio u kutiji uz laptop, i sve će biti okej nema veze što nije baš taj isti iz kutije?
Samo vidi da uzmeš neki koji je za napajanje računara a ne monitora, pošto se razlikuju debljini.
 
Ponudili su mi da zamene laptop, ali onda prvo mora da se gnjavim sa izjavama CityExpressu da su slomili kutiju u transportu, pa se onda ananas sa njima nateže neki period da bi CityExpress platio to... Usput se moze desiti da i nestane takav laptop sa stanja. Uglavnom žele da refundiraju novac sto mi nije cilj, vec da mi zamene za novi

Gnjavaza teška, a iskreno najradije bih ga zamenio jer ko mi garantuje da nesto unutar laptopa nije otišlo kad je vec punjac slomljen.

Inače mi nude 4000 rsd da kupim novi punjač.
 
Ponudili su mi da zamene laptop, ali onda prvo mora da se gnjavim sa izjavama CityExpressu da su slomili kutiju u transportu, pa se onda ananas sa njima nateže neki period da bi CityExpress platio to... Usput se moze desiti da i nestane takav laptop sa stanja. Uglavnom žele da refundiraju novac sto mi nije cilj, vec da mi zamene za novi

Gnjavaza teška, a iskreno najradije bih ga zamenio jer ko mi garantuje da nesto unutar laptopa nije otišlo kad je vec punjac slomljen.

Inače mi nude 4000 rsd da kupim novi punjač.
Kupi nov punjac i cao,oni sve tako bacaju,da nije slomljen taj utikac ti ne bi ni znao,i ovaj sledeci sto ti posalju isto ce da bacaju.
 
Čini mi se da je laptop bar fizički okej, ali nisam instalirao windows da bih ga proverio (ne znam da li gubim pravo na povrat novca ako stavim windows na njega)

Možda najbolje za sad uzeti kabl za te pare što nude, pa videti kako radi

Pa da, u pravu si da verovatno sve isto bacaju, ali baš ne bih voleo da novom laptopu nešto u startu fali
 
Instaliraj win i imaš još 14 dana da utvrdiš da li je sve ok. Za 400 din kupi kabal a za 3600 din idi počasti sebe nečim.
 
Je l ima neka metoda gde može da se testira da li je sve okej, ili jednostavno da koristim pa sam nekako da skontam usput?
 
Kad instaliraš sve što treba, sve drajvere, prvo proveri lcd tako što ćeš naći na YouTube-u neki test za TV( ono da menja sve boje, nijanse crne i pattern), ako je sve ok,nema tamnih ili svetlih fleka, mrtvih piksela i sl. proveri da li rade WiFi, BT i Ethernet. Neki mem test za proveru ram-a i ssd-a i to je to. U realnosti jedino LCD može da bude oštećen jer je osetljiv na udarce i ima flet koji može da se poremeti od padova, ostalo je zalemljeno.
99.8% sam siguran da tvom ne fali ništa.
 
Čini mi se da je laptop bar fizički okej, ali nisam instalirao windows da bih ga proverio (ne znam da li gubim pravo na povrat novca ako stavim windows na njega)

Možda najbolje za sad uzeti kabl za te pare što nude, pa videti kako radi

Pa da, u pravu si da verovatno sve isto bacaju, ali baš ne bih voleo da novom laptopu nešto u startu fali
Prvih 6 meseci ako se nesto desi daju ti nov lap top,a imas i 14 dana da im vratis bez ikakvog razloga.
 
Ako se kupuje punjac to bi moglo da utice na garanciju ili da neko kasnije to koristi kao izgovor za gluposti. Tvoj je izbor. Laptop je testiran sa originalnim punjacem. Vrlo cesto uputstva za elektronske uredjaje specificno napomenu da se koristi samo originalan kabl.

Oni su duzni da na jednostavan nacin dostave sve u ispravnom stanju i zamene ako ti to zelis. Takodje, bilo bi normalno (ali ovde mozda nista nije normalno pa ni ananas iz dzungle) da ti ne cekas ishod svega toga, nego da odmah posalju novi, preuzmu stari i da se oni bave time.
 
Nije mu punjač oštećen već strujni kabl. Ne ložite čoveka, do sad bi već uveliko koristio laptop.
 
Поздрав свима, једно питање, купио сам неки панелни радијатор на Ананасу, стигао је исправан, али просто нам не ради посао, није успео да загреје ни најмању просторију сада када је температура у плусу, могу да замислим како би било да је права зима и да је напољу минус. Тако да бих хтео да га вратим, да искористим оних 14 дана за поврат, али нисам никада до сада то радио, па не бих да ме некако израде, да ли неко може да ми објасни која је процедура?
 
Kad instaliraš sve što treba, sve drajvere, prvo proveri lcd tako što ćeš naći na YouTube-u neki test za TV( ono da menja sve boje, nijanse crne i pattern), ako je sve ok,nema tamnih ili svetlih fleka, mrtvih piksela i sl. proveri da li rade WiFi, BT i Ethernet. Neki mem test za proveru ram-a i ssd-a i to je to. U realnosti jedino LCD može da bude oštećen jer je osetljiv na udarce i ima flet koji može da se poremeti od padova, ostalo je zalemljeno.
99.8% sam siguran da tvom ne fali ništa.
Da li ima nešto takvo da se proveri i grafička kartica i procesor? Pošto ovaj ima odvojenu grafiku
Prvih 6 meseci ako se nesto desi daju ti nov lap top,a imas i 14 dana da im vratis bez ikakvog razloga.
Mislim da su mi rekli danas da mogu refundirati i do jedne godine ako usput provalim da nešto ne valja
Ja bi im vratio laptop i trazio novi ili pak povracaj novca.
Zezaš ili? Pošto bih im i ja najradije vratio i tražio novi ali poenta je što mi se baš ne čeka ta cela procedura i drndanje sa izjavama i dokazivanjima ko je oštetio...
Ako se kupuje punjac to bi moglo da utice na garanciju ili da neko kasnije to koristi kao izgovor za gluposti. Tvoj je izbor. Laptop je testiran sa originalnim punjacem. Vrlo cesto uputstva za elektronske uredjaje specificno napomenu da se koristi samo originalan kabl.

Oni su duzni da na jednostavan nacin dostave sve u ispravnom stanju i zamene ako ti to zelis. Takodje, bilo bi normalno (ali ovde mozda nista nije normalno pa ni ananas iz dzungle) da ti ne cekas ishod svega toga, nego da odmah posalju novi, preuzmu stari i da se oni bave time.
Ali kažu da ne mogu da odmah pošalju novi dok se sve to ne odradi... Mislim da i oni baš ne znaju sta rade
Ljudi ne kapiraju da mu nije otisao ceo adapter nego varijanta ovoga

Pogledajte prilog 507412
Tako je. Adapter je izgleda dobar, samo taj kabl je otišao
 
Поздрав свима, једно питање, купио сам неки панелни радијатор на Ананасу, стигао је исправан, али просто нам не ради посао, није успео да загреје ни најмању просторију сада када је температура у плусу, могу да замислим како би било да је права зима и да је напољу минус. Тако да бих хтео да га вратим, да искористим оних 14 дана за поврат, али нисам никада до сада то радио, па не бих да ме некако израде, да ли неко може да ми објасни која је процедура?
Otvoris opciju porudzbine i povrati, odaberes porudzbinu, stisnes na vrati proizvod i popunis formular. Kad podneses prijavu ocekuj u toku par radnih dana poziv od kurira kojem ces da predas paket. Nakon odredjenog perioda dobices odgovor sta se desava sa tvojim zahtevom.
 
Kako se obnavlja famozno a+ članstvo? Da li automatski ili treba nešto da se uradi?

U profilu nema jasno istaknute informacije da li je trenutno aktivno, ili ja nešto propuštam.
To mi je za nevericu, logično mi je da se to ističe na svakom koraku kao Amazon što forsira Prime.

Početkom godine mi je isteklo a+ članstvo, pre nekoliko dana sam obavio veću kupovinu od oko 15000, to je sve završeno, i sada kad nešto dodam u korpu što ispunjava uslove za besplatnu dostavu, i dalje mi je dostava ukalkulisana, što valjda znači da nije aktivno.
Obnavlja se tako što se u roku od 90 dana Iznosi svih kupovina sabiraju, i po isteku 90 dana, ako je ukupni iznos kupovina veći od 5999 RSD, članstvo se produžava za dodatnih 90 dana.

U profilu piše:

1759576866952.png
Za članove Ananas + kluba, dostava pošiljke iznad 2.000,00 RSD je besplatna. Takođe, za pošiljke preko 30kg ili gabaritne naplaćuje se dostava.

Da li ti je isporučena kupovina od 15000?
 
Nazad
Vrh Dno