Šta je novo?

LG Televizori

Koji je postupak registracije? Imam registrovan TV na LG nalogu, ali nigde ne vidim da piše da je produžena garancija na 5 godina? Da li treba da se registrujem na još nekom sajtu?
Registracija se vrši tako što ćeš na dole navedenu odgovarajuću mail adresu uvoznika poslati sledeće podatke:

  1. Fotografiju računa sa vidljivim datumom, mestom i maloprodajom gde je kupovina realizovana
  2. Fotografiju nalepnice sa zadnje strane TV-a sa vidljivim modelom i serijskim brojem uređaja
  3. I-mejl adresu
  4. Kontakt telefon
  5. Ime i prezime

Lista uvoznika:​

Ako je uvoznik TV-a Roaming Electronics:

Poslati gore navedene podatke na mail adresu: [email protected]

Telefon za konsultacije i pomoć oko registracije: +381 11 2510 636, +381 11 2516 966

Potrebno je da kupac dostavi gore navedene podatke i dokumenta za uspešnu registraciju.

Ako je uvoznik TV-a Also Serbia d.o.o Novi Sad:

Poslati gore navedene podatke na mail adresu: [email protected]

Telefon za konsultacije i pomoć oko registracije: +381 21 4891 533

Potrebno je da kupac dostavi gore navedene podatke i dokumenta za uspešnu registraciju.

ili

Poslati gore navedene podatke na mail adresu: [email protected]

Telefon za konsultacije i pomoć oko registracije: +381 11 2510 636, +381 11 2516 966

Potrebno je da kupac dostavi gore navedene podatke i dokumenta za uspešnu registraciju.



Ako je uvoznik TV-a Comtrade Distribution:

Izvršiti registraciju na Comtrade portalu: https://www.comtradedistribution.com/lg5

Mail za konsultacije i pomoć oko registracije: [email protected]

Ako je uvoznik TV-a Tehnomedia centar d.o.o:

Poslati gore navedene podatke na mail adresu: [email protected]

Telefon za konsultacije i pomoć oko registracije: +381 11 2510 636, +381 11 2516 966

Potrebno je da kupac dostavi gore navedene podatke i dokumenta za uspešnu registraciju.

Ako je uvoznik TV-a Gigatron export-import:

Poslati gore navedene podatke na mail adresu: [email protected]

Telefon za konsultacije i pomoć oko registracije: +381 11 2510 636, +381 11 2516 966

Potrebno je da kupac dostavi gore navedene podatke i dokumenta za uspešnu registraciju.

Ili

Poslati gore navedene podatke na mail adresu: [email protected]

Telefon za konsultacije i pomoć oko registracije: +381 21 4891 533

Potrebno je da kupac dostavi gore navedene podatke i dokumenta za uspešnu registraciju.
 
Verovatno ne postoji neko univerzalno rešenje, jer se podešavanja mogu razlikovati od TV-a do TV-a, a update može ili ne mora napraviti određene probleme zbog toga.

Na tvom mestu probao bih da povežem ponovo soundbar kao prvi put.
  • Disable-uj SIMPLINK u podešavanjima
  • Ugasi soundbar i izvuci ga iz TV-a
  • Ponovo konektuj i aktiviraj SIMPLINK

U slučaju da ne bude bolje, onda sa gašenjem TV-a(možda čak iz struje na par minuta jer su OLED uglavnom "Always On") pre ponovljenog uključivanja i konektovanja soundbara.

Čitao sam i da "On Screen Settings" promena sa "Recent input" na "Home screen" može pomoći ako ti zvuk ne ide na soundbar prilikom startup-a(dešavalo mi se na G3).

Zadnje, diskonektuj soundbar iz TV-a i factory reset. Izgubićeš podešavanja ali potencijalno može da reši problem koji je nastao posle update-a.

Da li si radio neki update soundbara takođe?
Izgleda da je bilo do mini PC koji se ponekad sam pali nemam pojma zašto ili drži Bluetooth upaljen na sleep i bio je povezan sa Soundbar
Videću sad
 
Stigao LG G5 OLED, malo je reći da sam oduševljen, ogroman upgrade nakon Samsung Crystal UHD.

Jedva čekam da krenem sa filmovima na ovom čudu:

1000012012.jpg

Jel imate neke savete oko podešavanja slike, da li treba nešto preventivno ugasiti, smanjiti, čisto zbog prevencije burn-in ili da ga koristim opušteno?
 
Stigao LG G5 OLED, malo je reći da sam oduševljen, ogroman upgrade nakon Samsung Crystal UHD.

Jedva čekam da krenem sa filmovima na ovom čudu:

Pogledajte prilog 504885

Jel imate neke savete oko podešavanja slike, da li treba nešto preventivno ugasiti, smanjiti, čisto zbog prevencije burn-in ili da ga koristim opušteno?
Jel nije tajna gde si uzeo i za koliko i zašto si uzeo baš sada?
 
Jel nije tajna gde si uzeo i za koliko i zašto si uzeo baš sada?
Uzeo na KP, verzija sa standom, 65" 1915€.

Zašto sad, pa iskreno, već duže vreme ganjam neki OLED, jer dosta gledam filmove i igram igre na konzolama, a onaj stari Samsung je imao nenormalan backlight bleeding, koji se baš primećuje dok gledaš film, pogotovo HDR, jer one crne trake iznad filma, budu sive...

Hteo sam G4 da uzmem još tamo u maju, ali ga povukli iz prodaje, pa sam se načekao da uhvatim G5 stand verziju.

Malo sam se dvoumio pre nedelju-dve, kad najaviše Dolby Vision 2, ali iskreno nije mi se čekala naredna godina, pogotovo što je LG rekao da trenutno nema nameru da ubaci DV2, tako da verovatno će modeli za 2027. tek imati DV2 support.
 
Uzeo na KP, verzija sa standom, 65" 1915€.

Zašto sad, pa iskreno, već duže vreme ganjam neki OLED, jer dosta gledam filmove i igram igre na konzolama, a onaj stari Samsung je imao nenormalan backlight bleeding, koji se baš primećuje dok gledaš film, pogotovo HDR, jer one crne trake iznad filma, budu sive...

Hteo sam G4 da uzmem još tamo u maju, ali ga povukli iz prodaje, pa sam se načekao da uhvatim G5 stand verziju.

Malo sam se dvoumio pre nedelju-dve, kad najaviše Dolby Vision 2, ali iskreno nije mi se čekala naredna godina, pogotovo što je LG rekao da trenutno nema nameru da ubaci DV2, tako da verovatno će modeli za 2027. tek imati DV2 support.
Ja se lomim, ali sve se uzdržavam, black friday je iza ćoška. Ne znam da li da očekujemnešto bolje nego što je sada aktuelno.
 
Stigao LG G5 OLED, malo je reći da sam oduševljen, ogroman upgrade nakon Samsung Crystal UHD.

Jedva čekam da krenem sa filmovima na ovom čudu:

Pogledajte prilog 504885

Jel imate neke savete oko podešavanja slike, da li treba nešto preventivno ugasiti, smanjiti, čisto zbog prevencije burn-in ili da ga koristim opušteno?
Ne znam kakva su iskustva ostalih sa kalibrisanjem po preporuci rtings, ja sam prezadovoljan sa mojim Lg C4 nakon kalibracije po njihovom uputstvu.
Link za tvoj Lg G5 ovde.
 
Ja se lomim, ali sve se uzdržavam, black friday je iza ćoška. Ne znam da li da očekujemnešto bolje nego što je sada aktuelno.
Ako kupuješ kod nas crni petak je siromašan sa pravim popustima.Bolje je ispratiti popuste u toku godine gde se može naći adekvatan uređaj po pristupačnoj ceni.Ako se kupuje preko to je već druga priča.
 
Ako kupuješ kod nas crni petak je siromašan sa pravim popustima.Bolje je ispratiti popuste u toku godine gde se može naći adekvatan uređaj po pristupačnoj ceni.Ako se kupuje preko to je već druga priča.
Mislio sam na KP madjare. Poslao sam jednom poruku da pitam da li isprate cenu za vreme popusta ili drze svoju fiksnu, ovaj nista nije skapirao i sada ne odgovara.
 
Mislio sam na KP madjare. Poslao sam jednom poruku da pitam da li isprate cenu za vreme popusta ili drze svoju fiksnu, ovaj nista nije skapirao i sada ne odgovara.
Teško da će oni spuštati za black friday, kažem ti zato što sam tri meseca jurio na KP G5, i vrlo dobro znam kad i kako spuštaju.

Pre svega, većina uzima da iPon.hu, a tamo ko za naopako nikako da se pojavi 65" model sa standom, pojavi se jednom u mesec dana i nestane u roku od dva sata.

Što se spuštanja cene tiče, spuštaju ako je akcija malo duža, recimo G5 su većinom prodavali za 2150-2200€, bila je nedavno akcija i tada su spustili na 2050€, ali sam tad propustio, ponovo je početkom septembra stigao na stanje i tad mi je jedan prodavac rekao da ga je uzeo odmah, i na kraju sam ga dobio po toj ceni od 1915€. Što mislim da je vrhunska cena za ovakav TV.
 
Ja jurim C4 48". Trenutno je 720eur na KP a na ananasu 100k. Recimo 95k sa vaucerom.
Ne verujem da ce ici na gore na KP, pogotovo ne 2024 model. Mozda uzmem c5 ako bas iskoci brutalna ponuda.
***, nadam se da redovnu ponudu od 720eur uvek mogu da iskoristim
 
Ja jurim C4 48". Trenutno je 720eur na KP a na ananasu 100k. Recimo 95k sa vaucerom.
Ne verujem da ce ici na gore na KP, pogotovo ne 2024 model. Mozda uzmem c5 ako bas iskoci brutalna ponuda.
***, nadam se da redovnu ponudu od 720eur uvek mogu da iskoristim

Pa neces moci da odugovlacis vecno, zaliha c4 ce nestati kad tad.
 
Imao bih opet pitanje, još uvek se upoznajem za Lg C4 😅
Na sledeći način sam povezao tv: Ruter - tv box - avr - eArc na tv. Sve hdmi kablovi 2.1.
Kada startujem netflix/disney+ na tv box pokreće se hdr. Kada startujem iste ove programe direkt iz tv aplikacije za netflix/disney neće da se pokrene hdr. Nije sad neka spektakularna razlika, ali ipak. Gde grešim? Hdmi kabl iz tv box kao što rekoh ide u avr i odatle na tv. A tv je povezan lan kablom ako to nešto znači pomenuti.
Google je predložio da sve restartujem vadjenjem strujnog kabla na par minuta i reinstaliram aplikacije, ali to nije pomoglo. 🤔
Mora biti spektakularna razlika na C4 između SDR i HDR sadržaja, a pogotovo ako gledaš isti film.

Nema veze sa kablovima ako puštaš direkt sa TV, on valjda vuče sa neta, kroz hdmi ide eventualno samo zvuk.
 
Tako nešto sam i ja kontao, da mora biti drastična razlika. Pokušao sam i da reinstaliram aplikaciju na tv, ugasio brzi start (da ne bi memoriju držao zauzetu) po savetu LG korisničkog servisa i isto.
Razlika izmedju netflix HDR preko tv box i aplikacije je minimalna, tj moram idem na postavke da bih video dal je hdr uključen ili ne.. Nije da smeta, al eto..
 
Hmmm, nije Premium. U pitanju je standard netflix paket (1080p). Isti taj standardni netflix paket imam i na tv box i na tv aplikaciji, ali misliš da mora biti premium paket da bi radio HDR na tv aplikaciji, a ne mora preko boxa?
Izvinjavam se unapred ako je glupo pitanje 😇
 
mora Premium, kao što piše na sajtovima ovih servisa. bilo mi je čudno da se pali HDR prilikom pokretanja aplikacija na box-u. tako da u suštini tebi se ne prikazuje HDR što se samog sadržaja (filmovi, serije , dokumentarci) tiče i stoga ne primećuješ konkretnu razliku između HDR i SDR

teme za streaming servise su u ovom podforumu
 
mora Premium, kao što piše na sajtovima ovih servisa. bilo mi je čudno da se pali HDR prilikom pokretanja aplikacija na box-u. tako da u suštini tebi se ne prikazuje HDR što se samog sadržaja (filmovi, serije , dokumentarci) tiče i stoga ne primećuješ konkretnu razliku između HDR i SDR

teme za streaming servise su u ovom podforumu
Hvala, moraću da probam premium, baš me zanima koliko bolje može biti. Btw, meni izbaci prozor HDR kada pokrenem netflix preko boxa, i u postavkama stoji HDR mod u postavkama slike (koga inače nema preko tv aplikacije). To se tako prikazuje i kad ne pokrene hdr? Čudno..
 
Hvala, moraću da probam premium, baš me zanima koliko bolje može biti. Btw, meni izbaci prozor HDR kada pokrenem netflix preko boxa, i u postavkama stoji HDR mod u postavkama slike (koga inače nema preko tv aplikacije). To se tako prikazuje i kad ne pokrene hdr? Čudno..

Kako reče kolega, mora premium za HDR,. A tebi je vj uključena na boxu opcija " always HDR " ili kako su je već nazvali pa ti izbaci HDR badge. To nije HDR, Isključi to , ne treba ti , kad na boxu bude " pravi "HDR uključiti će automatski HDR mod slike.
 
Nazad
Vrh Dno