Šta je novo?

[A1] Postpaid paketi i promocije

Nikakva politika nije u pitanju, o čemu pričaš i nemoj mi navlačiti bedu i penale. Moje lično iskustvo je opisano u postu i bilo bi isto da je bilo koja druga kompanija u pitanju, ako mi se desi i sa A1 napisaću isto ovo i misliti isto i još gore i o njima, jer im je to upravo reklama kojom se hvale da neće postupati tako.
Upravo, neka svako radi šta hoće, bitno je da postoji izbor. Ja biram da mi se neko ne po****va po glavi i po potpisu na obavezujući ugovor koji potpisujem sa nekim a ovo je forum gde ljudi dele iskustva, neko će možda iz mog iskustva nešto naučiti a tebe će eto iznervirati i to je okej. Samo ga nemoj nazivati tim prljavim imenom molim te, prosto (ne)poštovanje ugovora je u pitanju.
Dogovoreno, a ti izbaci tu prljavu frazu" zato nam je tako i prodaju se za sacicu dinara".
 
Imam 5-6 brojeva u okviru firme. Jedan broj mi je u A1, a svi drugi su u Yettel mrezi. Potrosnja je mesecna oprilike oko 10.000 dinara ukupno. Sada bih uzeo ugovornu obavezu na 24 meseca, iPhone 17 pro max i objedinio brojeve u jednu mrezu. Treba mi savet od vas sta je najbolje dobiti. Mozda kontakt agenta A1 mreze za najbolju opciju. Hvala!
 
Kako ljudi naprave toliku potrošnju ako imaju sve Neo paket?
 
Nemaju svi Neo paket, ja nisam nigde napisao da svi koriste Neo. Neki imaju tarife sa 500 minuta, imaju sa 300 minuta, kako gde treba.
 
Da, al koga naci kada su svi polunauceni, nekako niko nema znanje pravo da te posavetuje i da da pravu ponudu.
 
Da, al koga naci kada su svi polunauceni, nekako niko nema znanje pravo da te posavetuje i da da pravu ponudu.
Za biznis korisnike je drugačije, tj drugi agenti rade za biznis korisnike.
Ako sve brojeve planiraš da ostanu i dalje biznis i uskoro im svima ističe UO, lepa cifra za pregovaranje da ostaneš u Yettel ili pređeš u A1. Možeš da odeš do poslovnice oba provajdera i raspitas se za uslove. Znaju oni nekad da iznenade prijatno sa ponudama i tamo.
Ovde ima tema tema za ponude operatera, samo objasni ostaju li biznis brojevi da tražiš kontakt tj ponudu od takvog agenta. Ili ponudu običnog agenta ako prebacujes brojeve na privatna lica.
Svakako se malo iscimaj i raspitaj. Pozz

 
Znaci ja ne verujem kakvi su prevaranti svi redom provajderi..

Sklopio sam ugovor krajem avgusta, obracunski period mi je 6. u mesecu, 30.9 sam aktiviran onaj XploreTV Sport, mislivsi da ga isprobam kako radi mesec dana.

Xplore TV Sport​


Uz prvu aktivaciju Xplore TV Sport dodatka dobijaš prvih 30 dana bez naplate.

Aktivacijom dodatka možeš da gledaš kanale putem Xplore TV aplikacije i dobijaš neograničeni internet u nacionalnom saobraćaju za korišćenje Xplore TV aplikacije na pretplatničkom broju na kom je aktiviran dodatak. Listu dostupnih kanala možeš pogledati na linku e.a1.rs/xplore-tv.

Paket možeš koristiti na maksimalno 5 različitih uređaja, a na maksimalno 3 uređaja istovremeno.

Dodatak se automatski produžava svakog obračunskog perioda sve dok ga ne deaktiviraš.

Cena dodatka
1199 din

Danas kada sam deaktiviran dodatak rekla mi je gospodja iz call centra da ce da mi dodatak biti deaktiviran 6.10 i da ce da se naplati tih 6 dana proporcionalno i automatski se prebacuje u sledeci mesec..
Je l moze neko da mi objasni ovo?
 
opet ista spika, u toku obracunskog perioda si ga aktivirao, i dosao je novi obracunski period i u sred o.p. si ga deaktivirao, tek od narednog ce biti ugasen servis, nisu prevaranti tako se posluje kod svih provajdera servisa, da mislim i na netflix, spotify, apple music itd itd,
 
Ali ako promovisu da je 30 dana besplatno? Gde sam ja tu dobio 30 dana besplatno?
Ovo je i tek kako izvodljivo... Npr, prvi racun mi je stigao za samo par dana, proporcionalno, nije stigao za ceo mesec iako sam potpisao krajem avgusta.
 
tako se posluje kod svih provajdera servisa
Pa nije baš najbolje poređenje, jer ti kad nešto od nabrojanih servisa kupiš, to traje tačno mesec dana otad, ne zavisi od nekih drugih perioda. Ovde je Swiper praktično obmanut, misleći da će proći besplatno, a ne da aktivacija jednog servisa zavisi od obračunskog perioda njegovog postpejda. Možda je to regulisano nekakvim opštim uslovima, ali nema sumnje da je obmanjujuće. Imaju oni i drugu obmanu istog tipa, gde naplaćuju punu mesečnu cenu postpejda, iako si prekinuo uslugu usred obračunskog perioda. Ne znam da li je to zapravo i dalje aktuelno, ali ranije je bilo. Drugi su oduvek u tom slučaju naplaćivali proporcionalno tome koliko je paket zapravo korišćen.

Gde sam ja tu dobio 30 dana besplatno?
Dobio si besplatan septembar. Naplatiće ti se samo deo koji će preći u oktobar, u skladu sa trajanjem tvog obračunskog perioda. Zapravo, mislim da će ti naplatiti i malo više. Ako si aktivirao 30. avgusta, besplatnih 30 dana traje do 28. septembra, zar ne. Na tih šest dana oktobra zato valjda treba dodati i dva preostala iz septembra, znači osam ukupno.
 
Lepo si rekao, obmanut sam. Pise 30 dana promo period. To su mogli veoma lepo da ispeglaju, u slucaju da nisam deaktivirao na vreme da mi naplate tih 8 dana 6.10 i posle svakog meseca punu cenu.
Malo je glupo da nesto moze da se aktivira u sred obacunskog perioda a ne moze da se deaktivira.
Novo lose iskustvo sa njima, prvo je bilo oko borbe sa call centrom (15 dana) da podese VoLTE kako treba, sada ovo.
 
  • Like
Reagovanja: fiy
dodatak ce biti deaktiviran sa narednim o.p. i bice naplacen ceo mesec ako je praksa ostala ista kao i od pre buduci da ima uslugu do novog o.p. a za postpaid tarife zavisi od operatera, u yettelu je situacija bila i ostala haos po pitanju njihove racunice 50% gde ti ispadne zadnji mesec ugovora po punoj ceni, kod a1 kada sam prebacio ugovor sa majke na mene naplatili mi srazmerno danima od kada sam ja postao vlasnik a na majcinom umanjen za par dana koji su otisli kod mene, za ugovor sa 50% cu tek saznati maja '26 ali mislim da sam procitao da je neko rekao da je kod a1 cista situacija celih 24x50%, za mts ne znam.
Malo je glupo da nesto moze da se aktivira u sred obacunskog perioda a ne moze da se deaktivira.
Novo lose iskustvo sa njima, prvo je bilo oko borbe sa call centrom (15 dana) da podese VoLTE kako treba, sada ovo.
i vise nego malo, al sta da im radimo kad su tako osmislili
 
dodatak ce biti deaktiviran sa narednim o.p. i bice naplacen ceo mesec ako je praksa ostala ista kao i od pre buduci da ima uslugu do novog o.p. a za postpaid tarife zavisi od operatera, u yettelu je situacija bila i ostala haos po pitanju njihove racunice 50% gde ti ispadne zadnji mesec ugovora po punoj ceni, kod a1 kada sam prebacio ugovor sa majke na mene naplatili mi srazmerno danima od kada sam ja postao vlasnik a na majcinom umanjen za par dana koji su otisli kod mene, za ugovor sa 50% cu tek saznati maja '26 ali mislim da sam procitao da je neko rekao da je kod a1 cista situacija celih 24x50%, za mts ne znam.

i vise nego malo, al sta da im radimo kad su tako osmislili
Pa to je isti fazon daju super popuste kad podneses za prenos ali kad to uradis usao si u novi Obračunski. Tako da popust tek krece od sledeceg meseca a tipa dosta ljudi sada prelazi sa neo neo na neo super jeste 12 meseci dzabe ali zato platis dok ne krene dzabe 4500 za jedan neo neo van popusta od 1300 i nesto koliko je bio na kraju.
 
  • Like
Reagovanja: fiy
Tako se i šire, jer se (bezobrazne) ponude ne odbijaju, prodaju se ljudi za šaku dinara a monopol raste i upravljanje svim i svačim sa njihove strane. Meni je izlazak iz MTS princip, poziv, posle 2 povećanja cene pretplate u istoj ugovornoj obavezi i vansudske borbe sa njima preko RATELa, nema te ponude koja bi upalila. Ali nismo svi isti i uglavnom nam je zato i tako kako jeste, da mogu šta hoće bez ikakvih posledica, za šačicu dinara da u kolo uđeš.
Ne razumem ogorčenost zašto sam obnovio ugovor po mene finansijski povoljnijim uslovima nego da sam prihvatio ponudu kod drugog ili trećeg provajdera. Idem, tj. ostajem tamo gde sam zadovoljan uslugom, intervencijom na obe najave poskupljenja sam zadržao ugovorene usluge u proteklih 24 meseca i aktivno koristim svoje pravo potrošača da podnesem zahtev za raskid kad mi nešto ne odgovara. E, sad, što si ti zakasnio drugi put, tj. prevideo SMS obaveštenja pa se žalio po isteku roka, pa ti je mts sad rak-rana, nije ni moj problem, niti bilo koga ko od njih izboksuje bolju ponudu pregovorima.
Ovaj forum ne posećuju likovi koji u apliikaciji kliknu na produženje ugovora (tj. bar ne ovaj deo foruma) ili još gore, odu do poslovnice po isteku da bi produžili po komercijalnim uslovima (ovo sam kod predaje tri telefona uživo doživeo prošle nedelje). Oni će, nažalost, ostati ovce za šišanje kod ovakvih poduhvata. Zbog takvih, računam, mi (bolje informisani) i imamo opciju da ispregovaramo ponešto.
Opet, da je mts ostao na ponudi od 50%, danas bi bio korisnik A1, tako da nema nikakve sentimentalnosti, idem jednostavno gde su mi bolji uslovi. Bez ikakve sentimentalnosti sam prebacio jedan broj sa mts na A1 besplatni mega plan kad je bila promocija, jer mts nije imao bolju kontraponudu. Isto tako bi došao i red na Yettel ako bi imali nešto pametno da ponude.
A floskule ulaska i izlaska u kolo, šake krvavih dolara, kao i jahanje Rosinante-a u večitoj borbi protiv nekog imaginarnog tlačitelja koji nas sve mrzi, a mi mu kao sve dopuštamo ne bih ni komentarisao.

Nadam se da ćeš sa A1 biti zadovoljniji (nisam ispratio da li si već prebacio broj, a čitah da nameravaš), meni su bili ok dok sam bio njihov korisnik, a neke njihove usluge koristim i danas.
 
Neko da zna šta je L'AMIE A1 osiguranje mobilnih uređaja (nije putno osiguranje) i koliki je minimum meseca korišćenja tog osiguranja? Da li se može raskinuti odmah u prvom mesecu? Suprugu nude uređaj ali sa uslovom da potpiše osiguranje da bi učešće za uređaj bilo manje. Hvala
 
Jaoo
Ja juce zvao globaltel da prebacim A1 broj kod njih..
Jer daju 200gb za prenos broja, a kasnije se sadržaj prebacuje u sledeći mesec uz aktiviranje bilo kog paketa.. 1gb+150min/sms je 500 dinara, kao najjeftiniji paket.


Da li ce mi A1 ponuditi bilo sta, sto bi me kostalo do 750 din, min 10gb mesečno + 200min/sms

Do sada sam bio pripejd u a1
 
Daće ti 70% popusta na Neo Surf ali prvih 20 meseci, a 4 meseca puna pretplata.
 
Ne razumem ogorčenost zašto sam obnovio ugovor po mene finansijski povoljnijim uslovima nego da sam prihvatio ponudu kod drugog ili trećeg provajdera. Idem, tj. ostajem tamo gde sam zadovoljan uslugom, intervencijom na obe najave poskupljenja sam zadržao ugovorene usluge u proteklih 24 meseca i aktivno koristim svoje pravo potrošača da podnesem zahtev za raskid kad mi nešto ne odgovara. E, sad, što si ti zakasnio drugi put, tj. prevideo SMS obaveštenja pa se žalio po isteku roka, pa ti je mts sad rak-rana, nije ni moj problem, niti bilo koga ko od njih izboksuje bolju ponudu pregovorima.
Ovaj forum ne posećuju likovi koji u apliikaciji kliknu na produženje ugovora (tj. bar ne ovaj deo foruma) ili još gore, odu do poslovnice po isteku da bi produžili po komercijalnim uslovima (ovo sam kod predaje tri telefona uživo doživeo prošle nedelje). Oni će, nažalost, ostati ovce za šišanje kod ovakvih poduhvata. Zbog takvih, računam, mi (bolje informisani) i imamo opciju da ispregovaramo ponešto.
Opet, da je mts ostao na ponudi od 50%, danas bi bio korisnik A1, tako da nema nikakve sentimentalnosti, idem jednostavno gde su mi bolji uslovi. Bez ikakve sentimentalnosti sam prebacio jedan broj sa mts na A1 besplatni mega plan kad je bila promocija, jer mts nije imao bolju kontraponudu. Isto tako bi došao i red na Yettel ako bi imali nešto pametno da ponude.
A floskule ulaska i izlaska u kolo, šake krvavih dolara, kao i jahanje Rosinante-a u večitoj borbi protiv nekog imaginarnog tlačitelja koji nas sve mrzi, a mi mu kao sve dopuštamo ne bih ni komentarisao.

Nadam se da ćeš sa A1 biti zadovoljniji (nisam ispratio da li si već prebacio broj, a čitah da nameravaš), meni su bili ok dok sam bio njihov korisnik, a neke njihove usluge koristim i danas.
Slazem se.
Treba razumeti i druge, nekima je ćeif da provedu neko vreme citajuci i razmenjujuci iskustva i informacije i tako ugovore povoljnije uslove kod provajdera. Drugima je pak lakse da plate inicijalnu ponudu. (ne trose svoje vreme, ne znaju da ovako nesto postoji ili nemaju obavestene ljude oko sebe ili ih jednostavno nije briga, ...)
 
Znaci ja ne verujem kakvi su prevaranti svi redom provajderi..

Sklopio sam ugovor krajem avgusta, obracunski period mi je 6. u mesecu, 30.9 sam aktiviran onaj XploreTV Sport, mislivsi da ga isprobam kako radi mesec dana.



Danas kada sam deaktiviran dodatak rekla mi je gospodja iz call centra da ce da mi dodatak biti deaktiviran 6.10 i da ce da se naplati tih 6 dana proporcionalno i automatski se prebacuje u sledeci mesec..
Je l moze neko da mi objasni ovo?
Resio sam ovo sa A1, "oprostili" su mi i nece da mi naplate dodatno
 
Ponuda koju nude kada se prebacuje broj iz a1 u neku drugu mrežu tj kada se podnese zahtev
 

Prilozi

  • 20250925_141934.jpg
    20250925_141934.jpg
    183 KB · Pregleda: 148
На које цене они рачунају ових 70% пошто се не уклапа са ценама које су официјално на сајту А1?🤔
Nemam pojma meni je ovako stiglo samo kao ponuda
 
Ima li neko kontakt nekog ko moze da da 50% za prenos broja iz mts-a?
 
Da li si podneo zahtev za prenos iz A1 pa ti stigla ponuda ili jos uvek imaš mega plan i poslali ti ponudu? Ja imam 3 broja u A1 na mega plan i razmišljam da ih prenesem u Mts, mega plan istine u Novembru ali te ponude nisam dobio kao ti.
 
Nazad
Vrh Dno